Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:56:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:56:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: TREX 600N με YS120SR!  (Αναγνώστηκε 5121 φορές)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2014, 21:01:10 »

    Align TREX 600N με YS 120SR!
    project completed..



    Μετά την εκτενή αναφορά με την προσπάθεια και τις φάσεις κατασκευής αυτού του φιλόδοξου project που είχαμε ξεκινήσει εδώ : https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=38925.0 και μετά από 3 γαλόνια καύσιμο, δοκιμές, ρυθμίσεις και τα λοιπά,

    Έχουμε πλέον ολοκληρωμένη εικόνα για το project, συμπεράσματα, φωτογραφίες και βίντεο εν πτήση!

    Οπότε το UFO μας μπορεί πλέον να χαρακτηριστεί και επίσημα ως τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο..  Cheesy


    Μετά από αρκετή έρευνα λοιπόν, με με υπερηφάνεια μπορούμε να πούμε ότι το πρώτο TREX600N με κινητήρα YS120 στον κόσμο είναι γεγονός, απολύτως λειτουργικό, Ελληνικό και Ζακυνθινό!
    (τουλάχιστον του κόσμου όπου η google μας δίνει πληροφορίες..)


    - Βάρος ελικοπτέρου : 4120 gr (χωρίς καύσιμο)
    - Καύσιμο : Cool Power 20%
    - Μπουζί : Enya No3
    - 1 επιπλέων φλάντζα στην κεφαλή για ελάττωση της συμπίεσης του μοτέρ
    - Ελαφρώς πλούσια λειτουργία κινητήρα
    - Βήμα +- 12 μοίρες
    - Στροφές Κεντρικού στροφείου : Normal -1900 RPM & Idle Up - 2150 RPM
    - Θερμοκρασίες πολύ χαμηλές ( το δάχτυλο στο back plate το αφήνεις όση ώρα θέλεις...)
    - Ο χρόνος πτήσης με Idle UP αγγίζει τα 7 λεπτά!

    Θετικά :

    - Πολύ δύναμη με ξεκούραστο κινητήρα.. bog δεν ξέρει τι θα πει..
    - Πολύ καλός χρόνος πτήσης για το μέγεθος του κινητήρα! Παράλογο με πρώτη σκέψη αλλά πολύ λογικό με μια δεύτερη αφού ο κινητήρας πραγματικά είναι σαν να πετάει ρελαντί από άποψη φορτίου ακόμη και σε full γκάζια...
    - Απόλυτο στις κινήσεις του στον αέρα και ακαριαία απόκριση αλλά λίγο πιο αργό στις μανούβρες από το τυπικό 600άρι λόγο του χαμηλότερου κέντρου βάρους, των μεγαλύτερων blades και της μεγαλύτερης αδράνειάς του (θυμίζει 700άρι).
     
    Ο συνδυασμός τόσο μεγάλου μοτέρ με Main Blades 625ΜΜ τελικά απέδωσε!

    Βασικά έχω την εντύπωση ότι με αυτό το gear ratio, αυτό το βάρος και αυτό το μέγεθος του ελικοπτέρου, θα μπορεί να πετάξει με Main Blades από 600ΜΜ μέχρι 720ΜΜ με μόνη αλλαγή του συμπλέκτη και της καμπάνας...
    Αλλά το project αφορά 600άρι Over Powered και όχι 600άρι stretched..

    Μοναδικό αρνητικό :

    Η εκκίνηση του κινητήρα χωρίς μια πολύ δυνατή μίζα είναι πραγματικά πονοκέφαλος...  tickedoff


    Συμπέρασμα : Απόλυτη επιτυχία.  beer

    - Πετάει σαν 700άρι με δύναμη ηλεκτρικού και κατανάλωση 600αριού!
    - Με κανονική συμπίεση, καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %, κανονική λειτουργία και όχι πλούσια, 2250 στροφές και +- 14 μοίρες
    εγώ δεν θα μπορούσα να το ελέγξω αυτό το πράμα και θα ήταν επικίνδυνο για μένα αλλά και για τους γύρω μου.. Δεν χρειάζεται να είμαστε άπληστοι.. Ακόμα και με αυτό το συντηρητικό θα έλεγε κανείς setup, είναι too much για τις δικές μου πτητικές ικανότητες & δυνατότητες.

    - Μετά από αρκετές πτήσεις, τα μηχανικά μέρη είναι άθικτα, όλες οι βίδες στις θέσεις τους, με μηδενικούς τζόγους σε όλο το σασί και με ουδεμία φθορά σε κινητά μέρη (γρανάζια - καμπάνα - συμπλέκτη ) πράγμα που σημαίνει ότι θα αποδίδει σε βάθος χρόνου αλλά και οι εργασίες συντήρησης παραμένουν σε φυσιολογικά επίπεδα! Πράγμα εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς τα μεγέθη...
    - Τελικά η ποιότητα κατασκευής της align είναι απίστευτη, από τα LE μοντέλα της και μετά έχει κάνει πραγματικά τρομερή δουλειά αφού αντέχει το 600άρι της Over Power σε τέτοιο επίπεδο.


    Τελικά το ελικόπτερο αποτελείται από :



    Mechanics - KIT

    TREX 600N Limited Edition (Fly-bar head).

    Radix Main Blades V2 625MM
    Radix Stubz 393 Paddles
    Align Tail Blades 95MM
    Lynx Carbon Fiber Landing Skids
    Lynx Canopy Rod Set
    Infinity Hobby TREX 600 to 90 Carbon Fiber Main Frames
    Align Carbon Fiber Main Frames (ως ενισχυτικά - stiffeners)
    Align Carbon Fiber Tail Boom
    KDE Metal Electronics Carrier
    KDE Metal Main Rotor Bearing Blocks with Trust Bearings
    Quick UK Fuel Header Tank
    Fusuno Assassin Canopy

    Engine and Transmission :

    YS 120SR engine
    Hatori muffler 120FS - 3C
    Enya #3 Glow Plug

    Lynx Heavy Duty Clutch
    Align Metal Engine Bearing Block
    Hirobo Cluch Liner
    Infinity Hobby Engine Pinion Gear 24T
    Infinity Hobby Fan Hub Carrier Trex 600 - 90
    Align New Main Gear carrier ( Black )
    Align New Main Gear 170T ( Black )
    Align New Tail Autorotation Gear 180T ( Black )
    Align New Torque Tube Front Drive Gear Set ( Black )

    Electronics :

    3 X Align DS620 Cyclic Servos
    1 X Align GP780 Gyro
    1 X Align DS 650 Tail Servo
    1 X Blue Bird Throttle Servo

    Fomerco Arizona Voltage Regulator at 6V
    7.4V 3000 MAH Lipo Batt
    Aerospire Multigov Governor Unit
    Remote Glow Plug Ignition System



    Ένα σύντομο βίντεο με τις ελάχιστες πτητικές δυνατότητές μου
    ( στα χέρια κάποιου έμπειρου πιλότου σε δυνατό 3D πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανε..),
    μπορεί στο βίντεο να μην είναι ξεκάθαρο αλλά από κοντά η ταχύτητά του είναι πραγματικά εντυπωσιακή ακόμη και υπο αυτό το συντηρητικό setup!




    και μερικές φωτογραφίες για το ψώνιο της υπόθεσης..











    ΠΡΟΣΟΧΗ

    Κάνουμε αερομοντελισμό με ασφάλεια πάνω απ' όλα!
     
    Μερικές κατασκευές φτάνουν στα όρια μηχανικές και ηλεκτρονικές διατάξεις με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνες πέραν του φυσιολογικού.

    Αυτός είναι και ο λόγος που έγινε εκτενής αναφορά στις λεπτομέρειες του project εδώ : https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=38925.0 πριν την δημιουργία αυτού του θέματος.

    Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί με τέτοιου είδους "πατέντες".  

    Η γνώση και η εμπειρία είναι πολύτιμα αγαθά και απαραίτητες προϋποθέσεις ειδικά σε περιπτώσεις σαν και αυτές. Κανείς δεν ξέρει τα πάντα, ούτε στη θεωρία ούτε στην πράξη..

    Όλοι διαρκώς μαθαίνουμε. Τα εργαλεία για την έρευνα και την γνώση υπάρχουν και είναι διαθέσιμα σε όλους χωρίς κόστος. Απαιτούν λίγο μόνο απ' τον πολύτιμο χρόνο μας..
     
    Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και μαθαίνοντας από τα λάθη μας.

    Τα ελικόπτερα δεν είναι παιχνίδια, τηρείτε πάντα τους κανόνες ασφαλείας!

    Αν δεν έχετε την απαιτούμενη εμπειρία, βρείτε κάποιον έμπειρο αερομοντελιστή να σας βοηθήσει τόσο στην κατασκευή όσο και στην πτήση των ελικοπτέρων ειδικά όταν πρόκειται για ιδιοκατασκευές - πατέντες!

    Στηρίξτε τους κατά-τόπους συλλόγους αερομοντελιστών.. τα οφέλη είναι πολλά και για τον καθένα ξεχωριστά και για το σύνολο..


    Με φιλικούς χαιρετισμούς από την όμορφη Ζάκυνθο,

    Γκούσκος Διονύσιος
    Συνιδιοκτήτης & Τεχνικός Υπεύθυνος Aeroworks Gr
    www.aeroworks.gr

    Καλόφωνος Πέτρος
    Ιδιοκτήτης Καταστήματος Scale Models - Zante Club
    www.zantemodelism.com

    Αθλητικός Σύλλογος Αερομοντελιστών Ζακύνθου.
    Follow Us: https://www.facebook.com/syllogos.aeromontelistwn.zakynthou
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 00:46:55 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 552



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2014, 21:42:10 »

    Μπραβο Διονυση πολυ ωραιο.Αυτο που μου αρεσει πανω απ ολα ειναι οτι δινεις εμφαση στην ασφαλεια τονιζωντας το καθε φορα.
    Ασχετο.....σε hover mode 1900?Τι χοβερ κανεις με τοσες?
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 9 Απρ 2014, 21:49:59 »

    Μπραβο Διονυση πολυ ωραιο.Αυτο που μου αρεσει πανω απ ολα ειναι οτι δινεις εμφαση στην ασφαλεια τονιζωντας το καθε φορα.
    Ασχετο.....σε hover mode 1900?Τι χοβερ κανεις με τοσες?

    Thanks.

    Η ασφάλεια πρέπει να είναι από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να προσέχουμε..
     
    Είναι 1900 για γρήγορη normal πτήση.. σε hover δεν μένει και καθόλου.. οπότε..  Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 889



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 08:08:03 »

    Συγχαρητήρια όχι μόνο για την πρωτοποριακή ιδέα αλλά και κατασκευή.
    Επίσης για την αναλυτικότατη παρουσίαση σε όλα τα στάδια κατασκευής
    και με φωτογραφίες ακόμα και στις λεπτομέρειες.

    Επιτέλους ανέβηκε και το βίντεο.....
    ΤΙ ΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?  !!!!  Εκπληξη
    Οι πύραυλοι προώθησης κατά την διάρκεια της απογείωσης, που ακριβώς βρίσκονται ?  Ποοολύ άνεση


    Μπράβο σε όλη την Ζακυνθινή ομάδα  Thumbs up Thumbs up Thumbs up


    *μια λεπτομέρεια. Σε κάποιο σημείο λές οτι πετάει με   - Καύσιμο : Cool Power 20%, και σε κάποιο άλλο οτι καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %
    Καταγράφηκε

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Kostas Laliotis


    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 09:05:04 »

    μπραβο, μια κατασκευη που διακρινεται απο πολυ σοβαροτητα και μοντελιστικη διαθεση.
    μπραβο και για την παρουσιαση παντα τετοια
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 09:07:53 »

    Απλα τελιο...........δεν χορανε λογια.   Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 09:59:28 »

    Συγχαρητήρια όχι μόνο για την πρωτοποριακή ιδέα αλλά και κατασκευή.
    Επίσης για την αναλυτικότατη παρουσίαση σε όλα τα στάδια κατασκευής
    και με φωτογραφίες ακόμα και στις λεπτομέρειες.

    Επιτέλους ανέβηκε και το βίντεο.....
    ΤΙ ΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ?  !!!!  Εκπληξη
    Οι πύραυλοι προώθησης κατά την διάρκεια της απογείωσης, που ακριβώς βρίσκονται ?  Ποοολύ άνεση


    Μπράβο σε όλη την Ζακυνθινή ομάδα  Thumbs up Thumbs up Thumbs up


    *μια λεπτομέρεια. Σε κάποιο σημείο λές οτι πετάει με   - Καύσιμο : Cool Power 20%, και σε κάποιο άλλο οτι καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %

    Thanks Πραγματικά είναι Τέρας!

    Αν δεν γινόταν αναφορά στις λεπτομέρειες, δεν θα είχε νόημα..

    Οι πτήσεις που κάναμε εμείς έγιναν με 20%, μειωμένη συμπίεση,πλούσια ρύθμιση κινητήρα, 2150 και +-12 μοίρες

    εσύ προφανώς μπερδεύτηκες με την συγκεκριμένη παράγραφο που αποτελεί υπόθεση,

    - Με κανονική συμπίεση, καύσιμο περιεκτικότητας νίτρο 30 %, κανονική λειτουργία και όχι πλούσια, 2250 στροφές και +- 14 μοίρες
    εγώ δεν θα μπορούσα να το ελέγξω αυτό το πράμα και θα ήταν επικίνδυνο για μένα αλλά και για τους γύρω μου.. Δεν χρειάζεται να είμαστε άπληστοι.. Ακόμα και με αυτό το συντηρητικό θα έλεγε κανείς setup, είναι too much για τις δικές μου πτητικές ικανότητες & δυνατότητες.


    μπραβο, μια κατασκευη που διακρινεται απο πολυ σοβαροτητα και μοντελιστικη διαθεση.
    μπραβο και για την παρουσιαση παντα τετοια

    Ευχαριστούμε.
    Στον αερομοντελισμό αν δεν επικρατεί η δέουσα σοβαρότητα μπορεί να έχουμε πολύ άσχημα αποτελέσματα.

    Απλα τελιο...........δεν χορανε λογια.   Thumbs up

    Να σαι καλά!
    Καταγράφηκε

    RC HOVER
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 54



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 12:48:14 »

    Oπλοπολυβολο.....!!!!!Μπραβο πολυ καλο.. Thumbs up
    Καταγράφηκε

    X-CELL SPECTRA-G          
    RAPTOR 90se 
    T-REX 700 NITRO PRO
    T-REX 600 NITRO PRO
    RAPTOR 50 SE
    MINI TITAN SE
    EASY GLITER
    JR DSX9 DSM2 2.4 GHz
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 15:48:38 »

    Τρομέρο φένεται..! μπράβοοο!

    Μετά απο αρκετές πτήσεις θα ήθελα να μάθω πώς τα πάει το ελικόπτερο..

    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 17:09:39 »

    Oπλοπολυβολο.....!!!!!Μπραβο πολυ καλο.. Thumbs up

     Thumbs up

    Τρομέρο φένεται..! μπράβοοο!

    Μετά απο αρκετές πτήσεις θα ήθελα να μάθω πώς τα πάει το ελικόπτερο..


    Thanks Παύλο.

    Μέχρι τώρα έχει κάνει περίπου 20 πτήσεις (5, 6 & 7 λεπτών) μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 15 ημερών, οπότε αν ήταν να βγάλει πρόβλημα πιθανολογώ ότι θα το βλέπαμε..
    (~ 3 γαλόνια CP20%) και ένα μπουζί, ( από κομμένο σωληνάκι έπαιξε λίγο φτωχό..)

    Στόχος είναι οι ~50 πτήσεις.. Αν περάσουμε και αυτό το όριο χωρίς φθορές πέραν του φυσιολογικού, θα είναι και από ψυχολογικής πλευράς όλα τέλεια..

    Καταγράφηκε

    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318


    HI ALL


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 19:58:01 »

    μπραβο για το τερας! Thumbs up
    θα ηθελα να το δω να πεταει εξτρεεμ 3ντι!  Wink
    Καταγράφηκε

    live simply, so other people can simply live!
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 10 Απρ 2014, 22:14:19 »

    μπραβο για το τερας! Thumbs up
    θα ηθελα να το δω να πεταει εξτρεεμ 3ντι!  Wink

    αυτό θα ήθελα να το δω και εγώ..

    Αν έρθει κανείς από τους ΠΙΛΟΤΟΥΣ μας, διακοπές το καλοκαίρι στο νησί μας, ας περάσει μια βόλτα από το σύλλογο.. θα χαρώ πολύ να το ξεπουπουλιάσει!
     Grin
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2014, 22:54:04 »

    Τρομέρο φένεται..! μπράβοοο!

    Μετά απο αρκετές πτήσεις θα ήθελα να μάθω πώς τα πάει το ελικόπτερο..



    Μετά από δύο μήνες περίπου λοιπόν και μερικά γαλόνια καύσιμο ακόμη..
    Τελικά είναι όλα οκ.  Thumbs up

    Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο βάρος στο flybar διότι το στροφείο παρά είναι ελαφρύ για τη δύναμη του μοτέρ και σε FFF καμιά φορά (ειδικά με αέρα) φουσκώνει και με εκνευρίζει..

    Από συμπλέκτη - liner - καμπάνα - γρανάζια κανένα πρόβλημα ούτε σημάδια φθοράς.. όπως και με τα ball links.. οι γνωστοί τζόγοι δεν έκαναν ακόμη την εμφάνισή τους.. Ανεση

    Ο YS 120SR είναι σαν να βρίσκεται σε μια κατάσταση συνεχούς στρωσίματος… και η κατανάλωσή του δραματικά μικρή!  uglystupid2
    Ναι μικρή! ( δεν έγραψα λάθος..)

    Οπότε μπορεί πλέον να σταθεί με υπερηφάνεια …  σε ένα ράφι στο εργαστήριό μου.. διότι με τη τουριστική σαιζόν να έχει ήδη αρχίσει, το βλέπω να κάνει διακοπές και αυτό όπως οι τουρίστες στο νησί  εν αντιθέσει με μένα!!  tickedoff


    Καλό καλοκαίρι σε όλους.
     beer
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: TREX 600N με YS120SR!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.