Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 13:09:35

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 13:09:35

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304435
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 149
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 123
    Gesamt: 123
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: qr x350 pro προβληματα  (Gelesen 4928 mal)
    phoenix2
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 314



    « am: Freitag, 3 Jul 2015, 23:53:08 »

    Το τετρακοπτερο του τιτλου λοιπον, πεταει υπεροχα όταν ειναι χωρίς εξτρα βαρος. Ακουει σε όλα.  Μολις κουβαλησει το gimbal με την gopro, σε τυχαίο χρονο πέφτει. Άλλαξα προπελες, τιποτα, πειραξα παραμέτρους, τιποτα. Γενικά εχω κανει πολλες δοκιμες με αλλαγες στην παραμετροποιηση, αλλα...τιποτα.
    Δυναμη φαινεται να εχει, ανεβαινει γρηγορα με το extra load, σε simple mode, και full throtle, οποτε δεν ειναι προφανως απο τα esc-motor.
    Οταν πεφτει, ή θα πεφτει ταλαντευομενο, η σαν να κανει γρηγορο landing.
    Παρατηρω βεβαια πως 2 μοτερ του ιδιου αξονα ζεστενονται αισθητα περισσοτερο απο τα μοτερ του άλλου αξονα. Τις πταιει;

    Θα με βοηθησετε πραγματικα με την αποψη σας με τα παρααπάνω. 
    Gespeichert

    cessna 172
    yak 54
    pc9
    rv9 e-flite
    easy fly
    wilga 2000
    phoenix2
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 314



    « Antwort #1 am: Montag, 6 Jul 2015, 22:57:00 »

    Καλα ρε παιδια, ουτε ένας; Γαμώ την αλληλεγγύη
    Gespeichert

    cessna 172
    yak 54
    pc9
    rv9 e-flite
    easy fly
    wilga 2000
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192



    « Antwort #2 am: Dienstag, 7 Jul 2015, 01:36:59 »

    Μάλλον δεν έχεις ψάξει καλά.... Έχει ένα παρόμοιο θέμα για το ίδιο τετρακοπτερο εδώ. Ρίξε μια ματιά μήπως σε βοηθήσει!

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=44457.0
    Gespeichert

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    phoenix2
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 314



    « Antwort #3 am: Dienstag, 7 Jul 2015, 13:12:12 »

    Το εχω δει ηδη, αλλα το δικο μου προβλημα ειναι διαφοτερικο

    Gespeichert

    cessna 172
    yak 54
    pc9
    rv9 e-flite
    easy fly
    wilga 2000
    nromel
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 16


    « Antwort #4 am: Mittwoch, 8 Jul 2015, 19:45:27 »

    Να παραθέσω την εμπειρία την δική μου -έχω μέχρι στιγμής 3 πτώσεις-μήπως και βγεί κάποιο συμπέρασμα.Έχω διαπιστώσει ότι όταν ο διακόπτης είναι στη μέση δηλ στο hoover και το    είναι κάτω από την μέση ή πειραχτεί και πάει κάτω από την μέση σταματάνε τα μοτέρ.Το έχω δοκιμάσει πολλές φορές και πάντα συμβαίνει.  Στην δική μου περίπτωση ίσως είχα τον διακόπτη στο hold   ή πήγε κατά λάθος στο hold από δικό μου λάθος   και παράλληλα  κατέβασα το.throttle κάτω από την μέση και γιαυτό έπεσε.
    Gespeichert
    phoenix2
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 314



    « Antwort #5 am: Freitag, 10 Jul 2015, 09:39:15 »

    Δεν πρέπει να σου συμβαίνει αυτό. Στο hold και κάτω από τη μεση το γκάζι θα πρεπει αργα να χανει υψος.  Το προβλημα το δικο μου βεβαια δεν ειναι οτο σταματανε τα μοτερ, αλλα οτι χανει υψος και πεφτει με τα μοτερ να ειναι σε λειτουργια
    Gespeichert

    cessna 172
    yak 54
    pc9
    rv9 e-flite
    easy fly
    wilga 2000
    vmek
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 3


    « Antwort #6 am: Freitag, 10 Jul 2015, 13:31:22 »

    απο αυτα που λες στην αρχη, κατ'εμε φαινεται να ειναι προβλημα με την παροχη ρευματος. μηπως το εξτρα βαρος σε συνδυασμο με το gimbal τραβαει πιο πολυ ρευμα απο την μπαταρια και δεν μπορει να το παρεχει; τι discharge rate εχει η μπαταρια; επισης ειναι περιεργο που ζεσταινονται τα δυο μοτορακι περισσοτερο απο τα αλλα. εφοσον ειναι στον ιδιο αξονα, σημαινει οτι δινουν περισσοτερο yaw απο τη μια μερια. αλλα γιατι;

    Το τετρακοπτερο του τιτλου λοιπον, πεταει υπεροχα όταν ειναι χωρίς εξτρα βαρος. Ακουει σε όλα.  Μολις κουβαλησει το gimbal με την gopro, σε τυχαίο χρονο πέφτει. Άλλαξα προπελες, τιποτα, πειραξα παραμέτρους, τιποτα. Γενικά εχω κανει πολλες δοκιμες με αλλαγες στην παραμετροποιηση, αλλα...τιποτα.
    Δυναμη φαινεται να εχει, ανεβαινει γρηγορα με το extra load, σε simple mode, και full throtle, οποτε δεν ειναι προφανως απο τα esc-motor.
    Οταν πεφτει, ή θα πεφτει ταλαντευομενο, η σαν να κανει γρηγορο landing.
    Παρατηρω βεβαια πως 2 μοτερ του ιδιου αξονα ζεστενονται αισθητα περισσοτερο απο τα μοτερ του άλλου αξονα. Τις πταιει;

    Θα με βοηθησετε πραγματικα με την αποψη σας με τα παρααπάνω. 
    Gespeichert
    phoenix2
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 314



    « Antwort #7 am: Freitag, 10 Jul 2015, 14:20:54 »

    Δεν ειναι απο ρευμα, η μπαταρια ειναι καινουργια και ειναι της walkera. Δίνει constant ρευμα 55amp. Σε full γκαζι και με διάρκεια, φευγει γρηγορα, αρα δεν ειναι απο αυτο. Στο θεμα της θερμοκρασίας των μοτερ και γω το χω απορια
    Gespeichert

    cessna 172
    yak 54
    pc9
    rv9 e-flite
    easy fly
    wilga 2000
    tsuskas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 179



    WWW
    « Antwort #8 am: Sonntag, 20 Sep 2015, 10:34:30 »

    παιδια το προβλημα ειναι στον ελεγκτη Walkera  εχει ενα θεμα με το LVC cut off Low Voltage Cut off.Παρολα αυτα  εγω εκανα και μια απλη μετατροπη σε APM 2.8 εβγαλα την πυξιδα και το GPS Εξω και απο κει και περα προβλημα κανενα .φοραει Glonass GPS Μaximum  δορυφοροι 16 . Thumbs up
    Gespeichert

    ΟΤΑΝ  ΠΕΘΑΝΩ ΘΕΛΩ ΝΑ  ΜΕ  ΘΑΨΟΥΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΖΟΥΣΑ ΜΕ ΕΘΑΒΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

    SY7 AJQ    Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ...Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΙΑΙΑ
    nromel
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 16


    « Antwort #9 am: Sonntag, 20 Sep 2015, 11:39:02 »

    Θέλω να ρωτήσω πόσο στοιχίζει αυτή η μετατροπή και που τηνη έκανες? Χαμόγελο
    Gespeichert
    CyberFreak
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 11


    « Antwort #10 am: Sonntag, 20 Sep 2015, 12:15:26 »

    https://www.youtube.com/watch?v=AyRs6TiTdaY
    Gespeichert
    nromel
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 16


    « Antwort #11 am: Dienstag, 22 Sep 2015, 09:09:15 »

    Πολύ κατανοητό το βιντεάκι με την διαδικασία απενεργοποίησης του LVC. Αλλά συνεχίζεις με την αφαίρεση της πυξίδας και του GPS    και στη συνέχεια τοποθετείς Glonass GPS  Maximum.   Αυτό πως και από ποιον γίνεται.Και δηλ πετάει χωρίς πυξίδα?
    Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων (Moderator: kolotoympas)  |  Thema: qr x350 pro προβληματα
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.033 Sekunden mit 28 Zugriffen.