Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.426 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 15:31:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 15:31:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:23]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304426
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 82
    Συνολικά: 84
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρωτάθλημα F5J Νοτιου Ελλάδος 2013  (Αναγνώστηκε 14608 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 19:49:51 »

    Αυτό που δεν είπα, γιατί το θεώρησα αυτονόητο, είναι ότι με το δίλεπτο, θα υπάρχει χρόνος, για να απομακρυνθούν τα πρώτα προσγειωθέντα, γιατι δεν θα είναι πιεστικό να κατέβουν αμέσως και αυτά που έχουν ακόμα αρκετό ύψος.

    Αλλά γιατί στενοχωριόμαστε; Ο κανονισμός είναι σαφής. Το 1 λεπτό ισχύει. Με αυτό θα πορευτούμε, είτε μας αρέσει είτε όχι.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 22:22:17 »



                      Αγαπητέ  Gastron  (έλα , κάνω λίγο πλάκα), και εμένα μου αρέσει η ιδέα
                                                                                                    να σφίγγουν λίγο οι κό..,
               αγώνας είναι, δεν φτάνει που δεν έχουμε  ακρίβεια προσγείωσης αν το κάνουμε 2λεπτο θα είναι παιδική χαρά.

                              Εντάξει, αλλα κάποια αεροδρόμια  δεν θυμίζουν τις πεδιάδες της κεντρικής ευρώπης.
                                                 Μάλλον είναι ο ενας πανω στον άλλο και δεν νομίζω να θέλει κάποιος να καταστρέφονται στη          προσγείωση μοντέλα που εχουν κοστίσει το μέγιστο δυνατόν σε κόπο( Ιδιοκατασκευές) ή σε χρήμα.

                             Παρακαλώ να δούμε όλοι θετικά την δυνατότητα ο αλυτάρχης κατά περίπτωση να αποφασίζει.
                                                  Ερώτηξης: Αν το προτείνουν 2 σύλλογοι ( π.χ ΑΜΣΑ και ΕΑΑ) , ?
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #62 στις: Τετάρτη, 2 Ιαν 2013, 22:40:38 »

    Ο Αλυτάρχης είναι για την εφαρμογή του κανονισμού και όχι τροποποίησης του.

    Για να αλλαχθεί το λεπτό πρέπει να το εισηγηθούν οι σύλλογοι, να το συσκεφθεί η ΕΠΑΕ, εφ'όσον εγκριθεί απο αυτήν την προωθεί στου συλλόγους για σχολιασμό και εισηγήσεις ............

    Και εκεί αρχίζει το πάρτυ !!!!!!!!!!!
    Θα αρχίζουν όλοι μετά να εισηγούνται ότι τους έρθει !!!

    Νομίζω ότι ήδη η ΕΑΑ δια γραφής Προέδρου της δεν το εγκρίνει, κοντά σε αυτήν θα είναι καί άλλοι σύλλογοι, σίγουρα ο ΟΑΜΕΛ.
    Νομίζω ότι και η Θεσ/νικη κινείται στο ίδιο μήκος κύματος αλλά θα μας το πεί και ο πρόεδρός της.
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 07:54:53 »

    Νομίζω ότι ήδη η ΕΑΑ δια γραφής Προέδρου της δεν το εγκρίνει, κοντά σε αυτήν θα είναι καί άλλοι σύλλογοι, σίγουρα ο ΟΑΜΕΛ.
    Νομίζω ότι και η Θεσ/νικη κινείται στο ίδιο μήκος κύματος αλλά θα μας το πεί και ο πρόεδρός της.

    Αγαπητέ Τάσο,

    Το αντίθετο. Δύο χρονιές προσπαθήσαμε να αλλάξουμε το 1 λεπτο σε 2 λεπτά, αλλά η πλειοψηφία απεφάσισε να μην αλλάξει. Δεκτή λοιπόν η απόφαση της πλειοψηφίας.

    Τι φταίει όμως αυτός που του σπάνε π.χ. το fin , αποσσύρει το ανεμόπτερο απο τον αγώνα, και παραγγέλνει νέα άτρακτο που θα ερθει μετά από χ μηνες.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 08:06:24 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #64 στις: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 09:52:04 »

    Φίλε και συναθλητή Γιάννη
    Τα πρώτα προσγειωθέντα απομακρύνονται ουτοσηαλλος. Αυτός που προσγειώνεται μέσα στο δεκάλεπτο – στο 5 στο 7 κτλ το μαζεύει.
    Το πρόβλημα είναι όταν τελειώσει το δεκάλεπτο θα πρέπει να κατέβουν όλη μαζί και τότε είτε έχεις 30 δεύτερα είτε 2 λεπτά δεν μπορείς να μπεις στο χώρο ενώ έρχονται και άλλη να προσγειωθούν. Τι θα πεις κάνε δυο κύκλους για να πάρω το μοντέλο μου.
    Έχει συμβεί αρκετές φορές να έρθουν πολλοί μαζί για προσγείωση στα 5 - 6 λεπτά γιατί απλά άλλαξε ο καιρός και δεν μπορούσαν να κρατηθούν, σε τέτοιες περιπτώσεις και 20 λεπτά να έχεις πάλι όλη μαζί θα κατέβουν.
    Μία λύση είναι η προπόνηση. Πολύ προπόνηση. Και στον αγώνα έναν βοηθό να σε καθοδηγεί. Εδώ προσγειώνονται στο κεφάλι από το καρφί και εμείς δεν μπορούμε να το αποφύγουμε?
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #65 στις: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 10:58:50 »



                     Εχει κάποια ανεμοπτερική η αισθητική αξία να καρφώνεις το ανεμοπτερό σου με τη μύτη στο χώμα?

                                     Εντάξει η ακρίβεια προσγείωσης όπως είναι τώρα στο διεθνή κανονισμό του F5J ,
                                                                ας είχαμε και εμεις διαθέσιμους ΦΑΡΔΕΙΣ χώρους να το υιοθετήσουμε .
                                        Αλλα το κάρφομα που κανουν στο F3J είναι αηδία προς αποφυγή.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #66 στις: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 18:55:12 »



                     Εχει κάποια ανεμοπτερική η αισθητική αξία να καρφώνεις το ανεμοπτερό σου με τη μύτη στο χώμα?

                                     Εντάξει η ακρίβεια προσγείωσης όπως είναι τώρα στο διεθνή κανονισμό του F5J ,
                                                                ας είχαμε και εμεις διαθέσιμους ΦΑΡΔΕΙΣ χώρους να το υιοθετήσουμε .
                                        Αλλα το κάρφομα που κανουν στο F3J είναι αηδία προς αποφυγή.


    Τι σχέση έχει η όλη συζήτηση με το κατα πόσο η ακριβής προσγείωση είναι αισθητικά αποδεκτό ή όχι.

    Γιάννη είμαι σίγουρος ότι και 2 λεπτά εάν είχαμε κάποιοι θα ζητούσαν τρία (3) για τους δικούς τους όγκους που από κάποιους θα κρίνονται λογικοί.

    Αυτό όμως που δεν μου αρέσει είναι η αντιμετώπιση του κανονισμού.
    Αυτός είναι και σε όποιον δεν του αρέσει ας φροντίσει να του αρέσει γιατί με αυτόν θα πετάει.

    Τώρα στενά φαρδια μοντέλοδρόμια, προτείνω να πετάμε στην Λάρισα μόνιμα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 19:30:51 από Αναστάσιος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #67 στις: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 19:11:47 »

    Μιας και γίνεται αναφορά στο Supra που έχασε το κάθετο σταθερό στον δεύτερο πανελλήνιο αγώνα ,να πω ότι ήταν το δικό μου.Θα μπορούσε να είναι του οποιουδήποτε το αεροπλάνο μιάς και ήταν ένας απ'αυτούς τους γύρους όπου όλοι κατάφεραν να βγάλουν δεκάλεπτα.
    Η δική μου άποψη και της Ε.Α.Θ είναι οτι :
    1.Το επίπεδο των αγωνιζόμενων ανεβαίνει συνεχώς με αποτέλεσμα να καθίσταται πλέον δύσκολο το ξεκαθάρισμα που θα αναδείξει νικητή.
    2.Οι συμμετοχές αυξάνονται με αποτέλεσμα ακόμα και οι περιφερειακοί αγώνες να ζητούν περισσότερο χρόνο ώστε να δίδεται και η ευκαιρία να απορρίπτονται γύροι.Και φυσικά δεν θεωρείται καθυστέρηση το ένα λεπτό παραπάνω ανα γύρο αλλά το οτι τώρα τουλάχιστον υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου αγωνιζόμενοι έλαβαν το μέγιστο βαθμό ποινής για προσγείωση εκτός. Ξεκαθάρισμα δηλαδή.
    3. Θα πρέπει κάποτε να μάθουμε να πετάμε το μοντέλο μας και όχι να πετάει μόνο του.Η προσγείωση στο ανεμόπτερο είναι ένας ελιγμός ακριβείας .Δεν αρκεί μόνο, ενώ βγάζουμε το δεκάλεπτο, στο 9ο λεπτό να βρισκόμαστε στα 100 και 150 μέτρα και η προσέγγιση να γίνεται κάθετη εφόρμηση.
    4. Τα μοντελοδρόμια που πετάμε είναι αυτά που είναι. Ωστόσο τα περισσότερα συμβάντα έγιναν σε μοντελοδρόμια πολύ μεγαλύτερα απο της Ε.Α.Θ, στα  Μουδανιά στις Σέρρες  ακόμη και στο Ακραίφνιο.
    5. Επειδή οι συγκρούσεις και οι ζημιές κατα την απογείωση και τη πτήση ηταν όλ' αυτά τα χρόνια υπερπολλαπλάσιες των ζημιών κατα την προσγείωση και για όλα τα παραπάνω ,η Ε.Α.Θ εμμένει στο λεπτό θεωρώντας το αρκετό. Αλλωστε μιλάμε για αγώνες και στους αγώνες υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο του ατυχήματος.
    Καλή χρονιά σε όλους,
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 21:59:43 από nickhawk » Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #68 στις: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 23:10:44 »



                       1.Το επίπεδο των αγωνιζόμενων ανεβαίνει συνεχώς με αποτέλεσμα να καθίσταται πλέον δύσκολο το ξεκαθάρισμα που θα αναδείξει νικητή.

                        Το ξεκαθάρισμα θα γίνετε πολύ πιο τίμια με τον νεο κανονισμό , οταν φτιάξει ο Greele το νεο διακόπτη.
                 Αλλος θα βγάζει το δεκάλεπτο κόβοντας μοτερ απο τα 60 μετρα και αλλος αποτ α 220μ.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #69 στις: Πέμπτη, 3 Ιαν 2013, 23:52:13 »



                       1.Το επίπεδο των αγωνιζόμενων ανεβαίνει συνεχώς με αποτέλεσμα να καθίσταται πλέον δύσκολο το ξεκαθάρισμα που θα αναδείξει νικητή.

                        Το ξεκαθάρισμα θα γίνετε πολύ πιο τίμια με τον νεο κανονισμό , οταν φτιάξει ο Greele το νεο διακόπτη.
                 Αλλος θα βγάζει το δεκάλεπτο κόβοντας μοτερ απο τα 60 μετρα και αλλος αποτ α 220μ.

    Και οταν τον φτιάξει θα πετάνε οι μισοί εκεί .... οι υπόλοιποι θα μείνουν στο τωρινό
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #70 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 08:09:26 »

    Και οταν τον φτιάξει θα πετάνε οι μισοί εκεί .... οι υπόλοιποι θα μείνουν στο τωρινό

    Σίγουρα θα υπάρξουν και αθλητές που θα τους αρέσει περισσότερο το τωρινό σύστημα.
    Με το νέο σύστημα θα έχουμε μία μεγαλύτερη καθυστέρηση μετά κάθε γκρουπ, για να διαβαστούν όλα τα αλτίμετρα που έπιασαν δεκάλεπτο.
    Και δεν θα ηταν fair να ξεκινάει η απογείωση του επόμενου γκρουπ, όταν ο βοηθός κάποιου περιμένει υποχρεωτικά με το μοντέλο του στη σειρά για ανάγνωση δεδομένων.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #71 στις: Παρασκευή, 4 Ιαν 2013, 08:14:17 »

                      1.Το επίπεδο των αγωνιζόμενων ανεβαίνει συνεχώς με αποτέλεσμα να καθίσταται πλέον δύσκολο το ξεκαθάρισμα που θα αναδείξει νικητή.
                        Το ξεκαθάρισμα θα γίνετε πολύ πιο τίμια με τον νεο κανονισμό , οταν φτιάξει ο Greele το νεο διακόπτη.
                 Αλλος θα βγάζει το δεκάλεπτο κόβοντας μοτερ απο τα 60 μετρα και αλλος αποτ α 220μ.

    Ναι συμφωνώ.
    Το ύψος ανόδου θα διαμορφώνει τη σειρά προσγείωσης μόνο σε όσους έχουν πιάσει δεκάλεπτο.
    Ετσι θα υπάρχει μόνο ένα "μηδέν" σε κάθε γκρουπ.
    Και θα ελευθερωθεί ο αριθμός στοιχείων της μπαταρίας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #72 στις: Σάββατο, 9 Φεβ 2013, 18:53:16 »



               Πότε με το καλό
                             να περιμένουμε το πρόγραμμα αγώνων του 13?
                                            Συνήθως πότε ανακοινώνεται?
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #73 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2013, 09:22:50 »

    kaλημερα
    αρχες  μαρτιου  περσι νομιζω οτι  ανακοινωθηκαν οι αγωνες
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Πρωτάθλημα F5J Νοτιου Ελλάδος 2013
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.