Οπως αναφέρω στο
"Πρόγραμμα Γαλαξίας" και ειδικά στο δεύτερο στάδιο με τίτλο : "Εκτόνωση", ο νέος αερομοντελιστής θέλει να δοκιμάσει από νωρίς το αερομοντελιστικό του δαιμόνιο, σχεδιάζοντας, ή τροποποιώντας υπάρχοντα σχέδια.
Είναι λοιπόν αναμενόμενο να γίνουν πολλές μετατροπές στον Τηλέμαχο, άλλες με μεγάλη επιτυχία και άλλες με λιγότερη επιτυχία.
Εχω ήδη παρακολουθήσει την πτήση δύο Τηλέμαχων που τους έβαλαν πηδάλια κλίσεως, και μικρότερη δίεδρο, και πήγαιναν πολύ καλά.
Δεν ενοχλούμαι αν κάποιος θέλει να κάνει μετατροπές στο σχέδιο του Τηλέμαχου.
Απλά αποτρέπω τους αρχάριους, να κάνουν κάποια μετατροπή που θα αλλάξει τα χαρακτηριστικά του αεροπλάνου, και δεν θα είναι πλέον εκπαιδευτικό, ή θα καταλήξει ανασφαλές για πτήση.
Η συμβουλή είναι απλή: αν είσαστε αρχάριος, φτιάξτε πρώτα το γνήσιο σχέδιο. Αν μετά νιώσετε την ανάγκη να κάνετε αλλαγές, μην αγνοήσετε το θέμα της αντοχής στις καταπονήσεις της πτήσης.
Και διπλάνο μπορεί να γίνει και υδροπλάνο μπορεί να γίνει, και λαστιχοκίνητο έχει γίνει, και indoor ετοιμάζεται.
Είναι πλέον κοινή διαπίστωση, και δεν μπορώ να κρύψω την ικανοποίησή μου, ότι επί 35 χρόνια, ο Τηλέμαχος είναι παρών, και δίνει την απαραίτητη βοήθεια στον αρχάριο να κάνει τα πρώτα του βήματα στην πτήση με τηλεκατευθυνόμενο αερομοντέλο.
Τέλος, όποιος θέλει το σχέδιο του Τηλέμαχου σε κλίμακα 1:1 δεν έχει παρά να μου στείλει την ταχυδρομική του διεύθυνση και θα το λάβει δωρεάν (όπως το έλαβαν και οι προηγούμενοι).