Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω => Thema gestartet von: Le_Roi am Mittwoch, 28 Mδr 2012, 19:57:51



Titel: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Le_Roi am Mittwoch, 28 Mδr 2012, 19:57:51
μετά από αρκετή σκέψη κατέληξα στο πρώτο μου θερμικό το οποίο θα είναι το calmato sports 40… για κινητήρα επέλεξα τον super tigret g51 μετά από παρότρυνση φίλου μοντελιστή! Το θέμα μου είναι με τι περιεκτικότητας καύσιμο να τον δουλέψω; Για το στρώσιμο χρειάζεται κάτι με περισσότερο λάδι; :worry: :worry: :worry:


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: w1ndsurfer am Donnerstag, 29 Mδr 2012, 06:59:07
Τι προτείνει το manual του κινητήρα;

Θα μπορούσες να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο (50 cc στο 1ο γαλόνι) για να έχεις περισσότερη ασφάλεια στο στρώσιμο, μετά δεν χρειάζεται


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: evan am Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:21:11
Σύμφωνα με το manual (http://manuals.hobbico.com/sup/sup-manual-v1_1.pdf), το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.

Πιστεύω ότι 10% νίτρο είναι Ο.Κ.

Ο G51 έχει ελατήριο. Για το στρώσιμο ακολούθησε οδηγίες για κινητήρες που δεν είναι ABC:  http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm (http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-102.htm)

(παρόμοιες είναι και οι οδηγίες στρωσίματος του manual)

Καλή συνέχεια.


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: skopos-Komotini am Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:35:37
Φιλαράκι τον καλύτερο κινητήρα αγορασες να το ξέρεις  :thumbs up:
Θέλει ενα γαλονι καύσιμο για να πεις οτι έστρωσε αλλα εντάξει το περισσότερο στον αερα θα το κάψεις .
Βάλτου και 0 % το καίει !


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Γιάννης Κωνσταντακάτος am Donnerstag, 29 Mδr 2012, 09:54:10
Σύμφωνα με το manual (http://manuals.hobbico.com/sup/sup-manual-v1_1.pdf), το καύσιμο πρέπει να περιέχει 18 - 20% λιπαντικό και 0 - 15% νίτρο.

Δε χρειάζεται περισσότερο λάδι στο στρώσιμο. To λάδι μπορεί να είναι συνθετικό, καστορέλαιο ή συνδυασμός των δύο.


Αν το έτοιμο καύσιμο έχει λιγότερο λάδι από 18% πρόσθεσε λίγο καστορέλαιο να έρθει μεταξύ 18% και 20%


Titel: regulator???
Beitrag von: Le_Roi am Freitag, 30 Mδr 2012, 14:35:36
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Μια τελευταία ερώτηση και τελείωσα με το αεροπλάνο μου!!!

Έχω σκεφτεί να βάλω lipo μπαταρία με ένα regulator όπως αυτό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=5863

Το θέμα μου είναι τι μπαταρία να βάλω 2s η 3s και μετά πόσα C να είναι;;
Κάτι τέτοιο θα ήταν καλό http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=82_214&products_id=6438 ή υπάρχουν συγκεκριμένες μπαταριές για τους regulators;


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: orck am Freitag, 30 Mδr 2012, 15:03:20
2S μπαταρια. Θα δουλεψει και με 3S αλλα θα εχεις περιττες απωλειες και βαρος.
Τα C για τοφοδοσια δεκτη και σερβο δεν ειναι κρισιμα. Η συγκεκριμενη μπαταρια μπορει να δωσει 45Α.
Το Calmato Sport σου δεν εχει ιδιατερες απαιτησεις οτιδηποτε και να κανεις εσυ στα στικ, οτιδηποτε σερβο και να βαλεις. Δεν το εχω μετρησει, υποθετω να εχει μεγιστο ρευμα 4Α και πολλα λεω.
Υπολογισε 300mAh για 3 πτησεις 10-12λεπτα.

Για να σε βοηθησω στο δικο μου εχω δυο μπαταριες 2S 700mAh 5C η καθε μια. Σαν να εχω μια 1400mAh 2S 5C.


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Le_Roi am Freitag, 30 Mδr 2012, 15:31:47
Οπότε η επιλογη μου είναι καλη!!! Σ´ ευχαριστώ πολυ!  :D


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Le_Roi am Freitag, 22 Jun 2012, 13:54:23
Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; :-\


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: skopos-Komotini am Freitag, 22 Jun 2012, 14:27:54
Λεει οτι εχει 16% Λάδι βαλε λιγο λαδι ακομα να παει 18 % και εισαι οκ !
Προσωπική αποψη παντα !


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: extenge am Freitag, 22 Jun 2012, 15:24:06
Ένας φίλος μου χάρισε σήμερα ένα καύσιμο το οποίο δούλευε σε αυτοκίνητακι επειδή δεν ήταν ευχαριστημένος όπως μου είπε! Η ερώτηση μου είναι μπορω εγω αυτο το καύσιμο (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=8&products_id=3862)για να μη παει τσάμπα να το βάλω στο αεροπλάνο μου; :-\
Φιλε ακου τη γνωμη μου.......οτι και να κανεις βαζοντας νεο καυσιμο θελεις και καινουριες ρυθμισεις στον κινητηρα σου.......αν λοιπον εχεις ενα καλορυθμισμενο κινητηρα μεχρι τωρα δες αν αξιζει τον κοπο να ξαναψαχνεις για ρυθμισεις μονο για το καυσιμο εκεινο και μετα να πας παλι στις παλιες σου..........αν εχεις κανενα κινητηρα ευαισθητο στις ρυθμισεις οπως asp, magnum, sc, κλπ θα παιδευεσαι μονο για λιγες πτησεις.......αν παλι εισαι γρηγορος και ευκολος σε ρυθμισεις παιξε μπαλα και με το byron......


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Le_Roi am Freitag, 22 Jun 2012, 16:28:44
Θα δοκιμάσω άμα δω ότι θέλει πολλές ρυθμίσεις!!! Το βγάζω βαζω το παλιο και έφυγα....! Ευχαριστώ παντός...  :thumbs up:


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Γιάννης Κωνσταντακάτος am Samstag, 23 Jun 2012, 19:26:05
Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής



Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: extenge am Samstag, 23 Jun 2012, 22:40:04
Αδερφε, κανε τελικα αυτο που λεει ο κυριος Γιαννης...........ξερει.......
Μετα απο αυτα που ειπε εγω ουτε καν θα το ανακατευα με αεροπορικο........


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: orck am Samstag, 23 Jun 2012, 23:05:48
Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ καύσιμο αυτοκινήτου σε αεροπορικό κινητήρα.

Σίγουρα δεν έχουν τα ίδια λάδια. Οι κινητήρες αυτοκινήτου λειτουργούν σε ψηλή περιοχή στροφών, και το λάδι πρέπει να είναι λεπτόρευστο για να το επιτρέπει. Δεν ζορίζονται όπως οι αεροπορικοί με την έλικα.

Αν πρέπει οπωσδήποτε να καταναλωθεί το καύσιμο αυτοκινήτου, μπορείς να το προσθέτεις λίγο λίγο σε αεροπορικό. Οπως έχουμε αναλύσει και στο παρελθόν, και τα αεροπορικά καύσιμα πρέπει να έχουν ικανοποιητικό ποσοστό λαδιού. Μη διστάσεις να προσθέσεις λίγο καστορέλαιο.

Τέλος αυτό που προέχει είναι η θερμοκρασία λειτουργίας. Ενας στρωμένος κινητήρας δεν είναι σωστό να λειτουργήσει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία, απ' ότι έχουν συνηθήσει τα μέταλλά του. Ποτέ δεν είναι αργά για να καεί ένας κινητήρας. Και όταν λέμε "καεί" εννοούμε να διασταλούν τα μέταλλα σε βαθμό που να μη μπορούν να επανέλθουν στην προτέρα θέση όταν κρυώσει. Δηλαδή να χάσει την ελαστικότητα της διαστολής - συστολής



Κε Γιαννη ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες για αυτοκινητα ζοριζονται πιο πολυ απο τους αεροπορικους. Οι μεν γυρνανε πανω απο 20.000 στροφες οι δικοι μας το πολυ στους 10.000. Οι μεν εχουν συμπλεκτη, δηλαδη μεγαλη διακυμανση οσον αφορα το φορτιο οι δε εχουν σταθερο φορτιο με απευεθειας μεταδωση στην προπελα.

Le_Roi τι ακριβως δεν του αρεσε του φιλου σου στο Byron; Τετοιο καιω και εγω σε εναν .28 που εχω, δεν εχω προβλημα κανενα


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Le_Roi am Sonntag, 24 Jun 2012, 02:43:14
Μου είπε ότι είδε μεγάλη διάφορα στη θερμοκρασία! Και νόμιζε ότι η απόδοση του κινητήρα έπεφτε μετα απο λίγη ώρα παιχνιδιού! Λόγο θερμοκρασίας μάλλον!


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: Γιάννης Κωνσταντακάτος am Sonntag, 24 Jun 2012, 07:25:57
Κε Γιαννη ειχα την εντυπωση οτι οι κινητηρες για αυτοκινητα ζοριζονται πιο πολυ απο τους αεροπορικους. Οι μεν γυρνανε πανω απο 20.000 στροφες οι δικοι μας το πολυ στους 10.000. Οι μεν εχουν συμπλεκτη, δηλαδη μεγαλη διακυμανση οσον αφορα το φορτιο οι δε εχουν σταθερο φορτιο με απευεθειας μεταδωση στην προπελα.


Ανέβα με το αυτοκίνητο σε ανηφόρα και θα ζεσταθεί . Τρέχα με 200 στην ευθεία και δεν θα ζεσταθεί.

Δεν είναι οι στροφές που ζεσταίνουν , αλλά η καθυστέρηση να αδειάσει ο κύλινδρος από τα ζεστά αέρια της καύσης. Και η μανία των αερομοντελιστών να σφυρίζουν τη μηχανή για να βγάλει μία στροφή παραπάνω.


Titel: Απ: απορια για καυσιμο
Beitrag von: MODELLSPORT am Sonntag, 24 Jun 2012, 11:22:19
Μου είπε ότι είδε μεγάλη διάφορα στη θερμοκρασία! Και νόμιζε ότι η απόδοση του κινητήρα έπεφτε μετα απο λίγη ώρα παιχνιδιού! Λόγο θερμοκρασίας μάλλον!

Θερμοκραία μ' αυτό το καύσιμο, μόνο μετά από "σφύριγμα" !
Το συγκεκριμένο καύσιμο το χρησιμοποιούμε συνήθως στο στρώσιμο κινητήρων αυτοκινήτου αλλά και σε κινητήρες KYOSHO και παλαιότερων OS MAX.

Μήπως έπρεπε να χρησιμοποιήσει καύσιμο με 20% Νιτρο - 12% λάδι ?

Ας μας πάρει ένα τηλέφωνο ο φίλος σου να τον βοηθήσουμε όπως μπορούμε.

** Δεν ανακατεύουμε διαφορετικά καύσιμα.
** Τα καύσιμο των αυτοκινήτων δεν κάνουν για αεροπλάνα
** Οι κινητήρες αυτοκινήτων ζορίζονται περισσότερο από τους αεροπορικούς.

Modellsport (http://www.modellsport.gr/index.php?main_page=contact_us)