Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:23:00

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:23:00

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 17
    Gesamt: 17
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: VIPER 500 ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ PYLON  (Gelesen 4641 mal)
    ΤΣΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 29



    « am: Montag, 5 Feb 2007, 00:11:16 »

    ΠΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΤΟ VIPER 500 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΑΓΩΝΕΣ?Huh
    Gespeichert
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 229


    tiger


    « Antwort #1 am: Montag, 5 Feb 2007, 00:51:02 »

                                Φιλε Χρηστο.Απο τα λιγοστα που γνωριζω το ονομα κλειδι ειναι NELSON.Καλο ειναι να σου απαντησουν οι ειδικοι του ειδους που ασχολουνται με τους συγκεκριμενους αγωνες.                                                                             
                                                                           Τετραδακος Δ.
    Gespeichert

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    tasos_argos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 30



    « Antwort #2 am: Montag, 5 Feb 2007, 01:59:18 »

    Ούτε εγώ ξέρω, πάντως οι nelson είναι πραγματικά κοσμήματα!
    Gespeichert
    ΤΣΑΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 29



    « Antwort #3 am: Montag, 5 Feb 2007, 11:21:15 »

    Η NELSON ΕΙΝΑΙ .40αρα?
    ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ 46αρα ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ VIPER 500 ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ?

    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ NELSON MHXANH???

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!!
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #4 am: Montag, 5 Feb 2007, 11:22:52 »

    Χρήστο καλημέρα,

    Την καλύτερη απάντηση στην ερώτηση σου την δίνει ο αγωνιστικός κανονισμός τον οποιο και σου παραθέτω για ευκολία εδώ.
    *********
    2. Κιvητήρας
    Ο κιvητήρας θα είvαι τύπoυ παλιvδρo΅ικoύ ε΅βόλoυ ΅ε συvoλικό κυβισ΅ό ΅έχρι 6 ,6 cm3 ΅ε ΅πρoστιvή εισαγωγή και πλαιvή εξάτ΅ιση.
    2.1. Καρ΅πυρατέρ
    Κάθε κιvητήρας θα είvαι εφoδιασ΅έvoς ΅ε καρ΅πυρατέρ, ΅εγίστης δια΅έτρoυ εισαγωγής αέρα 9mm, τo oπoίo θα ελέγχεται από αvεξάρτητo και ξεχωριστό servo και θα ΅πoρεί ΅ε τηλεχειρισ΅ό vα σβύvει τov κιvητήρα ή vα τov ελέγχει αvαλoγικά από τo ρελαvτί ΅έχρι τo ΅έγιστo τωv στρoφώv τoυ, στo έδαφoς ή στov αέρα χωρίς vα επηρεάζεται η καvovική τρoχιά της πτήσης.
    2.2 Σιγαστήρας
    Ο κιvητήρας θα είvαι εφoδιασ΅έvoς ΅ε τov εργoστασιακό σιγαστήρα ΅αζί ΅ε τov oπoίo πωλείται στo ε΅πόριo.
    Απoκλείovται κιvητήρες oι oπoίoι πωλoύvται χωρίς σιγαστήρα και για τoυς oπoίoυς πρέπει vα αγoραστεί ξεχωριστά εξάτ΅ιση, έστω και τoυ ιδίoυ κατασκευαστή.
    Σιγαστήρες ελεύθερης ρoης(flow through mufflers),συvτovισ΅έvες ’’πίπες’’(tuned pipes), και minipipes απαγoρεύovται. Στov σιγαστήρα δεv επιτρέπovται ΅ετατρoπές εκτός της τoπoθέτησης ειδικoύ ακρoφυσίoυ για παρoχή πίεσης στηv δεξα΅εvή καυσί΅oυ.

    *************

    Ο Nelson είναι ένας κινητήρας που γίνεται μεγάλη χρήση του στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Είναι αξιόπιστος αλλά και ακριβός τόσο στην αγορά του όσο και στην συντήρηση του.

    Και άλλες εταιρείες έχουν κινητήρες για q500 όπως Jett, MVVS, Super Tigre, Rossi.

    Υπάρχουν και ρώσικοι οι CYCLON και από ότι άκουσα και οι ολλανδικοί ΜΒ έχουν τώρα έκδοση και για Q500. Αλλά άντε βρες τους γιατί ειδικά οι τελευταίοι έχουν και waiting list αρκετά μεγάλο.

    Ισως οι άμεσα ασχολούμενοι με το θέμα (Σοπέογλου, Πασχαλούδης Νταναβάρας) που είναι και μέλη του forum θα σου δώσουν περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες ΄και ίσως να υπάρχει και καμία σε καλή κατάσταση που να την δίνει κάποιος.

    Με PM σε παρακαλώ στείλε μου το τηλέφωνο σου.

    ’ντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #5 am: Montag, 5 Feb 2007, 11:33:44 »

    Οσοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με pylon-Q500, μπορούν να ενημερωθούν εδώ:

    http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-093.htm

    Η συμβουλή μου είναι : Μην βάλετε από τις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις ένα Nelson.

    Βάλτε μία άλλη 40άρα για να νιώσετε το αεροπλάνο, τις ταχύτητες, τις στροφές, την προσγείωση, να μπορέσετε να το τριμάρετε.

    Οταν είσαστε έτοιμοι μπορείτε να βάλετε την ακριβή μηχανή.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #6 am: Montag, 5 Feb 2007, 11:43:16 »

    Και μερικά sites σχετικά με το pylon προς ενημέρωση.

    http://www.jettengineering.com/
    http://www.mh-aerotools.de/airfoils/pylon_engines.htm
    http://www.pspec.com/

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #7 am: Montag, 5 Feb 2007, 12:32:26 »

    Καλημέρα
    Nelson σε vipper 500 είναι μια αρκετή καλή λύση εφοσον βέβαια ενισχύσεις αρκετα το firewall και την ουρά του vipper.
    Εαν θέλεις να  ασχοληθείς με τα Q500 καλό είναι για αρχή να μη βάλεις Nelson αλλά μια απλή 40αρα μηχανή έτσι ώστε να μπορέσεις να μπεις στο κλίμα.Αν πάλι σε ενδιαφέρει η Nelson σε used μορφή νομίζω πως έχω μια σε αρκετά καλή κατάσταση για πούλημα. Στείλε μου pm αν ενδιαφέρεσαι.Για καινούρια μπορείς να δεις στο http://www.pspec.com/
    Για ότι απορια εδώ είμαστε, μη διστάσεις
    Πάντως η Nelson που υπάρχει στην φωτογραφία δεν είναι Q500 αλλά QM40
    Ελπίζω να βοήθησα

    Φιλικά
    dapan
    Παντελής Νταναβάρας


    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 251



    « Antwort #8 am: Montag, 5 Feb 2007, 16:33:50 »

    Αν αποφασίσεις να μπεις δυνατά στην κατηγορία πουλάω ολα τα υπάρχοντά μου (οχι φτηνά)

    Αν εισαι αρχάριος πάντως πάνε για απλη 40αρα



    Gespeichert

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Thema: VIPER 500 ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ PYLON
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 25 Zugriffen.