Μιας και σήμερα προστέθηκαν 40 φωτογραφίες στο Album από το αρχείο το δικό μου αλλά και του πατέρα μου λέω να συνεχίσω εδώ την συζήτηση που έχω με τον Αργύρη για να είναι και μέσα στο θέμα.
Κάνω παράθεση το τελευταίο σου μήνυμα Αργύρη για να συνεχιστεί εδώ η κουβέντα:
Κοσμά σουπερ οι φωτό!Τώρα θυμήθηκα ποιος είναι ο πατέρας σου.Ημουν την μέρα που έφερε πρώτη φορά το MIG 29.Είχατε εαν θυμάμαι καλά ενα AUSTIN MONTEGO και το είχε φέρει με ενα τραιλερ!Μου είχε κανει πολύ εντύπωση γιατι λάτρευα τα jet!Εκείνη την ημέρα δεν το απογείωσε γιατί δεν το πήγαινε η 90 αρά.Μετα απο λίγο καιρο πρέπει να το πέταξε με 120 άρα και θυμάμαι πήγε καλά!Τότε είχε αλλη αξία να βλέπεις κάτι εντυπωσιακό σε σχέση με σήμερα!Σήμερα έχει χορτάσει το μάτι και δεν υπάρχει ο αγνός ενθουσιασμός.
Ευχαριστούμε!!
Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν 89' 90'
α και ηταν αλουμινή ντυμένο αρχικά.
Χαίρομαι που σου άρεσαν σε αυτή την κατάσταση που είναι. Θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο καθαρές αλλά το scanner δεν συνεργάστηκε.
Το Mig 29 που ανέφερες όντος είχε πρόβλημα με τον 90αρι και έβαλε 120άρι μετά, αλλά έκανε και άλλες αλλαγές.
Στην τροχοδρόμηση για απογείωση με τον 90αρι συνειδητοποίησε ότι τα πηδάλια ύψους βάθους δεν άκουγαν καλά γιαυτό και τα μεγάλωσε αλλά και τοποθέτησε ένα κομμάτι μπάλσα πίσω από τις εξαγωγές των κινητήρων ενώνοντας τα δύο πηδάλια. Έτσι το πηδάλιο ύψους βάθους άκουγε και τον αέρα της έλικας.
Φαίνεται καθαρά σε αυτή την φωτογραφία:
Επίσης οι εισαγωγές των κινητήρων ήταν ανοιχτές και μπορούσε να περάσει ο αέρας από μέσα αλλά αυτό τελικά δημιουργούσε πρόβλημα στην απογείωση κρατώντας το μοντέλο στο έδαφος και έτσι τις έκλεισε.
Επίσης το μοντέλο βάφτηκε από αλουμινή που ήταν γιατί το αλουμίνιο αντανακλούσε το σήμα της τηλεκατεύθυνσης και έτσι δεν άκουγε.
Φωτογραφίες πάντως από εκείνη την εποχή υπάρχουν και άλλες στο αρχείο του πατέρα μου αλλά είναι στο χωριό. Σε πρώτη ευκαιρία θα του ζητήσω να τις κατεβάσει και έτσι να τις προσθέσω και αυτές στο Album.