Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:51:11

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:51:11

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 176
    Gesamt: 176
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!  (Gelesen 22429 mal)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « am: Mittwoch, 9 Dez 2009, 00:41:03 »

    Κραδασμοι

    Στο ξεκινημα:

    1.οταν πατε να ξεκινησετε και τα φτερα δεν ειανι ευθυγραμμισμενα τοτε ισως εχετε κραδασμο εως οτου να ευθυγραμμισουν απο τις στροφες που θα παρει..
    2.Αν τα φτερα δεν ειναι το ιδιο σφιχτα τοτε μεχρι να ευθυγραμμισουν θα αργισουν αρκετα
    3.Αν τα φτερα ειναι πολυ χαλαρα θα προκληθει παλι κατι παρομοιο..

    Στην προσγειωση:
    Πολλες φορες ειδικα σε σκληρο εδαφος μολις προσγειωθειτε και κλεισετε το γκαζι τοτε δημιουργουντε κραδασμοι οι οποιοι ισως ωφειλονται στα παρακατω..
    1.το 25% του γκαζιου ειναι αρκετα ψηλα.
    2.το 25% των μοιρων ειναι πολυ χαμηλο
    3.ο κινητηρας δεν εχει ρυθμιστει σωστα, η μιγμα της μικρης ιεναι φτωχο
    4.αν τα φτερα ειναι πολυ χαλαρα

    Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
    1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
    2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
    4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
    5.στραβο blade grip ή σπασμενο
    6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
    7.χαλαρος ιμαντας
    8.στραβος κεντρικος αξονας
    9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)

    Ταλαντωση του πισω Fin της Boomas
    Σιγουρα το προβλημα βγρισκεται στην ουρα... συγκεκριμενα στο πισω μερος της ουρας.
    1.αξονας
    2.αζυγιστα tailblades
    3.σταραβος ενας απο τους 2 αξονες της ουρας.
    4.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων


    Fuel Foaming (Αφρισμα του καυσιμου στο τανκ, οταν βραζει το καυσιμο)

    Αυτο σιγουρα ωφειλετε στον χωρο του κινητηρα. Αυτα που πρεπει να κοιταξετε ειναι τα εξης:
    1.Πρωτον δειτε την φανα αν ειανι ζυγισμενη
    2.Δειτε το starter shaft αν ειανι στραβο
    3.Πρεπει να σιγουρευτειτε οτι και ο στροφαλος δεν εχει καποιο προβλημα
    4.Επισης οτι το starter Coupler εχει βιδωθει σωστα και γυρναει ισχια...
    5.Τα ρουλεμαν του starter shaft
    6.Επισης μπορειτε να φατε λιγο απο το Frame ετσι ωστε να μην μπαινει σφιχτα

    Γενικα τριξιμο σε ολοκληρο το Heli

    1.Tα φτερα ειναι πολυ σφιχτα
    2.Τα dampeners στα φτερα εχουν φαγωθει η ειναι παρα πολυ σφιχτα
    3.Τα links ειναι πολυ σφιχτα και θελουν resizing
    4.Το Seesaw hub ειναι πολυ σφιχτο
    5.δεν εχετε αρκετες στροφες

    Soz για τυχον Λαθη θα διορθωθουν..
    « Letzte Änderung: Montag, 18 Okt 2010, 13:28:52 von PaNt » Gespeichert
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 810



    « Antwort #1 am: Dienstag, 12 Jan 2010, 19:58:50 »

    +1 απο εμενα
    Gespeichert
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #2 am: Dienstag, 12 Jan 2010, 22:52:12 »

    Πολυ καλο PaNT!  Thumbs up
    Να προσθεσω ισως οτι χαμηλης συχνοτητας κραδασμοι στο Κ.στροφειο συνοδευομενοι απο επιμονο tracking αντιμετωπιζονται -συνηθεστερα- με καινουρια head dumpers (οπως ανεφερες) και -σπανιοτερα- απο νεα thrust bearings.
    Επισης χαμηλης συχνοτητας κραδασμους πολλες φορες γενουν τα αζυγιστα , και κακοευθυγραμισμενα paddles.
    Gespeichert
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268



    « Antwort #3 am: Dienstag, 12 Jan 2010, 23:33:32 »

    Περιστασιακό ,δυνατό τρέμουλο στα skid του ελικοπτέρου, κατά τη διάρκεια του χόβερ που μπορεί να οφείλεται?
    Gespeichert

    Πετάμε ?
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #4 am: Mittwoch, 13 Jan 2010, 00:05:01 »

    Eαν ειναι περιστασιακο οπως λες πιθανοτατα να προκειται για συντονισμο. Αλλαξε (κατεβασε) στροφες στο gov και ψαξε για το υποπτο ρουλεμαν police.
    Gespeichert
    Piper
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 39



    « Antwort #5 am: Freitag, 5 Feb 2010, 12:46:23 »

    Πολύ καλός οδηγός, θα βοηθήσει πολύ κόσμο.  Thumbs up
    Gespeichert

    Fly without limits...
    Helilander
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 1


    « Antwort #6 am: Mittwoch, 10 Feb 2010, 14:17:33 »

    Πολύ καλός οδηγός και ευχαριστώ
    Αλλά επειδή είμαι αρχάριος δεν μπορώ να καταλάβω την ορολογία. Υπάρχει καποιο άλλο σμείο στο forum ή εκτός που να εξηγεί την ορολογία? Μου φαίνονται ακαταλαβίστικα όλα αυτά. Κοιταξα και στο manual του ελικοπτέρου μου Sceadu 50 αλλά δεν τα εχει πολλά με αυτήν την ορολογία.

    ευχαριστώ.
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #7 am: Mittwoch, 10 Feb 2010, 14:47:57 »

    ναι φιλε μου διαβασε εδω..

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11704.0
    Gespeichert
    denouas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 65


    Πετάω........ τα βασικά.


    « Antwort #8 am: Montag, 18 Feb 2013, 20:36:02 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;
    Gespeichert
    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 336


    Kostas Laliotis


    « Antwort #9 am: Montag, 18 Feb 2013, 20:48:14 »

    το εχουμε πει 100 φορες, δενεις με ενα δεματικο το beast πανω στο ελικοπτερο και σταματανε οι κραδασμοι
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #10 am: Montag, 18 Feb 2013, 21:33:28 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    Δν ειναι καθολου λογικο... Δες να balancatreis φανα και ναζυγισεις main kai tail blade...
    Το δεματικο ειναι ειναι λυση απλα οτανεχεις λιγο κραδασμο στα σταματηματα κτλ κτλ... Αν εχεις συνεχεια θα βοηθησει αλλα κατα την γνωμη μου πρεπει να το ψαξεις...

    Επισης αν μπορεις δες το με velcro
    Gespeichert
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 228



    « Antwort #11 am: Dienstag, 19 Feb 2013, 09:57:57 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 19 Feb 2013, 10:46:54 von ahilleas » Gespeichert

    helis
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #12 am: Dienstag, 19 Feb 2013, 11:41:18 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


    Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!
    Gespeichert
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 228



    « Antwort #13 am: Dienstag, 19 Feb 2013, 11:52:47 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


    Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!

    διευκρινιζω.στο συγκεκριμενο ελικοπτερο εχω ζυγισει εγω προσωπικα τη φανα και τα blades.
    Gespeichert

    helis
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #14 am: Dienstag, 19 Feb 2013, 12:23:36 »

    TREX NITRO LE BEASTX

    Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

    συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
    δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
    επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
    εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
    απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


    Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!

    διευκρινιζω.στο συγκεκριμενο ελικοπτερο εχω ζυγισει εγω προσωπικα τη φανα και τα blades.
    Τοτε παω πασο γοα το ζυγισμα.. Νομιζα οτι ελεγες γενικα... Λαθος μου ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Αρα μηπως εχεις λιγες στροφες;;
    Το μοτερ λειτουργει οκ;;
    Μηπως εχει κατι ελαττωματικο πανω του το ελικοπτερο;; Πχ στραβο main hub??

    Παντως δν ειναι σωστο να τρεμει και απλα με το σφυξιμο του beast να λες οτι ολα ειναι οκ..
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.039 Sekunden mit 26 Zugriffen.