Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.424 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 02:41:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 02:41:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:26]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304424
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 92
    Συνολικά: 93
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Tiger Shark F-20  (Αναγνώστηκε 1214 φορές)
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 09:59:44 »

    Καλημέρα
    Γνωρίζει κάποιος ποιας εταιρείας είναι το μοντέλο της φωτογραφίας ;



    Καταγράφηκε
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19


    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 10:15:11 »

    Έχω την εντύπωση οτι είναι της Phoenix..
    Καταγράφηκε
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 10:28:17 »

    Έχω την εντύπωση οτι είναι της Phoenix..

    Ευχαριστώ θα το ψάξω
    Καταγράφηκε
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 12:49:38 »

    Τελικά αυτό ήταν. Thumbs up

    Βρήκα και το manual που έψαχνα
    https://www.manualslib.com/manual/837943/Phoenix-Model-Tiger-Shark-F20.html
    Καταγράφηκε
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 13:30:33 »

    Τέλεια!!  Thumbs up

    Εντελώς πληροφοριακά, είναι ιδιαίτερο αεροσκάφος και ευαίσθητο στα ailerons  Wink

    Καλές πτήσεις εύχομαι και καλές γιορτές!!  Χαμόγελο

    Καταγράφηκε
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 13:52:50 »

    Τέλεια!!  Thumbs up

    Εντελώς πληροφοριακά, είναι ιδιαίτερο αεροσκάφος και ευαίσθητο στα ailerons  Wink

    Καλές πτήσεις εύχομαι και καλές γιορτές!!  Χαμόγελο



     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 13:53:09 »

    Τέλεια!!  Thumbs up

    Εντελώς πληροφοριακά, είναι ιδιαίτερο αεροσκάφος και ευαίσθητο στα ailerons  Wink

    Καλές πτήσεις εύχομαι και καλές γιορτές!!  Χαμόγελο



     Thumbs up

    Ευχαριστώ για τα σχόλια.

    Δύο πτήσεις του έχω κάνει. Πάει σφαίρα και χρειάζεται αρκετό διάδρομο για προσγείωση.

    Να πω την αλήθεια σκέφτομαι να το δώσω μιας που το έχω και κάθεται.

    Σύντομα στο παζάρι !!  Καλές γιορτές.
    Καταγράφηκε
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19


    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 17 Δεκ 2019, 14:01:44 »

     Thumbs up

    Θα μπορούσες να κάνεις δοκιμή και να βάλεις λειτουργία flaperon (και τα 2 ailerons κατεβαίνουν σαν flaps αλλά δουλεύουν ταυτόχρονα και σαν ailerons) αρχικά σε πολύ μικρά ποσοστά μέσω μίξης και να δεις τι κάνει, για να μειώσεις τις ταχύτητες στην διαδικασία της προσέγγισης - προσγείωσης..

    Τέτοιου είδους δοκιμές ΠΑΝΤΑ σε ασφαλές ύψος!
    Καταγράφηκε
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 18 Δεκ 2019, 12:14:34 »

    Thumbs up

    Θα μπορούσες να κάνεις δοκιμή και να βάλεις λειτουργία flaperon (και τα 2 ailerons κατεβαίνουν σαν flaps αλλά δουλεύουν ταυτόχρονα και σαν ailerons) αρχικά σε πολύ μικρά ποσοστά μέσω μίξης και να δεις τι κάνει, για να μειώσεις τις ταχύτητες στην διαδικασία της προσέγγισης - προσγείωσης..

    Τέτοιου είδους δοκιμές ΠΑΝΤΑ σε ασφαλές ύψος!

    Αν τελικά το κρατήσω θα δοκιμάσω τα flaperon, έχεις δίκιο.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 18 Δεκ 2019, 16:53:40 »

    Δεν θέλω να υποστηρίξω ότι οι οδηγίες που δίνουν οι συνάδελφοι είναι λάθος.

    Απλά θα σας πω ότι εμείς που πετάμε ακροβατικά, όταν ερχόμαστε για προσγείωση, τα ailerons τα ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ προς τα ΕΠΑΝΩ, μερικές μοίρες, και εισάγουμε με μίξη down elevator.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, και να φρενάρει το αεροπλάνο. Ταυτόχρονα το φτερό αποκτά μικρότερη γωνία προσπτώσεως στα άκρα, washout, και τα ailerons είναι αποδοτικά με μπόλικο differential, ενώ αν τα κατεβάζαμε, τα θα είχαν αντίθετο differential και τα ακροπτερύγια θα στολάριζαν λόγω washin.

    Αν υπήρχαν κανονικά flaps, θα τα κατεβάζαμε κάτω.
    Ότι ανέφερα αφορούν συμβατικό σκάφος με φτερό και ουραίο, όχι δελταπτέρυγο
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    BP1011
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 18 Δεκ 2019, 17:13:45 »

    Δεν θέλω να υποστηρίξω ότι οι οδηγίες που δίνουν οι συνάδελφοι είναι λάθος.

    Απλά θα σας πω ότι εμείς που πετάμε ακροβατικά, όταν ερχόμαστε για προσγείωση, τα ailerons τα ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ προς τα ΕΠΑΝΩ, μερικές μοίρες, και εισάγουμε με μίξη down elevator.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, και να φρενάρει το αεροπλάνο. Ταυτόχρονα το φτερό αποκτά μικρότερη γωνία προσπτώσεως στα άκρα, washout, και τα ailerons είναι αποδοτικά με μπόλικο differential, ενώ αν τα κατεβάζαμε, τα θα είχαν αντίθετο differential και τα ακροπτερύγια θα στολάριζαν λόγω washin.

    Αν υπήρχαν κανονικά flaps, θα τα κατεβάζαμε κάτω.
    Ότι ανέφερα αφορούν συμβατικό σκάφος με φτερό και ουραίο, όχι δελταπτέρυγο

     Χαμόγελο Ευχαριστώ για τις οδηγίες. Θα το ψάξω.
    Καταγράφηκε
    spiacro
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 19


    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 19 Δεκ 2019, 00:54:03 »

    Δεν θέλω να υποστηρίξω ότι οι οδηγίες που δίνουν οι συνάδελφοι είναι λάθος.

    Απλά θα σας πω ότι εμείς που πετάμε ακροβατικά, όταν ερχόμαστε για προσγείωση, τα ailerons τα ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ προς τα ΕΠΑΝΩ, μερικές μοίρες, και εισάγουμε με μίξη down elevator.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, και να φρενάρει το αεροπλάνο. Ταυτόχρονα το φτερό αποκτά μικρότερη γωνία προσπτώσεως στα άκρα, washout, και τα ailerons είναι αποδοτικά με μπόλικο differential, ενώ αν τα κατεβάζαμε, τα θα είχαν αντίθετο differential και τα ακροπτερύγια θα στολάριζαν λόγω washin.

    Αν υπήρχαν κανονικά flaps, θα τα κατεβάζαμε κάτω.
    Ότι ανέφερα αφορούν συμβατικό σκάφος με φτερό και ουραίο, όχι δελταπτέρυγο

    Νομίζω πως δεν έχει σχέση με το αν το αεροσκάφος είναι ακροβατικό ή όχι. Όταν οι επιφάνειες (πηδάλια) σηκώνωνται προς τα επάνω, τότε η πτέρυγα κατεβαίνει προς τα κάτω. Το ίδιο συμβαίνει και στο stabillizer. Όταν το elevator σηκώνεται προς τα πάνω, τότε το stabilizer κατεβαίνει προς τα κάτω με αποτέλεσμα να σηκώνεται η μύτη του αεροσκάφους.
    Στην περίπτωση που τα ailerons σηκωθούν προς τα πάνω και τα 2, τότε λειτουργούν σαν spoilers. Οπότε όλη η πτέρυγα τείνει να παει προς τα κάτω διότι καταστρέφεται η άνωση και στις 2 μεριές (δεξιά και αριστερά). Σε μια τέτοια περίπτωση για να διατηρήσουμε την άνωση. ο μόνος τρόπος είναι να αυξήσουμε την γωνία προσβολής, οπότε και θα πρέπει να εισάγουμε UP elevator. Και λόγω της αυξημένης γωνίας προσβολής δημιουργείται και πολύ μεγάλη οπισθέλκουσα με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να φρενάρει ακόμα και όταν κατεβαίνει με μεγάλο  βαθμό καθόδου.
    Αντίθετα στην περίπτωση των Flaps, τότε θέλουμε και λίγο DOWN Elevator, διότι με τα flaps αυξάνουμε την άνωση της πτέρυγας , αλλά επειδή δεν θέλουμε να ανέβουμε, μειώνουμε την γωνία προσβολής της με το elevator.
    Όλα τα παραπάνω φυσικά προυποθέτουν να έχουμε και τις ταχύτητες που απαιτούνται για να μπορεί να πετάει το αεροσκάφος και να έχουν και deflection τα πηδάλιά του.
    Επίσης το washout, δεν δημιουργείται από τα πηδάλια. Για να έχουμε washout πρέπει η πτέρυγα να είναι κατασκευασμένη με washout. Μόνο σε τέτοια περίπτωση τα ailerons αποδίδουν ακόμα και όταν το wing root είναι σε stall.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 19 Δεκ 2019, 07:14:14 »

    Αγαπητέ φίλε, spiacro,

    Αυτά που λέω τα λέω σωστά. Πίσω από τα γραπτά μου υπάρχει μία εμπειρία 60 ετών, με κύρια δραστηριότητα στα ακροβατικά (τηλεκατευθυνόμενα και δέσμια), μία βιβλιοθήκη με 1000 βιβλία και 10.000 τεύχη περιοδικών, και συμμετοχές σε Πανελλήνιους, Βαλκανικούς, Πανευρωπαϊκούς και Παγκόσμιους αγώνες. Δεν ξέρω αν πρόλαβες να διαβάσεις τα σχετικά άρθρα για το τριμάρισμα των ακροβατικών στο ηλεκτρονικό βιβλίο μου.

    Όταν τα ailerons σηκώνονται προς τα επάνω, εκτός από την αυξημένη οπισθέλκουσα, το φτερό περιστρέφεται λόγω αλλαγής της εσωτερικής του ροπής σε θετική γωνία (άρα και όλο το αεροπλάνο). Γι’ αυτό δίνουμε με μίξη down elevator.

    Οσο τα ailerons είναι σηκωμένα, δεν πρέπει ποτέ να αφήσεις να μειωθεί η γωνία του φτερού, στο σημείο που θα παράγει αρνητική άντωση. Γιατί με τα σηκωμένα ailerons η αντίδραση είναι πολύ μεγάλη και απότομη. Θέλει μεγάλη προσοχή πόσο down θα δώσεις (είτε με τη μίξη, είτε με το stick). Λίγο περισσότερο, και τότε το μοντέλο θα κατεβάσει την μύτη και θα χτυπήσει στο έδαφος.

    Η πτήση σε θετική γωνία μειώνει την ταχύτητα, (αυτό είναι το ζητούμενο), τα ailerons λειτουργούν ΣΑΝ washout, και μειώνουν την γωνία των αερονηματίων. Αρα το φτερό παρ’ όλο που πετάει οπτικά με μεγάλη γωνία προσβολής, και αργά, στην πράξη πετάει με μικρότερη γωνία γ’ αυτό και δεν στολλάρει.

    Ας έρθουμε στα flaps. Τα πηδάλια αυτά δεν τα κατεβάζουμε όσο το αεροπλάνο πετάει με ταχύτητα ταξειδίου. Πρώτα ελαττώνουμε την έλξη, και μετά κατεβάζουμε τα flaps.

    Αν και πολλοί περιμένουν ότι με τα χαμηλωμένα flaps, και την αυξημένη άντωση χρειάζεται υποχρεωτικά down elevator, στην πράξη, επειδή η ταχύτητα είναι μειωμένη, συνήθως προσθέτουμε up elevator. Μεγάλο ρόλο παίζει η επιφάνεια των flaps και η γωνία που κατεβαίνουν.

    Θα διευκρινήσω εδώ ότι στα αγωνιστικά ανεμόπτερα που τα flaps είναι πολύ μεγάλα σε επιφάνεια (το 50% του ανοίγματος και το 25-40 % της χορδής), τα κατεβάζουμε σε 80-90 μοίρες, και δίνουμε down elevator. Ταυτόχρονα ανεβάζουμε και τα ailerons. Αυτή η θέση λέγεται butterfly.

    Και θα προσθέσω κάτι προς όλους. Αν δεν σας πείθουν αυτό που σας προτείνω, κάντε ότι σας αρέσει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.762



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 19 Δεκ 2019, 11:32:20 »

    Θα συμφωνήσω με τον Κυριο Γιάννη.
    Τα αιλερον οταν ανέβουν δεν κατεβαζουν την γωνία της αεροτομής , την αυξάνουν.Φαντασου ενα δελτα αεροπλανο πιο απλοποιημένα.Ομως δεν πρεπει να τα βλέπουμε μόνα τους στην συγκεκριμένη περίπτωση .Τα αιλερον σε ενα αεροπλάνο με ουρά και στην απόσταση που βρίσκονται απο το κεντρο βάρους ειναι πιο δύσκολο να σηκώσουν την μούρη ...λογο μοχλού.Ενω η ουρά το καταφέρνει άμεσα!
    Τωρα οσο αφορά τα αιλερον και το σηκωμα τους ειναι μια δίαταξη που δεν την κανουμε μόνη τους.Τον κανουμε αυτό τν συνδιασμό πάντα για να δημιουργήσουμε ενα τεχνητό προσθέτο washout προσωρινό σε συνδιασμό παντα με τα φλάπς για ταχύτητες προσεγγησης προσγειωσεις μόνο και οχι απογείωσης. να μην στολαρουν το ακροπτερηγιο πρωτα. Συνήθως τα ανεβαζουμε λίγα χιλιοστά 5-8 mm.
    Τα σποιλερ βρίσκοντα σε άλλο σημείο της πτερυγας πίο εσωτερικό προς την ρίζα, και οχι στο ακροπτερυγιο.Και βρίσκονται συνήθως σε ενα σημειο κοντά στο κέντρο πίεσης της αεροτομής .Οταν σηκωθεί καταστρεφει την αντωση γιατι αποκολά τεχνητά το ανω ωριακό στρώμα.Επειδή ειναι σε σημείο πάντα ( κεντρο αεροτομής) δεν εχει τασεις μοχλού αλλα μόνο οπισθελκουσας. Παταει την πτερυγα κατω οπότε σε συνδυασμό παντα με φλαπς και ουρά θα συμβάλει σαν φρένο .Τα τριμ ομως που θα χρειαστούν απο την χρήση τους θα ειναι ουδέτερα στις ταχύτητες προσεγγησης.
    Οι περισσότερες πτερυγες εχουν wash out! απο την κατασκευή τους.Το ποσες μοιρες θα έχουν εξαρτάται απο το μηκος της πτερυγας ....οχι απαραίτητα....χαχαχχα F-16 ....αλλα απο τον ρόλο τους!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Εμείς και τα μοντέλα μας  |  Θέμα: Tiger Shark F-20
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.