Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 Posts in 12.389 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 20:47:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Mercoledì, 22 Mag 2024, 20:47:48

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304542
    Topics Totali: 12389
    Online Oggi: 170
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 128
    Totale: 130
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Συντήρηση θερμικού ε/π  (Letto 28583 volte)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #75 il: Domenica, 3 Dic 2006, 19:03:23 »

    Ακριβώς. Φίλτρα βλέπεις μόνο σε αυτοκινητάκια.
    Οι Ε/Π κινητήρες υποφέρουν από άλλα όχι από εισροή ξένων σωμάτων.
    Το μέρος που πετάς "σκοτώνει" το Ε/Π σου.

    Για παράδειγμα σε δικό μου κινητήρα μετά από 250 πτήσεις τύπου FAI άλλαξα μόνο το ρουλεμάν (CP 30%). Το ελατήτιο όχι. O κύλινδρος, κανάλι ελατηρίου, ελατήριο, όψη πιστονιού πεντακάθαρα. ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΣ ΧΑΡΥ είναι προφανώς το ζητημα.
    Σε overhaul που έκανα σε παλαιότερο OS32 που είχα συνεχίζει την καριέρα του ακόμη αδιαμαρτύρητα αλλά πετάει (όσο αυτό γίνεται) σε μέρος χωρίς σκόνη (βοσκοτόπι).

    Φιλικά. Νίκος

    « Ultima modifica: Domenica, 3 Dic 2006, 22:33:39 da Κυρμπέσης Νίκος » Loggato
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 229


    tiger


    « Risposta #76 il: Domenica, 3 Dic 2006, 22:23:01 »

                              Καλησπερα και απο εμενα.Θα γινω ισως λιγο κουραστικος, αλλα θα το επαναλαμβανω με καθε αφορμη.Τα ε/π, ο πρωτος και ο βασικοτερος λογος που υποφερουν ειναι το χωμα.Καταστρεφει ρουλεμαν, πιστονια απο κινητηρες,γραναζια, και γενικα ολα τα κινητα η' ολα τα περιστρεφομενα μερη.Η χρηση ενος μουσαμα,(το εχω  γραψει ισως στα πρωτα 10 μου μηνυματα στο φορουμ),ειναι επιβεβλημενη και απαραιτητη.Ειναι κριμα, πραγματα που στοιχιζουν σε ολους μας σεβαστα ποσα να τα υποβαλλουμε σε τετοιου ειδους φθορες.                                                                                   
                                                                   Τετραδακος Δ.
    « Ultima modifica: Domenica, 3 Dic 2006, 22:36:49 da ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΚΟΣ » Loggato

    Alphasportrc official pilot, Scorpion Power Systems team pilot, LYNX Inovations team pilot
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #77 il: Mercoledì, 13 Dic 2006, 13:12:02 »

    Επανέρχομαι  Wink , πρέπει να γρασσάρω τα thrust bearings; και αν ναι πιο απο τα δύο να βάλω, αυτό που προτείνει η TT ή το άλλο το τεφλονούχο;
    Θα πρέπει να καθαρίσω πρώτα το παλιό;




    * DSCN0842_Medium.JPG (83.19 KB, 800x600 - visto 438 volte.)
    « Ultima modifica: Mercoledì, 13 Dic 2006, 13:14:34 da harrysvr » Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #78 il: Mercoledì, 13 Dic 2006, 19:48:33 »

    Καλό καθάρισμα. Εγώ τα καθαρίζω με σπρευ καθαρισμού για καμπυρατέρ. Φύσιμα καλό και αναλίπανση.
    Νομίζω για την συγκεκριμένη χρήση κάνει οποιαδήποτε γράσσο ακόμη και βιομηχανικός. Το ζητούμενο είναι ο γράσσος να είναι "παχύς" με καλή πρόσφυση ώστε να μην ξεκολάει από την φυγόκεντρο που δέχονται να gribs των blades.
    Ο τεφλονούχος γράσσος νομίζω ότι απλά είναι πολύ πιο "φιλικός" με τα πλαστικά και λαστιχένια μέρη τοιυ Ε/Π.

    Φιλικά, Νίκος
    Loggato
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #79 il: Giovedì, 11 Gen 2007, 23:14:49 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;


    * DSCN0938.JPG (56.21 KB, 640x480 - visto 390 volte.)
    Loggato
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #80 il: Giovedì, 11 Gen 2007, 23:20:00 »

    Σκεψου με τι αλλο θα μπορουσες να τη στηριξεις!!!Αυτη τη στιγμη δεν χρειαζεται να αναλωνεις χρονο σε τετοια πραγματα,αφου ακομα εισαι σε αρχικο σταδιο αν δεν κανω λαθος....Γρηγορες και ευκολες λυσεις..Π.χ. ενα δεσιμο με συρμα μπορει να ειναι αρκετο Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Κοβεται και αυτο,αλλη λυση!!!
    Αν κοβεται η βιδα,δε φταιει η κολλα αλλα μαλλον η βιδα!!!Κοβεται,δεν ξεβιδωνεται Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #81 il: Giovedì, 11 Gen 2007, 23:24:47 »

    Υστερα απο 4 τεπόζιτα η εξάτμιση βρίσκεται όπως βλέπετε στο ίδιο ύψος όπως και όταν ήταν βιδωμένη...
    Loggato
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 158



    « Risposta #82 il: Giovedì, 11 Gen 2007, 23:29:45 »

    Το έφτιαξες ρε θηρίο? Πετάει?
    Άντε και στα δικά μου... Δάκρυ
    Loggato

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #83 il: Venerdì, 12 Gen 2007, 00:21:01 »

    Πετάει αλλά με κομμένα πόδια...
    Loggato
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #84 il: Venerdì, 12 Gen 2007, 08:47:36 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;

    Προφανώς υπάρχουν κραδασμοί υψηλής συχνότητας από την λειτουργεία του κινητήρα.
    Βλέπεις :
    1) Ζύγισμα φάνα
    2) Έλεγχος run-out συμπλέκτη με ωρολογιακό μικρόμετρο

    Τα παραπάνω μπορούν να βεβαιωθούν εάν έχεις αναταράξεις/διμιουργία φυσαλίδων στο τεπόζιτο του Ε/Π. Εφόσον έχεις τέτοια συμπτώματα οι κραδασμοί λόγω ιδιοσυχνότητας "κόβουν" την βίδα σου.

    Φιλικά, Νίκος
    Loggato
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #85 il: Lunedì, 17 Set 2007, 14:46:58 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;

    Προφανώς υπάρχουν κραδασμοί υψηλής συχνότητας από την λειτουργεία του κινητήρα.
    Βλέπεις :
    1) Ζύγισμα φάνα
    2) Έλεγχος run-out συμπλέκτη με ωρολογιακό μικρόμετρο

    Τα παραπάνω μπορούν να βεβαιωθούν εάν έχεις αναταράξεις/διμιουργία φυσαλίδων στο τεπόζιτο του Ε/Π. Εφόσον έχεις τέτοια συμπτώματα οι κραδασμοί λόγω ιδιοσυχνότητας "κόβουν" την βίδα σου.

    Φιλικά, Νίκος


    Πλέον πετάει χωρίς στήριξη...αλλά βλέπω πολλές φυσαλίδες στο HT, πως να τα κάνω "ρε" Νικολή τα 1 και 2 όταν είμαι άσχετος απ`αυτά;;;;

    Loggato
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #86 il: Lunedì, 17 Set 2007, 14:57:50 »

    Υστερα από ένα γαλόνι και αφού πριν το είχα βγάλει και λαδώσει κανονικά(autorotation) τώρα μπλόκαρε ξανά και δεν κινείται(το γκρί γρανάζι)...
    Δηλαδή τώρα έτσι όπως είναι δεν έχω auto, θέλει κάθε τόσο λάδωμα ή έχω πρόβλημα;;;



    * afair_Medium.JPG (81.26 KB, 800x600 - visto 303 volte.)
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #87 il: Lunedì, 17 Set 2007, 15:25:02 »

    Μου έχει κοπεί η βίδα που στηρίζει την εξάτμιση 3 φορές μέχρι τώρα(απο το σασί με το spacer) παρότι είχα βάλει όλων των ειδών κόλλες...
    Σκέφτομαι  να το αφήσω όπως είναι, βαρέθηκα, λέτε να κρεμάσει ή να πέσει η εξάτμιση;

    Εγώ φίλε harrysvr θά σού πρότεινα ροδέλες μέσα έξω επάνω στό σασί, καί περαστή βίδα. Εστι θά σού κρατάει καί τίς στρεβλώσεις στό σασί. Γιατί από ότι βλέπω έχει πονέσει λίγο.
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #88 il: Martedì, 18 Set 2007, 10:23:43 »

    Πλέον πετάει χωρίς στήριξη...αλλά βλέπω πολλές φυσαλίδες στο HT, πως να τα κάνω "ρε" Νικολή τα 1 και 2 όταν είμαι άσχετος απ`αυτά;;;;

    Τον δρόμο για τα Γιαννιτσά τον ξέρεις ?
    Loggato
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 679



    « Risposta #89 il: Martedì, 18 Set 2007, 12:43:45 »

    Εδώ πήγα Κέρκυρα, δε θα πάω Γιαννιτσά...
    Loggato
    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Συντήρηση θερμικού ε/π
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.034 secondi con 28 queries.