Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:17:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 22:17:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 168
    Gesamt: 170
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!  (Gelesen 22431 mal)
    italos555
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 20



    « Antwort #45 am: Sonntag, 8 Mai 2016, 12:10:33 »

    καλημέρα έχω ένα θέμα με ένα τρέχ 600 nitro .
    η ουρα πηγαίνει πάνω κάτω σε χαμηλές λογικές στροφές .. όταν ανεβάζω στροφές σχεδόν σταματάει να πηγαίνει η ουρα πάνω κάτω αλλα ο κραδασμός μεταφέρεται στο σώμα του ελικοπτερου και γενικός τρέμει ... εσείς τι λέτε ? κεντρικός άξονας ?  το έβγαλα το μέτρησα απάνω σε γυαλί αλλα αν είναι στραβωμένος είναι περίπου ένα χιλιοστό και αν. 
    Gespeichert

    Agios Nikolaos Aeromodelling Club
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #46 am: Sonntag, 8 Mai 2016, 12:31:06 »

    Άρα είναι στραβωμένος..

    Βρήκες ένα πρόβλημα..  Thumbs up

    Οπότε άρχισε από αυτό και άλλαξέ τον..

    Στη συνέχεια,

    Τσέκαρε και τον οριζόντιο άξονα.. (feathering)..

    Ζύγισε τα blades σου και τσέκαρε για tracking..

    Τσέκαρε τα trust bearings και τα dumpers στο στροφείο.

    Στο τέλος ρίξε και μια ματιά στις στροφές που πετάς.. Αν είναι λίγες θα έχεις το toilet bowl effect που μπορεί να το βλέπεις σαν τρέμουλο σε όλο το ελικόπτερο..

    Αν βρίκες τον κεντρικό άξονα ελαφρώς στραβό, μάλλον είσαι μετά από πτώση ή χτύπημα..

    Μην αφήνεις τίποτα στην τύχη.

    Καλή συνέχεια.

     Thumbs up
    Gespeichert

    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 514



    « Antwort #47 am: Sonntag, 8 Mai 2016, 13:42:45 »

    Ανεβάζεις στροφές γιατί προφανώς είναι λίγες και πιθανόν αφού στο κάνει και όταν ανεβάζεις σε λιγότερο βαθμό θέλει να πει οτι ισως θέλει και αλλες. Αλλάζεις και τον κεντρικό άξονα που σου είναι λίγο στραβός ζυγίζεις έλικες, ελέγχεις φλάιμπαρ αν έχει και είναι συμμετρικό και είσαι εντάξει. Μην ξεχνάμε οτι υπάρχει και ένα σημείο που "συντονίζει" το ελικόπτερο και στο βγάζει σαν γενικό κραδασμό που όταν περάσει αυτό το σημείο όλα φεύγουν.
    Gespeichert

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Antwort #48 am: Sonntag, 8 Mai 2016, 20:32:51 »

    Πρόσφατα είχα θέμα με κραδασμούς μετά απο πτώση
    στην περίπτωση μου άλλαξα
    1)αξονα ήταν στραβός αλλά δεν φαινόταν ούτε πάνω σε γυαλί
    2)κεφαλη fbl δεν φαινόταν με το μάτι ούτε με μέτρηση , μιλάμε για χιλιοστά που κάνουν την διαφορά στην άκρη του έλικα
    3) κεντρικό γρανάζι μαζί με το holder του , είχαν αρπάξει και τα δύο , μόνο όταν τα άλλαξα είδα πόσο πολύ κραδασμο προκαλούσαν
    4)autorotation γραναζι αυτό το άλλαξα για σιγουριά αφου το είχα καινούργιο ούτε σι άλλος

    αν έχει διαγνωστικό κραδασμών η μονάδα fbl σου βοηθάει πολύ γιατί σου λέει σε ποιον άξονα έχεις τους κραδασμούς και ανιχνεύεις πολύ ποιο έυκολα το πρόβλημα
    πχ αν τους έχεις στον οριζόντιο άξονα προς το ελικόπτερο είναι συνήθως μπροστά το πρόβλημα ενώ αν τους έχεις κάθετα προς το μήκος του ελικοπτέρου προέρχονται συνήθως
    απο την ουρά η του γρανάζι κίνησης της ουρας και πάει λέγοντας

    επίσης όπως είπαν και οι ποιο πάνω ανέβασε στροφές , κάθε ελικόπτερο ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο του έχει κάποιο συγκεκριμένο αριθμό στροφών που αποδίδει καλύτερα και πιο ομαλά
    Gespeichert

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    italos555
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 20



    « Antwort #49 am: Montag, 9 Mai 2016, 18:08:54 »

    σας ευχάριστο όλους θερμά για την πολύτιμη βοήθεια σας. το heli δεν είναι fbl οποτε δεν έχω μονάδα fbl να μπορώ να βλέπω διαγνωστικό. αύριο περιμένω το mainshaft θα το αλλάξω και βλέπουμε... ωστόσο βρήκα 2 mm διαφορα την απόσταση του flybar αριστερά δεξιά και το διόρθωσα. το ελικόπτερο δυστυχώς το πήρα μεταχειρισμένο και από ότι μου έχει πει ο πρώτος ιδιοκτητης δεν έχει πέσει ποτε. ας ελπίζουμε να φταίει για όλα ο κεντρικός άξονας να την έχει αρπάξει λίγο. θα σας πω τις επόμενες μέρες πως πήγε το test.
    Gespeichert

    Agios Nikolaos Aeromodelling Club
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #50 am: Montag, 9 Mai 2016, 18:41:03 »

    Αγαπητέ φίλε Ιταλέ..

    Όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένα πράγματα ( ειδικά αν πρόκειται για ηλεκτρονικά ή για ολόκληρα μοντέλα και δη ελικόπτερα) είναι καλύτερα να μην σετάρουμε και να πετάμε αμέσως για ‘δοκιμή’..

    Ξέρουμε πολύ καλά ότι οι ερωτήσεις του τύπου «έχει πτώσεις» ή «γιατί το πουλάς» πιο πολύ γίνονται για ψυχολογικούς λόγους και σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.
    Πριν καν γίνει η όποια δοκιμαστική πτήση καλό είναι να κάνουμε ένα γενικό τσεκάρισμα στο ελικόπτερο για να αποκλείσουμε όσο περισσότερο γίνεται να γίνει στραβή..

    Λύσιμο – τσεκάρισμα – δέσιμο!

    Αν υπάρχει πρόβλημα, αυτό να βρεθεί στο έδαφος.. και να μην είναι η αιτία πτώσης..

    Αυτό δε σημαίνει απόλυτα ότι ο πωλητής - αερομοντελιστής είναι απατεώνας, αλλά το αποτέλεσμα στο τέλος θα είναι το ίδιο.. Απογοήτευση, εκνευρισμός & παρεξηγήσεις..

    Μη ξεχνάς ότι κάθε αερομοντελιστής έχει τα δικά του standards σύμφωνα με τα οποία θεωρεί πότε ένα μοντέλο είναι ΟΚ για πτήση ή όχι..

    Μπορεί για κάποιον το ελικόπτερο να έχει 2ΜΜ διαφορά στο μήκος του flybar ή 15 γραμμάρια διαφορά βάρους στα blades αλλά να πετάει σα κουδουνίστρα  και να είναι ικανοποιημένος.. Όπως μπορεί και κάποιος άλλος να είναι δυστυχισμένος διότι υπάρχει λίγη σκόνη στα grips ή μια γρατζουνιά σε ένα ball-link..

    Το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο και ο καθένας μας παίρνει το ρίσκο της αγοράς του.

    Προσωπικά έχω κάνει αρκετές συναλλαγές από εδώ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά κατά κανόνα, και ανεξαρτήτως των απαντήσεων που λαμβάνω σε τετριμμένες ερωτήσεις μέσω pm ή τηλεφώνου, θεωρώ ότι όλα έχουν πτώσεις και χρίζουν περεταίρω ελέγχου..

    Είτε έχει να κάνει απλά για μια βίδα που έχει σπάσει η locktite είτε για ένα ελικόπτερο με κεντρικό άξονα που θυμίζει σίγμα τελικό.. Το τίμημα της καλύτερης τιμής ενός μεταχειρισμένου πρέπει να πληρωθεί με extra δουλειά στον πάγκο.

    Αν το πάρεις ΚΙΤ στο κουτί θα το πληρώσεις καινούριο και θα το δέσεις εσύ..
    Αν το πάρεις έτοιμο και μεταχειρισμένο, θα το πληρώσεις λιγότερο αλλά θα δουλέψεις περισσότερο πάνω σε αυτό για να το φέρεις στα δικά σου μέτρα και σταθμά.

    Καλή συνέχεια.

     Thumbs up
    Gespeichert

    Seiten: 1 2 3 [4]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.032 Sekunden mit 29 Zugriffen.