Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:52:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:52:52

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 13
    Gesamt: 13
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Graupner BO-209 Monsun 30cc  (Gelesen 3975 mal)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #15 am: Freitag, 14 Dez 2018, 21:21:24 »

    Βασίλη ευχαριστούμε! Θυμηθήκαμε και ότι χρωστάμε και την πτητική περιγραφή... Tongue

    Το αεροπλάνο είναι πολύ καλοπέταχτο, με "ελαφριά" αίσθηση παρ' όλη τη μικρή χορδή του φτερού. Έχει καλό tracking στο έδαφος (τρίκυκλο γαρ), σηκώνεται σχετικά εύκολα και διατηρεί καλή scale ταχύτητα πλεύσης με 8άρι pitch προπέλας (φοράμε 19x8, τέλειο μέγεθος για τον GF-40).

    Η έκπληξη έρχεται μόλις αρχίσουν τα roll και τα knife, όπου βρίσκουμε ΜΗΔΕΝ coupling με το rudder. Το roll rate είναι καλό (τα deflections φτάνουν και περισσεύουν) και το elevator ευαίσθητο παρ'όλο που είναι αρκετά μικρό. Σχεδόν καθόλου down στο inverted. Φανταστικό sportάκι!

    Η προσγείωση είναι λίγο πιο απαιτητική. Το σκαρί είναι αρκετά "καθαρό" και χάνει ταχύτητα αργά. Τουλάχιστον το κατέβασμα των flaps δεν δημιουργεί φουσκώματα ούτε πολύ pitch change όσο η ταχύτητα είναι ψηλά. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στο flare για να μην ξεκινήσει τα καγκουρώ: η τεχνική απαιτεί μακρά και ρηχή τελική για να πέσει η ταχύτητα και flare τη σωστή στιγμή (ταχύτητα/ύψος) για να ακουμπήσει μαλακά. Πρόωρο flare εγκυμονεί δημιουργεί φούσκωμα ή/και κίνδυνο tip stall (λεπτό φτερό, μικρή χορδή, ailerons έξω-έξω).

    Γενικά μας αρέσει πολύ. Απόδειξη; Κάναμε κάτι που δεν κάνουμε ποτέ: παραγγείλαμε και ένα spare!


    * DSC_7487.jpg (57.78 KB, 800x533 - angeschaut 420 Mal.)

    * DSC_7436.jpg (61.7 KB, 800x533 - angeschaut 418 Mal.)

    * DSC_7498.jpg (12.3 KB, 800x533 - angeschaut 417 Mal.)
    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.045



    « Antwort #16 am: Sonntag, 24 Mai 2020, 19:44:43 »

    Μετά από αρκετό καιρό (και την καραντίνα του κορωνοϊού), ξεσκονίσαμε το Monsun και βούρ για πτήση. Μιάς και το thread δεν είχε βιντεάκι, παραθέτουμε από τη σημερινή ημέρα - παρ'όλα τα εκατομύρια μυγάκια που μας επιτέθηκαν την ώρα που πετάγαμε - καταφέραμε να μήν το σπάσουμε...  angel

    Gespeichert

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Seiten: 1 [2]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Graupner BO-209 Monsun 30cc
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.018 Sekunden mit 24 Zugriffen.