Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:52:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:52:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 15
    Total: 17
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4] 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR  (Lu 18412 fois)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #45 le: Mercredi, 24 Dιc. 2008, 18:16:13 »

    Καλημέρα, Καλά Χριστούγεννα κα χρόνια πολλά σε όλους.
    Επανέρχομαι στο θέμα μας τώρα... Χαμόγελο

    Παραθέτω πιο κάτω τον αντίστοιχο κανονισμό της Αμερικής, εκεί όπου η εμπειρία είναι σαφώς μεγαλύτερη από τη δική μας, και oi δύο υποκατηγορίες στα quickie έχουν πραγματικά πάρα μα πάρα πολλές συμμετοχές.

    16.3. Event 424: Sport Quickie
    16.3.1. Airframe. The airframe specifications for this event are identical to those
    for Quickie 500 (Event No. 428) with the following exceptions: Wing and tail
    construction. Wings and tails must be constructed of either all wood or wood sheeting
    over a solid foam core. Wings and tails manufactured in molds designed to produce
    hollow core structures are prohibited. Traditional fiberglass reinforcement, carbon fiber or inset
    wood spars continue to be acceptable. The last three inches of each wingtip may be made of any
    material. The intent of the rule is to keep the cost of participation to a minimum.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    dapan

    Citation
    6.4 Κατασκευή πτέρυγας.
    Οι πτέρυγες θα  είναι κατασκευασμένες από μη συνθετικά υλικά, (fiberglass, carbon, Kevlar, κτλ), συνίσταται η πτέρυγα να είναι κατασκευασμένη από φελιζόλ επικαλυμμένο με μπάλσα ή καπλαμά, το οποίο δίνατε να ενισχυθεί μόνο στην ένωσή της με το κατάλληλο υαλούφασμα

    Αν το σχέδιο κανονισμού που έφερες αγαπητέ Παντελή στην συνεδρίαση είχε την ακριβή μετάφραση του Αμερικάνικου κείμενου, θα το ψήφιζα χωρίς αλλαγές.
    Ομως το κείμενο που περιείχε το σχέδιο (κόκκινη παρένθεση παραπάνω) είχε άλλο νόημα.

    Αλλο το μοντέλο το παραχθέν από καλούπι, με κενό μέσα του, και άλλο το μοντέλο που παράγεται από μη συνθετικά υλικά.
    Γιατί το μοντέλο να είναι κατασκευασμένο από φελιζόλ και επικαλυψη μπάλσα, και όχι εξ' ολοκλήρου από μπάλσα, δοκούς κ.λ.π. όπως λέει και το Αμερικάνικο κείμενο;
    Γιατί να ενισχυθεί μόνο στην ένωσή της με το κατάλληλο ύφασμα, (ποιό είναι εξ ορισμού το πλάτος της ένωσης), και όχι περισσότερο για αντοχή (που ούτε ο Αμερικάνος δεν ορίζει επακριβώς);
    Γιατί να μη μπορεί να φινιριστεί το μοντέλο με πανί φινιρίσματος και ρητίνη/μπογιά;

    Οταν μία διάταξη προσκρούει στην λογική, αναιρείται.
    Γι΄αυτό λοιπόν και η ασαφής παράγραφος άλλαξε, και έγιναν δεκτά κάθε είδος υλικών για το σκάφος. Τον επόμενο χρόνο να φέρετε οι ενδιαφερόμενοι τον σωστό κανονισμό να τον ψηφίσουμε.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #46 le: Mercredi, 24 Dιc. 2008, 18:18:49 »

     ναι οκ απλά θέλω να εκτυπώσω τους κανονισμούς και να τους μοιράσω ορε γκαρντάσια
    γνωρίζω αγγλικά.τι θα πω σε ένα νέο μέλος ? λίγο αμέρικα λίγο απο κει και από δω?
    Έκανα λάθος. νόμιζα ότι με την ανακοίνωση του θέματος , υπήρχαν και κανόνες όπως φαίνονται σε pdf στο site της ελαο
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #47 le: Mercredi, 24 Dιc. 2008, 18:21:44 »

    παρόλα αυτά σημασία έχει ότι υπάρχει ενδιαφέρον και ότι είναι πραγματικά
    δύσκολο να γίνει σωστά ακόμα και στους ¨εμπειρότερους"¨αμερικάνους,
    και όπως λες Αντρέα . ας το ξεκινήσουμε και βλέπουμε  Thumbs up
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #48 le: Mercredi, 24 Dιc. 2008, 20:38:12 »

    Καλησπέρα
    Αγαπητέ  Θείε Γιάννη, αν έγινε ένα φραστικό λάθος  στον κανονισμό που ήρθε φέτος θεωρώ πως του χρόνου μπορεί να γίνει η αλλαγή στην διατύπωση του και να τελειώνουμε με αυτό το θέμα ώστε η φιλοσοφία του  αγώνα και ο κανονισμός να είναι συμβατά. Τότε ίσως δεν θα πρέπει να ισχύει και η απαγόρευση στο μέγεθος της έλικας.
    Τώρα στον φίλο Γιάννη από Θεσ/νικη θα θελα να πω πως η κατηγορία δεν δημοσιέυτηκε ακόμα στο site της ΕΛΑΟ γιατί ακόμα δεν πέρασε ΔΣ, όταν θα γίνει αυτό θα δημοσιευτεί και θα σας ενημερώσω ώστε να μπορεί ο καθένας μας να έχει το αντιγραφό του.
    Θείε ξέρεις αν μπορούμε να διορθώσουμε  τώρα ώστε να περάσουμε την σωστή διατύπωση και να έχουμε ένα κανονισμό που δεν θα χρειάζεται αλλαγή??
    Φιλικά
    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #49 le: Mercredi, 31 Dιc. 2008, 15:04:58 »

    Καλησπέρα Κύριοι & Χρόνια σας Πολλά .

    Δέν μπορούμε κατά τη γνώμη μου να βάλουμε ΣΕ ΟΛΑ περιορισμό . Βάλτε Περιορισμό στον κινητήρα , στον πτερυγικό φόρτο και στο Τελικό Βάρος ή στην επιφάνεια . Αφήστε κάποια ελεύθερα ...  Wink
    Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ κερδίζει αγώνες , όχι τα πολλά λεφτά ...

    Άν κάποιος έρθει με Ηλεκτρικό κινητήρα Μέγιστης Εισερχόμενης τα 800 Watts (περίπου 1,1 ΗP) , θα μπορέσει να 'παίξει' με τους 'θερμικούς' μαζί ... ?  (εννοείται να τηρεί τα υπόλοιπα κατασκευαστικά το σκάφος του)

    (Παντελή , το φτεράκι σου ακόμα περιμένει στο εργαστήρι μου ...  Χαμόγελο )

    Φιλικά , Απόστολος
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #50 le: Mercredi, 31 Dιc. 2008, 18:27:35 »

    Καλησπέρα
    Θείε ξέρεις αν μπορούμε να διορθώσουμε  τώρα ώστε να περάσουμε την σωστή διατύπωση και να έχουμε ένα κανονισμό που δεν θα χρειάζεται αλλαγή??

    Αν δεν έχουν αντίρρηση και οι υπόλοιποι της επιτροπής ετοιμάστε το νέο διορθωμένο κείμενο και ανεβάστε το μιά και καλή στο site της ΕΛΑΟ. Κανείς δεν θυμάται τι περιείχε το αρχικό και πως έγινε η συζήτηση.
    Πιστεύω ότι η ελάχιστη διάσταση διαμέτρου της έλικας πρέπει να παραμείνει. 
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 214


    « Répondre #51 le: Vendredi, 2 Janv. 2009, 01:56:08 »

    Η όλη ιστορία γίνεται για να γίνουν αγώνες Q500 και να βγούν μέσα απο αυτή τη "μικρή" κατηγορία νέοι αθλητές
    που θα συμμετέχουν αργότερα στη μεγάλη κατηγορία.

    Κακώς για μένα γίνεται όλο αυτός ο ντόρος για τα εποξικά και ξύλινα μοντέλα γιατί πιστεύω πως ένας (αρχάριος) αθλητής
    του συγκεκριμένου αγώνα δεν θα μπορεσει να εκμεταλευτεί τις δυνατότητες που θα του δώσει ένα εποξικό μοντέλο σε σχέση με ένα ξύλινο
    (αφού και το βάρος είναι υψηλότερο σε σχέση με τον κανονικό αγώνα, σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα του εποξικού χάνονται).
    Ας γνωρίζουν επίσης οι φίλοι που θέλουν να συμμετέχουν για πρώτη φορά,  ότι σε αυτους τους αγώνες οι
    συγκρούσεις και τα σπασίματα των μοντέλων είναι πάρα πολλά παρότι συμμετέχουν έμπειροι χειριστές.

    Σκεφτείτε τι έχει να γίνει σε ένα αγώνα που θα συμμετέχουν μόνο (αρχάριοι) χειριστές...... Cheesy Cheesy Cheesy
    αλλιώς είναι να σπας ένα μοντέλο που στοιχίζει 50$ και αλλιώς ένα που στοιχίζει 600$

    Η τελική επιλογή του σκάφους καθώς και του εξόπλισμου είναι στην κρίση του καθενός και αφου ο κανονισμός
    του δίνει τη δυνατότητα να πάρει ότι θέλει ας το πάρει και να έρθει για να γίνουν επιτέλους και πάλι αγώνες ταχύτητος..

    Φιλικά Χάρης
     
     
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #52 le: Vendredi, 2 Janv. 2009, 18:51:17 »

    Καλησπέρα, Χρόνια πολλά, και Καλή Χρονιά με Υγεία.
    Απαντώ με καθυστέρηση σε ερωτήματα , που τέθηκαν, αλλά οι γιορτές προστάζουν τις ελεύθερες ώρες να τις περνάμε ποιο κοντά σε δικούς μας ανθρώπους.
    Απαντώντας κατ αρχήν στον φίλο Αποστόλη θα θελα να συμφωνήσω κατά το ήμισυ όσον αφορά το θέμα προπόνησης, και νίκης στους αγώνες. Στην συγκεκριμένη κατηγορία το θέμα είναι συνδυασμός πολλών παραμέτρων, ένας εκ των οποίων και η προπόνηση.
    Όσων αφορά το θέμα των ηλεκτρικών μοτέρ και ηλεκτρικών αεροπλάνων ταχύτητας, στην σημερινή πραγματικότητα υπάρχουν οι αγώνες F5D που μπορούν να θεσπιστούν και να οργανωθούν σε αυτή την κατηγορία άρα η κατηγορία Q500 αφορά μόνο κινητήρες παλινδρομικού εμβόλου, με μπροστινή εισαγωγή και πλαϊνή εξάτμιση, όπως ορίζεται και από τον κανονισμό τους.
    Όσον αφορά τα γραφόμενα του Χάρη, δυστυχώς θα διαφωνήσω κάθετα σε όσα λέει για τα σπασίματα, και αυτό γιατί θεωρώ πως τα σπασίματα είναι μέρος του παιχνιδιού αλλά όχι το βασικό, όπως κατά την γνώμη μου εμφανίζεται μέσα από τα γραφόμενα του. Αυτοί οι μύθοι δυστυχώς συντέλεσαν στο να πάει  το άθλημα πίσω... Και αυτό γιατί σπασίματα μεν υπάρχουν σε τέτοιου είδους αγώνα αλλά δεν είναι πάρα πολλά όπως κακώς αναφέρονται από τον Χάρη. Και αυτό το λέω γιατί προσωπικά από το 97 και μετά συμμετείχα στους περισσότερους αγώνες που έγιναν και γνωρίζω τα πράγματα από μέσα.

    Με τις καλύτερες μου ευχές για καλές προσγειώσεις το 2009

    Φιλικά
    dapan


    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #53 le: Vendredi, 2 Janv. 2009, 21:07:04 »

    Η όλη ιστορία γίνεται για να γίνουν αγώνες Q500 και να βγούν μέσα απο αυτή τη "μικρή" κατηγορία νέοι αθλητές
    που θα συμμετέχουν αργότερα στη μεγάλη κατηγορία.

    Κακώς για μένα γίνεται όλο αυτός ο ντόρος για τα εποξικά και ξύλινα μοντέλα γιατί πιστεύω πως ένας (αρχάριος) αθλητής
    του συγκεκριμένου αγώνα δεν θα μπορεσει να εκμεταλευτεί τις δυνατότητες που θα του δώσει ένα εποξικό μοντέλο σε σχέση με ένα ξύλινο
    (αφού και το βάρος είναι υψηλότερο σε σχέση με τον κανονικό αγώνα, σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα του εποξικού χάνονται).
    Ας γνωρίζουν επίσης οι φίλοι που θέλουν να συμμετέχουν για πρώτη φορά,  ότι σε αυτους τους αγώνες οι
    συγκρούσεις και τα σπασίματα των μοντέλων είναι πάρα πολλά παρότι συμμετέχουν έμπειροι χειριστές.

    Σκεφτείτε τι έχει να γίνει σε ένα αγώνα που θα συμμετέχουν μόνο (αρχάριοι) χειριστές...... Cheesy Cheesy Cheesy
    αλλιώς είναι να σπας ένα μοντέλο που στοιχίζει 50$ και αλλιώς ένα που στοιχίζει 600$

    Η τελική επιλογή του σκάφους καθώς και του εξόπλισμου είναι στην κρίση του καθενός και αφου ο κανονισμός
    του δίνει τη δυνατότητα να πάρει ότι θέλει ας το πάρει και να έρθει για να γίνουν επιτέλους και πάλι αγώνες ταχύτητος..

    Φιλικά Χάρης
     
     

    Συμφωνω με ολους σας,

    Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια!

    Αυτο το θεμα των προδιαγραφων κτλ. προσωπικα με ξενιζει. Τι θα λεγατε να βαζαμε και περιορισμο στις υπολοιπες κατηγοριες αερομοντελισμου πχ F3A GR A/B? Δηλαδη ο συμμετεχον να μη μπορει να λαβει μερος με μοντελο composite ανω των 1000 ευρω, εκπετασματος ανω του 1,70 m ,  κινητηρα μεχρι 120 μεγεθος κτλ? Ετσι για να κανουμε και αυτες τις κατηγοριες πιο προσιτες στους υπολοιπους αερομοντελιστες...

    Θα το δεχοταν κανεις αυτο αληθεια?? Νομιζω πως οχι... Ποοολύ άνεση

    Καλο σας βραδυ,
    Νικος
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #54 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 00:00:46 »

    συμφωνω με το Νικο ....ας μην ασχολουμαστε τοσο με τις λεπτομερειες γιατι νομιζω οτι κοιταμε το δεντρο και θα χασουμε το δασος Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #55 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 08:31:52 »

    Καλημέρα και Καλή Χρονιά,

    Θα είναι καλό όταν κάποιος εκφέρει μία άποψη για θέματα που έχουν να κάνουν και με κανονισμούς να είναι πρώτα από όλα ενημερωμένος.

    Αναφέρομαι στα δύο τελευταία posts του Νικόλα και του andreas.

    Αν δεν υπήρχαν οι περιορισμοί αυτοί, θα υπήρχε λόγος να υπάρξει και δεύτερη κατηγορία Q500?

    Σε τι θα διέφερε από την ήδη υπάρχουσα?

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #56 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 12:11:08 »

    Καλημερα  Ποοολύ άνεση....εχει βασικη διαφορα η μια κατηγορια με την αλλη ....το ουσιαστικοτερο για να εχεις μεγαλη ταχυτητα!!!..ειδικο ΜΟΤΕΡ.  Azn.
    Επισης στο site της ΕΛΑΟ υπαρχει ο κανονισμος που λεει αρκετα πραγμματα για τις προδιαγραφες..χωρις να αναφερει κατι για εποξικα η μη μοντελα μια που εκει υπαρχει αντιπαραθεση ...προσωπικα δεν προκειται να νιοσω μειονεκτικα αν εγω ειμαι με ξυλινο και καποιος αλλος με εποξικο ,,θα αγωνιστω με τον ιδιο ενθουσιασμο και αν αποφασισω οτι θελω να παω παρακατω και οτι υπαρχει ανταγωνισμος ,επιπεδο και ενδιαφερον συμετοχων τοτε θα παω και σε εποξικο και σε οτι αλλο ....γιαυτο λεω να αφησουμε τις υπερβολικες αναλυσεις επι αναλυσεων για μετα τους πρωτους αγωνες ....
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 214


    « Répondre #57 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 18:14:09 »

    Θέλω να διορθώσω και να αναλήσω  λίγο τα γραφόμενα μου.

    Οσον αφορά τα σπασίματα αυτά υπάρχουν, σίγουρα δεν είναι ο κανόνας αλλά υπάρχουν!!
    τώρα το πολλά, και το λίγα, είναι στην κρίση του καθενός να αξιολογήσει.

    Αυτά που γράφω δεν τα λέω ούτε για να πάω το άθλημα πίσω ούτε γιάτι έχω κάτι με τον συγκεκριμένο αγώνα
    αντιθέτως μάλιστα προσπαθώ να προστατεύσω τα νέα παιδια που θα έρθουν στον αγώνα να μην φάνε καμμία
    κρυάδα αν κάποιος απο αυτούς σπάσει μοντέλο που στοιχίζει πολλά $$ και δεν ξανάπατήσει επειδή δεν θα θέλει
    να ξαναμπεί στην διαδικασία να πάρει πάλι ενα μοντέλο με πολλά $$ και να το δεί να σπάει στην πρώτη στροφή.

    Ξαναλέω ότι θέλω να γίνει ο αγώνας και θέλω να μαζευτούν πάρα πάρα πολλές συμμετοχές και θέλω να ξαναπώ
    πως δεν θα βγεί πρώτος  αυτός που ειναι καλύτερα εξοπλισμένος αλλά αυτός που είναι καλύτερα προπονημένος!!!

    (Τις απόψεις μου απλά τις γράφω, όποιος δεν συμφωνεί με αυτές δεν θέλω να τις λάβει υπ'οψιν του)

    Φιλικά Χάρης
       
    Journalisée
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 496



    « Répondre #58 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 18:37:21 »

    http://www.youtube.com/watch?v=VKn_9EPC1b8  Wink
    Journalisée

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #59 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 19:45:23 »

    Το χειρότερο είδος φινιρίσματος σε ένα μοντέλο Q500 είναι το πλαστικό φιλμ.
    Χρειάζεται πολύ πείρα για να κολλήσει τόσο καλά ώστε να μη φουσκώσει στο μοντελοδρόμιο ή μέσα στο αυτοκίνητο μία ζεστή ημέρα.
    Και όταν φουσκώσει δεν είναι δυνατόν να τρέξει έτσι το μοντέλο. Ούτε είναι δυνατόν να σιδερωθεί επί τόπου.
    Ας το έχει αυτό υπ' όψη του όποιος θέλει να συμμετάσχει σε Q500.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Pages: 1 2 3 [4] 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Fil de discussion: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.