Serafim
|
|
« στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 17:20:13 » |
|
Καλησπέρα σε όλους Μια και ένα πολύ καλό θέμα χάθηκε, και μια και το δικό μου μοντέλο χάθηκε άδοξα, είπα να ξεκινήσουμε πάλι να δείχνουμε τι πετάμε. Κάνω λοιπόν την αρχή με το καινούριο μου Sebart Angel S 50, το οποίο αντικατέστησε ένα ακριβώς ίδιο που είχα και την περασμένη Κυριακή κατάφερα να το τρακάρω στον αέρα και να πάει στα σκουπίδια (μαζί με ένα σέρβο και μια μπαταρία). Μια και αύριο είναι ο περιφερειακός στον Βόλο έκανα έναν αγώνα δρόμου για να προλάβω να το παραγγείλω, να το φτιάξω και να κάνω λίγες πτήσεις μέσα σε μια βδομάδα. Δεν ήταν σίγουρο ότι θα προλάβω αλλά έτσι κι αλλιώς το μοντέλο θα το ξαναέπαιρνα γιατί είναι κατά την γνώμη μου ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία του. Να πω και δημοσίως ένα ευχαριστώ στον Γιώργο ( www.rcsamos.gr) που βοήθησε να έχω το μοντέλο πολύ γρήγορα και για την άψογη εξυπηρέτηση. Καλές πτήσεις σε όλους Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 17:41:55 » |
|
Μπραβο Σεραφειμ!! Κι εγω ειχα ατυχημα και μολις την Κυριακη που μας περασε προλαβα και ετοιμασα μοντελο. Δυστυχως το εχω ακομη ατριμαριστο γιατι ο καιρος δε βοηθα καθολου εδω στη Θεσσαλονικη. Αντε με το καλο να ανταμωσουμε αυριο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 17:47:18 » |
|
Ευτυχώς δηλαδή που θα πετάξουμε και αύριο να κάνουμε κανένα τριμάρισμα . Εγώ προχτές το βράδυ το τελείωσα. Δεν πειράζει, ο αγώνας είναι για να τα πούμε από κοντά περισσότερο και να περάσουμε καλά Τα λέμε αύριο Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 17:51:15 » |
|
Δεν πειράζει, ο αγώνας είναι για να τα πούμε από κοντά περισσότερο και να περάσουμε καλά
Συμφωνω απολυτα. Τα λεμε αυριο. Καλο δρομο!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
samosrc
|
|
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 19:07:08 » |
|
Καλησπέρα σε όλους Ευχαριστώ SERAFIM δεν κανει τιποτα τη δουλεια μου εκανα www.rcsamos.gr
|
|
|
Καταγράφηκε
|
rcmodelshop.gr
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 20:33:49 » |
|
Μπραβο βρε παιδια ....ο αγωνας αρχισε απο τα πιτς σας παριμενουμε ολους αυριο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 17:40:00 » |
|
Εμπειρια απο το συγκεκριμενο μοντελο δεν εχω αλλα το ζαχαρωνεις... Καλη κατασκευη ευχομαι και καλες πτησεις !!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 17:43:59 » |
|
ναι ρε γμτ και αμα σου μπει στο μυαλο ....ξερεις δεν βγαινει με τιποτα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 17:47:40 » |
|
Τοτε μην το σκεφτεσαι καθολου, σου μπηκε στο νου με το που το ειδες. Κανε παραγγελια, στησε το και ξεκινα προπονηση Εδω πανω εχει τετοιο παλιοκαιρο που δε σου κανει κλικ ουτε να φορτισεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 18:11:46 » |
|
και εδω για Σ/Κ δινει βροχες και μποφορια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dapan
|
|
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 18:41:22 » |
|
Το 3d 3d.... που το πας που το γυρνάς όλο σε 3d κοιτάς! dapan
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος, όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 19:00:57 » |
|
Mπα αν και λεει οτι ειναι 3D δεν εχει καμια σχεση ......ειναι πολυ περισσοτερο pattern ,μακαρι να μπορει και λιγο freestyle αλλα δεν εχω βρει παρα μονο ενα βιντεακι που δεν δειχνει και πολλα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dpats
|
|
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 20:40:25 » |
|
Ζητάω τα φώτα όσων έχουν γνώση. Ζαχαρώνω ένα Venus 90. Ο λόγος είναι η τιμή (καινούριο). Είμαι ο κλασσικός τύπος του διχρονάκια και η αυτόματη επιλογή θα ήταν OS 120 AX. Προκαλούμαι, όμως, τον τελευταίο καιρό για 4Τ και σκέφτομαι τον Saito FA125. Τι νομίζετε; Αρκεί για το συγκεκριμένο μοντέλο προκειμένου να βγάλει το πρόγραμμα F3A GRB (χωρίς pipe); Μη μου προτείνετε YS . Με απωθούν τιμή, κατανάλωση, πολυπλοκότητα, ανάγκη για τακτική συντήρηση-επισκευές. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:22:23 » |
|
Εχω το Venus 90 με Osmax 120. Χρησιμοποιεις 16 χ 8 Apc και με σωστο expo στο γκαζι, ξεχνας τις τετραχρονες!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 22:37:09 » |
|
Εχω το Venus 90 με Osmax 120. Χρησιμοποιεις 16 χ 8 Apc και με σωστο expo στο γκαζι, ξεχνας τις τετραχρονες!
+1
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 19:16:23 » |
|
Η περιπτωση Αrjet κολησε ....καμια αλλη προταση για κατι οικονμικο στην κατηγορια του (120αρι)?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 22:46:54 » |
|
Το arjet το αποκτησα πριν 3 μηνες εχει καλη κατασκευη και του εβαλα την super tigre 2300 με αντλια πρωτα ο ΘΕΟΣ θα το δειτε στον πανελληνιο στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ιωάννη υπόψιν πάτερν είναι οι αγώνες όχι pylon αστειεύομαι υπάρχει και η αδερφή του arjet... η lola (μάλλον τα κάνει όλα) με την διαφορά ότι έχει counter balance rudder και elevator το οποίο φυσικά διορθώνεται
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 00:01:00 » |
|
Το νέο πιτσιρίκι της παρέας
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
thanasisd
|
|
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:01:27 » |
|
Καλησπέρα σε όλους Μια και ένα πολύ καλό θέμα χάθηκε, και μια και το δικό μου μοντέλο χάθηκε άδοξα, είπα να ξεκινήσουμε πάλι να δείχνουμε τι πετάμε. Κάνω λοιπόν την αρχή με το καινούριο μου Sebart Angel S 50, το οποίο αντικατέστησε ένα ακριβώς ίδιο που είχα και την περασμένη Κυριακή κατάφερα να το τρακάρω στον αέρα και να πάει στα σκουπίδια (μαζί με ένα σέρβο και μια μπαταρία). Μια και αύριο είναι ο περιφερειακός στον Βόλο έκανα έναν αγώνα δρόμου για να προλάβω να το παραγγείλω, να το φτιάξω και να κάνω λίγες πτήσεις μέσα σε μια βδομάδα. Δεν ήταν σίγουρο ότι θα προλάβω αλλά έτσι κι αλλιώς το μοντέλο θα το ξαναέπαιρνα γιατί είναι κατά την γνώμη μου ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία του. Να πω και δημοσίως ένα ευχαριστώ στον Γιώργο ( www.rcsamos.gr) που βοήθησε να έχω το μοντέλο πολύ γρήγορα και για την άψογη εξυπηρέτηση. Καλές πτήσεις σε όλους Σεραφείμ φιλε Σεραφείμ τι μοτέρ φοράς στο sebart s50? έχω το funtana s40 με os55ax δίχρονη... και δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
thanasisd
|
|
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 2 Απρ 2009, 01:14:45 » |
|
α... sorry νόμιζα πως το είχες glow engine και όχι ηλεκτρικό! ok δε πειράζει... σε ευχαριστώ!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kostas M.
|
|
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2009, 09:58:24 » |
|
Την αρχική ενότητα που παρουσιάζαμε τα Pattern Μοντέλα μας δεν την βρίσκω, γιαυτό θα επαναλάβω ότι το μοντέλο είναι το Katana 120e της Hyperion διαστάσεων 1.7m x 1.7m. Λόγω του ότι ε΄ναι ηλεκτρικό έπρεπε να ενισχυθεί σε ορισμένα σημεία, εγκαταστάθηκαν εκτός άλων 4 digital servos MG, μπαταρία Li-Fe 2s 1100mAh, το μοτέρ είναι 0.77 2Τ με πίπα, το τελικό βάρος χωρίς καύσιμο βγήκε στα 3.3 kg.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2009, 15:09:06 » |
|
Kαλησπέρα. Η πατερνοκατάσταση καλά κρατεί (εκτελούνται και αρκετές πτήσεις να είμαστε μάχιμοι στο πανελλήνιο ακόμα και το Γενάρη αν γίνει) Ήδη από τώρα γίνονται ετοιμασίες για ένα καινούργιο αεροπλάνο και όπως είναι φυσικό , το πρώτο που θέλουμε να δούμε είναι το τελικό βάρος του μοντέλου. Εδώ ένας φίλος μου που ξεκίνησε τα γνωστά του ζυγίσματα. Θα μπορούσε κάποιος να αναρωτηθεί , για ποιο λόγο το ζυγίζει χωρίς τις ζελατίνες...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2009, 15:10:28 » |
|
και ο λόγος που αφαιρέθηκαν σακουλάκια και ζελατίνες είναι αυτός που βλέπετε στην φωτογραφία Τα αποτελέσματα είναι αρκετά ενθαρυντικά καθώς σύμφωνα με τους υπολογισμούς το αεροπλάνο βγαίνει κάπου στα 4,800-4,900 γρ. χωρίς τα παπουτσάκια. Ενθαρυντικά όχι μόνο για μένα προσωπικά , αλλά και για όποιον θέλει να έχει ένα "νόμιμο" 2μετρο αεροπλάνο σε λογική τιμή.Μιλάμε για το Scorpio140 της jamara. Oι πρώτες εντυπώσεις και παρατηρήσεις από έμπειρους είναι ότι πρόκειται για ένα πολύ σταθερό αεροπλάνο , καθώς έχει πολύ μεγάλη επιφάνεια το φτερό, αλλά μειονεκτεί στο τελικό βάρος από τα εποξικά ακριβά στολίδια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
|
GiannisX
|
|
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2009, 22:55:45 » |
|
ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ, μολις γυρισω απο διακοπές να σας κανω μια μικρη παρουσίαση απο το spot on 120 που πεταξε πριν απο μια βδομάδα . Ετσι Γιάννη για να μην λετε οτι μονο εσεις προετοιμάζεστε Nα χαρώ το φιλαράκι μου ! Να ετοιμάζεσαι Σεπτεμβριο ξεκινάμε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Aeolus-Rc
|
|
|
|
Κωστης
|
|
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 3 Ιούλ 2009, 01:23:19 » |
|
Κανονιστε την πορεια σας...και τους 2 Γιαννηδες ανεμοπτερα τους ειδα να πετανε Αντε να βρεθουμε Σεπτεμβρη Κομοτηνη στον περιφερειακο !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 17 Ιούν 2021, 12:37:13 » |
|
Μετά το Σεμιναριο Ακροβατικών Κατηγορίας F3Α και F3S που έγινε το περασμένο Σάββατο, 12/06/2021, από την Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ με εισηγητή τον κ. Πάρη Χριστοδουλίδη από την Κύπρο αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να ξαναζωντανέψει το thread αλλά και εμείς με τα αεροπλάνα μας !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 17 Ιούν 2021, 23:02:05 » |
|
Συνάδελφε ανέβασε τί περιμένεις?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 08:43:54 » |
|
Μετά το Σεμιναριο Ακροβατικών Κατηγορίας F3Α και F3S που έγινε το περασμένο Σάββατο, 12/06/2021, από την Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ με εισηγητή τον κ. Πάρη Χριστοδουλίδη από την Κύπρο αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να ξαναζωντανέψει το thread αλλά και εμείς με τα αεροπλάνα μας !
Φίλε Τάσο, θύμησέ μου πως γίνεται η ακροβασία "crash and stay" ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 09:42:06 » |
|
Μετά το Σεμιναριο Ακροβατικών Κατηγορίας F3Α και F3S που έγινε το περασμένο Σάββατο, 12/06/2021, από την Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ με εισηγητή τον κ. Πάρη Χριστοδουλίδη από την Κύπρο αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να ξαναζωντανέψει το thread αλλά και εμείς με τα αεροπλάνα μας !
Φίλε Τάσο, θύμησέ μου πως γίνεται η ακροβασία "crash and stay" ? Φουλ θροτλ Εντ φουλ ντάουν
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 12:42:04 » |
|
Μετά το Σεμιναριο Ακροβατικών Κατηγορίας F3Α και F3S που έγινε το περασμένο Σάββατο, 12/06/2021, από την Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ με εισηγητή τον κ. Πάρη Χριστοδουλίδη από την Κύπρο αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να ξαναζωντανέψει το thread αλλά και εμείς με τα αεροπλάνα μας !
Φίλε Τάσο, θύμησέ μου πως γίνεται η ακροβασία "crash and stay" ? Φουλ θροτλ Εντ φουλ ντάουν Θα μου δείξεις μία φορά;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 13:18:27 » |
|
Μετά το Σεμιναριο Ακροβατικών Κατηγορίας F3Α και F3S που έγινε το περασμένο Σάββατο, 12/06/2021, από την Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ με εισηγητή τον κ. Πάρη Χριστοδουλίδη από την Κύπρο αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να ξαναζωντανέψει το thread αλλά και εμείς με τα αεροπλάνα μας !
Φίλε Τάσο, θύμησέ μου πως γίνεται η ακροβασία "crash and stay" ? Φουλ θροτλ Εντ φουλ ντάουν Θα μου δείξεις μία φορά;Στον επόμενο αγώνα F5J
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 13:40:42 » |
|
Μετά το Σεμιναριο Ακροβατικών Κατηγορίας F3Α και F3S που έγινε το περασμένο Σάββατο, 12/06/2021, από την Επιτροπή Αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ με εισηγητή τον κ. Πάρη Χριστοδουλίδη από την Κύπρο αισθάνθηκα ότι θα έπρεπε να ξαναζωντανέψει το thread αλλά και εμείς με τα αεροπλάνα μας !
Φίλε Τάσο, θύμησέ μου πως γίνεται η ακροβασία "crash and stay" ? Φουλ θροτλ Εντ φουλ ντάουν Θα μου δείξεις μία φορά;Στον επόμενο αγώνα F5J Με το δικό σου μοντέλο βέβαια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 18 Ιούν 2021, 22:07:22 » |
|
Χαλαρή εκκίνηση...Prometheus F3A με το δημιουργό του και Παγκόσμιας Φήμης Super Star - Sebastiano Slivestri. Αυτό είναι το B μοντέλο του το οποίο είχα τη χαρά να πετάξω και φυσικά να αποκτήσω. Συνάντηση Γερμανία - AeroClub Rheidt Bonn...Ωραιες στιγμές που αναπολώ.. Υπάρχει αρκετό υλικό που θα ανεβαίνει σιγά σιγά...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 26 Ιούν 2021, 11:01:35 » |
|
Εμείς ρε Νίκο τώρα τι φωτογραφίες να βάλουμε μετά την δική σου, άστο καλύτερα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #39 στις: Τρίτη, 29 Ιούν 2021, 21:05:37 » |
|
Τάσο φίλε, αυτό το hobby χρειάζεται να το βλέπουμε "συμπληρωματικά", έτσι θα ανέβει το επίπεδο κάπως. Αναμένω να δω τα μοντέλα σου! Αν στείλεις εσύ ή άλλοι φίλοι θα ανεβάσω κι άλλες... Δυστυχώς πριν 10 χρόνια είχαμε ένα φοβερό θέμα που για κάποιο λόγο σβήστηκε και χάσαμε όλο το υλικό. Ευκαιρία για ένα νέο θέμα λοιπόν με περισσότερα και πιο μοντέρνα F3A μοντέλα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|