Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΤΩΝ 450 ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΥΤΑ
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΤΑΝΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΥΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ
ΣΕ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΙΣΩΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ?
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ
ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ .
Κοίτα, είναι λιγάκι ανούσιο να ψειρίζουμε τη μαϊμού! Στη συγκεκριμένη κατηγορία θα έπρεπε να δούμε πρώτα απ'ολα για πιο λόγω κάποιος αγοράζει ένα τέτοιο προϊόν. π.χ. Το θέλει σαν συμπλήρωμα των μεγαλύτερων μοντέλων του, θέλει να μάθει χωρίς να χρειαστεί να δώσει αρκετά χρήματα, του αρέσει στο μάτι γιατί είναι γλυκούλι, φοβάται, το βλέπει σαν gagget? Συνήθως συναντάμε τα δυο πρώτα, άρα τα κτίρια πρέπει να είναι το κόστος, τα πτητικά χαρακτηρίστηκα, το κόστος τον ανταλλακτικών και συντήρησης! Το θεωρώ τραγικά άσκοπο κάποιος που θέλει να κάνει τα πρώτα του βήματα σε αυτό το χώρο, να επιλέξει κάποιο υπεργυαλιστερό ελικόπτερο διότι οι πτώσεις λογικά θα είναι συχνές με αποτέλεσμα να μην κατορθώσει την αρχική του επιδίωξη που είναι το χαμηλό κόστος! Ο δε έμπυρος που το θέλει σαν κάτι διασκεδαστικό θα θελήσει να βελτιωθεί μέσα από αυτό δοκιμάζοντας νέα πράγματα έχοντας βαρεθεί τα ποσά των μεγαλύτερων , αμέσως αμέσως το κόστος πάλι είναι ένας βασικός παράγοντας!
Το μεγαλύτερο σφάλμα πλέων στο hobby μας είναι η λογική ότι δεν θα κάνει αυτό αν δεν του βάλω αυτό! Λάθος! Κάθε μια από τις μηχανές που πετάμε έχει ένα συγκεκριμένο σχεδιασμό ο οποίος είναι το κλειδί για τα πτητικά χαρακτηρίστηκα, π.χ. στροφείο, C.G., τάσεις, άξονες, ροπές κλπ κλπ! Δεν προτείνω να κατεβάσουμε όλοι τα βιβλία κάτω κάνοντας πράξεις και να αναλύουμε δυνάμεις. Θα πρέπει απλά πριν επιλέξουμε κάποιο από αυτά, να ξέρουμε τι ζητάμε και μετά να βλέπουμε πως αποδίδει στα χεριά των γύρο μας! Είναι το πιο ασφαλές κριτήριο αγοράς!