Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 03:39:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 03:39:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:35]

    από Demetre
    [Χθες στις 20:02]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304429
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 64
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 51
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πυραυλομοντελισμός  (Αναγνώστηκε 80939 φορές)
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #45 στις: Τετάρτη, 17 Ιαν 2007, 23:29:04 »

    Λές να έχουμε κανένα ατύχημα?Huh Εκπληξη Εκπληξη

    Α... και που είσαι Fotis400... Φρόντισε αυτά που θα γράψεις να είναι δοκιμασμένα και να δουλεύουν ε??? Οχι όπως η τελευταία ρουκέτα που έστειλαν κάτι φίλοι "μοντελιστές" εκει στην πρεσβία και δεν έσκασε!!!

    Μ'αυτά που θα γράψει ο Fotis θα μας περασουν για terroristasssss
    devil devil
    Καταγράφηκε
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #46 στις: Πέμπτη, 18 Ιαν 2007, 00:33:12 »

    Καλοοοοοοοοοοοό  Grin Grin Grin Grin

    Φώτη οταν πας να πετάξεις τον επόμενο πύραλο  στείλε ενα PM να ερθω και εγω να δω απο κοντα  εκτοξευση και λοιπα.

    Ευχαριστω εκ των προτερων!!!!!


    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε
    salax54
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #47 στις: Πέμπτη, 18 Ιαν 2007, 01:20:20 »

    Φίλε Αριστοτέλη (ahouliar) γειά σου.
    Όπως σωστά τα ανέφερες, τα electric igniters ή κατα το Ελληνικότερο τα ηλεκτρικά εμπύρια, είναι ένα σημαντικό κομμάτι του μοντέλου.
    Και αυτό γιατί χωρίς "τσάφ" , πολύ απλά, δεν έχει "μπάμ"..
    Ας αρχίσουμε απο μία άλλη λεπτομέρεια: δέν γνωρίζω αυτή την στιγμή σε ποιό επίπεδο έχουν φτάσει να κυκλοφορούν εδώ οι "πιστοποιημένοι" κινητήρες, αλλά αμφιβάλλω αν θα έχουν ξεπεράσει τους D-12. Και δέν ξέρω επίσης αν υπάρχουν στην εγχώρια αγορά άλλης εταιρείας εκτός απο τους Estes. Κάποια στιγμή είχε πάρει το μάτι μου και μιά άλλη μάρκα με διαφορετικά igniters, αλλά πάει καιρός. Η αλήθεια είναι οτι τουλάχιστον αυτά που συνοδεύουν τους κινητήρες της Estes είναι πολύ ευάλλωτα, και θά έπρεπε να βάζουν στην συσκευασία μερικά spare. Κάποτε είχα επισκευθεί την εδώ αντιπροσωπεία που ήταν η Hudson Limited στην Ιερά Οδό (κοντα στο Δαφνί), και θυμάμαι οτι έφερναν και τα πακέττα με τα extra igniters..
    Δηλαδή φακελλάκια που περιέχουν μόνο εμπύρια.
    Θα πρόσεξες οτι μιλάω σε παρελθόντα χρόνο γιατί πολύ απλά έχω μείνει πίσω στα εγχώρια δρόμενα. Το άλλο είδος εμπυρίων που είδα είχε μία ταινία η οποία στην άκρη της έχει δύο επαφές, πάνω στις οποίες ακουμπούν τα κλιπσάκια (κροκοδειλάκια) του καλωδίου που έρχεται απο τον διακόπτη της πυροδότησης.
    Φυσικά δεν γίνεται λόγος για φυτίλια, έτσι? Δεν συνίστανται, και θέλω να εφιστήσω την προσοχή όλων στην ασφάλεια! Έχω κάνει συνήθειά μου να ακολουθώ κάποιους κανόνες. Μπορεί να μήν τους έβγαλα εγώ, αλλά αν τους μελετήσει κανείς σοβαρά, θα συμφωνήσει οτι πρέπει να υπάρχουν. Τώρα, το να φτιάξεις δικά σου εμπύρια δεν νομίζω οτι βλάπτει, και είναι κάτι που έκανα στο παρελθόν συνέχεια. Το τιπ που έδοσε ο fotis400 για το σπίρτο, ισχύει. Έτσι τουλάχιστον το έκανα κι εγώ. Μόνο που το νήμα που χρησιμοποιούσα, το έβγαζα απο λαμπάκια φλάς παλαιών φωτογραφικών μηχανών (ξέρεις, τα αναλλώσιμα). Είναι υπερβολικά λεπτό το σύρμα τους, και δέν χρειάζεται να βάλεις μόνο δύο τριχούλες για να μπεί στο ακροφύσιο του κινητήρα. Θυμάμαι η μία μάρκα ήταν OSRAM, και η άλλη GE. Άλλη λύση είναι το σύρμα κουζίνας που τρίβουν κατσαρόλες. Αυτό υπάρχει σε διάφορα διαμετρήματα (πάχη). Απλά διαλέγεις το ψιλότερο που θα βρείς. Σημασία έχει και το amperage της μπαταρίας σου. Δηλαδή, δοκιμάζεις να δείς άν θα πυρακτώσει το σύρμα. (μακριά τα χέρια γιατί υπάρχουν και εγκαύματα) Τώρα, άν ο κινητήρας είναι μικρής ώσης (π.χ. 1/2 Α ή Α ) ίσως το σπίρτο να μήν χωράει στην τρύπα του ακροφυσίου. Τότε θα πρέπει να βρείς κάποιο πιό λεπτό μονοτικό υλικό που θα αντικαταστήσει το σπίρτο, και να περάσεις στα πλαϊνά του τους ακροδέκτες του εμπυρίου, αλλά κάπως πρέπει να τους συγκρατήσεις. Άν η χαρτοταινία είναι χοντρή, μπορείς να χρησιμοποιήσεις θερμοσυστελλόμενο "μακαρόνι" που πουλάνε στα μαγαζιά ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. ¨Ομως δεν το συνιστώ, γιατί υπάρχει κίνδυνος το πλαστικό του όταν λιώσει, να παραμείνει πάνω στο ακροφύσιο. Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο είναι να "ταπώσεις" το εμπύριο  κάτω απο το ακροφύσιο με χαρτοταινία πρό της πυροδότησης, αλλά φρόντισε να κολλήσεις την ταινία ελαφρά πάνω του. Δέν πρέπει να μείνει εκεί που είναι. Τώρα, αν κάποιος πεί οτι άν φυσήξει θα φύγει η ταινία, ή και το εμπύριο, αρκεί να του πώ οτι εκτοξεύσεις γίνονται μόνο με άπνοια. Δέν λέω, μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, αλλά τουλάχιστον φρόντιζε να έχεις μερικά στρέμματα άπλας γύρω σου! Τέλος, όσο για τους ίδιους τους κινητήρες, τα γράμματα με τα οποία τους χαρακτηρίζουν, είναι κατηγορίες ισχύος, και μετρούνται σε Newtons/Second.
    Κάθε συσκευασία κινητήρων περιέχει ενα γράφημα που δείχνει τα χαρακτηριστικά τους, και τις κυματομορφές με την απόδοσή τους στον χρόνο.
    Για κανόνες ασφαλείας και γενικής φύσεως θέματα, όπως και για ενδιαφέροντα links, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο www.nar.org
    Εύχομαι να σε διαφώτισα λίγο..
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2007, 00:40:59 »

    Παράθεση
    Ας αρχίσουμε απο μία άλλη λεπτομέρεια: δέν γνωρίζω αυτή την στιγμή σε ποιό επίπεδο έχουν φτάσει να κυκλοφορούν εδώ οι "πιστοποιημένοι" κινητήρες, αλλά αμφιβάλλω αν θα έχουν ξεπεράσει τους D-12. Και δέν ξέρω επίσης αν υπάρχουν στην εγχώρια αγορά άλλης εταιρείας εκτός απο τους Estes

    Η κατηγορία standard ορίζει κινητήρες μέχρι την κλάση D. Άρα υποχρεοτηκά, πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι. Μετά πάμε στους High-Power που είναι τελίως διαφορετικοί και δυστηχώς δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, και φοβάμαι πως κανένας μας δεν μπορεί να φέρει......

    Παράθεση
    Φυσικά δεν γίνεται λόγος για φυτίλια, έτσι?
    ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ! Σκεφήτε πύραυλο των 2,5 μέτρων, να εκρήγνητε μπροστά σου την ώρα που ανάβεις το φυτήλι... ¨οχι πως τα μικρότερα πάνε πίσω.....  Πάντα προσοχή και ποτέ φυτίλια, σπίρτα και αναπτήρες!


    Παράθεση
    (μακριά τα χέρια γιατί υπάρχουν και εγκαύματα)

    Χεχε! Κάπου το έχω ξαναδεί το επεισόδιο... Undecided


    Παράθεση
    Τότε θα πρέπει να βρείς κάποιο πιό λεπτό μονοτικό υλικό που θα αντικαταστήσει το σπίρτο
    Το σπίρτο το βάζω για να εκμεταλευτώ το ευλεκτο υλικό που έχει πάνω. Αν δεν βάλεις σπίρτο πρέπει να το φτιάξεις μόνο σου... μπελάς... Αλλά αν δεν χωράει δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς......


    Παράθεση
    Δέν πρέπει να μείνει εκεί που είναι. Τώρα, αν κάποιος πεί οτι άν φυσήξει θα φύγει η ταινία, ή και το εμπύριο, αρκεί να του πώ οτι εκτοξεύσεις γίνονται μόνο με άπνοια. Δέν λέω, μπορείς να κάνεις ότι θέλεις, αλλά τουλάχιστον φρόντιζε να έχεις μερικά στρέμματα άπλας γύρω σου!
    Καλά η άπλα εννοείται, όμως κάποιος ο οποίος δεν ξέρει δεν πρέπει για κανέναν λόγο να εκτοξέυει με αέρα. Εκπληκτος μπορεί να παρατηρήσει τον πύραυλο να γυράει προς τα κάτω και τέλος να καρφώνεται στο έδαφος λόγω του αέρα... Συμβαίνει ένα περίεργο φαινόμενο....
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #49 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2007, 00:47:13 »

    Επειδή με ρώτησαν......  Ο κινητήρας της φωτογραφίας είναι πράγματι χάλκινος.  Αυτό γιατί ενώ είναι ένα πάρα πολύ καλό υλικό, είναι και πολύ εύκολο στην κατεργασία του. Είναι πολύ φτηνό καιτο βρίσκει κανείς πολύ εύκολα. Ο συγκεκριμένος είναι φτιαγμένος από χαλκοσωλήνα ύδρευσης...


    Μην μου πείτε για το βάρος... Μπροστά σε άλλα (π.χ. σήδηρος) είναι αρκετά ελαφρύ, και δυστηχός αναγκέο κακό.........
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2007, 00:56:04 »

    Και κάτι άλλο...

    Οχι, δεν πρόκειται να δημοσιοποιήσω πληροφορίες για εκρηκτικά εδώ.... Τι να το κάνω εγώ αν τελικά κάποιος 12χρόνος τραυματιστεί? Ναι φταίνε οι γονείς του που δεν το προσέχουν, αλλά το ατύχημα θα έχει ήδη γίνει.........

    Με τα π.μ. μπορώ και ελέγχω ελαφρώς την κατάσταση, και δίνω πληροφορίες που αφορούν την προσωπική περίπτωση του καθενός....


    Παράθεση
    Α... και που είσαι Fotis400... Φρόντισε αυτά που θα γράψεις να είναι δοκιμασμένα και να δουλεύουν ε???
    Όχι αυτά που γράφω δεν δουλεύουν.... ΕΣΕΙΣ θα τα κάνετε να δουλεύουν. Η πιθανότητες να λειτουργίσει ένας κινητήρας είναι 1/10. Ο σχεδιαστής/κατασκευαστής είναι αυτός που πρέπει να πιάσει την μία αυτή πιθανότητα. Όχι εγώ......   Φυσικά και δεν αναλαμβάνω καμία ευθήνη στο τι θα κάνει ο καθένας.....  Ατυχήματα συμβαίνουν πολλά. Ακολουθόντας κανόνες ασφαλέιας, όμως δεν υπάρχει ο παραμικρός κίνδυνος για τους μοντελιστές/θεατές. Ας γίνει κομμάτια ο πύραυλος........... Όχι εμείς.........





    Ήδη έχω αρχίσει να κανονίζω μία εκτόξευση για την επόμενη ή μεθεπόμενη εβδομάδα Thumbs up Θα σας ενημερώσω σχετικά. Αλλά δεν θέλω παράπονα, αν δεν πάει κάτι καλά, δεν πετάξει ο πύραυλος δεν θέλω γκρίνιες Cheesy Δοκιμή θα κάνω........
    Καταγράφηκε
    salax54
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2007, 16:20:51 »

    Φίλε Φώτη, όλα αυτά που λές, με βρίσκουν σύμφωνο.

    'Ενας λόγος που απείχα ως τώρα απο το χόμπυ, είναι η παρεξηγημένη του κατάσταση εδώ. Όπως προείπα και στον Αριστοτέλη, το θεωρώ πολύ σοβαρό, και δεν υπάρχει περίπτωση να παρακάμψω τους κανόνες ασφαλείας που έμαθα. Το καλύτερο θα ήταν να κάνουμε όσοι ενδιαφερόμενοι ένα "σουαρέ" και να δούμε πως θα μπορούσε κατι τέτοιο να οργανωθεί. Δηλαδή, να αποκτήσει ύπαρξη ένας σύλλογος, ή να γίνει παρακλάδι μιας υπάρχουσας λέσχης κλπ.
    Είναι για μένα αμαρτία η χώρα μας να μην έχει προχωρήσει σε αυτό τον κλάδο καθόλου. Και στο κάτω-κάτω, και αλλού γίνονται κακά πράγματα (βλέπε Λονδίνο-Μαδρίτη κ.α.) αλλά δεν τα σχετίζουν ούτε για πλάκα!!!! (Συγγνώμη, αλλά αισθάνομαι οτι αυτό έπρεπε να το τονίσω).
    Παρέλειψα όπως το ανέφερες να πώ στον φίλο μας όσον αφορά το εμπύριο, πως ότι υλικό και να χρησιμοποιήσεις πρέπει να υπάρχει η ύλη που θα κάνει την έναυση. Εγώ έξυνα σπυρτόσκονη και την άφηνα να στεγνώσει με κόλλα πάνω στην ράβδο του εμπυρίου. Με μερικές δοκιμές, ο καθένας μπορεί να έχει αποτελέσματα.
    Εχθές λοιπόν, έκανα και μια "έρευνα αγοράς". Το μόνο μαγαζί που βρήκα κάτι ήταν στην Ιπποκράτους, και εκεί λίγα πράγματα. Οι κινητήρες ήταν μίας Γερμανικής εταιρίας (άγνωστης προς εμέ) και χωρίς ηλεκτρικά εμπύρια΄ οι τύποι δίνουν φυτίλια!!!
    Άν κάποιος κάνει την κίνηση να πάρει τέτοιους κινητήρες, παρακαλώ πολύ, μήν χρησιμοποιήσετε αυτά τα φυτίλια. Δεν υπάρχει λόγος να προκαλλούμε την τύχη μας. Βέβαια, μόνο Α και Β κινητήρες υπήρχαν, αλλά μου είπαν οτι φαίρνουν και C.
    Θυμήθηκα και οτι οι κινητήρες που είχα δεί παλαιότερα ήταν της Quest. Είδα και λίγα μοντέλα της ίδιας μάρκας εκεί, και έτσι ήρθε η αναλαμπή.
    Ελπίζω να τα πούμε σύντομα..
    Καταγράφηκε
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2007, 18:27:01 »

    Καλησπέρα φίλοι μου,
    δυστυχώς λόγω του γεγονότος ότι μένω επαρχία παρήγγειλα από κάποιο κατάστημα της Αθήνας κινητήρες θεωρώντας δεδομένο ότι είναι της Estes...Δυστυχώς όμως ήταν αυτής της γερμανικής μάρκας, που ανέφερες Βασίλη παραπάνω, με το φυτίλι...(φρίκαρα ομολογώ..). Για αυτό και ζήτησα να μου πείτε έναν εύκολο τρόπο κατασκευής εμπυρίου για την πυροδότηση των παραπάνω κινητήρων (χρησιμοποιώ το electric beam της Estes με 4Χ1.5V μπαταρίες).Και η ανταπόκριση σας ήταν άμεση!!!Σας ευχαριστώ γι αυτό Φώτη και Βασίλη  laugh Ωστόσο αν μπορούσατε κάποιες φώτο θα με βοηθούσατε πάρα πολύ!!!

    Τέλος, Βασίλη βρήκα είδη πυραυλομοντελισμού σε 2 καταστήματα των Αθηνών και επιβεβαιώνω ότι το ένα είχε μόνο κινητήρες Β4-4...Έγω ήθελα C6-5 Sad

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2007, 18:35:49 »

    Φίλε Βασίλη,
    ήθελα να ρωτήσω αν ο αντιπρόσωπος της Estes που ανέφερες στην Ελλάδα υπάρχει ακόμη...Γιατί μου είπαν ότι έκλεισε.. Πάντως η δημιουργία ενός συλλόγου θα ήταν νομίζω μια πολύ ωραία ιδέα..αν και ουτοπική..μιας και άτομα που ασχολούνται με αυτό το χόμπυ στην Ελλάδα πιστεύω ότι είναι ελάχιστοι..Εύχομαι να διαψευστώ πανηγυρικά!!!!

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #54 στις: Παρασκευή, 19 Ιαν 2007, 22:03:08 »

    Παράθεση
    Εγώ έξυνα σπυρτόσκονη και την άφηνα να στεγνώσει με κόλλα πάνω στην ράβδο του εμπυρίου.

    Τι κόλλα?


    Παράθεση
    Ωστόσο αν μπορούσατε κάποιες φώτο θα με βοηθούσατε πάρα πολύ!!!
    Θα σου στείλω... Απλά σε λίγες μέρες θέλω να φτιάξω μερικούς δικούς μου, άρα θα φωτογραφίσω αναλυτηκά την όλη διαδικασία.  Wink



    Να τονίσω το εξής σε όσους παραγγέλνουν κινητήρες, από "μακριά". Οι κινητήρες αυτοί είναι στερεών καυσίμων. Αυτό σημαίνει ότι αν χτυπηθεί, έτσω και λίγο, μπορεί να "σπάσει" το καύσιμο μέσα, να δημιουργθεί κάποια ρωγμή ή να υπάρχει σκόνη από το υλικό. Έτσι η επιφάνεια κάυσης αυξάνεται δραματικά με αποτέλεσμα την υπερσυμπίεση του κινητήρα. Κοινώς.. έκρηξη. Αυτός είναι και ένας λόγος για τον οποίο σταμάτησα να αγοράζω τέτοιους κινητήρες. Τα καταστήματα και οι μεταφορικές εταιρίες δεν μεταχειριζόντουσαν σωστά τα καύσιμα με αποτέλεσμα να τα καταστρέφουν, και τελικά να καταστρέφεται ολόκληρος πύραυλος άδικα..... Και δυστηχώς δεν υπάρχει τρόπος ελέγχου του κινητήρα...
    Καταγράφηκε
    salax54
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 34


    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 17:55:10 »

    Φώτη γειά σου,

    Sorry για το delay, αλλά ο ελεύθερος χρόνος είναι λίγος. Όπως πολύ καλά ξέρεις, ο ιδανικός μοντελιστής πρέπει να διαθέτει τα 3 Χ (Χώρος, Χρόνος, Χρήμα) .. Εγώ τουλάχιστον για την ώρα δεν έχω κανένα απο αυτά.....
    Τέλος πάντων, αυτό που έκανα εγώ, ήταν να αλοίφω την μία άκρη του εμπυρίου με μικρή ποσότητα βενζινόκολλας, και αφού κονιορτοποιούσα το σπίρτο, έριχνα την σκόνη πάνω στην κόλλα. Θέλει πολύ ψιλή σκόνη, και άν έχεις υπομονή πρέπει να αφήσεις το όλο πράγμα να "νταμαρώσει" δηλαδή να στεγνώσει πολύ καλά. Το καλύτερο είναι να φτιάχνεις ποσότητες, γιατί δεν είναι και ότι καλύτερο να το χρησιμοποιείς αυθημερών. Πάντως, εδώ υπάρχει και μία οδηγία που βρήκα, την οποία όποιος έχει όρεξη μπορεί να δοκιμάσει. Επίσης, αν ψάξεις τα links, θα βρείς και λεπτομέρειες  για την ζάχαρη.            http://www.xinventions.com/main/pyro/electrical.htm#Igniter%20#1

    Αυτά για τήν ώρα. Συνήθως πού κάνεις πτήσεις ?

    Βασίλης
    Καταγράφηκε
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 18:14:46 »

    Φίλε Βασίλη,
    από τα 3 Χ πιστεύω πάσχουμε οι περισσότεροι ''κοινοί'' θνητοί...Είδα το site που ανέφερες πριν..Πιστεύω ότι το igniter#2 που αναφέρει είναι καλή ιδέα..Αλλά θα ήταν καλύτερα να είχε κάποιες φώτο. Τα πράγματα θα ήταν πιο ευκολα...
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #57 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 18:45:58 »

    Βασικά όσο μεγαλώνει το μαραφέτι τόσο πιό αξιόπιστο γίνεται.

    Η σελίδα που δίνεςι νομίζω ότι δεν αναφέρεται σε κινητήρες, γι' αυτό και πιστεύω ότι δεν θα μπορέσεις να κάνεις τίποτα από αυτά που γράφει. Πχ. το δεύτερο, δεν το θεωρώ αξιόπιστο, η ταινία γύρω του, του κόβει δύναμη, είναι εύκολο να χαλάσει αν δεν του συμπεριφερθείς σωστά (ενώ τα εποξικής, βάλτα κάτω και πάτα τα.... Cheesy , πραγματικά δεν πρόκειτα να πάθουν τίποτα....), και κυρίως δεν χωράει με τίποτα στο ακροφύσιο σου...

    Τώρα δοκίμασα ένα νέο είδος σύρματος που βρήκα, αλλά είχε αποτυχία. Επίσης θα δοκιμάσω κάτι καινούργιο σήμερα... Θα σας πω αποτελέσματα. Στην παρακάτω φωτογραφία βλέπεις έναν τυπικό πυροκροτητή εποξικής.


    * Image126.jpg (18.91 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 705 φορές.)
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #58 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 21:17:48 »

    Μόλις έκανα μία πολύ σημαντική ανακάλυψη!  Πρόκειται για κάτι που παρατηρώ εδώ και πολύ καιρό (όσο χρόνο φτιάχνω πυροκροτητές), και απορώ πως και δεν το σκέφτηκα νωρίτερα… Είναι τόσο προφανές….. Και φυσικά τώρα έγιναν όλα πολύ πιο ξεκάθαρα. Πιστεύω ότι μπορώ να φτιάξω πλέον του απόλυτους πυροκροτητές, με επιτυχία 100%. Αυτά βέβαια θα τα επιβεβαιώσουν πειράματα που θα γίνουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα, αλλά είμαι πολύ αισιόδοξος για τα αποτελέσματα.


    Λοιπόν, αρχικά αυτή την φορά δοκίμασα το κλασσικό χαλκόσυρμα, σε δύο περιπτώσεις: α) δύο σύρματα στριμμένα μεταξύ τους, β) τρία σύρματα στριμμένα μεταξύ τους. Αυτό έγινε για να δω πιο αποδίδει καλύτερα, αφού έχει αρχίσει να πέφτει η απόδοση της μπαταρίας μου, σε σχέση με την τελευταία φορά που έφτιαξα πυροκροτητές, αλλά και γιατί χρησιμοποίησα σύρμα από άλλο καλώδιο, άρα μπορεί να είχε άλλη διατομή. Έπρεπε να το ελέγξω λοιπόν, και κατέληξα εκεί που καταλήγω τις περισσότερες φορές, στα δύο σύρματα.

    Όμως αυτήν την φορά έκανα κάτι διαφορετικό. Πείρα μακρύ σύρμα και το τύλιξα σε σπιράλ, αυξάνοντας έτσι κατά πολύ την επιφάνειά του. Η τεχνική είχε επιτυχία, και από εδώ και πέρα θα την χρησιμοποιώ σε όλους τους πυροκροτητές. Στην φωτογραφία φαίνεται ένας τέτοιος πυροκροτητής.


    Η ανακάλυψη: Πρόσεξα το εξής, το σύρμα καιγόταν πολύ πιο αργά μέσα στο καύσιμο από ότι στον αέρα, δηλαδή ενώ το σύρμα καιγόταν στο δευτερόλεπτο στον αέρα, μέσα σε καύσιμο ήθελε π.χ. 5 δευτερόλεπτα.  Λογικό… αυτό ήδη το γνώριζα, το θεωρούσα δεδομένο και δεν είχα καταλάβει ποτέ την σπουδαιότητά του.

    Για όσους αναρωτιούνται, αυτό σημαίνει γιατί το καύσιμο απορροφά θερμότητα προκειμένου να φτάσει στο σημείο να αναφλεγεί. Έτσι το σύρμα αργούσε να αναπτύξει την θερμοκρασία τήξης του και άρα να καεί.


    Τι γίνεται όμως αν έστω και λίγο από το σύρμα ξεμείνει έξω από το καύσιμο? Αυτό γίνεται συχνά καθώς προσπαθώ να φτιάξω όσο το δυνατόν λεπτότερους πυροκροτητές, και άρα τελικά δεν κάλυπτε πάντα το καύσιμο τέλεια το σύρμα. Σε αυτό το σημείο δεν υπήρχε «ψύξη» με αποτέλεσμα να καίγεται το σύρμα σε αυτό το σημείο πριν προλάβει να αναφλεγεί το καύσιμο. Επίσης το ίδιο μπορεί να συμβεί αν δεν είναι το σύρμα καλυμμένο παντού με ίδιο πάχος καυσίμου. Δεν πειράζει αν υπάρχει πολύ, πειράζει αν υπάρχει λίγο με αποτέλεσμα πολύ θερμότητα να πάει σε λίγο καύσιμο πυροδοτώντας το πρόωρα, πριν ζεσταθεί το υπόλοιπο, οδηγώντας σε μόνο τοπική ανάφλεξη, και όχι ολική.


    Αυτό λοιπόν δεν το είχα σκεφτεί, και συχνά δεν ήταν σωστοί οι πυροκροτητές. Μάλιστα πυροκροτητές που είχαν κατασκευαστεί ταυτόχρονα, τύχαινε ο ένας να δουλέψει, ενώ ο άλλος όχι, και αυτό με τρέλαινε!


    Αν λοιπόν θέλετε να έχετε σίγουρη ανάφλεξη πρέπει να καλύπτετε το σύρμα παντού και με ίδιο πάχος καυσίμου όσο το δυνατόν. Έχοντας αυτό στο μυαλό, με χρήση την τεχνική του σπιράλ, και με καλοφτιαγμένο καύσιμο εποξικής, πιστεύω ότι οι πυροκροτητές πια θα είναι πλήρως αξιόπιστοι, και δεν θα ξαναέχω πρόβλημα. Βέβαια θα ακολουθήσουν πολλές δοκιμές, και πιθανόν να γίνουν αρκετές βελτιώσεις, αλλά είμαστε στον σωστό δρόμο.


    * Image131.jpg (18.9 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 691 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #59 στις: Τρίτη, 30 Ιαν 2007, 20:11:37 »

    Τελικά τι έγινε με τις δοκιμές του πυροκροτητή? Ελπίζω Φώτη να μην ξέχασες τις φώτο παρασκευής των πυροκροτητών.....
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Πυραυλομοντελισμός  |  Θέμα: Πυραυλομοντελισμός
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.