Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:07:41

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:07:41

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 24
    Gesamt: 26
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: F3A και Gas κινητήρες  (Gelesen 4528 mal)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « am: Mittwoch, 21 Sep 2011, 09:09:17 »

    Υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση gas κινητήρων σε αγώνες f3a;
    Σκέφτομαι το συνδυασμό ενός 2Χ2 μοντέλου με 30cc gas κυρίως για οικονομία στα καύσιμα,
    αλλά και επειδή τα καινούρια μοτέρ έχουν πολύ καλή σχέση βάρους-δύναμης.

    Ποια είναι η άποψή σας; Ποια τα υπέρ και τα κατά;

    Gespeichert

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #1 am: Mittwoch, 21 Sep 2011, 09:42:34 »

    τι εννοεις  μοντέλο 2Χ2??
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #2 am: Mittwoch, 21 Sep 2011, 10:39:41 »

    Καλημέρα

    Το βασικό πρόβλημα για την χρήση gas κινητήρα σε δίμετρο pattern μοντέλο είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να βγεις κάτω από το όριο των 5 κιλών στο βάρος που υπάρχει στους αγώνες και να έχεις και αρκετή δύναμη για να πετάς όπως πρέπει.

    Από κει και πέρα υπάρχει και το όριο θορύβου που είναι δύσκολο να πιαστεί με τον gas, οι κραδασμοί που είναι πολύ κακοί για την ακρίβεια που θες στα πηδάλια, όπως επίσης και το ότι σχεδόν όλοι οι gas έχουν την έξοδο της εξάτμισης στο πλάι, ενώ για ένα καλό pattern η έξοδος πρέπει να είναι πίσω.

    Υπάρχει μια μηχανή (τουλάχιστον αυτή μόνο ξέρω εγώ) που είναι ειδικά για δίμετρο pattern, και είναι 40cc.  Η 30cc δεν θα είναι αρκετή, αν και είμαι λίγο ανενημέρωτος για το τι μπορεί να έχει βγει τον τελευταίο χρόνο:

    http://www.troybuiltmodels.com/items/ZDZ40F3A.html

    Σεραφείμ

    (2Χ2 εννοεί 2 μέτρα άνοιγμα φτερού και 2 μέτρα άτρακτος, μια και τα pattern είναι περίπου 'τετράγωνα')
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 214


    « Antwort #3 am: Mittwoch, 21 Sep 2011, 10:59:30 »

    Η μόνη δέσμευση που υπάρχει στα PATTERN μοντέλα είναι να μην υπερβαίνουν τα δυο μέτρα μήκος και τα δυο μετρα ανοιγμα φτερών και να ζυγίζουν κάτω από πέντε κιλά (χωρίς καύσιμο τα glow,gas) (με μπαταρίες τα electric) απο εκέι και πέρα υπάρχει και το όριο του θορύβου όπως σωστά έγραψε ο Σεραφείμ. Εγώ θα έλεγα ότι το μεγαλυτερο μειονέκτημα έιναι η έλειψη απόκρισης των gas κινητήρων στις μεσαίες στροφές όπου γίνεται και όλο το παιχνίδι στο pattern.

     Φιλικά Χάρης     
    Gespeichert
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #4 am: Mittwoch, 21 Sep 2011, 16:55:48 »

    Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
    (συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

    Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.
    Gespeichert

    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #5 am: Mittwoch, 21 Sep 2011, 17:13:48 »

    ...
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    ...

    Από τον αγωνιστικό κανονισμό F3A της FAI:


    * noise level.JPG (42.93 KB, 572x196 - angeschaut 463 Mal.)
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 191



    « Antwort #6 am: Samstag, 1 Okt 2011, 12:54:10 »

    Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
    (συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

    Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.

    Ο κατασκευαστής ZDZ αναφέρει βάρος 1100γρ μαζί με την ηλεκτρονική ανάφλεξη. Έχω το ZDZ-40RE που είναι κατά 250γρ βαρύτερο από τον F3A. Επίσης η έκδοση F3A έχει μειωμένους κραδασμούς. Δεν ξέρω τι παίζει με τις επιδόσεις στις μεσαίες στροφές, πάντως υπάρχει η δυνατότητα χρήσης πίπας, που από τη άλλη αυξάνει το βάρος.

    P.S. Όσον αφορά τους κανονισμούς, προσωπικά πετάω pattern με αεροπλάνο που δεν πληρεί όλους τους κανονισμούς ... παρόλα αυτά το απολαμβάνω!  Thumbs up

    Gespeichert

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Antwort #7 am: Samstag, 1 Okt 2011, 13:44:39 »

    Σωστός, αυτή είναι η ουσία, πρώτα απ' όλα να χαίρεσαι αυτό που κάνεις  Thumbs up

     
    Gespeichert

    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: F3A και Gas κινητήρες
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.03 Sekunden mit 25 Zugriffen.