Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 23:03:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 23:03:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 3
    Invités: 181
    Total: 184
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Πρόβλημα με κινητηράκι  (Lu 7679 fois)
    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 170



    « Répondre #15 le: Mardi, 2 Fιvr. 2016, 23:42:11 »

    Έλεγξε (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) αν πηγαίνει press από την εξάτμιση στο ντεπόζιτο και όπως έγραψε ο φίλος ποιο πάνω γύρισε την κυλινδροκεφαλή κατά 90 μοίρες.
    Journalisée

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #16 le: Mercredi, 3 Fιvr. 2016, 07:05:33 »

    Μέγεθος έλικας;

    Ποσοστό νιτρομεθάνιου;

    Είναι ελεύθερος εσωτερικά ο σιγαστήρας;

    Από τον ήχο του σιγαστήρα φαίνεται να υπάρχει μεγάλο φορτίο ή υπερσυμπίεση

    Το ότι η κεφαλή έχει βιδωθεί κατά 90μοίρες λάθος, ναι μεν επηρεάζει την ψύξη, αλλά ΠΙΘΑΝΟΝ είναι να έχει στρευλώσει τον κύλινδρο καθώς σφίγγουν οι βίδες.

    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #17 le: Mercredi, 3 Fιvr. 2016, 12:38:08 »

    Επισης, υποθετω οτι εχεις βαλει τις δυο ροδελες αναμεσα στο χιτωνιο και την κυλινδροκεφαλη κατα το σφιξιμο;
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    asteras
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 127


    « Répondre #18 le: Mercredi, 3 Fιvr. 2016, 13:35:21 »

    Πάρε με τηλέφωνο στο 6939966841 γιατί είναι αρκετά που θα σου πω και θα χρειαστεί πολύ ώρα για να τα γράψω. Ή κάντε μου αναπάντητη και θα καλέσω εγώ.
    Journalisée
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    « Répondre #19 le: Samedi, 6 Fιvr. 2016, 18:02:52 »

    update: Υστερα απο πολλες δοκιμες, με ολα αυτα που προτεινατε, παρατηρησα οτι εφτυνε λιγο καυσιμο απο την εισοδο του καρμπυρατερ... ετσι εκλεισα ολες τις βελονες υπερβολικα πολυ, δηλαδη των υψηλων την ειχα ανοιχτη μονο μιση στροφη (!!!!) και των χαμηλων μονο 1 στροφη ανοιχτη... και δουλευε ΟΚ με τερμα γκαζι... Προφανως βεβαια, δεν ειναι "σωστο" αυτο (να ειναι τοσο κλειστες οι βελονες), οποτε τι φταιει και θελει τοσο κλειστες τις βελονες για να λειτουργησει με τερμα το γκαζι??? Την βελονα την ειχα σε ενα σημειο, οπου εαν την ανοιγα ενα κλικ, ξαφνικα εσβηνε....
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #20 le: Samedi, 6 Fιvr. 2016, 19:33:25 »

    Το ότι βγάζει καύσιμο από το καρμπυρατέρ, την ώρα που λειτουργεί, σημαίνει ότι η θυρίδα της εξάγωγής κλείνει πρώτη, και η θυρίδα bypass κλείνει αργότερα, άρα το έμβολο που ανεβαίνει σπρώχνει το καύσιμο που έχει εισέλθει στον θάλαμο, πίσω στο καρμπυρατέρ.

    Επανέρχομαι στην πιθανότητα λανθασμένης τοποθέτησης του κυλίνδρου.

    Μας είπες ότι οι δύο θυρίδες είναι διαφορετικές μεταξύ τους (αυτό είναι αναμενόμενο), αλλά δεν μας είπες ποιά είναι ψηλότερα από την άλλη.

    Η θυρίδα της εξαγωγής πρέπει να είναι ψηλότερα από την απέναντι, ώστε να ανοίγει πρώτη (στην κάθοδο του εμβόλου) και να κλείνει τελευταία (στην άνοδο του εμβόλου).

    Επίσης αναμένουμε απάντηση στο τι έλικα και τι καύσιμο έχει.

    Για να μπορέσει κάποιος από μακρυά να βρει λύση στο ζητούμενο, πρέπει να έχει όλα τα στοιχεία στην διάθεσή του.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 20


    « Répondre #21 le: Samedi, 6 Fιvr. 2016, 20:03:32 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!
    Journalisée
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    « Répondre #22 le: Samedi, 6 Fιvr. 2016, 20:16:58 »

    δοκιμασε με το μανουαλ να τη ξαναδεσης.Αν δεν εχεις το μανουαλ να στο στειλω.Οχι βιασυνη!- μεθοδικα!.
    Και καλη τυχη!



    εχεις το μανιουαλ της ASP 0.12 Huh δεν το εχω και δεν το εχω βρει στο ιντερνετ, αν το εχεις στειλτο μου.. ευχαριστώ
    Journalisée
    Michael
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 169


    « Répondre #23 le: Dimanche, 7 Fιvr. 2016, 16:22:54 »

    Update:  Αφου εκατσα και εκανα ξανα βιδες ολο τον κινητηρα, εβαλα παντου φλατζοκολα, καινουργια ρουλεμαν κτλ... το καταφερα να δουλεψει ! Το "προβλημα" τελικα ηταν οτι θελει παρα πολυ κλειστες τις βελονες (τοσο κλειστες που δεν τις ειχα δοκιμασει τοσο). Δηλαδη 0,8 στροφες ανοιχτη την μεγαλη και 1,3 στροφή ανοιχτή την μικρή !!! Τωρα ετσι δουλευει τελεια ! Μελλοντικα θα δοκιμασω να βαλω και πιο λεπτο σωληνακι καυσιμου (που χρησιμοποιουσαμε παλια πριν 20-25 χρονια) μηπως της πηγαινει πολυ καυσιμο με το πιο παχυ που εχω τωρα.... Αλλα πρωτα θα κανω μια δοκιμαστικη πτηση ... Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας!

    ΥΓ. κ. Γιάννη : Η θυρα εξαγωγης ειναι οκ, πιο ψηλα απο τις αλλες.
    Journalisée
    nikos ilion
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 20


    « Répondre #24 le: Dimanche, 7 Fιvr. 2016, 17:05:19 »

           Μολις ειδα το μυνημα σου!/  στειλε μου το email σου με PM για να στο δωσο  το  manual.
    Journalisée
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 40


    « Répondre #25 le: Dimanche, 6 Mars 2016, 20:17:21 »

    συμπίεση έχει ο κινητήρας?
    Journalisée
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Modérateur: andreas)  |  Fil de discussion: Πρόβλημα με κινητηράκι
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.036 secondes avec 28 requêtes.