Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:26:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:26:18

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 179
    Totale: 180
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Μετατροπη Τζετ Mirage Απο θερμικο σε Ηλεκτρικο  (Letto 3737 volte)
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89


    « il: Mercoledì, 9 Gen 2013, 23:37:41 »

    Καλησπερα  παιδια  

    Εχω το παρακατω σχεδιο   .Ενα Μιραζ το οποιο ειναι φτιαγμενο για  κινητηρα  (Ramtec Os-91 vrdf)
    Γνωριζει καποιος αν μπορουμε να το μεταρεψουμε σε ηλεκτρικο  ?
    Το συγκεκριμενο μοντελο ετοιμαζεται να τυπωθει σε plotter και να φτιαχτει  .Οχι να πεταξει   .....
    Αλλα  αν  καποια στιγμη  αποφασιστει   να υπαρχει η δυνατοτητα να δεχεται  ηλεκτρικο κινητηρα ...



    Καλο βραδυ    


    * Mirage 2000.jpg (87.35 KB, 835x600 - visto 599 volte.)
    Loggato
    stavrakis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 101



    « Risposta #1 il: Mercoledì, 9 Gen 2013, 23:44:29 »

    Εχεις σκεφτει να το κατασκευασεις με Depron αντι για Balsa ωστε να ειναι πιο ευκολο; λογικα θα γινεται απο θερμικο να πας σε ηλεκτρικο.... αν δεν κανω λαθος το δυσκολο ειναι το αντιθετο..... δηλ απο ηλεκτρικο σε θερμικο
    Loggato
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89


    « Risposta #2 il: Mercoledì, 9 Gen 2013, 23:48:22 »



    Ευχαριστω πολυ για την γρηγορη απαντηση   


    Depron  δεν το  θελω .
    Οπως εχω πει θελω να το φτιαξω μπαλσινο .Χρονο αφθονος και να δοκιμασω  αν μπορω να το τελειωσω   

    Δεν το πολυγουσταρω  το Depron   


    Καλο βραδυ   
    Γιωργος 

    Loggato
    stavrakis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 101



    « Risposta #3 il: Mercoledì, 9 Gen 2013, 23:57:42 »

    Κοιτα φανταζομαι πως γινεται.... απλα ξερεις τα γνωστα... θα θελει μεγαλη φανα και μοτερ και λογικα μπορεις οπου θα ειχε δεξαμενη για τα καυσιμα να βαλεις τις μπαταριες... Μια καλη ιδεα ειναι επισης αν χρειαστεις παραπανω μπαταριες να τις βαλεις σε εξωτερικη centerline δεξαμενη....
    Loggato
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #4 il: Giovedì, 10 Gen 2013, 07:53:56 »

    ................
    Δεν το πολυγουσταρω  το Depron   


    Με την εξηλασμένη πολυστερίνη ? τι λες?
    Πράσινο ή μπλε φελιζολ υψηλής πυκνότητας. Για ηλεκτρικό είναι μια χαρά.


    * mirage1.JPG (15.83 KB, 794x224 - visto 528 volte.)

    * mirage2.JPG (14.52 KB, 668x301 - visto 525 volte.)

    * mirage3.JPG (15.66 KB, 764x224 - visto 520 volte.)
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 359



    « Risposta #5 il: Giovedì, 10 Gen 2013, 09:36:33 »

    καλημερα φιλε ,

    δεν υπαρχει καποια ιδιαιτερη  δυσκολια στην μετατροπη σου , ετσι και αλλιως και αυτο με φανα ειναι απλα με θερμικο κινητηρα , στην θεση του θα μπει ενα δυνατο μοτερ με την καταλληλη διατομη φανας  , την οποια θα βρεις απο το συνολικο βαρος του αεροπλανου , δηλαδη ποσο εκτιματε βαση σχεδιου οτι θα ζυγιζει , λεω τωρα  πχ 2.0 κιλα ......... θα κανεις την ερευνα σου στο νετ για φανα που να σου δινει ( κατα την προσωπικη μου αποψη ) τουλαχιστον ενα προς ενα ωση και πανω πχ 2.0 και πανω κιλα ωση .

    προσεξε  επισης για την ορθη κατασκευη του τουνελ ροης αερα της φανας ,  επαρκη εισοδο αερα προς την φανα και σωστη διατομη στην τελικη αποληξη του αερα , υπαρχει μια σχεση που πρεπει να τηρησεις ( εισοδος & εξοδος αερα  )  για να εχεις το μεγιστο δυνατο αποτελεσμα με τον εξοπλισμο που θα χρησιμοποιησεις .

    εννοειτε αφου κατασταλαξεις στον εξοπλισμο σου να μπορεις να υπολογισεις την σωστη  θεση του για το κεντρο βαρους του .

    κατα εμενα θα σε διευκολινει να γνωριζεις  εκ των προτερων τι εξοπλισμο ενδεχεται να χρησιμοποιησεις .


     
    Loggato

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89


    « Risposta #6 il: Giovedì, 10 Gen 2013, 19:53:51 »

    Καλησπερα  παιδια   

    Ευχαριστω πολυ  για τις απαντησεις   .

    Φιλε  Γιαννη τα κομματια με το Φελιζολ ειναι πολυ ομορφα  .Το επομενο  που θα προσπαθησω θα ειναι Φελιζολενιο   

    Φιλε  Αλεξ  σε ευχαριστω πολυ  που με  την απαντηση σου μου εδωσες να καταλαβω τι πρεπει να προσεξω ...Για αρχη  περιμενω να εκτυπωσω τα σχεδια και να ξεκινησω την κατασκευη  .Οπως εχω πει  δεν φτιαχνεται για να πεταξει  .Μπορει ομως καποια στιγμη να το δοκιμασω  και αυτο   

    Καλο βραδυ    και καλη συνεχεια   
    Loggato
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 359



    « Risposta #7 il: Venerdì, 11 Gen 2013, 10:13:52 »

    σε καθε περιπτωση καλη επιτυχεια φιλε μου .

    Loggato

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 359



    « Risposta #8 il: Venerdì, 11 Gen 2013, 12:43:50 »

    Ειτε βαλεις εξοπλισμο ειτε οχι ,

    καλο ειναι εκ των προτέρων να έχεις ετοιμο το τουνελ της φανας τειροντας τον παρακατω κανονα για την βέλτιστη αποδοση της ,

    το μηκος του τουνελ θα πρεπει να ειναι 4 φορες η διατομη της φανας που θα βαλεις , π.χ 90mm * 4 =  μήκος τούνελ  360 mm , και η απόληξη ( εξάτμιση ) να ειναι κατα 15% εως 20 % μικρότερη απο την εισαγωγή της φανας π.χ 20 % στην 90mm φανα ειναι 18mm οποτε η απόληξη θα ειναι 72 mm .

    το τούνελ μπορείς πολύ εύκολα να το φτιάξεις απο ακτινογραφία ή πλαστικές σελίδες βιβλιοδεσίας .

    Αν καποιος αλλος φιλος γνωριζει κατι παραπανω , καλοδεχουμενο .

    Loggato

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89


    « Risposta #9 il: Sabato, 12 Gen 2013, 19:21:23 »

    Καλησπερα   

    Ευχαριστω πολυ ολους για τις πληροφοριες  .
    Ακομα αναμενω τα σχεδια απο το plotter   


    Ευχομαι σε ολους καλο σαβατοκυριακο   ............

    Γιωργος   
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Topic: Μετατροπη Τζετ Mirage Απο θερμικο σε Ηλεκτρικο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.034 secondi con 28 queries.