Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 02:12:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 02:12:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 77
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 88
    Συνολικά: 89
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με DLE 60 BOXER  (Αναγνώστηκε 1494 φορές)
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 16:51:44 »

    και η έξοοδος


    * IMG_7843.jpg (76.01 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 189 φορές.)
    Καταγράφηκε
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 16:52:29 »

    Μάλλον είναι μικρή η έξοδος. Τι νομίζεται ;
    Καταγράφηκε
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 17:16:26 »

    Κλείσε αυτή την είσοδο



    φτιάξε bufling με 2mm μπάλσα


    ….βάλε γνήσιες walbro μεμβράνες  Ποοολύ άνεση , and go fly.

    my2c
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 22:23:03 »

    Καλησπέρα,

    Μερικές ιδέες για baffling από το Extreme Flight MXS που πετούσα πριν κάποια χρόνια. Είναι παρόμοιο σε σχήμα cowl με το Sbach.


    Καλησπέρα Νίκο
    Αυτά τα inserts  που τα βρήκες; Μπορώ να τα αγοράσω από κάπου ή να βρω σχέδια για 3d print q


    Μου τα είχαν στείλει από Extreme Flight US το 2017. Λογικά αν ψάξεις πλέον μπορείς να βρεις σχέδια online.

    Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να φτιάξεις baffles:

    - Balsa ή κοντρα πλακέ
    - EPP
    - Depron
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 22:25:40 »

    Παραδειγματα εξαγωγης απο δικα μου μοντελα:

    1. Outlets στο EF Laser
    2. Air Outlet Accelerator EF MXS υπαρχει ενα φιλετο carbon αν μπορεις να δεις


    To accelerator που είναι; το μικρό carbon φιλετάκι ακριβώς πίσω από τις εξατμίσεις ;

    Ένα ακόμη παράδειγμα accelerator pressure lip.




    * Pressure Lip.jpg (144.94 KB, 1290x1812 - εμφανίστηκε 173 φορές.)

    * Pressure Lip2.jpg (40.71 KB, 720x960 - εμφανίστηκε 167 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 22:28:45 »

    και η έξοοδος


    Μπορείς να το κόψεις σε σχήμα παραλληλόγραμμου, βγάζοντας τις καμπύλες και να βάλεις ένα pressure lip από ελαφρύ υλικό στερεώνοντας το με τριγωνάκι από balsa μέσα στο cowl.

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 22:40:45 »

    Καλησπέρα,

    Μερικές ιδέες για baffling από το Extreme Flight MXS που πετούσα πριν κάποια χρόνια. Είναι παρόμοιο σε σχήμα cowl με το Sbach.


    Καλησπέρα Νίκο
    Αυτά τα inserts  που τα βρήκες; Μπορώ να τα αγοράσω από κάπου ή να βρω σχέδια για 3d print q


    Μου τα είχαν στείλει από Extreme Flight US το 2017. Λογικά αν ψάξεις πλέον μπορείς να βρεις σχέδια online.

    Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να φτιάξεις baffles:

    - Balsa ή κοντρα πλακέ
    - EPP
    - Depron

    Και επειδή καλό είναι να αποδεικνύουμε τις θεωρίες και τις ωραίες συζητήσεις που κάνουμε εδώ, Grin ένα video (που τραβηξε ενας φιλος χωρις να το ξερω) με τη δοκιμή των baffles και του pressure lip στη Γερμανία το 2017.

    Model: EF MXS 94''
    Κινητήρας: DA-70 με PEFA canisters που μου τον ζέσταναν λίγο
    Προπέλα: Falcon 24x9
    Λάδι: Redline 40:1




    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 23:12:21 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2023, 23:59:16 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 10:06:31 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;



    Βλέποντας το cowl γρηγορα νομιζα πως χρησιμοποιουσες open mufflers. Τωρα ειδα οτι δεν εχει τρυπες... idiot2

    Χρειάζεσαι αέρα στους headers αλλά και στα canisters. Δες τη φωτογραφία που έχω σκίσει την επικάλυψη στην προηγούμενη σελίδα και παρατήρησε που έχω το pressure lip.

    Γενικά τα canisters και οι tuned pipes ζεσταίνουν τους κινητήρες. Δεν φταίει η PEFA συγκεκριμένα. Πολύ σπάνιο να πάρει κάποιος PEFA, είναι μεγάλα και λίγο βαρυά αλλά καλή ποιότητα με Γερμανικά standards.

    Αν θέλεις φέρτο στο Κάστρο να το δούμε κάποια στιγμή αν και δεν ξέρω που βρίσκεσαι γεωγραφικά.

    Φιλικά,
    Ν
    Καταγράφηκε
    jjkor
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 11:30:07 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;



    Βλέποντας το cowl γρηγορα νομιζα πως χρησιμοποιουσες open mufflers. Τωρα ειδα οτι δεν εχει τρυπες... idiot2

    Χρειάζεσαι αέρα στους headers αλλά και στα canisters. Δες τη φωτογραφία που έχω σκίσει την επικάλυψη στην προηγούμενη σελίδα και παρατήρησε που έχω το pressure lip.



    Γενικά τα canisters και οι tuned pipes ζεσταίνουν τους κινητήρες. Δεν φταίει η PEFA συγκεκριμένα. Πολύ σπάνιο να πάρει κάποιος PEFA, είναι μεγάλα και λίγο βαρυά αλλά καλή ποιότητα με Γερμανικά standards.

    Αν θέλεις φέρτο στο Κάστρο να το δούμε κάποια στιγμή αν και δεν ξέρω που βρίσκεσαι γεωγραφικά.

    Φιλικά,
    Ν

    Καλημέρα Νίκο
    Είμαι ο Γεράσιμος που εχουμε πετάξει μαζί στο Λεχαιο (αν θυμάσαι) μερικλες φορές. Ευχαριστώ για την πρόσκληση
    Την Pefa την πήρα γιατί χώραγαν ωραία και μου εφτιαξαν custom headers.
    Εχω αφήσει την κάτρω τρύπα ανοιχτή για τα header. Λεω να ανοίξω λίγο την εξοδο στο cowl και να βάλω και ένα pressure lip στη ατρακτο μπροστα από την σχάρα για τις εξατμισεις.
    Η 23χ8 είναι καλή ή να δοκιμάσω και 22χ8;
    Αν δεν βελτιωθεί θα σου στείλω ΠΜ να ερθω στο Καστρο. Αν σε βγάλει ο δρόμος έλα και για πτήση στο Λεχαιο  Χαμόγελο

    Φιλικά
    Καταγράφηκε
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 238



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 19:22:13 »

    Go fly without the cowling ,change props and carb settings .Note what works best for THIS plane.
    Now install the cowling ,fly,and see what's happening.
    If overheating occurs ,work on your cowling's  intake-exhaust.
    Note that on gas engines,the exhaust will get  aprox. 1200  degree Fahrenheit = 648+ Celsius.
    Good luck  Jim
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 29 Σεπ 2023, 23:20:43 »


    και εγώ pefa canisters εχω διπλό, λες αυτό να τα ζεσταίνει ;



    Βλέποντας το cowl γρηγορα νομιζα πως χρησιμοποιουσες open mufflers. Τωρα ειδα οτι δεν εχει τρυπες... idiot2

    Χρειάζεσαι αέρα στους headers αλλά και στα canisters. Δες τη φωτογραφία που έχω σκίσει την επικάλυψη στην προηγούμενη σελίδα και παρατήρησε που έχω το pressure lip.



    Γενικά τα canisters και οι tuned pipes ζεσταίνουν τους κινητήρες. Δεν φταίει η PEFA συγκεκριμένα. Πολύ σπάνιο να πάρει κάποιος PEFA, είναι μεγάλα και λίγο βαρυά αλλά καλή ποιότητα με Γερμανικά standards.

    Αν θέλεις φέρτο στο Κάστρο να το δούμε κάποια στιγμή αν και δεν ξέρω που βρίσκεσαι γεωγραφικά.

    Φιλικά,
    Ν

    Καλημέρα Νίκο
    Είμαι ο Γεράσιμος που εχουμε πετάξει μαζί στο Λεχαιο (αν θυμάσαι) μερικλες φορές. Ευχαριστώ για την πρόσκληση
    Την Pefa την πήρα γιατί χώραγαν ωραία και μου εφτιαξαν custom headers.
    Εχω αφήσει την κάτρω τρύπα ανοιχτή για τα header. Λεω να ανοίξω λίγο την εξοδο στο cowl και να βάλω και ένα pressure lip στη ατρακτο μπροστα από την σχάρα για τις εξατμισεις.
    Η 23χ8 είναι καλή ή να δοκιμάσω και 22χ8;
    Αν δεν βελτιωθεί θα σου στείλω ΠΜ να ερθω στο Καστρο. Αν σε βγάλει ο δρόμος έλα και για πτήση στο Λεχαιο  Χαμόγελο

    Φιλικά

    Καλησπέρα Γεράσιμε,

    Σε θυμάμαι και ελπίζω να μην κάνω λάθος. Έχω να πετάξω στο Λέχαιο από το 2015.

    Κάνε κάποιες δοκιμές στο έδαφος αλλά όχι για πολλή ώρα για να μην ζεσταθεί. Αν ο κινητήρας δείχνει αξιόπιστος πέταξε καλύτερα.

    Δοκίμασε 22x8 αλλά αν ξεπερνάει κατά πολύ τις 7.000 στροφές βάλε την 23x8 γιατί είναι καινούργιος κινητήρας. Παίξε με τα stock settings. Αν κάνει κοψίματα άνοιξε τη H κατά ένα 1/8 τη φορά.

    Ναι κάποια στιγμή θα έρθω και στο Λέχαιο. Θα επικοινωνήσουμε. Αύριο έχουμε Κωπαίδα... Στριφογύρισμα ματιών

    Φιλικά,
    Ν
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Προβλημα με DLE 60 BOXER
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.