ilias
|
|
« στις: Πέμπτη, 27 Μάρ 2008, 23:42:08 » |
|
ξερει κανεις που μπορω να βρω αυτο το μοντελο το οποιο να μπορω να το φερω μεσω PAYPAL
STINGER της TOPMODEL
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
G.Skargiotis
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 01:34:52 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιωργος Σκαργιωτης
Η αλήθεια πάντα λάμπει, Η λάσπη του επιστρέφει!
(Κυνηγός Τroll )
|
|
|
G.Skargiotis
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 01:54:52 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιωργος Σκαργιωτης
Η αλήθεια πάντα λάμπει, Η λάσπη του επιστρέφει!
(Κυνηγός Τroll )
|
|
|
iosif
|
|
« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 03:51:22 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 06:49:57 » |
|
παιδια τα πραγματα δεν ειναι ευκολα εχω δει να πεταει απο κοντα δεν καταλαβαινα πως το πηγαινε ο πιλοτος
μεγαλο προβλημα απογειωση και προσγειωση
εχω παραγγειλει το STINGER της TOPMODEL που ειναι και πιο ευκολο αλλα δεν το βλεπω να γλυτωνει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
albatros
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 10:19:43 » |
|
To stinger πλησιάζει σχεδιαστικά το trific του valenta το οποίο πετούσα πρίν χρόνια.Εχει φαρδύ φτερό και ακροπτερύγιο και μεγάλη πτερυγική επιφάνεια.Νομίζω οτι δεν θα σε προβληματίσει στην πτήση.
Το sunracer της FVK το πετούσα μεχρι πέρσυ όταν και πήρα το excite f5d.
Το sun racer πετούσε γρήγορα και είχε δυσκολία στην προσγείωση.Ερχόταν με ταχύτητα και ήθελε χώρο, και δεν είχε αποτελεσματικά σποιλερον.
Αντίθετα το excite παρόλο που ειναι πιό ειδική κατασκευή για F5d (δευτερο στο παγκόσμιο του 2006 με πάνω από 300κμ/h) ερχεταί πολύ καλύτερα στην προσγείωση και έχει αποτελεσματικά σποιλερον.
Πιστευώ ότι το stinger είναι μιά πολύ καλή εισαγωγή στη γρήγορη πτήση και συγχωρεί καποια λάθη. Οσο για το επόμενο σου βήμα προτείνω το excite. Φοβερό αροπλάνο.www.stratair.at
Το έχω πετάξει και σε πλαγια, ειναι πολύ γρήγορο και κάνει και για DS(όλο carbon κατασκευή). Σου ευχομαι καλές πτήσεις!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Μπάμπης Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2008, 17:17:09 » |
|
ευχαριστω για το ενδιαφερον
Το DS τι σημαινει??
για μοτερ σκεφτομαι για αρχη 1800kv με 7x5 προπελα και 3S μπαταρια
αν ολα πανε καλα μετα λεω για 3000kv με 4.7χ4.7 προπελα και 3S μπαταρια
τι λες??
και κατι αλλο με το stinger αν κλεισω γκαζι θα πλαναρει καθολου ή θα στολαρει με την μια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
albatros
|
|
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2008, 10:34:20 » |
|
Το DS σημαίνει Dynamic soaring.Για περισσότερες πληροφορίες υπέρχουν πολλά ενδιαφέροντα site στο διαδυκτιο.(ψαξε με τις λέξεις DS Dynamic soaring).
Οσον αφορά το μοτερ και την προπέλα υπάρχει ένα πρόβλημα στα pylon μοντέλα.Οι σταθερές έλικες σπάνε συχνά στην προσγείωση. Θα σου πρότεινα να βάλεις σπαστή προπέλα.
Εγώ στο Excite έχω ενα mega 16/25/3 με 1700στρ/λεπτό και σπαστη προπέλα aeronaut mini prop 6x6 και 3 lipoly kokam 3200mamp.Tα στατικά αμπέρ είναι 36 και οι στροφές της έλικας στατικά 155000.Δεν μου δίνει την απόλυτη ταχύτητα (έχω πάνω απο 200κμ ) αλλά εχει πολύ καλο thrust και επιτάχυνση και δεν σπάει.Eναι μια μέση λύση που σου προσφέρει αδρεναλίνη!
Αν θέλεις να το πετάς πιο hotliner και όχι pylon καλλές είναι και οι 7χ6 και 8χ6 σπαστές aeronaut.
Τέλος οσον αφορά το πλανάρισμα, αν βάλεις lipoly θα είσαι αρκετά ελαφρύς και θα πλανάρεις όμορφα,μην το φοβάσαι το stinger ειναι εκπαιδευτικό pylon.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Μπάμπης Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2008, 18:15:25 » |
|
Δεν μου δίνει την απόλυτη ταχύτητα (έχω πάνω απο 200κμ
αν δεν ειναι πολλα αυτα τα χιλιομετρα τοτε τι ειναι απορω πως το βλεπεις
οσο για την προπελα σκεφτομαι την 7χ5 με το μοτερ 1800Kv θα το παει?? για αρχη θελω να εχει τραβηγμα και οχι τελικη για να μην μου στολαρει στο ξεκινημα τι λες??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
albatros
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 11 Απρ 2008, 09:35:45 » |
|
Ειναι ενας καλός συνδιασμος για αρχή.
Μην φοβασαι την απογείωση δεν προκειται να στολάρει! Θέλει μια καλή χερια απο βοηθό και όχι μόνος σου. Με 7χ5 θα έχεις αρκετό thrust για να στο τραβήξει από το χέρι.
Καλή συνέχεια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Μπάμπης Παραστατίδης - ΕΑΘΘ
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 12 Απρ 2008, 07:48:45 » |
|
να εισαι καλα ηδη ετοιμαζεται σιγα σιγα οταν εχω νεα (καλα ή κακα) θα ενημερωσω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 12 Απρ 2008, 10:53:56 » |
|
Kαλημέρα,
Αυτά τα μοντέλα που βλέπω εδώ δεν ειναι για ανθρώπους οι οποίοι ΤΩΡΑ ξεκινούν να πετούν Pylon.
Η καλύτερη περίπτωση είναι να ξεκινήσει κάποιος με ενα Q500 (Quickie)και μια 40άρα απλή και μόλις μπεί στο "παιχνίδι" να μεταπηδήσει σε αυτά ποιυ μιλάτε εδώ.
Θα πρότεινα να ερχόσασταν στους αγώνες Pylon - Q500 που γίνονται κάθε χρόνο απο την ΕΛΑΟ για να διαμορφώσετε και άποψη.
Προς το παρόν επισυνάπτω εδώ αν 3gp αρχείο. Κατεβάστε τα 3 rar αποσυμπιέστετα και με ενα player θα δείτε το Ηλία Σοπέογλου να απογειώνει ενα F3D Pylon.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 12 Απρ 2008, 10:54:36 » |
|
και το τριτο κομμάτι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 13 Απρ 2008, 10:18:52 » |
|
Δεν ξερω αλλα δεν μπορω να τα ανοιξω και εχω και το winrar
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Αντώνης Παπαδόπουλος
|
|
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 13 Απρ 2008, 15:09:10 » |
|
Καλησπέρα,
Η ενότητα εδώ είναι για ανεμόπτερα και όχι για pylon. Καλό θα ήταν να μεταφερθεί στο σωστό σημείο.
Υπάρχουν και ανεμόπτερα pylon της κατηγορίας F3F που θα ήταν δυνατόν να ενταχθούν στην ενότητα αυτή.
Αντώνης Παπαδόπουλος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
evan
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 13 Απρ 2008, 20:45:41 » |
|
... Καλό θα ήταν να μεταφερθεί στο σωστό σημείο...
Έγινε!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2008, 10:55:40 » |
|
ετοιμο το Stinger βαρος 560γρ με μπαταρια 1300 3S
o θεος βοηθος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2008, 22:06:22 » |
|
λοιπον η πρωτη δοκιμη εγινε σημερα παρολο τον αερα που ειχε 5-6 μποφορ αλλα με ετρωγε το χερι μου
το μοντελο εφυγε γρηγορα επανω λογο αερα και γιατι ημουνα πισωβαρος
με φουλ τριμ κατω ισορροπησε και εδειξε και σημαδια ανεμοποριας
εκανα 2 - 3 γυρους αλλα ο αερας δεν βοηθουσε και στην προσγειωση ηρθε σχετικα καλα
πιστευω με 20 γρ εμπρος θα ερθει σωστα στο κεντρο βαρους που δινει ο κατασκευαστης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Elias Sopeoglou
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 21:16:32 » |
|
Kαλημέρα,
Αυτά τα μοντέλα που βλέπω εδώ δεν ειναι για ανθρώπους οι οποίοι ΤΩΡΑ ξεκινούν να πετούν Pylon.
Η καλύτερη περίπτωση είναι να ξεκινήσει κάποιος με ενα Q500 (Quickie)και μια 40άρα απλή και μόλις μπεί στο "παιχνίδι" να μεταπηδήσει σε αυτά ποιυ μιλάτε εδώ.
Θα πρότεινα να ερχόσασταν στους αγώνες Pylon - Q500 που γίνονται κάθε χρόνο απο την ΕΛΑΟ για να διαμορφώσετε και άποψη.
Προς το παρόν επισυνάπτω εδώ αν 3gp αρχείο. Κατεβάστε τα 3 rar αποσυμπιέστετα και με ενα player θα δείτε το Ηλία Σοπέογλου να απογειώνει ενα F3D Pylon.
Καλησπερα σε ολους, συμφωνω με τα λεγομενα του Τασου οτι ο πιο ευκολος τροπος να μπεις στο pylon ειναι με ενα q500 μοντελο και απλη 40αρα.Τα μοντελα αυτα εχουν πολυ μεγαλη κατασκευαστικη ευκολια και πετανε σαν εκπαιδευτικα. αργοτερα με την τοποθετηση ενος αγωνιστικου κινητηρα μπορουν να μετατραπουν σε ενα πραγματικο racer με επιδοσεις πανω απο 220χμ/ωρα μεσα στον στοιβο.Το τονιζω "μεσα στον στοιβο" γιατι παρχει μεγαλη διαφορα το να πετας ενα γρηγορο μοντελο ελευθερα μεσα στον χωρο απο το να το πετας μεσα στον στοιβο ,εκει εχεις την εντυπωση οτι πεταει με διπλασια ταχυτητα ! Το video του Τασου (υπαρχει και η συναιχεια να μου την στειλεις ??) θελει να κατεβασεις και τα τρια μερη για να τα κανεις extract. Παντος για κατι καλυτερο και πιο εντυπωσιακο δειτε το βιντεακι που εχουν ανεβασει οι φιλοι Ολλανδοι απο καπoιο τοπικο αγωνα στην Ολλανδια.Οπως και το δευτερο που ειναι απο eurocup στην Γερμανια, τα σχολια περιττα ... http://www.youtube.com/watch?v=vWro8aZdCUY&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=ppCvIYCfSPk&feature=related
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 22:25:45 από Elias Sopeoglou »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 21:59:28 » |
|
Ηλία,
Υπόλοιπο κομμάτι απο το βίντεο δεν υπάρχει. Μετά χ ά θ η κ ε ς και αδυνατούσα να σε παρακολουθήσω με το κινητό ...
ΣΥΓΝΩΜΗ
Σου έχω κάτι καλό όμως που δεν νομίζω να το έχεις πάρει !!!
Το αεροπλάνο αυτό είναι ο πρωταγωνιστής στο βιντεάκι που έβαλα παραπάνω
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 23:15:53 από Τάσος Μαρκούσης »
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 23:23:41 » |
|
Σοπέογλου με Q500
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 23:25:57 » |
|
μια εικόνα χίλιες λέξεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 23:36:01 » |
|
γιατι παιρνουν θεσεις εκκινησης οι πιλοτοι?? το ειδα και στο βιντεο δεν μπορουν απλα να φουλαρουν με το στικ??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 24 Απρ 2008, 00:56:59 » |
|
Ilias,
Αυτούς που βλέπεις να χτυπιόνται ειναι οι βοηθοί τους. Οι πιλότοι ειναι καμμιά 50ρια μετρα πίσω απο το σημείο εκκίνησης και περιμένουν τους βοηθούς τους (caller)s μετά την Α/Γ να πανε διπλά τους και να τους καθοδηγούν για τον αγώνα.
π.χ. Caller 1. Βοηθάει στην προετοιμασία κάθε γύρου πτήσεων, A/Γ μοντέλου 2. Λένε στον πιλότο πότε πρέπει να στριψει στους πυλώνες (Πυλώνα 1) τους άλλους δύο τους βλέπει 3. τον βοηθάει να περιστρέφεται με μεγάλη προσοχή, ώστε να αποφεύγουμε ατυχήματα τύπου Πασχαλούδη, που πήγε και έπεσε στον Ηλία Σπυρόπουλο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσουν κάτω και οι δύο. Με μεγάλη δυσκολία αποφύγαμε το ατύχημα και αυτό οφείλεται στην εμπειρία του Ηλία Σπυρόπουλου.Την στιγμή της σύγκρουσης ο Πασχαλούδηε είχε αποροφηθεί στον αγώνα με αποτέλεσμα να πέσει επάνω στον Ηλία και να τον ρίξει στο έδαφος).
Αποτέλεσμα κακού χειρισμού
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 24 Απρ 2008, 00:59:01 » |
|
Τυπικές θέσεις αγωνιζομένων .... όπως βλέπεις εναι όλοι "ζευγάρια" και τηρούν κάποια απόσταση μεταξύ τους
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 24 Απρ 2008, 01:15:56 » |
|
Τυπικό παράδειγμα Α/Γ
Φαίνεται καθαρά το σημείο που στέκονται οι αθλητές πιλότοι πίσω απο το σημείο εκκίνησης.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 19:59:04 » |
|
Πριν λίγο καιρό εγώ και άλλοι 2 φίλοι πήραμε 2 pylonακια.. το Denon που πήρα εγώ το δίνει για 90 μίλια περίπου με ένα μοτέρ 2000 στροφές και 300 watt. Παραθέτω μερικές φωτογραφίες από την κατασκευή του.
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 20:04:32 » |
|
Τοποθέτηση των 2 servo στα aileron και σταθεροποίηση του rader. Δεν θα χρησιμοποιήσω το rader γιατί από ότι μου είπαν τα pylon δεν έχουν rader και έτσι θα γλιτώσω servo και λίγο βάρος.
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 20:13:19 » |
|
Να και τα ηλεκτρονικά που χρησιμοποίησα. Δεν πήγα με αυτά που έλεγε ο κατασκευαστής και έτσι πήγα σ’ένα μοτέρ 2700 – 430 watt περίπου και 80A speed control. Αν και το 80A είναι πολλή μεγαλύτερο. Στην πρώτη πτήση πέταξα με μια προπέλα 5.5*4.5 (αν θυμάμαι καλά) και τράβηξε 32 Α. μετά άλλαξα την προπέλα και έβαλα 4.5*4.5. έπεσα στα A και πήρα περισσότερες στροφές. Πάντα με 11.1 και 25C το λιγότερο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 20:19:38 » |
|
Εδώ το μοντέλο είναι τελειωμένο και μετά από την πρώτη παρθενική του πτήση στην Θήβα. Πέταξε πάρα πολλή καλά και γρήγορα φυσικά.
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 20:24:49 » |
|
Πετάει και πλαναρη πολλή καλά. Δεν είναι το γρήγορο μοντέλο που περίμενα αλλά είναι πάρα πολλή καλό για να μάθω σε γρήγορες ταχύτητες. Θα το πρότεινα άνετα σε κάποιον που θέλει να ξεκινήσει να πετάει γρήγορα μοντέλα.
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 20:30:02 » |
|
Και μια τελευταία φωτογραφία. Το κάτω μέρος. Πολύχρωμο γιατί πρέπει να το βλέπουμε και καλά. Όταν ξαναπετάξω θα τραβήξω και ένα βίντεο για να το δούμε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 20:33:50 » |
|
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 21:03:11 » |
|
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ηθελα να ρωτησω για ποση ωρα πεταξες με αυτη την μπαταρια και αν οταν την εβγαλες ηταν αρκετα ζεστη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 21:35:58 » |
|
ευχαριστω! κανενα 10λεπτο. αλλα οχι συνεχεια τσιτες. σιγα σιγα για να το μαθω. η μπαταρια δεν μπορω να πω οτι ζεσταθικε πολλη. 40 - 45 βαθμους. αν υπολογισουμε οτι το σωμα μας εχει 32 -35. ετσι το υπολογιζω . στο περιπου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 22:51:00 » |
|
BRAVO Αnτε μετά για ενα Q500 !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 23:23:48 » |
|
μμμμμ. καλη ιδεα. θα διξει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 21 Μάι 2008, 23:40:48 » |
|
Χάρη,
Στην θεσ/νίκη συχνά πυκνά πετάνε τέτοια ηλεκτρικά παυλονάκια.
εσύ που βρίσικεσαι ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Pilot Haris
|
|
« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 22 Μάι 2008, 00:15:39 » |
|
εγω μενω αθηνα. ειματε 3 φιλοι που εχουμε πoρωθει τωρα τελευταια με αυτα και παμε και πεταμε παρεα. το καλοκαιρι παω βολο. εκει φτιαχνουμε ενα μοντελοδρομιο. και κατα τον αυγουστο θα κανουμε την πρωτη συναντηση εκει. και θα προσπαθησουμε να εχουμε πολλες συμμετοχες και μοντελα. Φιλικα Haris
|
|
|
Καταγράφηκε
|
http://www.facebook.com/pilot.haris.5Aurora- Raptor X50- Gemini Multiplex- Fun Jet Multiplex- Twin Jet Multiplxex- Minimoa ArtTech- Yak 54 Thunder Tiger- DogFighter Multiplex- Tucan Multiplex- EasyStar II Multiplex-
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 22 Μάι 2008, 00:18:16 » |
|
Ξέρω 3-4 στην θεσ/νίκη που ειναι τρελλαμένοι με αυτά.
Θα ενημερώσω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
|