Χρησταρα καλημερα
οι στροφες δε μπορουσαν να κρατηθουν μονιμα στις 1600 μπουκωνε
ανεβαζα και λιγο παραπανω αλλα οχι πανω απο 2000 μετα το πηγα 2500
και εκει επαιζε απο 2400-2600 αλλα οχι πανω απο εκει
το λαθος πρεπει να ειναι οτι δεν επαιζα με το γκαζι συχνα
εχουμε βρει διαφορες οδηγιες για το στρωσιμο μιας και ο κινεζος
δεν δινει και πολλες μαζι με το κινητηρα
εδω πχ (
http://www.modelflight.com.au/manuals/dl_petrol_engines.htm) λεει (αν καταλαβαινω καλα)
μεχρι 2500 για δυο ωρες και μετα ειναι ετοιμο να το τρεξεις μεχρι 7200
εκανα ενα συνδιασμο απο οτι οδηγιες βρηκα αλλα μαλλον δεν επρεπε να τον παω <<μαλακά>> τοσο πολυ
επρεπε να τα <<χωνω>> ενδιαμεσα (ειπα να τον προσεξω βλεπεις
αλλα το παρακανα δε θελει και πολλα χαδια)
αυτο το σκαρι μου αρεσε πολυ σε πρωτη φαση και ηθελα οτι βαλω επανω και οτι κανω να το προσεξω ιδιαιτερα
αλλα τοσο κοντρα με παει
να καταλαβεις πρωτη φορα εχω ασχοληθει τοσο πολυ με τα ρευματα
εφτιαξα σταντ εβαλα επανω τα σερβο που εχω διαθεσιμα αυτη τη στιγμη (4χ hitec 5645 2x7955)
εχω βαλει ελατηρια και μετραω με ζυγαρια τα κιλα που τραβανε
μετραω τα ρευματα σε καθε αλλαγη κιλων σε καθε σερβο ξεχωριστα και ολα μαζι
με μια μπαταρια ξεχωριστα για το δεκτη και ξεχωριστα για τα σερβο
με μια μπαταρια για ολα μη τυχον και μου κανει κλειδωμα
με μπαταρια χαλασμενη να δω μεχρι που αντεχει
(σκεφτωμε να παρω καινουργια σερβο μη τυχον τα εχουν παιξει απο τις δοκιμες και βγαλουν τη ζημια στον αερα)
αλλα μαλλον θα το γυρισω στη παλια τακτικη <<χυμα στο κυμα>>
λιγοτερα προβληματα ειχα