andreas
|
|
« στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 21:24:08 » |
|
Καλησπερα σε ολους.... εχω ξεκινησει την συναρμολογιση του γνωστου μοντελου και κολαω σε ενα θεμα που στο παρελθον με εχει πεδεψει και το απεφευγα οπως ο" διαολος το λιβανι"αυτο δεν ειναι αλλο απο το βαψημο μοντελων .Οσες φορες επιχειρισα παντα ειχα προβλημα με το καυσημο που μου χαλουσε την βαφη. εκτος απο μια φορα που εβαψα με απλο ακρυλικο mobilak . αλλη φορα που ειχα παρει απλα σπρει αυτοκινητου ειχα πολυ κακα αποτελεσματα ......εχει καποιος να προτεινει καποια μαρκα που να ειναι αποδεδειγμενα ανθεκτικη στο καυσημο. και αν γνωριζει να μπαινει σε σπρει .δεν εχω πιστολι και τα υπολοιπα. τελος χρειαζετε καποιοα προεργασια η ατρακτος (εποξικη ) πχ τριψημο η καποιο ασταρι για υποστρωμα?(πλυσιμο για καταλοιπα απο το καλουπι?)Sofos!!!! εσυ κατι πρεπει να ξερεις
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 21:51:33 » |
|
Ανδρέα τελικά το ξεκίνησες.
Λοιπόν, πλύσιμο με σφουγγάρι και σαπούνι. Τρύψιμο με ντοκόχαρτο 800 όλο το μοντέλο,μέχρι να σπάσει η γυαλάδα του. Θα πάρεις surfaseur 2 συστατικών,κατα προτίμηση sikkens.Επίσης και το χρώμα της ίδιας εταιρίας ακρυλικό μονής. Η sikkens σου φτιάχνει το χρώμα που θέλεις σε spray και το surfaseur!!. Αφού περάσεις ένα ελαφρύ χέρι με surfaseur και προσέξεις λίγο περισσότερο τις ραφές,τρύψιμο με 1000 ντουκόχαρτο. Αφού πλέον το ντουκόχαρτο δέν βρίσκει "κόντρα" στην επιφάνεια, το πλένεις πάλι και το στεγνώνεις με αντιστατική πετσέτα που έχουν οι νοικοκυρές. Κρέμασέ το απο το ρύγχος και είσαι έτοιμος. Μήν βιαστείς με το χρώμα να το ρίξεις όλο μαζί!!.Πέρασέ το ένα χέρι,κάνε ένα τσιγάρο και ξανά μέχρι να μελώσει!!!.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 21:54:24 » |
|
Επίσης σημαντική λεπτομέρεια,όταν θα ψεκάζεις το χρώμα να ρίχνεις πρώτα έξω απο το μοντέλο και μετά προχωράς. Αυτό στο λέω διότι όλα τα spray δέν έχουν καλές βαλβίδες και στο πρώτο πάτημα φτύνουν!!.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 22:02:19 » |
|
Τέλος για αντοχή στο χρόνο, αφού το βάψεις και είναι ακόμα νωπό,πάρε πιστολάκι μαλλιών για του κάνεις βαφή φούρνου!. Το σημείο που θα βάψεις να είναι καθαρό απο σκόνες,οπότε με το λάστιχο ρίξε λίγο νεράκι και θα είσαι οκ. Πρόσεχε τα έντομα διότι μαγνητίζονται και κολλάνε.Άν συμβεί αυτό άστο!! μήν το πειράξεις,μόλις στεγνώσει το βγάζεις και δέν γίνεται ζημιά. Άν σου τρέξει το χρώμα κατα τη διάρκεια που βάφεις,πάρε χαρτοταινία και ακούμπησέ την στο σημείο. Τράβηξέ την και ρίξε λίγο ζεστό αέρα με το πιστολάκι.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 22:20:00 από dim sofos »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
lukis
|
|
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 22:08:19 » |
|
ρε παιδια για αερομοντελο μιλατε ? γιατι και εγω το ιδιο προβλημα εχω το βαψιμο αυτο με ασταρι και χρωμα και τα λοιπα δεν θα προσθεσει αρκετο βαρος ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 22:17:05 » |
|
Άν βάψεις με την λογική ότι βάφεις μοντέλο και όχι πόρτα αυτοκινήτου,τότε θα βγεί και ελαφρύ. Το μυστικό είναι στην πρετοιμασία της επιφάνειας.Όσο πιο καλή είναι τόσο λιγότερο χρώμα χρειάζεσαι. Υπ'όψην βάφω μοντέλα απο 12 χρονών!!..έχω βάψει!!!.... πώς λέμε,12 χρόνια φούρναρης έχω κάψει..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
lukis
|
|
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 22:46:03 » |
|
νασε καλα σοφε ...εχω βαψει και εγω με πιστολι αλλα μηχανακι .αεροπλανο που πεταει ομως ποτε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 22:52:34 » |
|
Με αερογράφο πρέπει να δείς αποτέλεσμα!! καθρέπτης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 23:09:14 » |
|
ευχαρηστω !! αυριο λεω να παω για χρωματακια !εχω βαψει και εγω ενα σωρο μονταλακια ( στατικα) αλα οχι με αερογραφο .παλαιοτερα ειχα βαψει με ηλεκτρικο πιστολι ενα f -14 της topflight αλλα βγηκε βαρουτσικο! γιαυτο και ψηλοφοβαμε εκτος φυσικα απο το να μην ξεβαφει..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
lukis
|
|
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 23:12:22 » |
|
εχω αερογραφο αλλα δεν τον εχω δουλεψει ποτε ειναι καλυτερος απο το πιστολι? γιατι ? θα χρειαστω πιο πολυ χρονο να το βαψω αλλα αν τα αποτελεσματα ειναι καλυτερα θα το δωκιμασω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 23:22:15 » |
|
να το ψαρακι εχει δουλεια ακομη αλλα παμε καλα!
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 23:26:35 » |
|
Ανδρέα άν βλέπω καλά στη φωτό, έκοψες την μούρη για να περάσεις την βάση της μηχανής;;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 23:38:33 » |
|
Ναι θα στηριξω το cowl με βιδακια γυρω γυρω απλα μου φανικε ευκολοτερο να κολησω τον καθπεπτη και μετα την βαση με λιγο γωνια δεξια .κολησα με πολυεστερικο στοκο αυτον με τις ινες τον γριζοπρασινο ...στην αρχη ειπα να βαλω την βαση με τον καθρεπτη μεσα και να κοψω την μια μερια για την μηχανη αλλα μετα το μετανιωσα..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 23:42:08 » |
|
Πάντα περνάγαμε απο μέσα όλο το σύστημα και το ανοίγαμε πλάγια. Δέν πειράζει άν έχεις κάνει καλή εφαρμογή θα είναι οκ!. Τι κινητήρα θα βάλεις;;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 2 Φεβ 2007, 23:45:22 » |
|
απο μοτερ τι λες ? εχω ενα 60αρι ROSSI καπου !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|