Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 23:11:33

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 23:11:33

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304439
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 176
    Gesamt: 178
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!  (Gelesen 22432 mal)
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « Antwort #15 am: Dienstag, 19 Feb 2013, 12:45:13 »

    τα ρουλεμαν στο μοτερ ειναι καλα? τα εχεις αλλαξει προσφατα?
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    denouas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 65


    Πετάω........ τα βασικά.


    « Antwort #16 am: Dienstag, 19 Feb 2013, 21:47:27 »

    Μετά από δοκιμές όταν έχω πλούσιο καύσιμο και gov ο κραδασμος σχεδόν εξαφανίζεται όταν το παίζω χωρίς gov και όχι σφυριγμενα έχει κραδασμούς και στην τελευταία είχε κραδασμο πάνω κάτω όλο το ελικόπτερο έντονα .Ευχαριστω για όλες της απαντήσεις σας
    Gespeichert
    denouas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 65


    Πετάω........ τα βασικά.


    « Antwort #17 am: Freitag, 22 Feb 2013, 19:19:39 »

    Προσεξτε το πριν προσγειωθει.


    http://www.youtube.com/watch?v=aer8NXT9g1w&feature=youtu.be
    Gespeichert
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Antwort #18 am: Mittwoch, 20 Mδr 2013, 20:00:25 »

    Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
    trex 450 pro v2 beastx
    Gespeichert

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #19 am: Donnerstag, 21 Mδr 2013, 05:28:24 »

    Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
    trex 450 pro v2 beastx

    Εχεις δεσει το beast με ενα velcro???
    Αν οχι τοτε κανε μια δοκιμη... Μπορει να χαλαρωσε το pad και να δημιουργει προβληματα..

    Gespeichert
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Antwort #20 am: Donnerstag, 21 Mδr 2013, 08:24:51 »

    Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
    Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
    Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
    Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
    Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
    Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

    Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
    1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
    2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
    5.στραβο blade grip ή σπασμενο
    6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
    7.χαλαρος ιμαντας
    8.στραβος κεντρικος αξονας
    9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)
    Gespeichert

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Antwort #21 am: Freitag, 29 Mδr 2013, 08:06:01 »

    Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
    Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
    Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
    Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
    Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
    Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

    Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
    1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
    2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
    5.στραβο blade grip ή σπασμενο
    6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
    7.χαλαρος ιμαντας
    8.στραβος κεντρικος αξονας
    9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)

    Υπάρχει περίπτωση να βοηθήσει κάποιος ή να κοιτάξω να το παλέψω μόνος μου;
    Gespeichert

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #22 am: Freitag, 29 Mδr 2013, 09:21:09 »

    Δν ειναι τοσο ευκολη η περιπτωση για να βοηθησπυμε απο μακρια... Το pad που εχεις ειναι το μαμα;;

    Βαλε ενα βελκρο για δοκιμη αν σν κανει βγαλτο..

    Μπορεις να βαλεις ενα βιντεο;
    Gespeichert
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Antwort #23 am: Freitag, 29 Mδr 2013, 09:49:32 »

    Είναι το μαμά το λεπτό γκρι. Κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα που κάνει και το ε/π του denouas στο βίντεο.
    Πες μου αρχικά αν μπορείς κατά πόσο παίζουν ρόλο αυτά που ρωτάω για να αρχίσω να αποκλείω περιπτώσεις.

    Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
    Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
    Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

    Θα δοκιμάσω το velcro αρχικά μιας και είναι και η ευκολότερη επέμβαση. και από ότι λέτε και η συνηθέστερη αιτία.
    Gespeichert

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Antwort #24 am: Mittwoch, 3 Apr 2013, 20:47:36 »

    Ένα βίντεο με κάμερα onboard. Δεν βοηθάει και τόσο αλλά είδα ότι εκτός από το πάνω κάτω που κάνει πού και πού έχει δονήσεις γενικά.
    Δεν ξέρω αν είναι λογικές για ε/π ή όχι. Η κάμερα ήταν δεμένη πάνω σε ένα κομμάτι depron το οποίο ήταν δεμένο στις άκρες, στα skid, με μονωτική ταινία.
    Στο συγκεκριμένο βίντεο δεν κάνει wobble παρά μόνο κάπου ανάμεσα στο 00:35 έως 00:45. Είχα σκοπό να τραβήξω και ένα να φαίνεται το ε/π αλλά δεν είχα μπαταρία όπως καταλάβατε.
    Κάπου διάβασα ότι είναι και θέμα στροφών... Undecided


    Gespeichert

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #25 am: Mittwoch, 3 Apr 2013, 23:13:39 »

    Βεβαια και θέμα στροφών ειναι..! Παίξε και με στροφές αλλα δν μπορείς να βγάλεις άκρια με αυτο το video..

    Δν βλεπω κατι παράξενο αλλά ακουώ κάτι παράξενο..!!δν ξέρω μήπως φταίει η cam και παραμορφώνει τον ήχο..1
    Gespeichert
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #26 am: Donnerstag, 4 Apr 2013, 01:20:56 »

    Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
    Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;


    Για το main gear με το γρανάζι του μοτέρ!!
    Παίζουν ρόλο αλλά δεν θα σου κούναγε την μπούμα πάνω κάτω!!
    Για το αν φταίνε οι στροφές στο στροφείο βάλε καλού κακού στο normal mode να έχεις 70% στην μέση του γκαζιού
    και φτιάξε την καμπύλη σου για το normal πάντα 0 40 70 85 100
    Αν έχεις κάνει πολλές πτήσεις με τους ίδιους έλικες κάνε μία αλλαγή, μπορεί να φταίει κάποια καταπόνηση!!  Wink

    Gespeichert
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Antwort #27 am: Donnerstag, 4 Apr 2013, 20:41:34 »

    Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
    μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
    Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
    με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.
    Gespeichert

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 211



    WWW
    « Antwort #28 am: Donnerstag, 4 Apr 2013, 21:09:12 »

    Καλησπέρα και απο μένα..
    Επειδή δεν έχω διαβάσει το θέμα απο την αρχή, πρόκειται λογικά για 450 ε/π; 3S μπαταρία;
    Αν ναι τότε έχεις:
    3855 στα 4,2v κάθε στοιχείο
    3396 στα 3,7v κάθε στοιχείο
    Μιλάμε πάντα με 0 μοίρες.
    150t main gear
    15t pinion
    3s lipo
    3400 kv
    100% thottle

    Εγω με αυτο το setup έχω βάλει 12t pinion απ´οτι θυμάμαι και έχω απο 2717 εώς 3084 max
    Και idle curve 1  100-80-100 και 2 100-90-100.
    Βάλε ενα πιο μικρό pinion για δοκιμη..
    Gespeichert

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.250


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #29 am: Freitag, 5 Apr 2013, 00:49:20 »

    Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
    μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
    Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
    με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.


    Αφου είναι έτσι πριν αλλάξεις οτιδήποτε δοκίμασε την καμπύλη 0 40 70 80 80 για να δεις αν
    διορθώνεται το πρόβλημα!!!
    Αν τελικά είναι αυτό το πρόβλημα αργότερα βάλε ένα 13άρι ή 14άρι γρανάζι με την καμπύλη την πρώτη
    που σου είπα!!  Wink
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.035 Sekunden mit 27 Zugriffen.