Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.420 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 18:01:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 18:01:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 17:02]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304420
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 117
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 92
    Συνολικά: 93
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ποιος ο ρόλος το flybar?  (Αναγνώστηκε 1533 φορές)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 19:38:14 »

    Καλησπέρα φίλοι μου...οι γνώστες το θέματος μπορούν να μου εξηγήσουν τι κάνει ακριβώς το flybar σε ενα ελικόπτερο και πως λειτουργει  οταν εμεις δινουμε εντολη στο δεξι στικ?
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    chris-audio
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63


    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 19:51:02 »

    Καλησπέρα,

    διάβασε αυτό και αν έχεις απορία άλλη μας ενημερώνεις.
    Θα στο μεταφράσω και στα ελληνικά μόλις μπορέσω.
    The flybar (or stabilizer bar) is a component of the helicopter's main rotor system that acts to stabilize the main rotor by automatically changing the cyclic pitch, reducing the effect of wind and turbulence and making the helicopter more controllable. The flybar is able to tilt separately from the mast and main rotor disk as it passes through the seesaw.
     
    The flybar can be used in one of three different ways:
    Bell control system
    In its simplest form the flybar is a rod with weights on the end that is mounted perpendicular to the main blades and connected via a mechanical mixer arm to the swashplate and main blade grips. If any force (such as a gust of wind, or the pilot) tries to change the plane in which the rotor is spinning, the flybar will change the cyclic pitch to try to oppose the change. If the force persists, and the rotor is tilted, then over the course of a few seconds, the flybar will follow the mast and therefore the main rotor. This does severely limit the cyclic control authority. When used like this, the flybar is often called a balance bar. This sort of flybar can often be found on the top rotor of a coaxial helicopter (though it is usually at a strange angle, either due to interaction between the two rotors or so that the helicopter can fit into a small box assembled). Hiller control system
     In the Hiller control system, all cyclic pitch control is mediated by the flybar. The flybar has a small airfoil paddle on each end, and is able to 'twist' to alter the pitch of the paddles cyclically in response to cyclic inputs. As the paddle pitch changes, the flybar will move to rotate in a different plane to the main rotor, but as it does so, it will change the cyclic pitch of the main blades, causing the main rotor to follow the plane of the flybar. As the flybar paddles have little aerodynamic loading (as they are not carrying the weight of the helicopter), they will maintain their plane of rotation well, even if the main rotor is disturbed by wind or turbulence. The Hiller control system can often be found on fixed pitch helicopters. Bell-Hiller control system
     In the Bell-Hiller system, the pitch of the blades is controlled both directly from the swashplate and indirectly by the flybar (which is also controlled by cyclic inputs). This allows the rotor to keep the instant response of the Bell system with the good cyclic authority of the Hiller system. It is used almost exclusively on collective pitch helicopters.
    Καταγράφηκε

    JR 9503
    JR NEX E8 FBL
    GRAUPNER ELEKTRO TRAINER S
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 20:01:12 »

    σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση...το διαβασα αλλα δεν καταλαβα, βλεπεις τα αγγλικα μου δεν ειναι καλα...αυτο που καταλαβα, (αν καταλαβα καλα) ειναι οτι συνδεεται αναμεσα στο swash plate και τα main rotors με ενα mixing arm και εχουν την ταση να αντιστεκονται στην κατευθυνση που δινει ο χειριστης?
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 20:54:34 »

    για δες και εδω μηπως σε βοηθησει

    http://www.heliclub.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=274:to-flybar&catid=45:technical&Itemid=196
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 3 Δεκ 2012, 22:42:24 »

    ναι φιλε ilias κατι καταλαβα  τωρα Thumbs up
    δηλαδη ας πουμε οτι κοιταμε το ελικοπτερο απο την ουρα...αν δωσουμε λιγο αριστερο στικ, ο δισκος θα γυρει προς τα αριστερα, το flybar ομως λογω αδρανειας θα προσπαθησει να αντισταθει και να ξαναγυρει τον δισκο σε παραλληλη θεση με το εδαφος ετσι? και οσο πιο μακρυ και βαρυ ειναι το flybar, τοσο πιο αδρανες και σταθεροτερο ειναι το heli για εναν αρχαριο που θελει να κανει χοβερ?
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ποιος ο ρόλος το flybar?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.