Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 05:57:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 05:57:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:09]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304512
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 125
    Συνολικά: 125
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ποια Τηλεκατεύθυνση ?  (Αναγνώστηκε 15630 φορές)
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #60 στις: Παρασκευή, 27 Ιούλ 2012, 08:39:17 »

    μηπως περασαμε στην αντιπερα οχθη Ολα τα frame των ελικοπτερων ειναι κατασκευασμενα απο καρμπον και πεταμε απειρα ελικοπτερα με τις ευλογιες των εταιριων στα ελικοπτερα δεν υπαρχει χωρος για μακρυα απο καρμπον ουτε βρισκεις θεση αλλη παρα μονο πανω σε καρμπον στηριξει  πετανε ακομη γιατι ? Cheesy  Cheesy
    Καταγράφηκε
    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 560


    SV2BLH


    « Απάντηση #61 στις: Παρασκευή, 27 Ιούλ 2012, 09:34:18 »

    Τα ελικόπτερα δεν τα πετάς μακρύτερα συνήθως από... 50-80 μέτρα.  Χαμόγελο Χαμόγελο
    Τα αεροπλάνα και ειδικά τα F5D, F5B και F5J κλπ πετούν πολύ μακρύτερα και ειδικά στα γρήγορα δεν θέλεις καμία απώλεια σήματος (brown out).
    Εκεί τηρείς τα περί τοποθέτησης κεραιών όσο γίνεται καλύτερα. Αλλωστε σου τα γράφουν και οι οδηγίες (manual) των δεκτών του κάθε κατασκευαστή.
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #62 στις: Παρασκευή, 27 Ιούλ 2012, 09:55:01 »

    Εχεις ενα δικιο σε αυτο που λες.

    Για να δημιουργηθει κλωβος faraday δεν αρκουν μονο μερικα σκορπια carbon η μεταλλα.
    Παρολαυτα ειναι δεδομενο οτι το ελικοπτερο σου καθως πεταει βρισκεται καποια ms εχοντας την κεραια "κρυμενη" πισω απο μη διαπερατο υλικο δημιουργοντας προβλημα στην επικοινωνια. Εδω θα σε βοηθησει κυριως η δευτερη κεραια η οποια ειναι εκει και για αυτον τον λογο, η πολυ μικρη διαρκεια της απωλειας αυτης (σε ενα loop που διαρκει λιγες εκατονταδες ms ισως για λιγα ms να εχεις το προβλημα αυτο) και τελος η διαχυση και αντανακλαση του σηματος.

    Οι παραπανω αναφορες εχουν πιο πολυ βαση σε hi-tech ανεμοπτερα, τζετ που εχουν ατρακτους με νηματα carbon. Παρολαυτα καλο ειναι να μην στελνουμε στον αερα οτιδηποτε πριν κανουμε οτι καλυτερο μπορουμε για την σωστη λειτουργια του συστηματος.
    Οι γενικες οδηγιες των κατασκευαστων λενε οι κεραιες να μπαινουν μακρια η μια απο την αλλη, καθετα μεταξυ τους. Μην ξεχνας οτι στους 2,4Ghz η κεραια ειναι τα τελευταια 31 χιλιοστα που ειναι γυμνα, φαινονται σαν διαφανο καλωδιο, του λειπει η γκρι θωρακιση, στο προηγουμενο συτημα λογο διαφορετικης συχνοτητας εκπομπης κεραια ηταν ολο το καλωδιο.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #63 στις: Παρασκευή, 27 Ιούλ 2012, 14:29:29 »

    Για ανεμόπτερα που θα πετάξουν μακριά υπάρχουν ειδικοί δέκτες με μακρυές κεραίες. Τουλάχιστον η μία από αυτές να είναι κάθετη στο επίπεδο των φτερών.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gravitywins
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 147


    « Απάντηση #64 στις: Παρασκευή, 27 Ιούλ 2012, 19:23:37 »

    Εχεις ενα δικιο σε αυτο που λες.

    Για να δημιουργηθει κλωβος faraday δεν αρκουν μονο μερικα σκορπια carbon η μεταλλα.
    Παρολαυτα ειναι δεδομενο οτι το ελικοπτερο σου καθως πεταει βρισκεται καποια ms εχοντας την κεραια "κρυμενη" πισω απο μη διαπερατο υλικο δημιουργοντας προβλημα στην επικοινωνια. Εδω θα σε βοηθησει κυριως η δευτερη κεραια η οποια ειναι εκει και για αυτον τον λογο, η πολυ μικρη διαρκεια της απωλειας αυτης (σε ενα loop που διαρκει λιγες εκατονταδες ms ισως για λιγα ms να εχεις το προβλημα αυτο) και τελος η διαχυση και αντανακλαση του σηματος.

    Στα συστήματα DSM2/DSMX δεν υπάρχει καμμία απώλεια σήματος ούτε για χιλιοστά του ms. Αν υπάρχει απώλεια αναβοσβήνει το ενδεικτικό led του δέκτη. Οι δύο κεραίες έχουν τον ρόλο του redundant system. Και οι δύο πιάνουν το ίδιο σήμα, όχι απαραίτητα από την ίδια διαδρομή, αλλά το ίδιο σήμα. Αν η μία δεν το πιάσει και το εχει η άλλη, για τον δέκτη είναι ακριβώς το ίδιο.
    Καταγράφηκε

    Never argue with an idiot, he'll drive you down to his level and beat you by experience.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #65 στις: Παρασκευή, 27 Ιούλ 2012, 23:27:17 »


    Δεν λεμε κατι διαφορετικο. Αυτο εξηγω και εγω. Εαν ειχε μια κεραια υπαρχουν περιπτωσεις οπου αυτη η κεραια δεν θα ειχε την καλυτερη θεση ως προς τον πομπο, αυτο το προβλημα ερχεται να επιλυσει η δευτερη κεραια γιαυτο δεν εχεις πρακτικα προβλημα.
    Εαν δοκιμασεις να πεταξεις το ελικοπτερο σου με μια μονο κεραια και αυτη να ειναι κολλημενη με ζελοτειπ πανω με μια μεταλλικη η carbon επιφανεια τοτε σιγουρα θα εχεις προβλημα.

    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #66 στις: Σάββατο, 28 Ιούλ 2012, 23:53:07 »

    Kαλά ξέφυγε πάλι το θέμα .....

     Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    kotsak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 212



    « Απάντηση #67 στις: Κυριακή, 29 Ιούλ 2012, 09:46:17 »

    εξ αλλου δορυφορους δεν εχουν διπλους  ολοι οι δεκτες, μονο οι πολυ μεγαλοι απο 7 καναλια ισως και πανω, τι γινεται με αυτους ? στα ελικοπτερα βαζουμε 7καναλους συνηθως με αυτους πετανε ολα και δεν πετανε ευθεια οριζοντια αλλα περιεργα οποτε το ελικοπτερο ερχεται σε πολλες θεσεις σε μολις δευτερολεπτα και επιπλεον εχει απειρα ηκεκτρονικα και μηχανικα μερη οπως ρολεμαν που μπορουν να βγαλουν παρεμβολες  κτλ κτλ ομως πετανε
    Καταγράφηκε
    extenge
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 449


    Nikos


    « Απάντηση #68 στις: Κυριακή, 29 Ιούλ 2012, 10:14:57 »

    Kαλά ξέφυγε πάλι το θέμα .....

     Ποοολύ άνεση
    Ελπιζω μετα απο τοσες σελιδες να εχει παρει τουλαχιστον Τ/Κ ο ανθρωπος...........
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #69 στις: Κυριακή, 29 Ιούλ 2012, 11:20:02 »

    Kαλά ξέφυγε πάλι το θέμα .....

     Ποοολύ άνεση
    Ελπιζω μετα απο τοσες σελιδες να εχει παρει τουλαχιστον Τ/Κ ο ανθρωπος...........

    Μπα νομίζω ότι πήρε ένα C/L τελικά  Grin
    Καταγράφηκε

    Sky Captain
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 65


    Ή ταν ή πετάν!!


    « Απάντηση #70 στις: Κυριακή, 29 Ιούλ 2012, 14:19:15 »

    Χαχαχαχαχαχαχαχα  laugh laugh laugh laugh Οχι ενταξει παιδια δεν πειρα C/L  Tongue Tongue Θα εχετε νεα της τκ σε λιγες μερες  Cheesy Cheesy Cheesy
    Καταγράφηκε

    F-22 Raptor Homemade From Depron!
    TT EB4 s2 PRO Buggy
    TT Sparrowhawk XB brushless
    ------------------------------------------------------------
    Η απογείωση είναι προαιρετική.. Η προσγείωση υποχρεωτική..!
    Driver Aris Χαμόγελο
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #71 στις: Κυριακή, 29 Ιούλ 2012, 14:40:40 »

    Χαχαχαχαχαχαχαχα  laugh laugh laugh laugh Οχι ενταξει παιδια δεν πειρα C/L  Tongue Tongue Θα εχετε νεα της τκ σε λιγες μερες  Cheesy Cheesy Cheesy

    Μεταξυ μας, και εαν δεν εχω νέα δεν θα μπορέσω να φάω .....

    Ας σοβαρευτούμε λιγάκι !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    hellitop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 781


    achten!!!!!!!!!!!!!!!


    « Απάντηση #72 στις: Κυριακή, 29 Ιούλ 2012, 14:46:58 »

    Χαχαχαχαχαχαχαχα  laugh laugh laugh laugh Οχι ενταξει παιδια δεν πειρα C/L  Tongue Tongue Θα εχετε νεα της τκ σε λιγες μερες  Cheesy Cheesy Cheesy

    Μεταξυ μας, και εαν δεν εχω νέα δεν θα μπορέσω να φάω .....

    Ας σοβαρευτούμε λιγάκι !

     Grin Grin Thumbs up
    Καταγράφηκε
    vooda
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 90



    « Απάντηση #73 στις: Παρασκευή, 24 Αύγ 2012, 02:18:29 »

    Σε απάντηση του extenge που αναρωτιέται αν πήρα τ/κ, ναι πήρα.
    Κατ αρχήν ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν στην ερώτηση μου και να ζητήσω συγνώμη που τόσο καιρό δεν είχα απαντήσει !!!!
    Ο λόγος που δεν απάντησα είναι ότι έχω πάρα πολύ καιρό να μπω σε αερομοντελιστικό forum γιατί βαρέθηκα τις φασαρίες και τους ξερόλες και έτσι αποφάσισα να πετώ μόνος μου ...
    Και είναι πολύ ωραίο! Όποιος το δοκιμάσει θα με θυμηθεί !!! Σίγουρα θα υπάρξουν κάποιοι να σας υπενθυμίσουν τους λόγους ασφάλειας που πρέπει να είναι μαζί σας και άλλα άτομα κτλ ...
    Είναι σίγουρα στην κρίση σας! Αλλά η ψυχική ηρεμία είναι πιστεύω ότι καλύτερο!
    Το συγκεκριμένο forum κατά την άποψή μου είναι το ποιό σοβαρό (αν και μπήκα σήμερα απο τύχη) πιστεύω όμως ότι τα ποιό αξιοσέβαστα πρόσωπα του αερομοντελισμού είναι εδώ.
    Καλές πτήσεις !
    Καταγράφηκε

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΗ. ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΝΩ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΦΤΩΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΗΛΙΘΙΟΣ.
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Ποια Τηλεκατεύθυνση ?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.