Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 08:36:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 08:36:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 21
    Συνολικά: 22
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ορολογία: ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ??  (Αναγνώστηκε 4430 φορές)
    mead5666
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 156


    ΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΡΑ


    « στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:26:26 »

    Operating Speed : 0.12sec/60o (no load running)
    Supply Voltage : 4.8-6.0v
    Torque : 0.4kg.cm
    Operating current : 100ma
    Static current : 1ma
    Dead band drain : 10uses

    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΕΡΒΟ:http://www.r2hobbies.com/proddetail.php?prod=rcps81112

    ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΕΚΤΗ??ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ SPECTRUM DX7??http://www.r2hobbies.com/proddetail.php?prod=rcps21410

    τα χαρακτηριστικα που λεει τι σημαινουν??
    Operating Voltage Range : 4.8-6v
    Operating Current : 30mA
    Resolution : 10bit
    Latency 22ms

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:ΑΝ ΕΧΩ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ 7,4 VOLT LIPO ..ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ??ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΠΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ PERATING VOLT RANGE 4.8-6V.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 13:37:36 από mead5666 » Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 16:05:24 »

    Λοιπόν εχουμε και λέμε  Χαμόγελο

    Operating Speed : 0.12sec/60o (no load running)  -> για να κανει η κεφαλη του σερβο 600 χρειάζεται .12sec αυτα βέβαια χωρίς φορτίο . δηλαδη το σερβο να ειναι συνεδεμένο  με επιφάνεια

    Supply Voltage : 4.8-6.0v-->  τάση λειτουργιας 4,8v ( 4 Νιxx)  έως 6v (5 Νιxx)  , σιγουρα μεχρι 6,5 έως 6,8 δεν θα καεί αλλα τα 7v ξεχνατα χωρις περιοριστή τάσης

    Torque : 0.4kg.cm --> η ροπή στέψης ειναι 0,4kg-cm  , που σημαίνει οτι αν το μπρατσο του σερβο ειναι 1 cm η δυναμη που θα  εφαρμοζει  το σερβο στο ακρο του μπράτσου ειναι 400gr.

    Operating current : 100ma -> ρευμα οταν λειτουργεί  χωρις φορτίο 0,1Α

    Static current : 1ma  -> ρευμα  οταν "καθεται " και περιμενει εντολή

    Dead band drain : 10uses  -> δεν εχω ιδέα  Ντροπή

    για το δέκτη ας απαντησει καποιος που να εχει γνωση
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 16:27:43 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 16:18:10 »

    Πολύ ωραία τα λέει ο Γιάννης ...

    mead θα απαντήσω σε αυτό που ξέρω για την ερώτησή σου με τα Κεφαλαία γράμματα ...
    Δέν σε απασχολεί η τροφοδοσία του Δέκτη εφόσον 'παίρνει' απ'το φισάκι του Ελεγκτή Ταχύτητας (Speed Controller) . Εκείνος αναλαμβάνει να σταθεροποιήσει εσωτερικά την τάση των 7,4 ή 11,1 Volts των μπαταριών LiPo σε 5-5,5 Volts που χρειάζεται ο Δέκτης ...
    Θα σε απασχολήσει το θέμα της τροφοδοσίας του Δέκτη Μόνο άν δέν του παρέχει ρεύμα ο Ελεγκτής , δηλαδή μόνο άν θελήσεις να βάλεις Χωριστή μπαταρία για τον Δέκτη πέραν εκείνης που χρησιμοποιείς για την πτήση σου .
    Βέβαια , πρέπει να δηλώνει ο Ελεγκτής ότι διαθέτει BEC (Battery Eliminating Circuit) . Το BEC είναι εκείνο που δίνει την απαιτούμενη Τάση και Όχι παραπάνω για τη λειτουργία του Δέκτη ... 
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 16:20:27 »

       Ο συγκεκριμένος δέκτης δεν παίζει με σπέκτρουμ. Παίζει μόνο  με μόντουλ πομπού κορόνα.



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    mead5666
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 156


    ΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΡΑ


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 19:44:53 »

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΘΕΡΜΑ...ΝΑ  ΡΩΤΗΣΩ...ΟΠΟΤΕ ΑΝ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 7,4 ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΚΤΗ??ΤΑ ΣΕΡΒΟ ΘΑ ΚΑΟΥΝ ΟΜΩΣ??
    ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ??
    RESOLUTION  K  LATENCY

    kai kati allo...ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΟΤΕΡ??ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ C.......  KAI TO ......KV
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΞΗΓΕΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΙΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ ΚΑΘΕΝΟΣ??
    ΕΝΝΟΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΠΟΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ...ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ...ΤΟ ΘΕΜΕ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ?Huh ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ:      C1822 Micro brushless Outrunner 2100kv (14g) 
                               C1826 Micro brushless Outrunner 2400kv (18g)
                               C2020 Micro brushless Outrunner 3500kv (11g)
                               C2024 Micro brushless Outrunner 1600kv (17g) 
     
     
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 20:13:34 από mead5666 » Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 14:19:09 »

    Ώπα ... ένα ένα mead ...  Χαμόγελο

    1)  Τα servos σου Δέν θα καούν γιατί Δέν δίνει σε αυτά ρεύμα απευθείας η μπαταρία σου αλλά ο Ελεγκτής (ESC) , ο οποίος Σταθεροποιεί Εσωτερικά την Τάση στα 5 Volts όπως προείπαμε ... Άρα ΟΚ τα servos άν ο Ελεγκτής διαθέτει BEC (οι περισσότεροι χαμηλής Ισχύος έχουν)

    2)  Resolution 10 Bits & Latency 22 ms ... : Εϊναι πολύ δύσκολο να εξηγηθούν έτσι απλά . Απλά να θυμάσαι ότι το πρώτο έχει να κάνει με το πόσο καλά , πόσο 'Αναλυτικά' μπορεί ο δέκτης σου να καταλάβει το σήμα που του στέλνει ο πομπός και το Latency έχει να κάνει με την ανοχή του σε Παρεμβολές ...
    Δέν είναι νούμερα που θα σε κάνουν να αποφασίσεις για την αγορά του ή όχι . Καλά δείχνουν τα νούμερα αυτά .

    3)  Το KV στα Ηλεκτρικά Μοτέρ :  Για κάθε Volt Εισερχόμενης DC (σταθερής) Tάσης που δίνει ο Ελεγκτής , το μοτέρ σου θα αυξήσει τις στροφές του κατά τόσο που λέει αυτό το νούμερο . Όταν εμείς Γκαζώνουμε , ο Ελεγκτής Εσωτερικά αρχίζει να αυξάνει την Εισερχόμενη στα κυκλώματά του τάση . Έτσι , η τριφασική εναλλασόμενη που 'βγαίνει' απ΄την άλλη άκρη αυξάνεται επίσης , δέν μας ενδιαφέρει πόσο ... Οι στροφές αυτές ανταποκρίνονται σε μοτέρ με Ελεύθερο άξονα (χωρίς έλικα πάνω του) .

    Πρακτικά ... Μία LiPo 7,4 Volts με το τελευταίο μοτέρ που στέλνεις (1600 KV) , θα γυρίσει σε Φούλ γκάζι το μοτέρ με 1600 χ 7,4 = 11800 στορές / λεπτό περίπου , ενώ μία LiPo 11,1 Volts θα το γύριζε με ... 1600 χ 11,1 =  17700 περίπου ...

    Την απόφαση του πόσα KV θα βάλεις στο μοντέλο σου , την βγάζει το ... 'Τί μοντέλο είναι ?'
    Φαντάσου ότι σε μιά γρήγορη πτέρυγα θα έβαζες το 3500 KV , ενώ σε ένα αργό , εκπαιδευτικό Piper θα έβαζες το 1600 KV .

    Τί μοντέλο έχεις ?     
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 15:04:54 »

    και το Latency έχει να κάνει με την ανοχή του σε Παρεμβολές ...

    Μια μικρή διόρθωση.  Το Latency είναι η καθυστέρηση που υπάρχει από την ώρα που θα δώσεις την εντολή στο στικ του πομπού μέχρι την ώρα που θα δώσει ο δέκτης την εντολή στο σέρβο να κινηθεί.  Φυσικά είναι ελάχιστες οι διαφορές και για πολλούς πρακτικά ανύπαρκτες, σίγουρα είναι κάτι που δεν σε ενδιαφέρει να προσέξεις αυτή την στιγμή.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    mead5666
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 156


    ΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΡΑ


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 15:16:03 »

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ...ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΤΟΥ LIMBO DANCER PΟΥ ΕΙΝΑΙ FUN FLY...ΟΜΩΣ ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΜΕ ΦΤΕΡΟ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 60 ΠΟΝΤΟΥΣ..ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ESC..ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ ΕΝΤΟΣ ΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΩ..ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ..
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 17:52:39 »


     
    Φαντάσου ότι σε μιά γρήγορη πτέρυγα θα έβαζες το 3500 KV , ενώ σε ένα αργό , εκπαιδευτικό Piper θα έβαζες το 1600 KV .
         

    Αγαπητέ Απόστολε, τα 3500Kv είναι πολλές στροφές για direct εφαρμογή. Τι ακριβώς έχεις στον νού σου;

    Ακόμα και σε Piper, πρέπει να διευκρινήσεις ποιό μέγεθος μοντέλου είναι και τι έλικα για να προτείνεις τις 1600 Kv.

    Οι πολλές στροφές ανά λεπτό δεν είναι η λύση για να έλξουμε το μοντέλο. Η έλικα στολάρει και δεν προσφέρει αυτό που πρέπει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 10:31:56 »

    Καλημέρα σας .

    Σχετικά με το Latency δέν θα επιμείνω . Θα ασπαστώ αυτό που αναφέρει ο φίλος serafim . Μάλλον έχει δίκιο .

    Κε Γιάννη , Δέν σκέφθηκα και πολύ με νούμερα και αριθμούς . Απλά ήθελα να δείξω στον φίλο mead περίπου τις έννοιες . Ας μήν τον μπερδεύουμε άλλο ...

    Στο μοτέρ των 3500 KV σε πτέρυγα ή γενικά αερομοντέλο Ταχυτήτων , θα μπορούσε κάποιος να χρησιμοποιήσει Χαμηλή τάση , λέγοντας 5-6 στοιχεία Νικελίου ή 2 LiPo ακόμα και με χωριστή τροφοδοσία στον δέκτη . Προσωπικά είμαι οπαδός των λιγότερων Αμπέρ με Υψηλότερη Τάση ...

    Μοτέρ των 1600 KV , θα έβαζα σε Piper ναί , ή γενικά αερομοντέλο χαμηλοτέρων ταχυτήτων . Το μέγεθος είναι άλλο ζήτημα . Τα χαρακτηριστικά του μοτέρ , 'πλησιάζουν' στο απαιτούμενο , βάση του Στύλ πτήσεως πιό αργων μοντέλων .

    Για να σημειώσω κιόλας ... mead ... τα μοτεράκια που έστειλες είναι πολύ μικρά . Σίγουρα κουβεντιάζουμε για μοντέλο συνολικού βάρους κάτω των 200 γραμμαρίων , ειδικά άν θέλεις να κάνει και ψιλο-3D σάν το Fun-Fly Limbo Dancer ...

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 11:20:41 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 10:55:34 »

    Στο μοτέρ των 3500 KV σε πτέρυγα ή γενικά αερομοντέλο Ταχυτήτων , θα μπορούσε κάποιος να χρησιμοποιήσει Χαμηλή τάση , λέγοντας 5-6 στοιχεία Νικελίου ή 2 LiPo ακόμα και με χωριστή τροφοδοσία στον δέκτη . Προσωπικά είμαι οπαδός των λιγότερων Αμπέρ με Υψηλότερη Τάση ...

    Μοτέρ των 1600 KV , θα έβαζα σε Piper ναί , ή γενικά αερομοντέλο χαμηλοτέρων ταχυτήτων . Το μέγεθος είναι άλλο ζήτημα . Τα χαρακτηριστικά του μοτέρ εν συγκρίση με ότι κυκλοφορεί στην αγορά , 'πλησιάζουν' στο απαιτούμενο βάση του Στύλ πτήσεως πιό αργων μοντέλων .


    Αγαπητέ Απόστολε,

    ακριβώς για να μη μπερδεύονται οι νέοι, πρέπει να λέμε τα πράγματα ακριβώς όπως έχουν.

    Για να επιλέξεις μοτέρ πρώτα υπολογίζεις την ισχύ που πρέπει να τροφοδοτηθεί.

    Μετά διαιρώντας την ισχύ με την ένταση που είναι εντός πρακτικής για κάθε μέγεθος/κατηγορία, βρισκεις την τάση, και ανάλογα τροποποιείς ώστε να έρθει ακριβώς στον αριθμό των στοιχείων που έχεις διαθέσιμα.
     
    Μετά αποφασίζεις ποιά έλικα και πόσες στροφές θέλεις να γυρίζει.

    Π.χ. για ανεμόπτερο έχουμε καλά αποτελέσματα στις 4.000-8.000 στροφές ανά λεπτό, για συμβατικά μοντέλα δεν θέλουμε να ξεπεράσουμε τις 12.000 στροφές, γιατί τότε η έλικα θα πρέπει να είναι πολύ μικρή και θα χάσουμε απόδοση.

    Αν π.χ. σε ένα Piper κλίμακας 1:5 (άνοιγμα φτερών 2 μέτρα περίπου) θέλουμε η έλικα να γυρίζει με 6.000 σ.α.λ., και να τροφοδοτήσουμε με 5 στοιχεία Lipo (= 18,5 V), τότε το μοτέρ πρέπει να έχει Kv γύρω στα 375, δεδομένου ότι με φορτίο γυρίζει λιγότερο από το ονομαστικό Kv.

    Αλλο παράδειγμα, στον Τηλέμαχο, προτείνω μοτέρ Kv 1200-1400 για δύο στοιχεία Lipo, ή μοτέρ Kv 900-1100 για τρία στοιχεία.

    Και συμπληρώνω ότι αυτά τα νούμερα αφορούν direct μετάδοση κίνησης. Μπορούν φυσικά να χρησιμοποιηθούν μοτέρ με περισσότερα Kv, αρκεί να μεσολαβήσει μειωτήρας με τον αντίστοιχο λόγο μείωσης.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    panosla
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88

    Επί πτυχίο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 12:32:19 »

    Να προσθέσω και εγώ ένα λιθαράκι.
    Τα 10 bit είναι η ανάλυση του σήματος. Δηλαδή το σήμα αναλύεται σε 210=1024 "σκαλοπάτια".
    Οποιαδήποτε ενδιάμεση τιμή, αυτών των σκαλοπατιών, δεν μπορεί να μεταδοθεί.
    Συμπέρασμα: Περισότερα bit , περισότερη ακρίβεια στον έλεγχο του μοντέλου.
    Βεβαίως υπάρχει και ένα όριο.
    Το να αναλύσει κανείς το τόξο που διαγράφει το stick μιας τ/κ, περίπου 60 μοίρες, σε πάνω από 1024 διαβαθμίσεις, είναι επί της ουσίας περιττό.
    Καταγράφηκε
    mead5666
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 156


    ΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΡΑ


    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 20:05:09 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ..
    Καταγράφηκε
    mead5666
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 156


    ΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΡΑ


    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 16:56:43 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ..
    ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΟ....ΩΡΙΣΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑ ΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ LIMBO DANCER ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΜΙΚΡΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΑ..ΕΧΕΙ ΦΤΕΡΟ 66 ΠΟΝΤΟΥΣ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΝΟΚΟΤΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ...ΟΠΩΣ ΤΟ ΖΥΓΙΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ 80 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ!!!!!!!!
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ...ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΗ..



    * MINI_LIMBO.jpg (108.12 KB, 1116x643 - εμφανίστηκε 440 φορές.)

    * Aeeuia02.jpg (55.89 KB, 1181x468 - εμφανίστηκε 414 φορές.)
    Καταγράφηκε
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 17:13:36 »

    bravo ρε τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!το χέρι δικό σου είναι?
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Ορολογία: ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ??
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.021 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.