Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 33
    Totale: 37
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Asp 52 ζεστενεται  (Letto 4121 volte)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #15 il: Lunedì, 22 Giu 2020, 22:50:00 »

      Χρήστο, βγάλε την απο το α/φ. Βάλτη πάγκο, καύσιμο με λίγο νίτρο και πολύ λάδι, προτεινόμενη προπέλα και ρύθμιση από την αρχή με παρακολούθηση θερμοκρασίας. δοκίμασε πρώτα μαμά εξάτμιση για να βρεις τι τρέχει...  angel
    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 203



    « Risposta #16 il: Lunedì, 22 Giu 2020, 22:51:45 »

    Ναι αυτό θα κάνω απλά έλεγα να το αποφύγω μήπως μου έχει ξεφύγει κάτι
    Loggato
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #17 il: Lunedì, 22 Giu 2020, 22:51:52 »

     Χρήστο, βγάλε την απο το α/φ. Βάλτη πάγκο, καύσιμο με λίγο νίτρο και πολύ λάδι, προτεινόμενη προπέλα και ρύθμιση από την αρχή με παρακολούθηση θερμοκρασίας. δοκίμασε πρώτα μαμά εξάτμιση για να βρεις τι τρέχει...  angel

    ..., το καύσιμο που έχεις είναι καλά σε νούμερα, προχώραααα...

    ΥΓ
    Από εξαερισμό στο cowl πώωωως πάς τα πας έχεις μεγάλη έξοδο από κάτω...

    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #18 il: Martedì, 23 Giu 2020, 08:22:22 »

    καλημέρα ,

    αναφέρεις κάπου την διάσταση της έλικας που χρησιμοποιείς; Αν είναι δυνατόν να μας πείς και την μάρκα της έλικας.

    πως έστρωσες τον κινητήρα;

    ευχαριστώ
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.353



    WWW
    « Risposta #19 il: Martedì, 23 Giu 2020, 11:39:22 »

    Και σε πιο σημείο του κινητήρα μετράς την θερμοκρασία πες μας.
    Loggato

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    christos139
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 203



    « Risposta #20 il: Martedì, 23 Giu 2020, 13:29:26 »

    Η έλικα είναι 12χ6 apc και το μοτέρ το έστρωσα 2 ντεπόζιτα ρελαντί και ένα ντεπόζιτο μπουκωμενο φουλ,από εκεί και πέρα τις 5 πτήσεις που έχω κάνει τις έχω κάνει με μισό Γκάζι αλλά δεν είχα προσέξει θερμοκρασίες το πήγα ακουστηκα μέχρι που κάποια στιγμή έσβησε και προσγειωθηκα. Την θερμοκρασία την μετράω στην κεφαλή δίπλα από το μπουζί,επίσης οι δοκιμές οι τελευταίες γίναν χωρίς cowl επάνω
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #21 il: Martedì, 23 Giu 2020, 14:02:45 »

    Η απάντηση του προβλήματος έχει ήδη ανακοινωθεί.

    Σε κάποιο ποστάρισμα του carapis αναφέρεται ότι η ενδεικνυόμενη έλικα είναι η 10Χ6 ενώ εσύ χρησιμοποιείς μία 12Χ6.
    Μεγάλη η διαφορά του φορτίου. Και προκειμένου να περάσει σε δίχρονη σφυριγμένη λειτουργία, φέρνεις το μίγμα στο απόλυτο πτωχό.
    Και μετά παραπονιέσαι ότι θερμαίνεται.

    Όταν οι προδιαγραφές ενός μοντελιστικού κινητήρα αναφέρουν ότι η χρήσιμη περιοχή στροφών φθάνει έως τις 17000, σου λένε με ευγενικό τρόπο ότι πρόκειται για πολύστροφο κινητήρα και όχι για ροπάτο.
    Αλλά και το ότι είναι ABC το ίδιο πρέπει να σου λέει.\
    Και οι πολύστροφοι κινητήρες δεν θέλουν πολύ νιτρομεθάνιο.

    Οσο για το στρώσιμο δεν έγινε ποτέ. Μεταλουργία ABC και λειτουργία στο ρελαντί είναι καταστροφή. Αν είχες διαβάσει το βιβλίο μουη ίσως να μην έφθανες σε αυτά τα προβλήματα.

    Ενας κινητήρας δεν θερμαίνεται όταν γυρίζει πολλές στροφές με μία μικρή έλικα, αλλά όταν επιβραδύνει (καθυστερεί να ολοκληρώσει) τον κύκλο του προκειμένου να γυρίσει μία μεγαλύτερη έλικα.

    Πότε θα θερμανθεί ο κινητήρας ενός  αυτοκίνητου; Όταν τρέχει στην εθνική οδό με πέμπτη ταχύτητα, ή όταν προσπαθεί να ανέβει ανηφόρα με δεύτερη ή τρίτη ταχύτητα;

    Τέλος θα επαναλάβω κάτι, και ας γελάσουν οι επαϊοντες. Τα καύσιμα που κυκλοφορούν είναι φτιαγμένα για αερομοντελιστές που ξέρουν πως να ρυθμίζουν την βελόνα του κινητήρα τους. Δεύτερον δεν είναι φτιαγμένα για θερμά κλίματα όπως το Ελληνικό.
    Προτείνω στα έτοιμα καύσιμα να προστίθεται καστορέλαιο (μόνο καστορέλαιο) σε ποσοστό που θα ανεβάσει την ολική περιεκτικότητα του λιπαντικού σε 22-25%.
    Κι αν είναι με ελατήριο, στο 28-30%
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #22 il: Martedì, 23 Giu 2020, 18:08:40 »

    ASP S52A Two Stroke Glow Engine

    ABC construction, Aluminum piston with Brass liner thats Chrome plated
    Dual ball bearing-supported crankshaft
    Dual needle valve carburetor
    Dual bushing-supported connecting rod


    Spec.
    Displacement: 8.47
    Bore: 22.40mm
    Stroke: 21.50mm
    Suggested prop: 11x7 or 12x6
    RPM: 2,000 ~ 18,000
    Weight: 484g

    Η απάντηση του προβλήματος έχει ήδη ανακοινωθεί.

    Σε κάποιο ποστάρισμα του carapis αναφέρεται ότι η ενδεικνυόμενη έλικα είναι η 10Χ6 ενώ εσύ χρησιμοποιείς μία 12Χ6.
    Μεγάλη η διαφορά του φορτίου. Και προκειμένου να περάσει σε δίχρονη σφυριγμένη λειτουργία, φέρνεις το μίγμα στο απόλυτο πτωχό.
    Και μετά παραπονιέσαι ότι θερμαίνεται.


    To αντίθετο κανει ανοίγει τέρμα την βελόνα και παρόλα αυτά ανεβαζει θερμοκρασιές , σε μία προπέλα που ειναι στην γκαμα του κινητήρα. Η 10χ6   θα του πεσει λίγο μικρή θα ελεγα μιας και ειναι ιδανικες για 40αρες.

    Καλησπέρα,θέλω την βοήθεια σας για να δω που θα καταλήξω,έχω έναν asp52 διχρονο και επάνω του φοράω άλλη εξάτμιση για πιο scale,(foto).το θέμα μου είναι ότι ο κινητήρας αυτός μου ανεβάζει θερμοκρασία δλδ σε στατικό γκαζωμα μπορεί να φτάσει και στους 170 βαθμούς και ιδίως σήμερα που έχει 25 και συνεφεια, όπως καταλαβαίνετε δεν πετάω με αυτό όπως είναι ,έχω φτάσει σε σημεία να είναι τέρμα μπουκωμενο λίγο πριν να σβήσει και δεν βλέπω διάφορα στις θερμοκρασίες ,μπουζί φοράω os8 ,του έχω βγάλει το cowl αλλά πάλι του,καμία ιδέα?

    Το ιδανικό ειναι να αρχίσεις να αποκλείεις καταστασεις.Η εξατμηση ειναι το ένα που αλλαξες δραστικά!Πρεπει να κανεις δοκιμή με τα ιδια πραγματα ακριβως χωρίς αυτήν.Μετά λογικά θα δεις και τα υπόλοιπα.


    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Risposta #23 il: Martedì, 23 Giu 2020, 18:28:22 »

    ASP S52A Two Stroke Glow Engine

    ABC construction, Aluminum piston with Brass liner thats Chrome plated
    Dual ball bearing-supported crankshaft
    Dual needle valve carburetor
    Dual bushing-supported connecting rod


    Spec.
    Displacement: 8.47
    Bore: 22.40mm
    Stroke: 21.50mm
    Suggested prop: 11x7 or 12x6
    RPM: 2,000 ~ 18,000
    Weight: 484g

    Η απάντηση του προβλήματος έχει ήδη ανακοινωθεί.

    Σε κάποιο ποστάρισμα του carapis αναφέρεται ότι η ενδεικνυόμενη έλικα είναι η 10Χ6 ενώ εσύ χρησιμοποιείς μία 12Χ6.
    Μεγάλη η διαφορά του φορτίου. Και προκειμένου να περάσει σε δίχρονη σφυριγμένη λειτουργία, φέρνεις το μίγμα στο απόλυτο πτωχό.
    Και μετά παραπονιέσαι ότι θερμαίνεται.


    To αντίθετο κανει ανοίγει τέρμα την βελόνα και παρόλα αυτά ανεβαζει θερμοκρασιές , σε μία προπέλα που ειναι στην γκαμα του κινητήρα. Η 10χ6   θα του πεσει λίγο μικρή θα ελεγα μιας και ειναι ιδανικες για 40αρες.

    To αντίθετο κανει ανοίγει τέρμα την βελόνα και παρόλα αυτά ανεβαζει θερμοκρασιές , σε μία προπέλα που ειναι στην γκαμα του κινητήρα. Η 10χ6   θα του πεσει λίγο μικρή θα ελεγα μιας και ειναι ιδανικες για 40αρες.

    Αργύρη το πιθανότερο,είναι άστρωτος, η 10χ6 προτείνεται από τον κατασκευαστή για στρώσιμο, αφού θα τον βάλει πάγκο καλό είναι να το πάει όπως πρέπει... https://cdn-global-hk.hobbyking.com/media/file/418927054X129399X25.pdf

    Loggato

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #24 il: Martedì, 23 Giu 2020, 18:29:19 »

    Τα στοιχεία για την έλικα που παραθέτει ο Αργύρης είναι διαφορετικά από αυτά που διαβάσαμε στο ποστ του carapis.
    Δεν θα τα απορρίψω γιατί ο Αργύρης ξέρει τι ποστάρει.

    Αυτό που θα θέσω την απορία μου είναι : αφού προτείνει/δέχεται την 12Χ6, με ποιά έλικα ελπίζει ότι θα πιάσει τις 18.000? Σίγουρα με αρκετά μικρότερη έλικα.

    Σίγουρα η 10Χ6 είναι η πιο συνηθισμένη για τις 40άρες και 46άρες. Αλλά δεν θα πάθει τίποτε αν την δοκιμάσει. Τουλάχιστον ας δοκιμάσei την 11Χ7 (για πτήση) ή την 11Χ6 σον πάγκο.
    Οπως προείπα ο κίνδυνος έρχεται από τα μεγάλα φορτία, όχι από τα μικρά.

    Επομένως ψάχνουμε ακόμα να βρούμε γιατί υπερθερμαίνεται. Και σίγουρα πρέπει να εξαιρεθεί πρώτα η ξένη εξάτμιση για να προχωρήσουμε δια των αποκλεισμών (όπως επίσης λέει σωστά ο Αργύρης).

    Αλλά δεν μπορεί να επανέλθει στην κατάσταση του σωστού στρωσίματος. Χωρίς ουσιαστικό στρώσιμο και μετέπειτα πολλές λειτουργίες με υπερθέρμανση, τι νομίζεται ότι θα έχουν πάθει τα μέταλλα?  

    Επίσης θα προσθέσω κάτι που παρέλειψα, ότι θα πρέπει να προστεθεί και μία ή δύο φλάντζες στο κεφάλι, να ελευθερωθεί λίγο η συμπίεση, για να μπορέσει να λειτουργήσει πιο άνετα ο κινητήρας. Εστω και με μικρότερη ροπή.

    Πρέπει να εξεταστούν όλες οι παράμετροι.

    Κάποτε ο ίδιος ο Prettner μου είπε για την μηχανή O.S. που έφερε το όνομά του «Hanno Special».  Χρειάζεται στρώσιμο τουλάχιστον 5 ώρες πριν επιχειρήσεις να γυρίσει την μεγάλη έλικα που προτείνω (13Χ10). Και είχε και ελατήριο.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Moderatore: andreas)  |  Topic: Asp 52 ζεστενεται
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.039 secondi con 24 queries.