ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 10:10:39 » |
|
Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να μετατρέψω ένα Robbe Millennium σε gasser.
Επιχείρημα δύσκολο αφού δεν υπάρχει σχετικό κιτ μετατροπής. Η βασική ιδέα της κατασκευής ήρθε μετά από μελέτη του Futura/Nova Gasser. Μόνο που δεν ταίριαζε τίποτα από αυτό !!!
Ωστόσο μετά από πολλές μετρήσεις, τοποθετήσεις, επανατοποθετήσεις, σημαδέματα, διατρήσεις, σπειροτομήσεις, φρεζαρίσματα και τορνίσματα τοποθετήθηκε στο οπίσθιο frame αλουμινίου πλάκα πάχους 10mm στερεωμένη με βίδες M4 η οποία επεκτείνεται προς το άνω μέρος του κινητήρα μέσω μίας άλλης πλάκας πάχους 8mm.
Στο θέμα του hub του συμπλέκτη φάνηκα τυχερός. Βρέθηκε ένα Hub από Futura/Nova/Cuatro Gasser, το οποίο με κατάλληλη τόρνευση προσαρμόστηκε στο δικό μου συμπλέκτη.
Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν stock, επειδή και συμπλέκτης και η φάνα των 90mm κρίθηκαν επαρκείς από το προηγούμενο μοντέλο.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 14 Μάρ 2011, 17:14:25 από ΚΥΡΝΙΚ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 10:11:21 » |
|
.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kgiova
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 14:24:08 » |
|
καλησπέρα και συγχαρητήρια οι σχέσεις μετάδοσης ποιές είναι ? απο βάρος πως είμαστε ? πάντως δείχνει πολύ νοικοκυρεμένο μπράβο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 14:52:22 » |
|
Mεγιές φίλε ΚΥΡΝΙΚ και καλές πτήσεις... Χαμός με τις βενζίνες λέμε..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 19:24:06 » |
|
οι σχέσεις μετάδοσης ποιές είναι ? απο βάρος πως είμαστε ?
Σχέση μετάδοσης 7,5 : 1. Πέφτει λίγο κοντή από το 7 : 1, αλλά στην περίπτωση μου θα έπρεπε να κόψω καινούργια κορόνα με λιγότερα δόντια και να τραβηγχθεί προς τα πίσω ο κινητήρας κατά ένα cm. Υπόψη πως μπορώ να το αλλάξω το pinion και να πάω στο 8.0 : 1 ή ακόμη και 8.57 : 1 στην περίπτωση χρήσης 800mm blades. Στο άλλο παραδόξως μου άρεσε το 7,5 : 1 και θα το αφήσω. Το Futura Nova μπορώ και κατασκευάζω καινούργιο γρανάζι ιμάντα για να το φέρω στο 7 : 1 πιο εύκολα. Εφόσον κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή blades αντί των 700 -720mm στα 740-760mm εκτιμώ πως αυτά θα ταιριάσουν καλύτερα. Επειδή μου αρέση η εκτέλεση μεγάλων μανούβρων με μεγάλη ταχύτητα, τοποθετήθηκε λόγω ταχυστροφίας ο μικρός Z231PUH και όχι η μεγαλύτερη της σειράς 26/27/29 οι οποίοι παρουσιάζουν μικρότερο τελικό αριθμό στροφών, αλλά και περισσότερους κραδασμούς. Ο δικός μου κινητήρας αφορά τονν ΒΗanson, βελτιωμένος στο 2ο στάδιο. Ζήτησα από τον ίδιο custom made porting/timing ρύθμιση τέτοια, έτσι για έχω όχι μόνο μεγάλη ισχύ, αλλά και μεγάλο αριθμό στροφών περίπου τους 14.000 rpm. Βάρος ακόμη δεν ξέρω.....Στη προηγούμενη version με OS90, blades 220gr και paddles 50γρ, είχα 5.080gr στη ζυγαριά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 19:30:12 » |
|
Mεγιές φίλε ΚΥΡΝΙΚ και καλές πτήσεις... Χαμός με τις βενζίνες λέμε.. To ποστ Απάντηση #77 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 22:07:28 που ξεκίνησα το project.... https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4759.75Άργησα βέβαια καμιά 21 μήνες, αλλά τελικά....έγινε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
DSheli
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 39
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 20:21:37 » |
|
Συγχαρητηρια και απο εμενα. Καταπληκτικη δουλεια και πολυ δυσκολη μετατροπη αφου ολα ξεκινουν απο το μηδεν χωρις να υπαρχει κατι ετοιμο. Αντε να μας μπαινουν ιδεες σιγα σιγα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Millenium II 90 Millenium II 60 Trex 700N le Trex 600N Aeolus 50 3D HK 450 pro HK 450
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 20:49:11 » |
|
Ο δικός μου κινητήρας αφορά τονν ΒΗanson, βελτιωμένος στο 2ο στάδιο. Ζήτησα από τον ίδιο custom made porting/timing ρύθμιση τέτοια, έτσι για έχω όχι μόνο μεγάλη ισχύ, αλλά και μεγάλο αριθμό στροφών περίπου τους 14.000 rpm.
Όπα............ βάλαμε και μέσον.. Και μετά λένε για το Δημόσιο..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 20:54:45 » |
|
Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Dimitris Kriti
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 16 Φεβ 2011, 22:08:32 » |
|
Ωραια καθαρη δουλεια. Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG ? Προσεχε με τα γκαζακια, οι καιροι ειναι πονηροι, θα μπλεξεις...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει". Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
|
|
|
kon
|
|
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 17 Φεβ 2011, 12:28:35 » |
|
Άντε με το καλό να το τελειώσεις.... Έτσι να γινόμαστε πολλοί με βενζίνη... να μαζευτούμε καμμιά μερα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Blade mcp x, T-Rex 450, T-Rex 600 Nitro, T-Rex 700 Gasser
|
|
|
akritas
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 19 Φεβ 2011, 00:55:25 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
AVANT aurora
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 19 Φεβ 2011, 12:39:57 » |
|
Αμ, το άλλο..... "Ο τρελλός δολοφόνος με το gasseroπρίονο" το θυμάσαι ? Η αγαπημένη μου .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 19 Φεβ 2011, 12:45:14 » |
|
Τώρα μεταξύ μας......μήπως θα πρέπει να αρχίσω να βάζω μπρός καμιά μετατροπή από Gasoline σε LPG ? Προσεχε με τα γκαζακια, οι καιροι ειναι πονηροι, θα μπλεξεις... Χμμμ.....σωστά . Πάμε τότε σε νιτρομπούκαλο. Αυτό δε δημιουργεί υποψίες .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 09:49:09 » |
|
Μετά από καιρό (ξανα)έπιασα τη home made μετατροπή προκειμένου να την ολοκληρώσω.
Ο κινητήρας δούλεψε επί πάγκου μισό τεπόζιτο χωρίς στροφείο και μπούμα και περιμένουμε την στιγμή που θα μπορέσουμε να δούμε πως συμεριφέρεται και στο αέρα.
Μερικές φώτο.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 09:49:59 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 09:50:55 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 09:51:30 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 10:13:07 » |
|
Ακομα με δινοσαυρους ασχολεισαι?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 10:39:55 » |
|
Heavy Duty δεινόσαυρους, που ούτε με μετεωρίτη πρόκειται να εξαφανιστούν !!! Εντούτοις και οι δεινόσαυροι εκφυλίζονται. Πρώτα τα (σχιστομάτικα) ηλεκτρονικά, ύστερα ο κινητήρας, μετά η εξάτμιση, τώρα η κεφαλή....αφήνοντας στο τέλος μόνο το σώμα και την ουρά και αυτή home made !!
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 13:49:56 από ΚΥΡΝΙΚ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 14:19:20 » |
|
Πωπω.......ys120 μυριζομαι εκει χαμηλα στην φωτο..φωτοβολιδα λεμε απο τον ενα και μοναδικο που θελει να παει κοντρα στο κατεστημενο που λεγετε ρευμα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 21 Φεβ 2012, 17:58:01 » |
|
Πωπω.......ys120 μυριζομαι εκει χαμηλα στην φωτο..φωτοβολιδα λεμε απο τον ενα και μοναδικο που θελει να παει κοντρα στο κατεστημενο που λεγετε ρευμα
Λαγωνικό μου εσύ . Δεν έχω τίποτα με το ρεύμα. Το κουσούρι το έχω γιατί ασχολούμαι με καυστήρες..... .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:03:16 » |
|
Ο κινητήρας δούλεψε επί πάγκου μισό τεπόζιτο χωρίς στροφείο και μπούμα και περιμένουμε την στιγμή που θα μπορέσουμε να δούμε πως συμεριφέρεται και στο αέρα.
Ως συνέχεια των παραπάνω, σήμερα έγινε η δοκιμή στον αέρα. Η δοκιμή αφορούσε χαλαρές βόλτες με οκτάρια, κατεβάσματα, autos κλπ. Ο κινητήρας με (επαν)ευθυγραμμισμένο και (επανα)ζυγισμένο στρόφαλο by BH Hanson είναι υπόδειγμα απαλής λειτουργίας. Ενώ το προηγούμενο Ε/Π αφορούσε το Nova με πρωτεύουσα κίνηση του stock 231PUH με ιμάντα, δεν είχε αυτό το smooth του Millie με πρωτεύουσα κίνηση το γρανάζι. Λείπει μετά από το κατάλληλο ροντάζ γίνουν οι κατάλληλες δοκιμές στο peak των στροφών του κινητήρα με 14.000 rpm (μετά από το porting που ζήτησα από τον Hanson).
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 20:31:56 από ΚΥΡΝΙΚ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:08:11 » |
|
Ακομα με δινοσαυρους ασχολεισαι? Θα σου φέρω το δεινόσαυρο που κλωνοποίησα και θάθελα πολύ να σε δω που θα κρυφτείς με τα σχιστομάτικά σου .
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Φεβ 2012, 19:32:13 από ΚΥΡΝΙΚ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 26 Φεβ 2012, 15:36:30 » |
|
Ελα εσυ να παμε να φαμε και κανα ψητο και μην σε νοιαζει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 22:58:26 » |
|
Μερικές τελικές φώτο από τη μετατροπή η οποία τελικά με τά από τα test έδειξε, πως η προσπάθεια "μέτρησε".
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 22:59:47 » |
|
μπραβο νικο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:00:00 » |
|
......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:00:27 » |
|
.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:00:58 » |
|
.......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:03:00 » |
|
.......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:06:26 » |
|
.......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:06:40 » |
|
Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:13:17 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:15:12 » |
|
Με αυτο θα ρθεις φετος στο πανελληνιο?
Νοp. Mε το Millennium Hybrid 120 με κεφαλή JR ASG όπως πέρυσι, και εφόσον προλάβω να το κάνω με ιμαντοκίνηση στην πρωτεύουσα μετάδοσης της κίνησης...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:16:40 » |
|
Μπααααα, βαρύ το Heavy Metal στην περίπτωση του F3N !!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:16:50 » |
|
Αααα τωρα εξηγουντε ολα.....Ο μπαρμπα-νικος μακραν το καλυτερο loop with pirouete απο ολους στην C.Του το αναγνωριζω αυτο....ειναι παλιο 3dας ο ατιμος.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spv(spirosvar)
|
|
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 12 Ιαν 2013, 23:18:32 » |
|
xaxaxaxaxa..... ολοι του τα αναγνωριζουμε.... και μακαρι να βλεπουμε τις συμετοχες του για πολλα χρονια ακομα.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|