PaNt
|
|
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 12:25:06 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 13:25:23 » |
|
Σας ειπα οτι δεν θα το λυσουμε εμεις αυτό το θέμα(αν υπαρχει η δεν υπάρχει)!! Η "φυγοκεντρος" είναι η αντιδραση της κεντρομόλου η οποία(κεντρομόλος) είναι η μονη που ασκειται πανω στο blade και το κάνει να περιστρέφεται!! Η φυγόκεντρος ασκειται στην κεφαλή!!(τυχαίνει το blade να μην ειναι σημειακο γι'αυτο και κάπως μπερδευει)! -Σκεφτειται τι δυνάμεις υπάρχουν ασκούνται,από που ασκούνται και σε ποιον ασκούνται όταν ένα αντικέιμενο αιωρειται σε υψος 10μ...
Αυτο που ήθελα να γράψω από την αρχή είναι ότι δεν χρειαζόμαστε μεγαλύτερη φυγοκεντρο για να κρατήσουμε πιο ευκολα τις στροφές στο στροφείο,αλλά μεγαλύτερη ορμή.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
vhal
|
|
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 13:50:35 » |
|
Εστω ότι δένουμε μια πέτρα σε ένα σπάγγο και το περιστρέφουμε.
Η δύναμη που νιώθουμε στο χέρι μας (που ασκείται στο χέρι μας) κατα τη διάρκεια της περιστροφής είναι η φυγόκεντρος. Η δύναμη που ασκείται δια μέσου του σχοινιού στην πέτρα είναι η κεντρομόλος, και είναι αυτή που αναγκάζει την πέτρα να περιστραφεί.
Όπως σωστά ειπώθηκε, η φυγόκεντρος είναι η δράση και η κεντρομόλος είναι η αντίδραση (2ος νόμος του Νεύτωνα).
Τα βαρύτερα blades έχουν μεγαλύτερη στροφορμή όταν περιστρέφονται και συνεπώς όταν κόψουμε το γκάζι περιστρέφονται περισσότερη ώρα σε σύγκριση με τα ελαφρότερα.
(Ολόσωστα τα λέει ο v_tolias)
Αυτά από τη ματιά ενός φυσικού (και μοντελιστή, και επίδοξου ελικοπτερά)
Βαγγέλης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας
Ζηλεύω του σταυραετού απου πετά στα νέφη και παίζει με τσι αστραπές και με τ' αστροπελέκια.
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 13:53:42 » |
|
δεν ειπα οτι τα λεει λαθος αλλα ειπε οτι δεν υπαρχει φυγοκεντρος.. πραγμα λαθος... εκει εδωσα μονο προσοχη..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 13:54:47 » |
|
Εστω ότι δένουμε μια πέτρα σε ένα σπάγγο και το περιστρέφουμε.
Η δύναμη που νιώθουμε στο χέρι μας (που ασκείται στο χέρι μας) κατα τη διάρκεια της περιστροφής είναι η φυγόκεντρος. Η δύναμη που ασκείται δια μέσου του σχοινιού στην πέτρα είναι η κεντρομόλος, και είναι αυτή που αναγκάζει την πέτρα να περιστραφεί.
Όπως σωστά ειπώθηκε, η φυγόκεντρος είναι η δράση και η κεντρομόλος είναι η αντίδραση (2ος νόμος του Νεύτωνα).
Τα βαρύτερα blades έχουν μεγαλύτερη στροφορμή όταν περιστρέφονται και συνεπώς όταν κόψουμε το γκάζι περιστρέφονται περισσότερη ώρα σε σύγκριση με τα ελαφρότερα.
(Ολόσωστα τα λέει ο v_tolias)
Αυτά από τη ματιά ενός φυσικού (και μοντελιστή, και επίδοξου ελικοπτερά)
Βαγγέλης
Πάντως εκπλήσομαι και εγώ με τι θυμάμαι μετά από 5-6 χρόνια!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 14:12:08 » |
|
Από τη φυσική είνα γνωστό ότι ένα σώμα που δεν δέχεται καμία δύναμη ή που η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται πάνω του είναι μηδέν τείνει να μη μεταβάλλει την κινητική του κατάσταση . Αν δηλαδή είναι ακίνητο ως προς έναν παρατηρρητή θα συνεχίσει να παραμένει ακίνητο ή αν κινείται θα συνεχίσει να κινείται σε ευθύγραμμη τροχιά με σταθερή ταχύτητα. Αυτό είναι ο νόμος της αδράνειας. Για να αναγκάσουμε το σώμα να κινηθεί σε κυκλική κινηση θα πρέπει να ασκούμε πάνω του μια δύναμη που να είναι συνεχώς κάθετη στη στιγμιαία διεύθυνση της κίνησης. Αυτή η απαιτούμενη δύναμη ονομάζεται κεντρομόλος και για να κινηθεί το σώμα κυκλικά θα πρέπει η συνισταμένη των δυνάμεων πάνω του να έχει τα χαρακτηριστικά της κεντρομόλου. Η φυγόκεντρος από πολλά βιβλία φυσικής αναφέρεται σαν ψευδοδύναμη που βοηθάει έναν παρατηρρητή που βρίσκεται πάνω στο περιστρεφόμενο σώμα και το χρησιμοποιεί σαν σύστημα αναφοράς του να μελετήσει το όλο πρόβλημα σαν πρόβλημα στατικής. Το μέγεθος όμως που μας ενδιαφέρει για τη διατήρηση της ταχύτητας του στροφείου όως πολύ σωστά είπαν κάποιοι προλαλήσαντες είναι η στροφορμή ή καλύτερα η κινητική ενέργεια λόγω περιστροφής. Οι τριβές και η αντίσταση του αέρα που συναντά το στροφείο κατά την περιστροφή του μετατρέπουν αυτήν την κινητική ενέργεια σε θερμότητα με αποτέλεσμα το ξεκούρδισμα του στροφείου. Τα μεγάθη όμως φυγόκεντρος ή κεντρομόλος αν το θέλετε, στροφορμή και κινητική ενέργεια λόγω περιστροφής συνδέονται μεταξύ τους μαθηματικά οπότε καταχρηστικώς μπορεί να πει κανείς ότι περισσότερη φυγόκεντρος σημαίνει πιο αργό ξεκούρδισμα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Wind
|
|
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 18:47:42 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε ! ( αχ και να ημουν mod αχ..)
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 20:50:40 » |
|
φίλοι μου το auto-rotation είναι μια ψυχολογική μανούβρα.
και λέω ψυχολογική διότι είναι εξαιρετικά εύκολη μανούβρα αν ξεπεράσουμε τον παράγοντα του φόβου ότι δεν έχουμε κινητήρα.
το όλο θέμα είναι να ξεπεράσουμε αυτόν τον φόβο και αυτό γίνεται σιγά σιγά τραβώντας το hold σε όλο και μεγαλύτερο ύψος.
το auto-rotation κρύβει μια πολύ επικίνδυνη παγίδα που λίγοι αναφέρουν ( αν όχι κανένας...)
πρέπει να μην πανικοβληθείς και δώσεις βήμα σύντομα!
πολλοί κάνουν λάθος το auto γιατί καθώς έρχονται με hold κόβουν ταχύτητα με βήμα elevator και όχι μονο με elevator! πολύ πιθανό είναι το boom-strike εδω λογο του ξεκουρδίσματοσ του στροφείου μαζί με elevator.....
το ορθό είναι να κόβουμε ταχύτητα ερχόμενοι με αρνητικές μοίρες τραβώντας up και αμέσως down για να έρθει το heli σε οριζόντια θέση και πάλι . ακριβώς σε αυτό το σημείο ξεκινάμε και δίνουμε θετικό βήμα στα blades έχοντας τη δυνατότητα να κάνουμε hover αρκετά δευτερόλεπτα και μια τελεια εκτελεση του auto-rotation ...
φιλικά
Διονύσης Ζάκυνθος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Wind
|
|
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 20:52:58 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Αυτοι που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε ! ( αχ και να ημουν mod αχ..)
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 21:02:58 » |
|
thanks wind! προσπαθώ να το κάνω όσο καλύτερα γίνεται... το σημαντικότερο πράγμα είναι να είμαστε σαφής περιεκτικοί , συνοπτικοί και απολύτως σίγουροι στις απαντήσεις μας ώστε να βοηθάμε και όχι να μπερδεύουμε τον κάθε ενδιαφερόμενο. καλά auto σε όλους ( τα περισσότερα ηθελημένα )
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
AETOS
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 57
|
|
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 21:37:36 » |
|
Μια άπταιστη 3d πτήση του Απόστολου με προσγείωση AUTORATATION http://www.youtube.com/watch?v=f5rG3O7hwooΨάχνω και κανένα βίντεο με αναλυτικότερο auto (να δείχνει σε δεύτερο παράθυρο τα stik) αλλά δεν βρίσκω. Άν έχει κανείς κάτι ......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
"οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
|
|
|
AETOS
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 57
|
|
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 5 Νοέ 2009, 21:57:30 » |
|
Και άλλη μια άπταιστη 3d πτήση με προσγείωση AUTORATATION INVERTED Αμα έχεις βαρεθεί τα normal autoratation κάνεις και κανα invert http://www.youtube.com/watch?v=D-RrvFI-TOw&feature=related
|
|
|
Καταγράφηκε
|
"οσο ζείς θα μαθαίνεις..."
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 09:26:30 » |
|
Σε αερομντελιστικό φορουμ είμαστε και μας ενδιαφέρει πάααρα πολύ η φυσική(ειδικά όσους κατασκευάζουν κιόλας)...Οπότε καλό ειναι να αποκτούμε μια σωστή εικόνα μέσα από ανταλλαγή απόψεων και γνώσεων σε ότι μπορούμε! Αλλιώς δεν θα ήταν φορουμ αλλά ένα site με FAQs!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 12:10:56 » |
|
παρε και ενα autorotation που δεν θα δεις ποτε live στην ζωη σου... http://www.youtube.com/watch?v=winGzsqGa2gΥ.Γ για να το ακουσεις βαλε τα ακουστικα δυνατα παιζει μεγαλο ρολο.. Α και να καθεσαι προπαντως..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|