παρατηρησα σημερα πρωτη μερα με το Cowl τοποθετημενο, οτι τρεχουν μαυρα λαδια πανω στα σκελη των τροχων
Δεν ξερω αν εχει σημασια αλλα τα σκελη ειναι αλουμινιου και η εξατμιση ειναι κοντα σε αυτα
μεσα στο cowl δεν υπαρχουν μαυρα λαδια αλλα πρασινα απο μια διαρροη που υπαρχει στην ενωση των δυο μερων της εξατμισης (και δεν ξερω τι να κανω . οσο και να σφιξω την βιδα το προβλημα παραμενει)
απο τον κινητηρα δεν βλεπω πουθενα μαυρα λαδια να τρεχουν
τι μπορει να τα προκαλει αυτα και θα πρεπει να ανησυχω??
Μπορει να ειναι υπερθερμανση ??
Πριν απο αρκετό είχα και εγώ το ιδιο "πρόβλημα". Η πρωτη μου αντίδραση ήταν παρόμοια με την δικιά σου
.
Σκέφτηκα προβλημα στο μοτερ. και το ανοιξα . Τζάμπα κόπος . ηταν μια χαρά το μοτερ.
Για να μην σε κραταω σε αγωνία
99% απο την τριβή κάποιου μέρους της εξάτμισή σου . Δεν εχει να κανει με την αξιοπιστία της μηχανής σου .
θα δεις . αν καταφέρεις να στεγανοποιήσεις και να ακινητοποιήσεις την εξάτμισή σου και όλα της τα μέρη της , και κυρίως την βίδα που σφίγγει τα δυο μέρη της εξάτμισης θα σταματισει η μαυρίλα .
Οσο αφορά την προπέλα άποψη μου ειναι ότι τα manual των εταιριών (και φυσικά της ΟS που την έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση) γράφουν τις προπέλες που μπορούν να γυρίσουν οι μηχανές
Οπότε και η 11Χ6 είναι μια χαρά και αφού εχεις 12.000 στροφες σημαινει ότι και 12Χ7 μπορεί να μπει .
gerolikos Για την μικρή βελόνα . Πράγματι η ΟS ρυθμίζει την "μικρή" βελόνα , αλλά η ρύθμιση αυτή ισχύει για ενα εύρος πιέσεων και θερμοκρασίας , αν βγεις εκτός των ορίων και φυσικά πρέπει να την πειράξεις .
καλές πτήσεις σε όλους μας
YΣ. "πλάκωσε" την εξάτμιση όπου δεν σφίγγει (οχι στις βίδες όμως ) , με 5λεπτη εποξυ και θα δεις , και βγαινει και ευκολα όταν θα χρειαστεί.