3DJunk
|
|
« στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 19:51:16 » |
|
Σημερα πεταξα το Proline σχεδιασμενο απο τον Ιαπωνα Yokochiro Akiba, εναν ολοκληρωμενο μοντελιστη, κατασκευαστη και πιλοτο παγκοσμιας φημης.
Στην αρχη ειχα ενα προβλημα υπερθερμανσης της πιπας με το belly pan τοποθετημενο, αντιμετωπιστηκε ομως με το φορητο Dremel και διευρινση των εισαγωγων/εξαγωγων. Κατα τα αλλα πηγε πολυ καλα. Χρειαζομαι μερικες πτησεις για να συνηθισω το μοντελο.
Μερικες φωτογραφιες λοιπον.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:13:06 από Nikolas »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 19:52:45 » |
|
....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 19:55:02 » |
|
....Japan!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 19:56:41 » |
|
....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:00:24 » |
|
....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:02:02 » |
|
Πτηση...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:06:15 » |
|
Πριν την πτηση...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:08:12 » |
|
Προσγειωση...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 20:10:30 » |
|
Ευτυχισμενος ιδιωκτητης...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 22 Μάρ 2009, 21:12:23 » |
|
Καλοπεταχτο Νικολα και προπαντων καλοπροπονητο!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
gregdag
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 49
|
|
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 11:53:32 » |
|
Καλες πτησεις νικολα και ακομα καλυτερες προσγειωσεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γαβανάς Χάρης
|
|
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 13:52:47 » |
|
Τελικά άπιστε Θωμά βγήκε το λουλούδι κάτω απο 4700 όπως στο είχα υπολογίσει!!!!! Μπορείς να με αποκαλείς πλέον και Mr Akiba's son... Καλοπέταχτο και καλές προσγειώσεις Φιλικά Χάρης Υ.Γ. ( Μην ξεχνάς να το φουλάρεις πρίν κάθε πτήση, και αυτό επίσης δεν πετάει χωρίς καύσιμο ξέρεις εσυ απο αυτά...)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
TOLIS
|
|
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 16:08:44 » |
|
καλοριζικο, καλοπεταχτο και καλες προσγειώσεις. καταπλητικό μοντέλο νικόλα.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cogito ergo sum....
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 23 Μάρ 2009, 17:19:32 » |
|
Kαλές πτήσεις Νικόλα,πανέμορφο! να το χαίρεσαι μέχρι να το βαρεθείς
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 28 Μάρ 2009, 19:39:57 » |
|
Μερικές φώτο από το Proline από την σημερινή προπόνηση στο Ακρέφνιο
Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 29 Μάρ 2009, 02:26:22 » |
|
Ωραιες ληψεις Σεραφειμ! Και μια φωτογραφια σε....ευρωπαικο τοπιο... απο την ξεκουραση στα pits.
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 1 Απρ 2009, 20:24:11 » |
|
Και ενα video απο την 4η πτηση, μετα απο τα πρωτα βασικα trim tests αρχισα σιγα σιγα προπονηση με το μοντελο...δυστυχως δε μπορεσαμε να παρουμε ολη την πτηση...οσο πιο πολυ το πεταω τοσο πιο πολυ το συνηθιζω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 1 Απρ 2009, 21:09:58 » |
|
αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 1 Απρ 2009, 23:02:20 » |
|
αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
προφανώς ο καπνός που βλέπειs είναι ένα αποτέλεσμα μιας φοβερής μηχανής yamada με coolpower 30% δεν βάζουν smoke systems σε τέτοιου είδους αεροπλάνα Niκόλα γλύφει το μοντέλο!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 00:50:58 » |
|
αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
προφανώς ο καπνός που βλέπειs είναι ένα αποτέλεσμα μιας φοβερής μηχανής yamada με coolpower 30% δεν βάζουν smoke systems σε τέτοιου είδους αεροπλάνα Niκόλα γλύφει το μοντέλο! ε με παραξενεψε οτι το εβγαζε σε συγκεκριμενα σημεια... δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο..>!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:00:43 » |
|
Η μαγεια των YS ... βεβαια σε pattern πτησεις δεν ειναι και τοσο καλο, διοτι φαινεται εντονα το ιχνος που αφηνει το μοντελο στον κριτη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:03:35 » |
|
αψογος... τι καπνογονο εχεις βαλει?
προφανώς ο καπνός που βλέπειs είναι ένα αποτέλεσμα μιας φοβερής μηχανής yamada με coolpower 30% δεν βάζουν smoke systems σε τέτοιου είδους αεροπλάνα Niκόλα γλύφει το μοντέλο! ε με παραξενεψε οτι το εβγαζε σε συγκεκριμενα σημεια... δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο..>! όπου thrust και κάπνα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:21:36 » |
|
Η μαγεια των YS ... βεβαια σε pattern πτησεις δεν ειναι και τοσο καλο, διοτι φαινεται εντονα το ιχνος που αφηνει το μοντελο στον κριτη. Καλησπερα ναι ειναι το καυσιμο δεν υπαρχει smoke system. Μακαρι το Pattern στην Ελλαδα να φτασει σε τοσο υψηλα επιπεδα που να μας πειραζει μονο το ιχνος της YS...δε νομιζω οτι αυτο πρεπει να μας απασχολει και πολυ προς το παρον τουλαχιστον... Γνωμη μου...αν θελετε την ακουτε... Σε καθε περιπτωση παντως...οπως λεει και ο λαος..πριν πεινασουν μαγειρευουν κτλ κτλ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:24:05 » |
|
Σωστος ο Νικολας ... αλλα αυτην η dingo, ΚΑΙΕΙ!!! θελεις ενα γαλονι στα 2 απογευματα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:40:51 » |
|
Ας μιλησουμε λιγο ποσοτηκα.
Καταναλωσεις:
YS 160 DZ: 1 Gallon CP Heli 30% => 8 x 8λεπτες πτησεις
YS 170 DZ: 1 Gallon CP Heli 30% => 9-10 x 8λεπτες πτησεις αναλογως της ρυθμισης
Σε περιοδο πριν απο αγωνες μια καλη προπονηση ειναι γυρω στις 8 πτησεις τη φορα (υπαρχουν φορες που το ξεπερναμε αυτο). Συνηθως ομως μια προπονηση απαιτει κατα μεσο ορο 1 gallon.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 22:37:53 » |
|
Μερικες πολυ "φρεσκιες" φωτογραφιες απο τους Εθνικους Αγωνες Ιαπωνιας και του ProLine Evo. H νεα εκδοση του ProLine εφαγε λιγο παραπανω και παχυνε.... το canopy ειναι αρκετα μπροστα επισης. Το canaliser ειναι πλεον std για τα final και unknown προγραμματα.
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 22:41:58 » |
|
OS-200 EFI και soft mount απο Αkiba, παρομοιας κατασκευης με της Budd αλλα χρησιμοποιηει ξυλο αντι για πλαστικο. Μr. Akiba 3os στους Εθ.Αγωνες Ιαπωνιας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 22:49:32 » |
|
Αλλη μια φωτο...και η Εθν. Ομαδα Ιαπωνιας.
1. Tetsuo Onda - Naruke Aries 200 YS-170 CDI, Futaba FASST 14MZ
2. K.Suzuki - Mid Rex OS-200 EFI, Futaba FASST 14MZ
3. Y.Akiba - ProLine Evo OS-200 EFI, Futaba FASST 14MZ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2009, 20:15:58 » |
|
Το ΣΚ ηταν καυτο θα ελεγα αλλα δεν σταθηκε εμποδιο στην προπονηση. Ευτυχως καποια θεματακια διαροων που ειχα με τον κινητηρα μου επιλυθηκαν, πλεον χρησιμοποιω canalizer και η συμπεριφορα του μοντελου εχει βελτιωθει αρκετα στα roll και στο knife edge. Η χρηση canaliser έκανε το rudder πιο αποτελεσματικο με αποτέλεμσμα να αυξήσω το expo κατα 10% στο normal mode.
Πλεον χρησιμοποιω το μεταλικο spinner (TruTurn) αφου βοηθαει στην ψυξη του κινητηρα σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών (καλύτερη απαγωγή θερμότητας σε σχέση με το πλαστικό). Επίσης είναι απόλυτα ζυγισμένο απο το εργοστάσιο => μικρότερη ένταση θορύβου και λιγοτεροι κραδασμοι.
Η 170 δουλεύει περίφημα ακόμα και σε συνθήκες καύσωνα, 2-3 click πιο μπουκώμενη από τη normal ρύθμιση με την 18.1x10. Δεν εχω καταληξει ακομη στην τελικη προπελα, θα δοκιμαστουν συντομα 18.1x11 και 19x11.
Αρα καποια απο τα τεχνικα θεματα που ειχα επιλυθηκαν, τωρα full προπονηση! Η αληθεια ειναι οτι πετας με αλλη ψυχολογια αν αισθανεσαι πως το μοντελεο ειναι απολυτα αξιοπιστο, ειδκα οταν δοκιμαζεται σε συνθηκες καυσωνα.
Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 4 Ιούλ 2009, 21:28:46 » |
|
Προσφατο video με canaliser (η ποιοτητα εικονας και ηχου δεν ειναι καλη) δυστυχως μια ατυχια που ειχα με τον header της εξατμισης δε μου επετρεψε να πεταξω παραπανω. Ευκαιρια λοιπον για αλλαγη κινητηρα και header συντομα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 8 Ιούλ 2009, 21:30:56 » |
|
παω για αλλαγη και ερχομαι...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 8 Ιούλ 2009, 21:38:28 » |
|
Κρίμα Nick, αλλά καλύτερα τώρα παρά αργότερα. Να είναι η τελευταία στραβή! Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 10:25:06 » |
|
Καλημέρα Σεραφειμ οντως καλυτερα νωρις παρα αργα... εβγαλε αρκετες πτησεις παντως. Εβαλα τον αλλο header (822) που ειχα στο Integral αλλα υπαρχει περιπτωση να ακουμπησει εσωτερικα με το cowl σε περιπτωση καποιου backfire οπου ο κιντηρας κινειται αρκετα...θα δειξει. Αν μου ραγισει το cowl τοτε θα το κοψω με το dremel για να αεριζεται κιολας. Τελικα εχω καληξει οτι πρεπει να εχεις αρκετα spare απο καποια συγκεκριμενα εξαρτηματα. Για servo, κινητηρα, βαση κτλ εννοειται πως πρεπει να υπαρχουν spare. Αλλα για το συγκεκριμενο header δε το περιμενα αν και η ποιοτητα μεταλου του 823 δεν ηταν τοσο καλη οσο του 822...ειναι συνηθισμενο φαινομενο απ'οτι φαινεται. Τα λεμε το ΣΚ Πολυ πρωι το Σαββατο ετσι? Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 10:58:25 » |
|
Τα λεμε το ΣΚ Πολυ πρωι το Σαββατο ετσι? Έλεγα να μην κουράσω τις μπαταρίες μου (και μένα )με τόση ζέστη που δείχνει ότι θα έχει το Σάββατο, μια και δεν έχω και το δικό σου κίνητρο της Πορτογαλίας. Ίσως την Κυριακή που δείχνει ότι θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα. Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 9 Ιούλ 2009, 10:59:11 » |
|
Να πετας για να ξεδωσεις και να παθαινεις κατι τετοιο, παει κι ερχεται αλλα λιγο πριν τους αγωνες ειναι κριμα. Χανεις προπονησεις! Ευτυχως ειχες το 822 και τουλαχιστον καλυπτεσαι Καλες προπονησεις Νικολα και οτι καλυτερο στην Ευρωπη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 01:15:16 » |
|
Να πετας για να ξεδωσεις και να παθαινεις κατι τετοιο, παει κι ερχεται αλλα λιγο πριν τους αγωνες ειναι κριμα. Χανεις προπονησεις! Ευτυχως ειχες το 822 και τουλαχιστον καλυπτεσαι Καλες προπονησεις Νικολα και οτι καλυτερο στην Ευρωπη δεν πρεπει να υπαρχει ιδιαιτερο αγχος,... πανω απ'ολα ισχυει το "Pattern is Fun"!! Καλο βραδυ και καλες πτησεις, αυριο πολυ πρωινο ξυπνημα Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
gregdag
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 49
|
|
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 11 Ιούλ 2009, 01:44:45 » |
|
pattern is fun αλλα πριν τους αγωνες το ανχος υπαρχει και ευτυχως που υπαρχει γιατι ετσι γινομαστε καλυτεροι νικο καλο κουραγιο και δυναμη στις προπονησεις σου και ακομα καλυτερα στους αγωνες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 3 Αύγ 2009, 20:35:12 » |
|
Μετρα κατα του καυσωνα...ευτυχως δουλευουν και πολυ καλα μαλιστα... Η νεα 170 ειναι διαμαντι χωρις διαροες και πραγματικα κελαηδαει...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 01:04:49 » |
|
Νίκο το σφουγγάρι που έβαλες μέσα στο cowl τι ρόλο παίζει;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
pani
|
|
« Απάντηση #40 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:13:33 » |
|
Δεν επιτρεπει στον αερα να παρει την πιο ευκολη (μικροτερης αντιστασης) διαδρομη για αυτον, και περναει μεσα απο τα πτερυγια της κυλινδροκεφαλης εκει οπου χρειαζεται. Οι φιλοι μας οι Αμερικανοι το αποκαλουν baffling και ειναι must στις βενζινες και στα μεγαλα μοντελα.
Νικο πολυ ωραια και γρηγορη σε χρονο λυση το σφουγγαρι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ignorance is bliss
|
|
|
thana-psi
|
|
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:16:35 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:17:11 » |
|
Καλημερα,
Το foam εχει τοποθετηθει στα πλαγια και στο κατω μερος της κεφαλης για να οδηγει τη ροη του αερα μονο επανω στην κεφαλη και να διαφευγει απο τις ψυχτρες. Ο ορος που χρησιμοποιειται στα Αγγλικα ειναι baffling. Απο την αριστερη πλευρα που ειναι η εξαγωγη εχει αφεθει ενα μικρο κενο για να ψυχεται ο header.
Επισης παρατηρησα οτι πλεον ο κιντηρας μου ψυχεται πληρως μετα την προσγειωση σε αρκετα συντομοτερο χρονικο διαστημα σε σχεση με πριν και πλεον το spinner δεν θερμαινεται το ιδιο.
Φιλικα, Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Yankos
|
|
« Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:24:26 » |
|
Όντως ωραίο κόλπο, θα το έχουμε στα υπόψη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
mikeg
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 25
|
|
« Απάντηση #44 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 11:37:47 » |
|
Πολυ εξυπνο πραγματι.....ειδικα τωρα το καλοκαιρι..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Αντώνης Παπαδόπουλος
|
|
« Απάντηση #45 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 12:02:39 » |
|
Καλημέρα Νίκο,
Μου κάνει εντύπωση για το spinner. Από την στιγμή που το spinner ψύχεται άμεσα από την ροή του αέρα, και θερμαίνεται μόνο από την όποια επαφή έχει με την μηχανή, τότε η αποτελεσματικότητα του baffing είναι μεγάλη.
Μήπως έχεις και πραγματικές μετρήσεις?
Καλή συνέχεια στις προπονήσεις.
Αντώνης Παπαδόπουλος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 4 Αύγ 2009, 15:09:09 » |
|
Αντωνη καλησπερα,
Οταν το μοντελο πεταει το μεταλλικο spinner ψυχεται αρκετα, με αποτελεσμα οταν το μοντελο προσγειωθει να ειναι ακομα κρυο. Μετα απο μερικα λεπτα ομως λογω μεταφορας θερμοτητας απο τον κινητηρα (θερμος) στο spinner (κρυο) το spinner ζεσταινεται. Παρατηρησα λοιπον οτι πλεον το spinner ειναι αρκετα ψυχροτερο απο οτι πριν. Το να ζεσταινεται το μεταλλικο spinner ειναι συνηθες φαινομενο ιδιαιτερα τους καλοκαιρινους μηνες.
Μετρησεις θερμοκρασιας δεν εχω κανει, παντως μπορω να ακουμπησω με το δαχτυλο μου την κεφαλη μολις προσγειωθω για αρκετα δευτερολεπτα χωρις να νοιωσω ιδιαιτερο καψιμο, κατι που συνεβαινε παλαιοτερα.
Ευχαριστω για τις ευχες, Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 15:57:48 » |
|
Με τον κο Akiba...καλοι φιλοι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 28 Αύγ 2009, 16:05:16 » |
|
....Μr. Akiba μας δειχνει πως πρεπει να γινεται...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|