Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:41:02

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:41:02

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 18
    Total: 18
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: STINSON SM-6000 airliner  (Lu 4724 fois)
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 390


    « Répondre #15 le: Lundi, 15 Juil. 2019, 16:47:17 »

    Στη συνέχεια ήρθε η σειρά για την κατασκευή των nacells. Επάνω τους στηρίζονται οι δύο κινητήρες των φτερών, το σύστημα προσγείωσης και οι αντηρίδες των φτερών.



    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #16 le: Lundi, 19 Aoϋt 2019, 18:56:08 »

    Καλησπέρα Παντελή, πως πάει η πρόοδος της κατασκευής? Θα το προλαβεις;

    Λιγότερο από  χρόνος μένει...

    Γιώργος
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 390


    « Répondre #17 le: Lundi, 19 Aoϋt 2019, 19:10:30 »

    Φοβάμαι πως μάλλον όχι, τουλάχιστον για τον αγώνα. Δυστυχώς φαίνεται ότι η επιλογή μου ήταν πολύ φιλόδοξη και ενδεχομένως πάνω από τις δυνατότητές μου.
     Κατά πάσα πιθανότητα το αεροπλάνο θα είναι έτοιμο (περίπου) αλλά δεν βλέπω ότι θα έχω τον χρόνο για πτητηική προετοιμασία. Υπολογίζω ότι μέχρι το πάσχα πάνω-κάτω θα έχει τελειώσει η κατασκευή. Ο χρόνος μέχρι τις 20 Ιουλίου που είναι η ημέρα αναχώρησης, δεν είναι αρκετός για να λυθούν όλα τα προβλήματα, που σίγουρα θα προκύψουν, και για αρκετή προπόνηση. Μην ξεχνάμε ότι θα πρόκειται για ένα αεροπλάνο 3,15μ άνοιγμα φτερών και 15 κιλών χωρίς τις μπαταρίες (+2,5kg).
    Για κάθε ενδεχόμενο και μετά από ένα ατύχημα που είχα με το Miles, το έβαλα πάλι στον πάγκο με σκοπό να διορθώσω όλα τα ζητήματα που μου είχαν επισημάνει οι κριτές πέρισυ στην Ελβατία. Σε κάθε περίπτωση θα  έχω αεροπλάνο για να συμμετάσχω, αν όλα πάνε καλά μέχρι τότε και έχω την δυνατότητα να κάνω ένα ταξίδι μέχρι τη Νορβηγία.
    Journalisée
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #18 le: Mardi, 20 Aoϋt 2019, 10:29:30 »

    Άσε τα ψόφια και δούλευε...
     Grin
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #19 le: Mardi, 20 Aoϋt 2019, 11:58:24 »

    Καλή συνέχεια τότε αν και εύχομαι να το προλάβεις...

    Έστω και 1-2 πτήσεις να έχεις κάνει, αν είναι εντάξει το μοντέλο, αξίζει να το ρισκάρεις.

    Όσο για το Miles, ελπίζω να το δούμε στην F4C αυτή τη φορά...

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 390


    « Répondre #20 le: Mardi, 20 Aoϋt 2019, 13:38:46 »

    Θεωρείς ότι έχει καλύτερες πιθανότητες τελικής κατάταξης το Miles στην F4C;
    Journalisée
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #21 le: Mardi, 20 Aoϋt 2019, 15:55:58 »

    Αρχικά θεωρώ ότι είναι μοντέλο κατηγορίας F4C.

    Στην F4H χάνεις μεγάλο μέρος της καλής δουλειάς που έχεις κάνει στην κατασκευή και στηρίζεσαι  κυρίως στην πτήση.

    Η πτήση ως απαίτηση είναι ίδια, οπότε δεν βλέπω να χάνεις κάτι... Documentation έχεις, μια καλή προετοιμασία χρειάζεσαι.

    Ναι, μέσα στην εικοσάδα...
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 390


    « Répondre #22 le: Samedi, 5 Oct. 2019, 10:19:16 »

    Με αυτά  έτοιμα, άρχισε το ταίριαγμα του landing gear...











    Journalisée
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #23 le: Mercredi, 9 Oct. 2019, 18:46:24 »

    και μια πρόσφατη στο cockpit που τράβηξα   beer

    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)  |  Κλίμακος (scale) F4C και semi scale (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: STINSON SM-6000 airliner
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.031 secondes avec 24 requêtes.