Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 21:00:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 21:00:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 183
    Total: 185
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc  (Lu 20148 fois)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #30 le: Jeudi, 13 Aoϋt 2015, 07:52:04 »

    Μπλέξαμε, διότι θέλουμε μεν Γιαπωνέζικα με streak στο κάθετο σταθερό, αλλά σε Mοdel 22 με "κουρμπαριστή" διαγράμμιση πράσινου/γκρί έως το οριζόντιο σταθερό... Δε μπορέσαμε να βρούμε Profile πουθενά με αυτές τις συνθήκες...  Δάκρυ

    Κανείς;;

    Έκτωρα,
    Προτείνω (δεν κάνω πλάκα) να επικοινωνήσεις με τον Nick Millman (Straggler 脱走兵 στο aviationofjapan.com).
    Εκτός από αυθεντία στα Ιαπωνικά θέματα είναι πολύ φιλικός άνθρωπος και πρόθυμος να βοηθήσει.

    Όταν έψαχνα το κατάλληλο μοντελιστικό χρώμα για το Pearl Harbor scheme τον ρώτησα και μου έστειλε ένα PDF με όλη την έρευνα που έχει κάνει στο θέμα (με φασματογράφους κλπ), απίθανη δουλειά.

    Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις και ερώτημα στα forum των στατικών, ο Millman συχνάζει στο britmodeller.com

    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.404



    « Répondre #31 le: Jeudi, 13 Aoϋt 2015, 08:06:38 »

    κι ΟΜΩΣ σε πληροφορώ οτι το ESM ZERO βγαίνει αρκετά ελαφρύ για ESM!! (πέστου Έκτορα... Wink )

    Ναι ξέχασα, το ESM δεν χρειάζεται βάρος για να ζυγίσει στο 25% της χορδής ... του STABILIZER !
    Journalisée

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #32 le: Jeudi, 13 Aoϋt 2015, 10:20:31 »

    Σε ποιά σημεία έχεις παρατηρήσει οτι το ESM ZERO είναι off scale;  Δάκρυ

    Καλά Δημήτρη, μή φανταστείς ότι έχουμε πάρει και υποδεκάμετρο ούτε ότι είμαστε αυθεντίες...
    Απλά, στο "μάτι" μας φαίνεται έτσι - μπορεί και να σφάλουμε.

    Αφορά στο μήκος της ατράκτου μπροστά από τη σέλλα του φτερού και στο μήκος/σχήμα του cowl - φαίνονται αρκετά μακρύτερα από το scale μήκος, προφανώς για να ζυγίσει και είναι πολύ "οβάλ".. Βέβαια, μάλλον φαίνεται να αναπαριστά το Mοdel 52 που είναι πιο μακρομούρικο από το Model 22/32 (αλλά όχι και τόσο ευδιάκριτα, όπως δείχνουν τα profiles), αλλά εάν δείς τα κοψίματα για τα πολυβόλα του cowl, αυτά είναι του Model 21. Επίσης, το placement του tailwheel (πάλι για να ζυγίσει...).

    Βέβαια, και για να λέμε του στραβού, η TF έχει βιδώσει πλάκες από σίδερο μπροστά, για να "πάρει ζύγι" το κοντομούρικο δικό της interpretation..
    Επίσης, η δίεδρος δείχνει "λίγη" (αυτό το έχουν όλα όμως).


    * ESMZERO-88FAF_01.jpg (35.77 Ko, 800x600 - vu 680 fois.)

    * Topflite.JPG (43.7 Ko, 640x345 - vu 689 fois.)
    « Dernière édition: Jeudi, 13 Aoϋt 2015, 10:39:32 par hpergm » Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #33 le: Jeudi, 13 Aoϋt 2015, 10:29:14 »

    Και μια άλλη από CMPro (στο φόντο) και World Models (μπροστά)...

    To WM είναι καλύτερο κατασκευαστικά και πτητικά, αλλά τελείως λάθος (βλ. πάχος/μήκος ατράκτου και σχήμα canopy)...
    Το CMPro είναι πιο ΟΚ, αλλά CMPro (=έπιπλο).

    Βέβαια, και τα δύο "κλέβουν" στο μήκος της μούρης..


    * Hf97647.jpg (86.4 Ko, 640x480 - vu 700 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #34 le: Jeudi, 13 Aoϋt 2015, 10:35:17 »

    Έκτορα καλημέρα.
    Σε ποιά σημεία έχεις παρατηρήσει οτι το ESM ZERO είναι off scale;  Δάκρυ


    Κατ'αρχήν στο wing loading  devil  Χαμόγελο
    ΙΣΑ-ΙΣΑ που εκεί είναι πιο SCALE απο όλα τα υπόλοιπα μοντέλα ZERO!
    κι ΟΜΩΣ σε πληροφορώ οτι το ESM ZERO βγαίνει αρκετά ελαφρύ για ESM!! (πέστου Έκτορα... Wink )

    Μή μαλώνετε - πράγματι το ESM έχει πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά, όπως και το D9 τους. Και για την επιφάνειά  του (88" Vs 86" του TF) βγαίνει ελαφρύ!
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #35 le: Jeudi, 13 Aoϋt 2015, 10:36:43 »

    Προτείνω (δεν κάνω πλάκα) να επικοινωνήσεις με τον Nick Millman (Straggler 脱走兵 στο aviationofjapan.com).
    Εκτός από αυθεντία στα Ιαπωνικά θέματα είναι πολύ φιλικός άνθρωπος και πρόθυμος να βοηθήσει.

    Όταν έψαχνα το κατάλληλο μοντελιστικό χρώμα για το Pearl Harbor scheme τον ρώτησα και μου έστειλε ένα PDF με όλη την έρευνα που έχει κάνει στο θέμα (με φασματογράφους κλπ), απίθανη δουλειά.

    Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις και ερώτημα στα forum των στατικών, ο Millman συχνάζει στο britmodeller.com

    Καλά, δεν παίζεσαι...!  Ανεση Thanks!
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #36 le: Mercredi, 19 Aoϋt 2015, 12:30:09 »

    Για να ξυπνήσουμε το thread, μερικές (επιβεβλημένες) beauty shots, μαζί με ένα reference που ανακαλύψαμε στο ράφι μας μετά από 15+ χρόνια!

    Το σουλούπι μοιάζει σωστό με το μάτι. Ο Saburo περιμένει...

    Γενικά έχει δωθεί μεγάλη προσοχή στο βάρος της κατασκευής πίσω από το φτερό. Πολλά από τις καμπύλα τμήματα της ατράκτου είναι GFR προκειμένου να κρατηθεί χαμηλά το βάρος (π.χ. fillets, tailcone, μπροστινά "μάγουλα" πίσω από το cowl), ενώ το μισό stab ζυγίζει <100gr έτοιμο φινιρισμένο και με το elevator κολλημένο! Στο χέρι... μας φαίνεται ότι δε ζυγίζει τίποτα.

    Το φίνίρισμα με το monokote επιτρέπει το μπλεντάρισμα των 2 υλικών (balsa/GFR) χωρίς να φαίνεται τίποτα, ενώ κρατά το βάρος χαμηλά. Ως σωστοί scaleάδες θα το ξηλώναμε αμέσως για να glassάρουμε. Ως ακροβατικοί, όμως, δεν το πειράζουμε - θέλουμε ευκολοπέταχτο Zero και ελαφρύ όπως στην πραγματικότητα...  police


    * DSC_4924.jpg (64.14 Ko, 800x533 - vu 560 fois.)

    * DSC_4925.jpg (23.48 Ko, 800x533 - vu 560 fois.)

    * DSC_4927.jpg (52.21 Ko, 800x533 - vu 566 fois.)

    * DSC_4928.jpg (24.52 Ko, 640x426 - vu 562 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 286



    « Répondre #37 le: Mercredi, 19 Aoϋt 2015, 13:55:36 »

    Έκτορα καλημέρα, πολύ καλή επιλογή το Zero! Εύχομαι καλή συνέχεια , και πολλά posts για να γουστάρουμε και να μαθαίνουμε τεχνικές Thumbs up
    Ήθελα μόνο να σου επισημάνω την προσοχή σου για τα retracts της Robart όπως έγραψες παραπάνω.Έχε υπ όψην σου ότι τα συγκεκριμένα retracts για αυτό το μοντέλο , έχουν θέματα στρέβλωσης στις πλάγιες καταπονήσεις ,ειδικά κατά την τροχοδρόμηση.
    Και γι αυτό τον λόγο η Robart έβγαλε κάτι πλαινές πλάκες (αντί να τα επανασχεδιάσει)  που εφάπτονται στον μηχανισμό ανάσυρσις, και ελαχιστοποιούν τις καταπονήσεις.
    Chatara  με έναν Αμερικάνο μοντελιστή και μου το ανέφερε ότι πολλοί έχουν θέμα με αυτά τα retracts. Αυτός και αρκετοί άλλοι όμως χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά.
    Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει και pneumatic version.
    Journalisée

    Always look on the bright side of life!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #38 le: Mercredi, 19 Aoϋt 2015, 15:10:28 »

    Χρήστο, ευχαριστούμε για τις συμβουλές.

    Περί retracts:

    Πράγματι, μερικά από τα τελευταία batch των Robart για το FW190 αποδείχτηκαν προβληματικά, διότι με την παραμικρή πλάγια στραβώνανε τα drive pins.. Εμείς, σταθήκαμε τυχεροί, διότι πήραμε από τα πρώτα batch και έτσι έχουμε μικρότερο( ; ) πρόβλημα, εάν κρίνεις από την προσγείωση της παρθενικής που έχουμε αναρτήσει στο άλλο thread για το '190 όπου ΔΕ στραβώσαμε pin .

    Επειδή έχει γίνει χαμός στα Fora από άλλους δυσαρεστημένους, η Robart υποσχέθηκε να κοιτάξει την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί για τα επόμενα batch. Μαζί σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και το μοντέλο για το Zero.

    Επιπροσθέτως, φρόντισε να φτιάξει "ενίσχυση" με 2 pins στα πνευματικά (εμείς θα πάμε για τέτοια) προκειμένου να αυξηθεί η αντοχή...
    (Τα 2 pins είναι στάνταρ στην ηλεκτρική version)

    Δεδομένου ότι το Zero έχει κοντύτερα σκέλη από το 190, είμαστε αισιόδοξοι ότι δε θα έχουμε μεγάλα προβλήματα.. Εάν ναι, τότε υπάρχει λύση.

    Τα Robart τα θέλουμε διότι αφ' ενός είναι drop-in κατευθείαν, έχουν τις σωστές γωνίες και είναι και ελαφριά σε σχέση με άλλα (π.χ. Sierra). Βέβαια, έχουν το παραπάνω ερωτηματικό, καθώς και το πρόβλημα ότι το ψαλίδι δεν είναι scale (βγαίνει εμπρός ενώ θα έπρεπε να βγαίνει πλάι...)


    * robq1648.jpg (12.51 Ko, 400x400 - vu 515 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #39 le: Jeudi, 29 Dιc. 2016, 09:08:47 »

    Ξεκινάμε από τα... δύσκολα!!

    Η εύρεση εθελοντή Ιάπωνα πιλότου, ο οποίος και θα ήταν διατεθειμένος να δώσει τη ζωή του (σε περίπτωση βλακείας των δακτύλων μας) αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολή υπόθεση. Φαίνεται ο Bubbi μαρτύρησε στιγμές τρόμου από το πιλοτήριο του FW190 στους εξαδέλφους του και το σύρμα έπεσε με ταχύτητα φωτός και έτσι όλοι οι υποψήφιοι της Dragon στην 1/6 βάρεσαν... Ισπανική υποχώρηση.

    Σε πείσμα αναζήτησης, καταφύγαμε στη δημιουργία ενός πολύ ταλαντούχου καλλιτέχνη, του Lyle Vasser, ενός μοντέρνου γλύπτη του οποίου οι πιλότοι στην 1/5 και άλλες κλίμακες είναι απίστευτοι. link: http://www.bestpilots.typepad.com/

    Φυσικά, έγινε επιστράτευση του Saburo Sakai, ο οποίος πέταξε ευθύς αμέσως για Ελλάδα. Ήρθε λίγο άχρωμος και σε κομμάτια. Θα τον βάλουμε στην εντατική για επισκευή και όταν βγεί θα είναι ετοιμοπόλεμος!

    Προς το παρών, πολλή μελέτη για βάψιμο φιγούρων.

    Σημ. Για να δώσουμε ένα timescale, αυτός θα είναι έτοιμος κατά τα... Χριστούγεννα!  Undecided

    Πανηγυρική αναβίωση - παραπάνω τελικά αποδείχτηκε ότι εννοούσαμε τα Χριστούγεννα του... 2016!  Ντροπή

    Αφού είμαστε Ελλάδα σε άδεια, αποφασίσαμε να ξεσκονίσουμε το Saburo και να του δώσουμε λίγη προσοχή μετά από 1.5 χρόνο!
    Ούτως ή άλλως, κάνει πολύ κρύο στο εργαστήριο για οτιδήποτε κατασκευαστικό στο T-28 (βλ. άλλο thread) - δεν κάνουν cure οι epoxy και τα χρώματα... Φέραμε όλα τα συμπράγκαλα στο σαλόνι για να συνεχίσουμε - δεν γκρινιάζει και η οικογένεια έτσι!


    * 2015-07-10 16.10.33.jpg (21.92 Ko, 360x480 - vu 330 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #40 le: Jeudi, 29 Dιc. 2016, 09:16:09 »

    Αρκετή μελέτη για το βάψιμο φιγούρων (είπαμε, 1.5 χρόνος!) και μερικά μυστικά έγιναν λίγο πιο κατανοητά - θα τα μοιραστούμε εδώ!
    Ξεκινάμε με τη συλλογή χρωμάτων. Πάμε για τα κορυφαία Model Master σε ακρυλική version (υδατοδιαλυτά) να μην έχουμε μυρωδιές στο σπίτι και γρήγορο στέγνωμα.
    Ο Saburo χρειάζεται:
    • Leather
    • Flat Black
    • Flat White
    • Rust
    • Silver Metallic
    • Light Tan
    • Dark Tan
    • Dark Brown
    • Dark Green
    • Zinc Chromate Green
    • Sand
    • Burnt Sienna
    • Burnt Umber
    • Skin Tone Warm
    • Skin Tone Shadow
    • Skin Tone Highlight
    • Wood

    Επίσης, θα χρησιμοποιήσουμε τα pastel που είχαμε προμηθευτεί για τις σκιάσεις στο FW190.
    Σίγουρα μια αρκετά εκτενής λίστα, αλλά προβλέπουμε να τα ξαναχρησιμοποιούμε (ελπίζουμε!)..


    * 2016-12-29 09.21.43.jpg (57.92 Ko, 640x360 - vu 320 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #41 le: Jeudi, 29 Dιc. 2016, 09:33:57 »

    Ο Vasser στέλνει το Saburo σε 3 κομμάτια - πόδια, κορμός και κεφάλι.
    Αποφασίσαμε να τα βάψουμε πριν την τελική κόλληση για να δίνει "χέρι" στα δύσκολα σημεία.
    Πρώτα πλένουμε με ζεστό απορρυπαντικό πιάτων να φύγουν όλα τα mould release agents...

    Ξεκινήσαμε με τις μπότες και το παντελόνι, τα οποία ήταν και τα 2 δερμάτινα.

    Διαβάσαμε για μια εύκολη τεχνική που προσδίδει πολύ αληθοφανές αποτέλεσμα "χρησιμοποιημένων" δερμάτινων μποτών:
    - Βάψουμε με Flat Black(!) σε βάση και αφήνουμε να στεγνώσει καλά.
    - Μετά περνάμε Leather από πάνω με στεγνό πινέλο. Έτσι, βάφονται μόνον οι κορυφές των πτυχώσεων με δερμάτινο χρώμα ενώ οι κοιλάδες μένουν με το μαύρο... Σε συνδυασμό και με τη βοήθεια λοιπόν του πολύ λεπτομερούς sculpting της φιγούρας πέρνουμε ένα καλό αποτέλεσμα (βλ. διαφορά μεταξύ δεξιάς και αριστερής μπότας).


    * 2016-12-28 21.13.15.jpg (52.25 Ko, 640x360 - vu 305 fois.)

    * 2016-12-28 21.13.47.jpg (41.7 Ko, 640x360 - vu 324 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #42 le: Jeudi, 29 Dιc. 2016, 09:38:18 »

    Για να δώσουμε αληθοφάνεια στο παντελόνι, πάμε με μια προσέγγιση 3 layers: βάση, shadows και highlights.
    - Βάφουμε με βάση το Leather πρώτα (βλ. παραπάνω φωτό).
    - Κάνουμε ένα wash με πολύ διαλυμένο Flat Black ή/και Burnt Sienna. Αυτό οδηγεί το χρώμα στις κοιλάδες των πτυχώσεων - όταν αυτό στεγνώσει έχουμε τα shadows.
    - Τέλος, περνάμε ένα στεγνό πινέλο με Sand τις κορυφές των πτυχώσεων. Αυτό κάνει highlight ("ανταύγειες" στα Ελληνικά!) τη δερμάτινη υφή υπονοώντας φθορές του δέρματος.


    * 2016-12-28 23.54.08.jpg (52.61 Ko, 640x360 - vu 306 fois.)

    * 2016-12-28 23.53.40.jpg (102.4 Ko, 360x640 - vu 302 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.045



    « Répondre #43 le: Jeudi, 29 Dιc. 2016, 10:39:34 »

    Προχωράμε ανεβαίνοντας βαθμό δυσκολίας με τον κορμό. Εδώ βάφουμε πρώτα τα υποστρώματα, τα οποία είναι Flat Black για τα γάντια (που θα γίνουν όπως οι μπότες) και τις γούνες (θα δούμε μετά γιατί). Επίσης οτιδήποτε είναι ασημένιο (πόρπες, κλπ) δείχνει καλύτερο όταν έχει πέσει μαύρο υπόστρωμα. Οι ζώνες του αλεξιπτώτου βάφονται Dark Green πρίν το Leather της όλης στολής προκειμένου να μη μας νoιάζουν τα over runs (π.χ. βάψιμο του πάχους των ζωνών πάνω στη φόρμα) τα οποία και τα "κόψουμε" μετά με το Leather.


    * 2016-12-29 10.33.03.jpg (29.28 Ko, 270x480 - vu 274 fois.)
    Journalisée

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #44 le: Jeudi, 29 Dιc. 2016, 11:02:13 »

    Χρόνια πολλά Έκτορα!

    Φοβερή δουλειά και άψογη παρουσίαση!

    Καλή συνέχεια.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.058 secondes avec 27 requêtes.