Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.497 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 12:42:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 12:42:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:59]

    από tasospap
    [Χθες στις 20:04]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304497
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 37
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Honey Bee CP2 ή Lama;  (Αναγνώστηκε 12294 φορές)
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2007, 23:13:09 »

    Παίδες υπάρχει και κάποιος νέοπας που το πετάει το CP2 στο ΣΕΦ.

    και μάλιστα πορεία προς όλες τις κατευθύνσεις και nose-in hover.

    Είναι δύσκολο ελικοπτεράκι, δεν λέω, πρέπει ταυτόχρονα με το cyclic να διορθώνεις συνεχώς την ουρά και να κάνεις το αριστερό σου χέρι Gyro.
    Αλλά πετάει.... ακόμα και με αέρα.

    Μέχρι τώρα εκτός των άλλων έχω καταφέρει hover με idle up και σιγά σιγά πάω για λούπα.
    Η πρώτη προσπάθεια για λούπα έγινε χωρίς idle up (ά ρε αεροφλάι τελικά δεν είναι το ίδιο με την πραγματικότητα) με αποτυχία.
    Το CP2 πήρε φόρα για να καρφωθεί στο έδαφος από ~ 30  μέτρα ψηλά, το φρενάρισα, και τέλος το έριξα απο το ένα μέτρο, γιατί είχα πάθει πάρκινσον
    και δεν μπορούσα να ελέγξω τα δάχτυλα μου.

    Έχω πετάξει και Belt cp και μου φάνηκε αργό.... πιθανόν να είχε αρκετό expo, εγώ δεν έχω τέτοια δυνατότητα στην τ/κ μου.

    Πάντως τα χρήματα του το CP2 τα έχει βγάλει, και μου έχει προσφέρει αρκετές δόσεις αδρεναλίνης όπως και εμπειρία.

    Για αρχάριο δεν κάνει αλλά για πεισματάρη σαν και μένα είναι ότι πρέπει... Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #46 στις: Τρίτη, 30 Οκτ 2007, 10:41:39 »

    καλημέρα σε ολους.

    Καλημέρα Χρηστάρα  Thumbs up

    Πάνο πολυ ανθρωποι εχουν πείσμα σε κάτι, αλλα ταυτοχρονα πρεπει να εχεις και αντίληψη-ταλέντο.

    Δυο ανθρώπους νεους στον χωρο, εχω δει με ταλεντο εμφυτο,και επαθα πλάκα  Εκπληξη  τον Φώτη στο αεροπλάνο δευτερη πτηση και το πηρε πανω του  Thumbs up, και εσένα με το κουνουπι αυτο, να το πετάς και nose in  Thumbs up  Grin Grin Grin.

    Για αυτο σου εδωσα το δικό μου να δεισ ποσο ευκολο ειναι, εε τωρα φαντάσου ποσο ευκολο ειναι ενα θερμικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #47 στις: Τρίτη, 30 Οκτ 2007, 13:38:58 »

    Βαγγέλη καλημέρα...

    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... Wink

    Υ.Γ  Πέρασε το απόγευμα να σε πληρώσω  devil devil devil

    Πέρα απο την πλάκα, μήν φανταστείτε ότι είμαι κανένας πιλότος, σε κάθε πτήση, ακόμα η καρδιά μου ανεβάζει παλμούς,
    και τα δάχτυλα μου σφίγγουν τα στίκ σαν μέγγενη... laugh laugh laugh

    Έχω πολύ δρόμο ακόμα.... αλλά προσπαθώ και κάποια στιγμή θα τα καταφέρω να είμαι άνετος.

    Δεν πρέπει να παραλείψω να πω πως ο Βαγγέλης, ο Αλέξης και τα άλλα παιδιά με βοήθησαν αρκετές φορές με συμβουλές.

    Ευχαριστώ πολύ όλους...  Thumbs up

    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    FAZ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 143



    « Απάντηση #48 στις: Τρίτη, 30 Οκτ 2007, 15:03:34 »

    Ωχ με έστειλες τώρα ? ποιος είσαι Huh είδες που το πετάω χωρίς χέρια ? με τρέλανες τώρα, αφού αυτά τα κάνω τις καθημερινές μόνος μου Huh χωρίς κόσμο  Undecided Πράκτορες ... police
    [/quote]

    Πράκτωρ παρακολούθησης θερμικών ελικοπτέρων.
    Πριν κανά δυο βδομάδες Τρίτη στου Ντούνη police. Πέταγα ένα SCANNER και μου έδειχνες πως να πετάω ανάποδα κάνοντας και κύκλους.

    Ολόκληρο μπαούλο έβγαλες από το τζιπ και ένα μπουζί δεν είχες Thumbs up

    Επί την ευκαιρία HIROBO φέρνεις?
    Καταγράφηκε
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Τρίτη, 30 Οκτ 2007, 15:21:04 »

    Πράκτωρ παρακολούθησης θερμικών ελικοπτέρων.
    Πριν κανά δυο βδομάδες Τρίτη στου Ντούνη police. Πέταγα ένα SCANNER και μου έδειχνες πως να πετάω ανάποδα κάνοντας και κύκλους.
    Ολόκληρο μπαούλο έβγαλες από το τζιπ και ένα μπουζί δεν είχες Thumbs up
    Επί την ευκαιρία HIROBO φέρνεις?

    χαχαχα  Cheesy  Grin με το scanner, σωστός  Thumbs up τελικά δεν ήταν μπουζί, είχε κοπεί το καλώδιο της προέκτασης  buck2 αλλά το έφτιαξα επιτόπου, no problem  Ανεση, (offtopic=δεν εχω hirobo)
    Καταγράφηκε




    pappas81
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 12


    « Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 12:32:58 »

    Παιδες επιστρεφω μετα απο τοσους μηνες και λες οτι καταφερα επιτελους να σηκωσω το CP2 σε hover (μεσα στο σαλονι μου) . Βεβαια τους τελευταιους 3 μηνες δεν ειχα πεταξει καθολου ουτε το Λαμα μου . Για να το καταφερω αυτο ομως εκανα μια μετατροπη . Εδωσα περισσοτερη κλιση στα blades και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να σηκωνεται απο χαμηλοτερς στροφες. Αυτο ισως να επηρρεασει το idle αργοτερα αλλα αλλιως δεν το πεταγα. Το μονο που καταφερνα πριν ειναι να του δινω throttle σιγα σιγα (πραγματικα χιλιοστο χιλιοστο στο stick) και να μην κουμιεται κατηολου μεχρι που καποια στιγμη - με πολλες στροφες πια - ξεκολλαγε απο το εδαφος και δεν προλαβαινες να το μαζεψεις αφου πηγαινε στα 2 μ υψος σε κλασματα μεσα. Τεσπα του κανω ανετο hovering πια και σιγα σιγα παω να κανω κυκλους.

    ΑΛΛΑ εχω το εξης προβλημα και δεν ξερω πως θα το διορθωσω : Το ελικοπτερακι κραταει ισορροπια γερνοντας προς τα δεξια (περιπου 20 μοιρες)  Οτιδηποτε ρυθμιζεται κατω απο τα blades ειναι ρυθμισμενο και ειναι ολα ισια και παραλληλα με το εδαφος . Αλλα συνεχιζει να το κανει . Εχετε ιδεα τι μπορει να ειναι ; (Για να φανταστειτε πως συμπεριφερεται ειναι σαν να εχεις κρεμασει ενα βαρακι στο μεσον του δεξιου ski)

    Ευχαριστω εκ των προτερων.
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 15:53:40 »

    Καλησπέρα σε όλους.

      Το φαινόμενο ,που παρατηρρείς, πιστεύω ότι δεν οφείλεται στην κατανομή του βάρους αλλά στο γεγονός ,ότι έχεις βάλει πολύ βήμα στο στροφείο. Ενα στροφείο με πόλύ βήμα, δίνει μεγαλύτερη άνωση στις ίδιες στροφές αλλά η αναλογία της οπισθέλκουσας, δηλαδή της δύναμης αντίστασης, που συναντούν τα πτερύγια του στροφείου ,γίνεται επίσης μεγαλύτερη συγκριτικά με την άνωση. Το αποτέλασμα είναι, ότι το στροφείο απαιτεί για την ίδια άνωση μεγαλύτερη ροπή και σύμφωνα με την αρχή δράσης αντίδρασης ,πρέπει και το πίσω στροφείο να δώσει μεγαλύτερη ώθηση, για να αντισταθμίσει την τάση του ελικοπτέρου ,να στραφεί αριστερά. Η ώθηση του ουραίου στροφείου, επειδή δρα σε διεύθυνση που δεν περνά από το κέντρο βάρους ,αναλύεται σε δύο συνιστώσες. Μια δύναμη και μια ροπή. Η συνιστώσα της ροπής ,είναι αυτή που εμποδίζει το ελικόπτερο να περιστραφεί. Η συνιστώσα της δύναμης, που σπρώχνει το ελικόπτερο προς τα αριστερά ,αντισταθμίζεται από την ελαφρά κλίση του ελικοπτέρου προς τα δεξιά. Ετσι η άνωση, αποκτά και μια οριζόντια συνιστώσα ,που αντισταθμίζει την τάση του ελικοπτέρου να φύγει αριστερά. Οσο μεγαλύτερη είναι η προς τα δεξιά κλίση του ελικοπτέρου ,τόσο και αυτή η οριζόντια συνιστώσα είναι μεγαλύτερη.
       Αν λοιπόν το στροφείο έχει μαγάλο βήμα ,με αποτέλεσμα μεγάλη ροπή αντίστασης ,τότε και το ουραίο στροφείο θα δώσει μεγάλη ώθηση ,για να μην περιστρέφεται το ελικόπτερο και φυσικά μεγάλη θα είναι και η τάση του ελικοπτέρου να μετακινηθεί αριστερά. Αντίστοιχα μεγάλη όμως, θα είναι τότε και η κλίση του ελικοπτέρου δεξιά, για να αντισταθμιστεί η μεγάλη οριζόντια ώθηση του πίσω στροφείου.
       Επειδή, με τον τρόπο αυτό παιδεύεις τον κινητήρα αλλά και την μπαταρία περισσότερο, προσωπικά σου σινιστώ, να φέρεις το βήμα περίπου στις 5 μοίρες για αιώρηση και στις 10 για μέγιστη άνωση ,το στροφείο να παίρνει παραπάνω στροφές και αν το ελικόπτερο σου φαίνεται απότομο ,να προσθέσεις τα κατάλληλα βαράκια στο flybar.

       Μπορεί τα παραπάνω να σου φαίνονται στριφνά ,αλλά στην τελική τα πάντα είναι φυσική εφαρμοσμένη στην πράξη.


    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #52 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 16:15:29 »

    Το μονο που καταφερνα πριν ειναι να του δινω throttle σιγα σιγα (πραγματικα χιλιοστο χιλιοστο στο stick) και να μην κουμιεται κατηολου μεχρι που καποια στιγμη - με πολλες στροφες πια - ξεκολλαγε απο το εδαφος και δεν προλαβαινες να το μαζεψεις αφου πηγαινε στα 2 μ υψος σε κλασματα μεσα.


    Καλησπέρα,

    Μάλλον το πρόβλημα που αναφέρεις είναι το γνωστό εκ κατασκευής... Sticky collective pitch
    Διορθώνεται εάν αντιστρέψεις τα αποστατικά των ρουλεμάν στα γκρίπ.

    Εάν δεν τα αλλάξεις κολλάει το Pitch και ενώ δίνεις pitch δεν ακούει το ε/π, και μόλις ξεμαγκώσει τότε πάει στα ουράνια.

    Δές φωτό για να καταλάβεις τί λέω...


    * cp2_grip.gif (54.57 KB, 780x585 - εμφανίστηκε 314 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    pappas81
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 12


    « Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 17:36:46 »

    paterpanta και bladekiller με καλυψατε και οι 2 πληρως . Σιγα σιγα ενωνονται τα κομματια του παζλ. Αλλα εχω μια ακομα ερωτηση προς bladekiller : Πως θα προσθεσω βαρακια στο flybar ; Θα πρεπει να αγορασω καποια εξτρα; Η να ρυθμισω τα ηδη υπαρχοντα ;
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #54 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 20:58:10 »

    Καλησπέρα σε όλους.

      Το συγκεκριμένο ελικόπτερο ,απότι γνωρίζω ,διαθέτει βαράκια στο flybar. Για μεγαλύτερη σταθερότητα ,πρέπει να είναι όσο παίρνει προς τα έξω. Νομίζω όμως, ότι αυτή είναι και η μαμίσια ρύθμιση οπότε αν θέλεις μεγαλύτερη ευστάθεια, πρέπει να πάρεις άλλο ένα ζευγάρι βαράκια και να τα προσθέσεις. Αν δεις στη συνέχεια ότι το παράκανες ,με αποτέλεσμα το ελικόπτερο να γίνει πολύ νοθρό στις εντολές του κυκλικού χειριστηρίου και δεν ελέγχεται, μπορείς να αρχίσεις να μετατοπίζεις τα βαράκια προς το κέντρο, μέχρι να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή βέβαια, θα χρειαστείς οπωσδήποτε παχύμετρο, για να εξασφαλίσεις ότι τα βαράκια έχουν ίσες αποστάσεις από το κέντρο ,διαφορετικά το ελικόπτερο θα τρέμει.

    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #55 στις: Κυριακή, 11 Νοέ 2007, 21:34:14 »

    Αν καί εγώ θά πρότεινα νά μάθεις νά πετάς όπως έχει φίλε pappas81. Εντάξει τό ελικόπτερο είναι γιά κλωτσιές, αλλά μιά καί τό έχεις μάθετο ώς έχει. Είναι γνωστό καί σωστά τό ανέφερες ότι ξεκολάει από τό πάτωμα απότομα καί τό βρήσκεις στό πολυέλαιο. Αυτο τό πρόβλημα μπορείς νά τό διορθώσεις έν μέρει, αλλάζοντας τό skid τά δικά του μέ κάποια άλλα πού πουλούνται καί είναι σέ στύλ delt cp. Εγώ πάντως είδα διαφορά όταν τά είχα αλλάξει. Πιό σταθερό σάν ελικόπτερο, λόγο περισότερου βάρους. Οσο αφορά τά badles μπορείς άν επιμένεις νά πειραματιστείς, νά ξεκινήσεις βάζοντας μονωτική ταινία στίς άκρες, καί νά δείς άν σέ καλύπτει, από θέμα απόκρισης καί ταχύτητας ή νοθρώτητας αντίστοιχα.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΜΙΧΑΛΗΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 637


    ΠΕΤΩ ΚΑΙ ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ...ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ ΚΑΙ ΠΕΤΩ!


    « Απάντηση #56 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2008, 13:17:33 »

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΝΤΕΛΗΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΗΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ. ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΛΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟ HONEY BEE CP2 ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ; ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ;
    Καταγράφηκε

    Futaba 16sz & Spektrum DX7se
    T-rex 500 Black hawk
    Sab goblin 570 (yellow-red) + xnova 4025-560kv (24T motor pulley) + cc ice2 120hv + kst x20 2208 & 1035 (8,4 volt) + microbeast plus hd + gens ace 3300mah 45c x 2.  12s
    Revolectrix gt1200 + Icharger 106b
    Kipor 1000
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #57 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2008, 13:30:06 »

    oxi  Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #58 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2008, 13:31:59 »

    παρε ενα belt cp.

    για πολους λογους , τους οποιους μπορεις να διαβασεις στο forum.. Wink

    φιλικα θανασης

     Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Απάντηση #59 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2008, 14:42:15 »

    Εάν έχεις περισσότερα χρήματα πάρε ένα belt cp είναι πολύ καλύτερο ελικόπτερο απο το CP2 και θα μάθεις ευκολότερα.
    Δεν θα σε κουράσει τόσο....
    Για ακόμα καλύτερα εγώ θα πρότεινα ένα Thunter Tiger mini titan e325, φοβερό σε όλα του, αλλά ακριβότερο απο το belt cp.
     H διαφορά στην ποιότητα ανάμεσα στα ελικόπτερα αυτά είναι αισθητή.

    και με το CP2 θα μάθεις (εγώ με αυτό έμαθα) αλλά είναι πιο δύσκολο.
    Καταγράφηκε

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Honey Bee CP2 ή Lama;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.