MOGOLOS
|
|
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 23 Ιούλ 2010, 10:07:53 » |
|
Υπάρχει αλλη μια λύση, αλλα πρέπει να εισαι εμπειρος για να το κάνεις. 3points απογείωση. Βαζεις κάποιον να κρατάει την ουρά, δίνεις φουλ γκάζι, και την αφίνει. Ετσι απογειώνεται στα 2-3 μετρα, αλλα θελει ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν θα στο συνιστούσα πάντως μιας και ειναι το 1ο σου "μεγαλο" σκάφος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
|
|
|
Stefanos-106
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 46
Ο Μοντελισμός δεν είναι playstation
|
|
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 23 Ιούλ 2010, 13:46:44 » |
|
Παιδια κατ αρχας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το μοντελο ειναι σωστά ζυγισμένο σύμφωνα με ότι λεει το εγχειριδιο 55 με 60 χιλ από το χείλος προσβολής. Το μοτερ βλέπει ελάχιστα κάτω και δεξιά όπως είιναι και το σωστό. Λετε να το κάνω περισσότερο μπροστόβαρο και θα το δοκιμάσω.
Ομολογώ πάντως ότι λόγω του ότι το απογειώνω από γρασίδι δεν μπορώ να το αφήνω να πιάσει τελικές επειδή οι τροχοί του είναι μικροι και το φοβάμαι.
Ήδη το έχω επισκευάσει για 4η φορά και θα το δοκιμάσω σβκο
Ότι άλλη ιδέα μου δώσετε, σεβαστη
Να πω και εγώ μια γνώμη μήπως έχεις πολύ δυνατό μοτέρ η πολύ μεγάλη προπέλα και σου το στρίβει από το θραστ δοκίμασε να βάλεις μικρότερη προπέλα κρατά το από την άκρη του φτερού σήκωσε το να κρέμεται άπω το χέρι σου και δώσε μισό γκάζι να δεις τι κάνει αν το σηκώνει άνετα είσαι ok ξανά δες και το ζύγισμα δεν πειράζει να είναι λίγο μπροστοβαρο τα μπροστοβαρα προσγειώνονται τα πισώβαρα σπάνε μεγάλωσε και λίγο τις κίνησης η βάλε μεγάλες μικρές και στην απογείωση να έχεις τις μεγάλες παντός δεν είσαι ο μόνος που έχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο αεροπλάνο διάβασε εδώ http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=2019.0
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αν δεν έχεις χρόνο να το κάνεις σωστά, πρέπει να 'χεις χρόνο να το κάνεις ξανά!
|
|
|
γιαννης κουσουρλης
|
|
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 23 Ιούλ 2010, 14:06:14 » |
|
δεν μας ειπες τελικο βαρος ετοιμο για πτηση και για τις κινησεις πηδαλιων εισαι ενταξει ειναι πολυ κρισιμες !! γιαννης κουσουρλης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
petran
|
|
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 23 Ιούλ 2010, 15:08:33 » |
|
Την ίδια υποψία έχω και εγώ... Φιλε θα το κοπανήσεις που θα το κοπανήσεις (αστειευομαι φυσικα), δεν το βιντεοσκοπείς να δουμε τι συμβαίνει ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
phoenix2
|
|
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 23 Ιούλ 2010, 15:58:24 » |
|
Φιλε tasssos μηπως ,λεω μηπως ο αξονας του μοτερ <<γλυστραει>> στην προπελα? Με αποτελεσμα να μην εχεις την απαιτουμενη ωση? Απογειωση με το χερι δοκιμασες?
Δεν παιζει αυτό με τίποτα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cessna 172 yak 54 pc9 rv9 e-flite easy fly wilga 2000
|
|
|
phoenix2
|
|
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 23 Ιούλ 2010, 16:14:55 » |
|
Παιδια κατ αρχας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το μοντελο ειναι σωστά ζυγισμένο σύμφωνα με ότι λεει το εγχειριδιο 55 με 60 χιλ από το χείλος προσβολής. Το μοτερ βλέπει ελάχιστα κάτω και δεξιά όπως είιναι και το σωστό. Λετε να το κάνω περισσότερο μπροστόβαρο και θα το δοκιμάσω.
Ομολογώ πάντως ότι λόγω του ότι το απογειώνω από γρασίδι δεν μπορώ να το αφήνω να πιάσει τελικές επειδή οι τροχοί του είναι μικροι και το φοβάμαι.
Ήδη το έχω επισκευάσει για 4η φορά και θα το δοκιμάσω σβκο
Ότι άλλη ιδέα μου δώσετε, σεβαστη
Να πω και εγώ μια γνώμη μήπως έχεις πολύ δυνατό μοτέρ η πολύ μεγάλη προπέλα και σου το στρίβει από το θραστ δοκίμασε να βάλεις μικρότερη προπέλα κρατά το από την άκρη του φτερού σήκωσε το να κρέμεται άπω το χέρι σου και δώσε μισό γκάζι να δεις τι κάνει αν το σηκώνει άνετα είσαι ok ξανά δες και το ζύγισμα δεν πειράζει να είναι λίγο μπροστοβαρο τα μπροστοβαρα προσγειώνονται τα πισώβαρα σπάνε μεγάλωσε και λίγο τις κίνησης η βάλε μεγάλες μικρές και στην απογείωση να έχεις τις μεγάλες παντός δεν είσαι ο μόνος που έχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο αεροπλάνο διάβασε εδώ http://www.aeromodelistis.com/smfgr/index.php?topic=2019.0Δε νομιζω. Η ελικα ειναι 9χ6 και ειναι ιδανικη για το μοντελο. Πάντως με εντυπωσιασες με το link. Είδες που δεν είμαι ο μόνος?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cessna 172 yak 54 pc9 rv9 e-flite easy fly wilga 2000
|
|
|
phoenix2
|
|
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 23 Ιούλ 2010, 16:15:44 » |
|
Την ίδια υποψία έχω και εγώ... Φιλε θα το κοπανήσεις που θα το κοπανήσεις (αστειευομαι φυσικα), δεν το βιντεοσκοπείς να δουμε τι συμβαίνει ? Δεν είναι ασχημη η ιδεα. Θα το προσπαθησω!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cessna 172 yak 54 pc9 rv9 e-flite easy fly wilga 2000
|
|
|
phoenix2
|
|
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 24 Ιούλ 2010, 02:14:23 » |
|
Ετοιμο για δοκιμη (σπασιμο) πάλι το chessnaki. Ειναι μάλλον λιγο βαρυ. Ζυγιζει 920 γρ με 2200 μπαταρια και χρειαζεται ακομα 80 γρ για να ειναι μποσρτοβαρο. Οποτε παμε στο κιλο. Με αυτά τα 80 γρ γερνει μπροστα περιπου στις 10 μοιρες. Μήπως ειναι πολυ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cessna 172 yak 54 pc9 rv9 e-flite easy fly wilga 2000
|
|
|
nik00ss
|
|
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 25 Ιούλ 2010, 11:14:41 » |
|
Ετοιμο για δοκιμη (σπασιμο) πάλι το chessnaki. Ειναι μάλλον λιγο βαρυ. Ζυγιζει 920 γρ με 2200 μπαταρια και χρειαζεται ακομα 80 γρ για να ειναι μποσρτοβαρο. Οποτε παμε στο κιλο. Με αυτά τα 80 γρ γερνει μπροστα περιπου στις 10 μοιρες. Μήπως ειναι πολυ?
μην βαλεις εξτρα βαρος,προσπαθησε με να το κανεις λιγο μπροστοβαρο με αλλο τροπο.. α) πηγαινε την μπαταρια πιο μπροστα, αν χρειαστει κανε και πατεντα,η βαλε μικροτερη μπαταρια αν η 2200 ειναι πισω απο το κεντρο βαρους. β)αφαιρεσε -μετακινησε εμπρος το τηχον βαρος που εχεις πισω σερβο κτλ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
γιαννης κουσουρλης
|
|
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 25 Ιούλ 2010, 21:20:16 » |
|
καλησπερα εχω μια πολυ σοβαρη απορια τι του εχεις φορτωσει και εχει διπλασιο βαρος και επιμενεις οτι μπορει να πετεξει ετσι κανε κατι να ελαφρυνει γιαννης κουσουρλης
ο hobbyking λεει flying weight 470 γραμμαρια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
phoenix2
|
|
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 25 Ιούλ 2010, 23:16:06 » |
|
Μπραβο, αυτο εκανα και γω που λες. Δοκιμασα να το ζυγισω με πιο μικρη μπαταρια 1500 και την τοποθετησα τερμα μπροστα. Ο δεκτης και ο speed controller δεν μπορουν να μετακινηθούν και πολυ. Αποτελεσμα ότι ζυγιζε καλα πλεον αν και το να βαλεις τη μπαταρια τοσο μπροστα στη συγκεκριμενη κατασκευη εχει ενα θεμα δυσκολιας. Παρ όλα αυτα ζυγισε με τα επιπλεον 80 γρ μπροστα στη βαση του μοτερ. Πολυ πισωβαρο μοντελο. Τα 470 γρ βαρος του μοντελου δεν ειναι flying αλλα μονο το σκαφος, αδειο. Δοκιμη πτησης οκομα δεν καταφερα να κανω. Το πηγα ξανα σε γρασιδι αλλα στη προσπαθεια για απογειωση κάπου σκονταψε και εφερε τουμπα. Ευτυχως χωρις απωλειες. 2η προσπαθεια δεν εκανα. Θα πρεπει πριν παραγγειλω μεγαλυτερους τροχους μαλλον να βρω μια ασφαλτο να το δοκιμασω αν και ειναι λιγακι δυσκολο μιας και ψιλοφαρδυς δρομος και χωρις κινηση δεν υπάρχει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
cessna 172 yak 54 pc9 rv9 e-flite easy fly wilga 2000
|
|
|
MOGOLOS
|
|
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 26 Ιούλ 2010, 07:55:54 » |
|
Φιλε Τάσο, που πετάς? Μηπως, ρε παιδί μου υπάρχουν φίλοι μοντελιστές κοντά σου να σε βοηθήσουν!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
|
|
|
γιαννης κουσουρλης
|
|
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 26 Ιούλ 2010, 10:05:53 » |
|
This ARF model will take you around 3hrs to complete and comes with all hardware required.
Spec. Wing span: 44in Wing Area: 259sq.in Length: 33in Flying Weight: 470g Motor: 400 / (Turnigy 28-26 1350kv)
οπως βλεπεις και εσυ εδω λεει οτι 470 γραμμαρια ειναι το βαρος ολου του μοντελου προς πτηση ετοιμου
γιαννης κουσουρλης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
MOGOLOS
|
|
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 26 Ιούλ 2010, 10:22:57 » |
|
Μην τρελένεσαι ειναι λάθος το 470!!! Μονο η μπαταρία ειναι κοντα 200 γρ!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
|
|
|
γιαννης κουσουρλης
|
|
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 26 Ιούλ 2010, 11:19:45 » |
|
sotirios kyriazis (%) 17 thumbs up! TM Cessna 172 Skyline ARF
Today i had my first flight with this wonderfull little flyer. I fly with a 40 amp esc from HexTronic a 1300rpm KD A22-20L Brushless Outrunner Motor with 9x4.5 APC-E (3 cells PolyQuest 2000 30s: 16A, 170W, 900g, 41mph, 9700rpm).Servos are a mixed GWS nano and parks. Instructions are usefull only for the C.G. reference . All parts i find them very nice and assembly is one afternoon job. The big surprise comes when it flies!!! I wish i had so stable and straight flight in much bigger and and expensive planes . I LOVE TO FLY IT !!!! No trim needed since the battery i have to put it a little back. The plane is a fantastic teatcher to some who wants to fly with rudder . I stronglly sudjest it as an afternoon (not only) relaxing plane .
Thanks for the fine product. S.Kyriazis
αυτο ειναι σχολιο καποιου ελληνα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|