Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:08:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:08:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Pages: 1 2 3 [4] 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κατασκευη υπερελαφρου αεροσκαφους  (Lu 25109 fois)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #45 le: Mardi, 15 Fιvr. 2011, 19:57:51 »



    εχει εκπετασμα 8,40μ και μηκος 4,50μ
    και ειναι κατασκευασμενο απο αεροπορικο κραμα αλουμινιου, το οποιο αγοραστηκε σε διατομες Π, Ο και τετραγωνο.


    Γιώργο
    Από που το πήρατε ?
    ποιος τύπος ειναι ακριβώς ? ( το αλουμίνιο)
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #46 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 08:34:49 »

    Παιδιά, σχετικά με τα "νομικά", θα αντιμετοπίσετε πολλα προβλήματα. Πολύ περισσότερα εαν θελήσετε να πετάξει με πιλότο.
    Θα πρέπει να ξέρετε όμως, ότι ακόμα και τ/κ να το κάνετε, εαν το σκάφος είναι πάνω από 20 κιλά βαρος, θέλει άδεια από την ΥΠΑ.
    Με λίγα λόγια...
    ...από το κράτος της γραφειοκρατίας και της ρεμούλας δεν θα ξεφύγετε!!!
    Καλό κουράγιο  Thumbs up
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 698



    « Répondre #47 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 08:56:59 »

    Φιλε Γιώργο να σε ενημερώσω λοιπόν ότι υπερελαφρά η ΥΠΑ δεν πιστοποιεί γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει νομοθεσία που να τα καλύπτει.
    Το θέμα με ενδιαφέρει προσωπικά οπότε το έχω ψάξει διεξοδικά...
    Μετά από αλλεπάλληλα δικά μου τηλεφωνήματα στην ΥΠΑ/Δ2/δ και μιλώντας με έναν κατά τα άλλα ευγενικότατο κύριο κατέληξα στα εξής:

    Οπως ανέφερα η ΥΠΑ δεν μπορεί να σας πιστοποιήσει ΥΠΑΜ αφος γιατί απλά δεν έχει νομοθεσία.
    Θα σας προτείνουν να το κάνετε χαρακτηρίσετε EXPERIMENTAL αλλά αυτό κρύβει τους εξής κινδύνους και καλό είναι να τους ξέρετε.
    Αυτόματα ανεβαίνετε κατηγορία και δεν είναι πια υπερελαφρό αλλά κανονικό αεροσκάφος.
    Αυτό έχει σαν συνέπεια να πληρώσετε πολλά λεφτά στους αεροναυπηγούς της ΥΠΑ που θα έρχονται να ελέγχουν σε όλα τα στάδια την κατασκευή σας. Τα σχέδια σας πρέπει να είναι εγκεκριμένα και να προβλέπουν αυτά τα στάδια κατασκευής. Αν δεν υπάρχουν τότε πρέπει ν ατα υποβάλετε στην ΥΠΑ και αυτή να κάνει τη μελέτη.
    Στην συνέχεια χρειάζεται όλη αυτή η γραφειοκρατία που θα σας επιτρέψει να υποβάλετε τα σχέδια και να πάρετε έγκριση.
    Για να πετάξει τώρα αυτό το αεροπλάνο εφόσον θα χαρακτηριστεί πειραματικό πρέπει να είναι γύρω στα 500kgr μεικτό βάρος και ο πιλότος να κατέχει δίπλωμα κατηγορίας ερασιτεχνικού και δίπλωμα ραδιοτηλεφωνίας. Σε τακτά χρονικά χρονικά διαστήματα το άφος αυτό πρέπει να περνάει από έλεγχο για να διαπιστώνεται η πλοϊμότητα του.
    (κι άλλα λεφτά και άλλος χρόνος χαμένος)

    Αφού λοιπόν περάσετε όλη αυτή την περιπέτεια και τελικά μπορέσετε να το νηολογήσετε υπάρχει και το σπουδαιότερο και πιο επικίνδυνο.
    Το αεροπλάνο εφόσον ο κατασκευαστής και ιδιοκτήτης του δεν έχει μεικτό εισόδημα πάνω από 60000eyro θα φορολογηθεί ανάλογα και η καμπάνα επίσης θα είναι ανάλογη. (ο ίδιος νόμος ξεκίνησε και για τους κοτεράτους που δήλωναν εισόδημα ....χαχαχα 15000 euro  το χρόνο και το 30μετρο κότερο για καΐκι ψαρόβαρκα).

    Αυτά ήταν τα θλιβερά.....

    Τα ευχάριστα τώρα

    Το αεροπλανάκι σας εφόσον τηρεί τις προϋποθέσεις μπορεί να νηολογηθεί με ΙΤΑΛΙΚΟ νηολόγιο.
    Αυτό γίνεται αν έρθετε σε επαφή με την Ιταλική AEROCLUB ITALIA (που είναι η αντίστοιχη ΕΛΑΟ   Grin Grin Cheesy Cheesy ) ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΩΝ!!!
    Γελάω γιατί ενώ οι Ιταλοί μπορούν να το εγκρίνουν και θα σας το υπογράψουν και θα μπορείτε να το πετάτε ενώ οι δικοί μας ...... άστα να πάνε.

    αααα ξέχασα.... συνολικό κόστος για την AEROCLUB ITALIA είναι το εξωφρενικό αστρονομικό αδιανόητο τρελό και απίστευτο ποσό των
    430euro!!!!!!
    Η μόνη σας υποχρέωση? Επειδή το αεροπλάνο θα είναι Ιταλικου νηολογίου κάπου υπάρχει ένας κανονισμός που λέει ότι αεροπλάνο με ξένο νηολόγιο στην  Ελλάδα υποχρεούται να έχει άδεια Σταθμού τηλεπικοινωνίας οπότε χρειάζεται μία άδεια με εξετάσεις που τις δίνει ο πιλότος του ΥΠΑΜ στην ΥΠΑ (τίποτα το δύσκολο). Τίποτα άλλο!! ααα και φυσικά δίπλωμα ΥΠΑΜ που αν δεν κάνω λάθος το δίνουν οι κατά τόπους σχολές και όχι η ΥΠΑ!!!!!!!


    Να σας πω και ένα ανέκδοτο? ΥΠΑ ΕΛΑΟ και ιδιωτική πρωτοβουλία για αεροπορικές δραστηριότητες στην Ελλάδα!!!!!!

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    αει' στο καλό !!!! γελάσαμε και σήμερα!!!!!
    Journalisée

    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 443


    « Répondre #48 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 11:29:31 »

    Φιλε Γιώργο να σε ενημερώσω λοιπόν ότι υπερελαφρά η ΥΠΑ δεν πιστοποιεί γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει νομοθεσία που να τα καλύπτει.
    Το θέμα με ενδιαφέρει προσωπικά οπότε το έχω ψάξει διεξοδικά...
    Μετά από αλλεπάλληλα δικά μου τηλεφωνήματα στην ΥΠΑ/Δ2/δ και μιλώντας με έναν κατά τα άλλα ευγενικότατο κύριο κατέληξα στα εξής:

    Οπως ανέφερα η ΥΠΑ δεν μπορεί να σας πιστοποιήσει ΥΠΑΜ αφος γιατί απλά δεν έχει νομοθεσία.
    Θα σας προτείνουν να το κάνετε χαρακτηρίσετε EXPERIMENTAL αλλά αυτό κρύβει τους εξής κινδύνους και καλό είναι να τους ξέρετε.
    Αυτόματα ανεβαίνετε κατηγορία και δεν είναι πια υπερελαφρό αλλά κανονικό αεροσκάφος.
    Αυτό έχει σαν συνέπεια να πληρώσετε πολλά λεφτά στους αεροναυπηγούς της ΥΠΑ που θα έρχονται να ελέγχουν σε όλα τα στάδια την κατασκευή σας. Τα σχέδια σας πρέπει να είναι εγκεκριμένα και να προβλέπουν αυτά τα στάδια κατασκευής. Αν δεν υπάρχουν τότε πρέπει ν ατα υποβάλετε στην ΥΠΑ και αυτή να κάνει τη μελέτη.
    Στην συνέχεια χρειάζεται όλη αυτή η γραφειοκρατία που θα σας επιτρέψει να υποβάλετε τα σχέδια και να πάρετε έγκριση.
    Για να πετάξει τώρα αυτό το αεροπλάνο εφόσον θα χαρακτηριστεί πειραματικό πρέπει να είναι γύρω στα 500kgr μεικτό βάρος και ο πιλότος να κατέχει δίπλωμα κατηγορίας ερασιτεχνικού και δίπλωμα ραδιοτηλεφωνίας. Σε τακτά χρονικά χρονικά διαστήματα το άφος αυτό πρέπει να περνάει από έλεγχο για να διαπιστώνεται η πλοϊμότητα του.
    (κι άλλα λεφτά και άλλος χρόνος χαμένος)

    Αφού λοιπόν περάσετε όλη αυτή την περιπέτεια και τελικά μπορέσετε να το νηολογήσετε υπάρχει και το σπουδαιότερο και πιο επικίνδυνο.
    Το αεροπλάνο εφόσον ο κατασκευαστής και ιδιοκτήτης του δεν έχει μεικτό εισόδημα πάνω από 60000eyro θα φορολογηθεί ανάλογα και η καμπάνα επίσης θα είναι ανάλογη. (ο ίδιος νόμος ξεκίνησε και για τους κοτεράτους που δήλωναν εισόδημα ....χαχαχα 15000 euro  το χρόνο και το 30μετρο κότερο για καΐκι ψαρόβαρκα).

    Αυτά ήταν τα θλιβερά.....

    Τα ευχάριστα τώρα

    Το αεροπλανάκι σας εφόσον τηρεί τις προϋποθέσεις μπορεί να νηολογηθεί με ΙΤΑΛΙΚΟ νηολόγιο.
    Αυτό γίνεται αν έρθετε σε επαφή με την Ιταλική AEROCLUB ITALIA (που είναι η αντίστοιχη ΕΛΑΟ   Grin Grin Cheesy Cheesy ) ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΩΝ!!!
    Γελάω γιατί ενώ οι Ιταλοί μπορούν να το εγκρίνουν και θα σας το υπογράψουν και θα μπορείτε να το πετάτε ενώ οι δικοί μας ...... άστα να πάνε.

    αααα ξέχασα.... συνολικό κόστος για την AEROCLUB ITALIA είναι το εξωφρενικό αστρονομικό αδιανόητο τρελό και απίστευτο ποσό των
    430euro!!!!!!
    Η μόνη σας υποχρέωση? Επειδή το αεροπλάνο θα είναι Ιταλικου νηολογίου κάπου υπάρχει ένας κανονισμός που λέει ότι αεροπλάνο με ξένο νηολόγιο στην  Ελλάδα υποχρεούται να έχει άδεια Σταθμού τηλεπικοινωνίας οπότε χρειάζεται μία άδεια με εξετάσεις που τις δίνει ο πιλότος του ΥΠΑΜ στην ΥΠΑ (τίποτα το δύσκολο). Τίποτα άλλο!! ααα και φυσικά δίπλωμα ΥΠΑΜ που αν δεν κάνω λάθος το δίνουν οι κατά τόπους σχολές και όχι η ΥΠΑ!!!!!!!


    Να σας πω και ένα ανέκδοτο? ΥΠΑ ΕΛΑΟ και ιδιωτική πρωτοβουλία για αεροπορικές δραστηριότητες στην Ελλάδα!!!!!!

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    αει' στο καλό !!!! γελάσαμε και σήμερα!!!!!


    εν ολιγοις το ιταλικο κρατος θεσπιζοντας μια ποιο ευελικτη νομοθεσια θα βγαλει στην περιπτωση σας 430 ευρο , και θα πειτε και ευχαριστω
    Journalisée

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 698



    « Répondre #49 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 11:39:12 »

    Ακριβώς αγαπητέ φίλε.
    Δεν σε αντιμετωπίζουν σαν τον φραγκάτο και λένε...αααα κατεργάρη θέλεις να φτιάξεις αεροπλάνο?
    ΘΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΧΟΝΤΡΑ διότι αν έχεις λεφτά για αεροπλάνο έχεις και λεφτά για λάδωμα μίζες και φακελάκια!!!
    Το αεροπλάνο τους σε φελιζόλ νταου και ατσαλοδοκάρια θα έχει πολύ χαμηλό Budget!!!( ιδιωτικό ΙΕΚ είναι -αν κατάλαβα καλα- όχι το ΜΙΤ!!!!) αν είναι να πληρώσουν πάνω από 10000 για ένα υπερελαφρό τότε τι να πω.........
    Επειδή όμως αυτό το thread δεν είναι για να έρθουμε σε αντιπαράθεση (την μυρίζομαι να έρχεται)  με το τι είναι σωστό ή τι όχι αλλά του φίλου μας
    που μαζί με τους συμμαθητές του κάνει μία αξιόλογη προσπάθεια αλλά ούτε και του forum γενικότερα θα αρκεστώ να πω ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα
    στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ περίπτωση και αρκούμαι μόνο σε αυτό.
    Journalisée

    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #50 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 14:49:33 »

    Φιλε Γιώργο να σε ενημερώσω λοιπόν ότι υπερελαφρά η ΥΠΑ δεν πιστοποιεί γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει νομοθεσία που να τα καλύπτει.
    Το θέμα με ενδιαφέρει προσωπικά οπότε το έχω ψάξει διεξοδικά...
    Μετά από αλλεπάλληλα δικά μου τηλεφωνήματα στην ΥΠΑ/Δ2/δ και μιλώντας με έναν κατά τα άλλα ευγενικότατο κύριο κατέληξα στα εξής:

    Οπως ανέφερα η ΥΠΑ δεν μπορεί να σας πιστοποιήσει ΥΠΑΜ αφος γιατί απλά δεν έχει νομοθεσία.

    Ξεφεύγουμε εκτός θέματος αλλά υπάρχει νομοθεσία για τα ΥΠ.Α.Μ. και νηολογούνται κανονικά σαν υπερελαφρά εφ' όσον έχει γίνει από γνωστό kit υπερελαφρού. Η ενημέρωση σου pappy πρέπει να ήταν πριν αρκετά χρόνια.

    Μόνο σε περίπτωση ιδιοκατασκευής (χωρίς πιστοποιημένο αλλού πρωτότυπο και άλλα) θα χρειαστεί η διαδικασία πειραματικού.

    Το θέμα έχει θίξει πολύ σωστά ο Αντώνης Παπαδόπουλος
    Επειδή όμως αναφέρεις και για πιθανή πτήση κάποια στιγμή, παρότι η κατασκευή ώς προς τα προβλεπόμενα κιλά εμπίπτει στην κατηγορία των υπερελαφρών, παρόλα αυτά η κατασκευή αυτή επειδή είναι one-off για να πετάξει θα πρέπει να ακολουθήσετε τις προβλέψεις που υπάρχουν στον κανονισμό της ΥΠΑ περί πειραματικών κατασκευών.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 698



    « Répondre #51 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 15:13:28 »

     Χαμόγελο Χαμόγελο
    Περίμενα την επέμβαση αλλά να πληροφορήσω και τα υπόλοιπα τα οποία μάλλον δεν τα παρέθεσα ή παρέλλειψα να τα παραθέσω Κωστα!!!
    Η τηλεφωνική μου επικοινωνία έγινε την προηγούμενη εβδομάδα.
    το τηλέφωνο της ΥΠΑ για τον τομέα της ιδιωτικής αεροπορίας (Δ2/δ) είναι το 210-9973030) κατά πάσα
    πιθανότητα όποιος δοκιμάσει θα μιλήσει μάλλον με τον κ. Κωστόπουλο καθόλα ευγενέστατο και κατατοπιστικότατο με τον οποίο μίλησα και γω.
    Μετά από επικοινωνία που είχαμε με παρέπεμψε στο τμήμα των πειραματικών όπου μίλησα με τον αρμόδιο και με ενημέρωσε για τα περί experimental
    όπως ακριβως τα αναφέρω.

    Το παρόν θέμα είναι για ιδιοκατασκευή οπότε μάλλον η νομοθεσία στην οποία αναφέρεσαι δεν είναι αυτή που καλύπτει.
    Το ξεφεύγουμε δεν το κατάλαβα αφού κινούμαστε στα πλαίσια του θέματος και σε αυτό που καίει όποιον θα ήθελε να κάνει μία τέτοια κατασκευή
    την έγκριση και την πιστοποίηση της κατασκευής του.
    Η ΥΠΑ εγκρίνει αεροπλάνα ΥΠΑΜ μόνον εφόσον αυτά έχουν αγοραστεί από το εξωτερικό και υπάρχει πριν φορέας ο οποίος τα έχει εγκρίνει και έχουν πετάξει.
    αλλά και πάλι μάλλον σε σκόπελο θα πεσει όποιος το δοκιμάσει!!!!
    Γι αυτό το λόγο και φίλοι από την Κρήτη που κατασκεύασαν ΥΠΑΜ έκαναν το ίδιο και ησύχασε το κεφάλι τους. Το αστειότερο δε όλων είανι ότι όταν έβγαλαν το νηολόγιο με ιταλικό χαρακτηριστικό η ΥΠΑ ξαγνικά ενδιαφέρθηκε και άρχισε να τους πλευρίζει και πήγε ακόμα και στην Κρήτη για να το δει από κοντά και θαύμασε όντως την άψογη δουλειά των παιδιών. Το σχόλιό τους ήταν δε: " Τι θέλετε και τρέχετε Ιταλία ρε παιδιά? Δεν το κάνουμε καλύτερα Ελληνικό experimental?HuhHuhHuh" Grin Grin
    Στην Ελλάδα και ο κ.Σάντας (ο οποίος έχει συναρμολογήσει τουλάχιστον 3 ΥΠΑΜ απ'όσο γνωρίζω!!!)  έχει αντιμετωπίσει κατά καιρούς προβλήματα από όσο ξέρω.
    Για την ιδιοκατασκευή για την οποία μιλάω εγώ παραπάνω και όχι για αγορασμένο κιτ ή έτοιμο αεροπλάνο (!!) όπως σωστά επανέλαβες είναι η διαδικασία του experimental αλλά εκεί τηρούνται οι κανόνες όχι των ΥΠΑΜ αλλά των κανονικών αεροπλάνων αεροπλοΐας με ανάλογα διπλώματα χειριστού διαδικασίες έγκρισης πλοϊμότητας με το συνεπακόλουθο κόστος (
    ΦΩΤΙΑ!!!!) κλπ κλπ.


    τέλος,
    αν...... νομίζεις ότι είναι of topic το κείμενό μου.................στη διάθεση σου!!
    Δεν θα απαντούσα αν δεν ήμουν σίγουρος γιαυτό που λέω και δεν θα παραπληροφορούσα.
    αυτά για να ξεκαθαρίζουμε λίγο το τοπίο και να μην λέγονται ανακρίβειες.

    ευχαριστώ

      
    « Dernière édition: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 15:32:55 par pappy » Journalisée

    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 698



    « Répondre #52 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 15:48:43 »

     Δ2/26314/8802
    αρθρο 5 παραγραφος 2

    Οι ιδιοκατασκευές θεωρούνται πειραματικά αεροσκά−
    φη και υπάγονται στις διατάξεις και ρυθμίσεις του Π.Δ.
    283/01, όπως εκάστοτε ισχύει.
    Journalisée

    sigor
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 21


    « Répondre #53 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 19:22:13 »

    Ξεφεύγουμε εκτός θέματος αλλά υπάρχει νομοθεσία για τα ΥΠ.Α.Μ. και νηολογούνται κανονικά σαν υπερελαφρά εφ' όσον έχει γίνει από γνωστό kit υπερελαφρού. Η ενημέρωση σου pappy πρέπει να ήταν πριν αρκετά χρόνια.
    ΠΑΝΤΑ όταν κάποιος δεν είναι σίγουρος 100% για ένα θέμα, πρέπει να γράφει πρώτα το ''νομίζω''
    Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #54 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 19:45:22 »

    Off topic είμαστε με την συζήτηση για τον κανονισμό ΥΠΑΜ.  Grin

    Επειδή με υπερελαφρά πετάω περιστασιακά (και weight shift και 3-axis) και έχω ασχοληθεί πάρα πολύ στο διοικητικό μέρος σαν πρόεδρος ή Γ.Γ. της Αερολέσχης Αγρινίου, η οποία έχει αυτήν την στιγμή εκπαιδευτικό κέντρο ΥΠΑΜ. για weight-shift, 3-axis και gyro.

    Υπάρχουν υπεύθυνοι από την ΥΠΑ μηχανικοί ΥΠΑΜ, οι οποίοι θα αναλάβουν τον τεχνικό έλεγχο μιας κατασκευής ΥΠΑΜ, είτε αγοραστεί έτοιμη από το εξωτερικό, είτε κατασκευαστεί στην Ελλάδα από πιστοποιημένο κιτ. Εφ' όσον γίνει ο τεχνικός έλεγχος προχωράει στην διαδικασία νηολόγησης.

    Στην Αερολέσχη Αγρινίου, από το 1991, έχουμε περάσει όλο τον Γολγοθά της δημιουργίας αποδεκτού κανονισμού ΥΠΑΜ αλλά τα χρόνια αυτά πέρασαν πια. Στο Αγρίνιο έχουν γίνει αρκετές κατασκευές που έχουν νηολογηθεί σαν ΥΠΑΜ.

    Ο Διονύσης Σάντας, εξαιρετικός αερομοντελιστής επίσης, είναι από τους πρωτοπόρους στις κατασκευές ΥΠΑΜ στην Ελλάδα, πολύ πριν την καταστάλαξη του κανονισμού ΥΠΑΜ και έχει χρησιμοποιήσει και τα υπόστεγα της Αερολέσχης Αγρινίου.

    Για να μην επαναλαμβανόμαστε, δεν υπάρχει διαφωνία στο οτι η συγκεκριμένη κατασκευή του θέματος θα πρέπει να ακολουθήσει διαδικασία experimental.

    Κατά καμμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να υπάρξει η εντύπωση οτι δεν υπάρχει κανονισμός ΥΠΑΜ στην Ελλάδα. Διαβάζοντας το μήνυμα σου βγάζει κανείς λάθος συμπεράσματα.

    Το ιταλικό νηολόγιο είναι μια άλλη περίπτωση, μπορεί να βολευτούν αρκετοί, δεν ισχύει το ίδιο με τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη.

    Υπάρχει σοβαρή επιχειρηματολογία από στατιστικές συμβάντων και ατυχημάτων στα υπερελαφρά για αυστηρότερους κανονισμούς.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    "PAPPY"
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 698



    « Répondre #55 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 20:08:55 »

    Νομίζω ότι ήμουν σαφής.
    Μίλησα για ιδιοκατασκευή!!
    Απλά το κόστος ολοκλήρωσης ενός άφους σαν experimental
    λόγω  του ότι η ΥΠΑ δεν έχει παραχωρήσει την άδεια στην ΕΛΑΟ( Grin)
    έχει επιπλέον γραφειοκρατία απαιτεί πολύ χρήμα και το δίπλωμα του χειριστή δεν είναι πλέον ΥΠΑΜ αλλά χειριστή αεροπλοΐας άρα πολλά περισσότερα από ότι θα αξίζει το
    ίδιο το αεροπλάνο.

    Στα περισσότερα κράτη υπάρχει Νομοθεσία που καλύπτει το θέμα των Ιδιοκατασκευών και φυσικά δεν μιλάμε για τον κάθε βαρεμένο που έβαλε φτερά σε μία ντουλάπα και ένα κινητήρα VW και όποιον πάρει ο χάρος. Το παρακάτω αεροπλάνο στη φωτό είναι ιδιοκατασκευή απλά στηρίζεται σε σχέδια που έχουν υλοποιηθεί πολλές φορές αλλά ο σχεδιαστής τους δεν πουλάει ultralight!!


    * RagWing Tigermoth .jpg (120.72 Ko, 580x435 - vu 1199 fois.)
    Journalisée

    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #56 le: Mercredi, 16 Fιvr. 2011, 22:27:15 »

    Ενα πρωτότυπο είναι επί της ουσίας πάντα experimental και θέλει πιλότο με ικανή εμπειρία τόσο σε ώρες όσο και σε διαφορετικούς τύπους.

    Θα ήταν ευχής έργον να υπάρξει εξέλιξη του ελληνικού κανονισμού ΥΠΑΜ, με πρόβλεψη για πιστοποίηση αργότερα ενός επιτυχημένου σχεδίου για υπερελαφρό και για παραγωγή. Δεν έχω δει προσεκτικά τον τελευταίοι κανονισμό, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο απ' όσο ξέρω, έχουμε δρόμο μπροστά μας, κάποια θετικά βήματα έχουν γίνει, τουλάχιστον δεν είναι πια UFO.

    Ενδεικτικά κάποια sites οργανισμών για υπερελαφρά για όποιον έχει διάθεση για μελέτη
    http://microlights.elao.gr/ Ελλάδα
    http://www.bmaa.org/ Αγγλία
    http://www.usua.org/ Αμερική
    http://www.ffplum.com/ Γαλλία
    http://www.dulv.de/ Γερμανία
    http://www.ulm.it/ Ιταλία
    http://www.sla.ru/ Ρωσσία

    Στην Ελλάδα υπήρχε παλιά ο ΣΠΑ (Σύνδεσμος Πειραματικών Αεροσκαφών) που έβγαζε και το περιοδικό "Το Αεροπλάνο". Δυστυχώς εδώ και αρκετά χρόνια και τα δύο έχουν σταματήσει.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 238



    « Répondre #57 le: Jeudi, 17 Fιvr. 2011, 00:39:12 »

    Πριν από μερικές ημερες σας έγραψα σχετικά με το θέμα.
    Το τρίτο μου ultralight ( Kolb Firestar I),πριν από μερικά χρονια,αναγκάστηκα να το κάνω register(νηολογήσω) σαν Experimental λόγω της αλλαγής του νομου περί ultralights,και Sport Pilot Program (ένα ++ χρόνο διαδικασία και extra φορων)Μετά από την τελευταία προθεσμία από το κράτος,Ότι δεν είναι "ultralight" (by definition-ορισμός βάρους ,ταχύτητας,k.t.l.που προανάφερα),ανήκει στα EXPERIMENTAL=διαδικασίες αποδείξεως (θεωρητικώς-σχεδίων)και (πρακτικών) περί load-δυνάμεων και φορτίων +Gs και -Gs,αεροδυναμικής σταθερότητας,σχέσεις βάρους και μηχανής,και τόσον διαφορων πονοκεφάλων(χωρίς να μιλήσω για χρηματικές επιβαρύνσεις).
    Όλες αυτές τις "φασαρίες",της έxη λύση η εταιρία που κατασκευάζει το KIT.
    Το μονο που θα χρειαστεί θα είναι μια περιοδική επιθεώρηση,και φωτός.
    Μετά και αφού όλα αυτά έχουν λήθη,ερχόμαστε στον ΠΙΛΟΤΟ,που θα το πετάξει.
    Άλλη σωρεία νομων και κανονισμών.Αυτά όλα είναι δυνατά σε χώρες που έχουν θέσπιση Οργανισμούς,εδώ και χρονια,και υπάρχουν οι σωστές κατευθύνσεις και διευθύνσεις,προς την επίτευξη,του θέματος.
    Στην Ελλάδα,είχαμε το SPA στο οποιο ήμουν μέλος μέχρι της διαλύσεως του.(το περιοδικό μου το στέλναν στην USA)
    Τώρα υπάρχουν λίγοι παλαιοί SPAdes που δεν είναι και τόσο ενεργεί(τουλάχιστον εγώ δεν τους ακούω-βλέπω).
    Βρέστε αυτούς και θα βρείτε την σωστή κατεύθυνση.
    Τώρα νομίζω πως η εικόνα έxη προ πόλου dwθεί,στους builders/κατασκευαστές,και ίσως η ιδέα(προς μάθηση) ενός Giant Remote Control η" Στολίδι στην αυλή του σχολειου,να μην ακούγεται και πολύ κακή. Jim USA
    « Dernière édition: Jeudi, 17 Fιvr. 2011, 01:25:24 par Demetre » Journalisée
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 185


    GG 707


    « Répondre #58 le: Vendredi, 18 Fιvr. 2011, 01:12:53 »



    εχει εκπετασμα 8,40μ και μηκος 4,50μ
    και ειναι κατασκευασμενο απο αεροπορικο κραμα αλουμινιου, το οποιο αγοραστηκε σε διατομες Π, Ο και τετραγωνο.


    Γιώργο
    Από που το πήρατε ?
    ποιος τύπος ειναι ακριβώς ? ( το αλουμίνιο)

    Γεια χαρα, το κραμα ειναι 6063-6060 κ 6082 αν δεν κανω λαθος... δυστηχως δεν υπηρχαν ολα τα κραματα π χρειαζομασταν διαθεσιμα...
    Journalisée

    GG 707
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 185


    GG 707


    « Répondre #59 le: Vendredi, 18 Fιvr. 2011, 01:30:26 »

    Προς το παρων το προχωραμε  μεχρι το σημειο του ντισιματος με πανι... οταν φτασουμε εκει θα καλεσουμε την Υ.Π.Α. και αν δεχτει θα μας το πιστοποιησει...(που θα δεχτει διοτι το αεροσκαφος δεν εχει κολησεις ειναι ολο λυομενο...) το τηλεκατευθηνομενο το αποφευγουμε για το εξτρα κοστος... και αν κ εφοσων εστο και σαν τηλεκατευθυνομενο πρεπει να περασει ελεγχο τοτε καλυτερα να το κανουμε κανονικο με πιλοτο... ας δουμε πως θα παει...  προχωρησαμε λιγο ακομη το ενα φτερο ειναι ετοιμο  οι αντιριδες του και οι αεροτομες ειναι στην θεση τους πιασμενες με ταινια ΙΝΑΣ... και σιδερομα...
    Journalisée

    GG 707
    Pages: 1 2 3 [4] 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Κατασκευη υπερελαφρου αεροσκαφους
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.026 secondes avec 24 requêtes.