Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 Posts in 12.383 Topics da 6.241 Utenti / Ultimo Utente: Dudleynes
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Giovedì, 2 Mag 2024, 15:31:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Giovedì, 2 Mag 2024, 15:31:51

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6241
    Ultimo utente: Dudleynes
    Statistiche
    Posts Totali: 304419
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 117
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 101
    Totale: 102
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΗΟΒΒΥ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ  (Letto 9333 volte)
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 185


    GG 707


    « il: Sabato, 6 Gen 2007, 00:28:58 »

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??(ΚΑΤΑΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΟΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Ο ΕΛΙΚΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΡΜΙΚΟ...)

    ΓΕΡΑΚΗΣ Γ.

    Loggato

    GG 707
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 618



    « Risposta #1 il: Sabato, 6 Gen 2007, 02:25:14 »

    Χωρίς να είμαι χρόνια στον αερομοντελλισμό θα σου πώ τη δική μου άποψη.

    Ένα τρικάναλο αερομοντέλλο(γκάζι-elevator-rudder) με μεγάλη δίεδρο και συνεπώς σταθερότητα στη πτήση είναι μια καλή αρχή για κάποιον που δεν έχει ξαναπετάξει.Έτυχε να πετάξω ένα τέτοιο μοντέλο κατά την εκπαίδευση μου(ηλεκτρικό) και μου άρεσε αρκετά.

    Ένα τετρακάναλο μοντέλο είναι πιο απαιτητικό από ένα τρικάναλο διότι έχει να χειριστείς και τα ailerons.Κάποιοι υποστηρίζουν την άποψη ότι τα ailerons υπάρχουν στα εκπαιδευτικά λόγο marketing.Η διεδρος δεν αλλάζει απο το τρικάναλο.Τετρακάναλα θα είναι και τα επόμενα μοντέλα που θα αποκτήσεις.Θα εξοικιωθείς από την αρχή με τριαξονικά.Εγώ με ένα τέτοιο ξεκίνησα.(δίεδρο στις 6 μοίρες και αεροτομή flat bottom,1.60 εκπετασμα,.40 μηχανή)

    Όσον αφορά τη μηχανή,για αρχή μια ηλεκτρική θα ήταν καλύτερη από το να μπλέξεις με κάυσιμο,ρυθμίσεις και ξανά ρυθμίσεις.
    Να προσέξεις το εκπαιδευτικό σου να είναι όσο πιο εκπαιδευτικό γίνεται για να σε μάθει αρκετά.Μη μπλέξεις με δήθεν γρήγορα και ακροβατικά εκπαιδευτικά κτλ κτλ.

    Καλή αρχή Wink

    Loggato
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.031


    WWW
    « Risposta #2 il: Sabato, 6 Gen 2007, 02:33:51 »

    Για ηλεκτρικά δεν ξέρω, αλλά αν αποφασίσεις για θερμικό, ένα πλαστικό εκπαιδευτικό όπως το Ready 40 της ARC θα σε απαλλάξει από τα μικροσπασίματα στις μετακινήσεις και στις πολύ βαρειές προσγειώσεις και θα σε βοηθήσει να κάνεις και μερικά ακροβατικά όταν μάθεις να πετάς. Πετάει και αργά και γρήγορα με την ίδια σχεδόν ευστάθεια.
    Loggato

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 360



    « Risposta #3 il: Sabato, 6 Gen 2007, 09:17:56 »

    εγω επειδη περασα απο ηλεκτρικα ειμαι λατρης του e-starter  και δεν σου κρυβω οτι προχτες εφτιαξα το τριτο μου ( το πρωτο ταλαιπωρηθηκε πολυ και του εκανα ευθανασια, το δευτερο το δωρησα ) . Αυτο που εφταξα εχει ενα διαφορετικο set up , με ενα παρα πολυ ισχυρο κινητηρα που μπορει να κανει τα παντα.
    Ομως εμαθα πολλα με αυτο , και πανω απο ολα , ακομη και για ενα σαβ/κο να φυγω με την οικογενεια, δεν μου πιανει χωρο , και παντα το εχω μαζι και κανω την πλακα μου
    Βασικα ειναι ισως το καλυτερο ηλεκτρικο εκπαιδευτικο
    Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #4 il: Sabato, 6 Gen 2007, 09:22:07 »

    Τετρακάναλο.
    Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #5 il: Sabato, 6 Gen 2007, 09:23:18 »

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??

    Τετρακάναλο.
    Loggato
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 360



    « Risposta #6 il: Sabato, 6 Gen 2007, 09:28:41 »

    παντως εγω ενα τρικαναλο γνωστης εταιριας rtf που αγορασα , δεν πεταξε ποτε, ουτε καν απο τους προχωρημενους αερομοντελιστες που το εδωσα να το δοκιμασουν....... Ποοολύ άνεση .170 ευρω, αερας!!!!!!!!...........
    ara TΕΤΡΑΚΑΝΑΛΟ!!!!!
    Loggato
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #7 il: Sabato, 6 Gen 2007, 12:49:21 »

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??(ΚΑΤΑΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΟΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Ο ΕΛΙΚΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΡΜΙΚΟ...)

    Νομίζω ότι κάτι υπάρχει στο βιβλίο μου.

    jkon
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.861



    « Risposta #8 il: Sabato, 6 Gen 2007, 14:12:54 »

    τετρακαναλο και συμφωνω για Estarter.
    ξεκινας χωρις να βαλεις ailerons και μολις προχωρησεις τα βαζεις
    Loggato

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 296



    « Risposta #9 il: Sabato, 6 Gen 2007, 17:52:42 »

    Άποψη μου είναι ότι ένα "βαρύ" τετρακάναλο θερμικό εκπαιδευτικό είναι ότι καλύτερο. Μόνο έτσι μαθένει κανέις να πετά πραγματικά. Μπορεί στην αρχή να είναι λίγο πιο δύσκολο, να χρειαστείπερισσότερα χρήματα, αλλά πραγματικά μαθαίνει. Ένα μικρό ηλεκτρικό, με τρία κανάλια, που πετάς στη πλατεία, τι να σε μάθει? Ενώ ένα πιο μεγάλο, σωστό αεροπλάνο είναι πραγματικός δάσκαλος, σε σωστούς χειρισμούς, (τετρακάναλο) σε σταθερή πτήση ενός μεγάλου αεροπλάνου (βάρος και μεγάλος κινητήρας), σε ταχύτητες κ.λ.π.

    Πάντα βέβαια με κάποιον πιο έμπειρο δίπλα, γιατί ένα αεροπλάνο του 1,60 μόνος σου είναι λίγο (πολύ) βάρβαρο......



    Επίσης σε αυτή την κατηγορία προτείνω πλαστικά μοντέλα, όχι ξύλινα. Επισκευάζονται απίστευτα γρήγορα και έυκολα.....
    Loggato
    tasos_argos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 30



    « Risposta #10 il: Sabato, 6 Gen 2007, 18:27:06 »

    Άποψη μου είναι ότι ένα "βαρύ" τετρακάναλο θερμικό εκπαιδευτικό είναι ότι καλύτερο. Μόνο έτσι μαθένει κανέις να πετά πραγματικά. Μπορεί στην αρχή να είναι λίγο πιο δύσκολο, να χρειαστείπερισσότερα χρήματα, αλλά πραγματικά μαθαίνει. Ένα μικρό ηλεκτρικό, με τρία κανάλια, που πετάς στη πλατεία, τι να σε μάθει? Ενώ ένα πιο μεγάλο, σωστό αεροπλάνο είναι πραγματικός δάσκαλος, σε σωστούς χειρισμούς, (τετρακάναλο) σε σταθερή πτήση ενός μεγάλου αεροπλάνου (βάρος και μεγάλος κινητήρας), σε ταχύτητες κ.λ.π.

    Πάντα βέβαια με κάποιον πιο έμπειρο δίπλα, γιατί ένα αεροπλάνο του 1,60 μόνος σου είναι λίγο (πολύ) βάρβαρο......
    Συμφωνώ με το Φώτη Thumbs up
    Loggato
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #11 il: Sabato, 6 Gen 2007, 21:37:44 »

    παντως εγω ενα τρικαναλο γνωστης εταιριας rtf που αγορασα , δεν πεταξε ποτε, ουτε καν απο τους προχωρημενους αερομοντελιστες που το εδωσα να το δοκιμασουν....... Ποοολύ άνεση .170 ευρω, αερας!!!!!!!!...........
    ara TΕΤΡΑΚΑΝΑΛΟ!!!!!

    ΔΕΝ υπάρχει μοντέλο γνωστής εταιρείας που να μην πετάει! 
    ΥΠΑΡΧΕΙ μοντέλο γνωστής εταιρείας που είναι ΔΥΣΚΟΛΟ στην πτήση του! 

    Το γνωστής εταιρείας είναι πάντα σχετικό...
     Wink

    Μάνος
    Loggato
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #12 il: Sabato, 6 Gen 2007, 21:40:57 »

    ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟ ΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΕΔΡΟ ΚΑΙ RUDDER ELEV Η ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΑΞΩΝΕΣ..??(ΚΑΤΑΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΟΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Ο ΕΛΙΚΑΣ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΡΜΙΚΟ...)

    ΓΕΡΑΚΗΣ Γ.




    Εάν διαβάσεις το βιβλίο του Θείου τότε θα καταάβεις (εάν έχεις χρόνο) τις διαφορές από το ένα στο άλλο (3κ ή 4κ). Το πως θα ξεκινήσεις έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες και πάνω από όλα με το ποσό που θα διαθέσεις.

    Αυτό πάντα με οδηγό το γεγονός ότι κάποια από τα πράγματα που θα πάρεις από ένα ηλεκτρικό θα σου είναι άχρηστα για κάποιο θερμικό κλπ...
    Υπάρχουν κάποια ανάλογα ερωτήματα στο φόρουμ...(ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ!)


    Μάνος
    Loggato
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Risposta #13 il: Sabato, 6 Gen 2007, 22:37:50 »

    Καλησπέρα.

    Παίδες εγώ με δικάναλο μοτοανεμόπτερο έμαθα να πετάω και cox 0.49. Και το δεύτερο μοντέλο μου, Pitts Special με Webra 60!!.
    Loggato
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΚΗΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 185


    GG 707


    « Risposta #14 il: Sabato, 6 Gen 2007, 23:06:44 »

    Φιλοι μου χρονια πολλα
    καταρχας εγω προσωπικα εχω περασει το πρωτο σταδιο εκπεδευσης αλλα εθεσα το ερωτημα για τους νεοτερους φιλους μας  που μπενουν στο Hobby για να βλεπουν ετoιμη απαντηση και να μην ψαχνουν να βρουν μια λιση για παρα πολυ ...βεβεα οποιος θα ηθελε να μαθει καλυτερα τι γινεται και γιατι καλο θα ηταν να διαβασει το βιβλιο του Θειου Γιαννη... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    φιλικα ΓΕΡΑΚΗΣ Γ.
    Loggato

    GG 707
    Pagine: [1] 2  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Topic: ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΗΟΒΒΥ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.041 secondi con 27 queries.