Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 23:04:32

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 23:04:32

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 41
    Total: 41
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Μετατροπές στον πασίγνωστο Τηλέμαχο!  (Lu 8426 fois)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #30 le: Samedi, 9 Mai 2009, 14:55:31 »

    Συμφωνώ κι εγώ με τον Ηλία, πιθανόν αυτά τα κομμάτια να σε προδώσουν σε κάποιο ζόρισμα...

    Επίσης βλέπω πως και στην κεντρική δοκό έχεις κάνει ένωση μόνο με κόλλα. Νομίζω πως είναι πιο ασφαλές όταν ενώνεις δοκούς να τις κάνεις "σάντουιτς" με 2 μικρά κομμάτια κόντρα πλακέ και να φροντίζεις να κάνεις όσο το δυνατόν πιο λίγες ενώσεις μπορείς. Δλδ μην τεμαχίζεις τη δοκό σου άσκοπα, μόνο αν δεν υπάρχει άλλη λύση.
    Ακόμη, το σημείο ένωσης καλό είναι να βρίσκεται στο κέντρο ώστε να υπάρχει συμμετρία στην ελαστικότητα του φτερού,
    αν το σημείο ένωσης βρίσκεται στην άκρη το φτερό δεν συμπεριφέρεται το ίδιο σε όλο το μήκος του.

    Βέβαια, οι παραπάνω επισημάνσεις αφορούν φτερά που θα δεχτούν σημαντικές πιέσεις κατά την πτήση.
    Στον Τηλέμαχο, σε νορμάλ πτήση, πιθανόν να μην έχεις πρόβλημα.
    Σαν τεχνική κατασκευής όμως - και για τις μελλοντικές σου κατασκευές - είναι λάθος...


    * dokossss.jpg (28.25 Ko, 600x171 - vu 318 fois.)
    Journalisée

    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 86



    « Répondre #31 le: Samedi, 9 Mai 2009, 15:01:25 »

    Καταλαβα την επισυμανση σας και οσο το σκεφτομαι τοσο πιο σωστη μου φαινεται η αποψη σας. Τελικα ηδη τα εκοψα και θα βαλω μονοκοματο. Φωτογραφιες στη συνεχεια.
    « Dernière édition: Samedi, 9 Mai 2009, 15:14:59 par Angelo » Journalisée
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 86



    « Répondre #32 le: Samedi, 9 Mai 2009, 15:06:17 »

    Για την ενωση τωρα, ακριβως αυτο εχω κατα νου απλα δεν το εθιξα αυτο το θεμα. θα γινει παντως. Αρχικα το μηκος της δοκου ηταν οσο επρεπε αλλα θα πω αργοτερα τι συνεβει και τελικα χρειαστηκε προσθετικη. laugh
    Journalisée
    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Μετατροπές στον πασίγνωστο Τηλέμαχο!
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.019 secondes avec 25 requêtes.