Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.535 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 03:24:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 03:24:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:58]

    από ilias
    [Σήμερα στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 15:56]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304535
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 191
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 81
    Συνολικά: 81
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή ατράκτου ανεμοπτέρου F5J  (Αναγνώστηκε 9808 φορές)
    Fly.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 89



    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 16:17:38 »

     Το μπαλόνι μπαίνει για να δημιουργήσει αρνητική πίεση, από μέσα προς τα έξω, ώστε όλα τα υλικά (υφάσματα), να εφαρμόσουν όσο πιο καλά γίνεται στα τοιχώματα του καλουπιού.
    Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, τι ρόλο παίζουν οι κλωστές?Huh?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 16:52:34 »

    Το μπαλόνι μπαίνει για να δημιουργήσει αρνητική πίεση, από μέσα προς τα έξω, ώστε όλα τα υλικά (υφάσματα), να εφαρμόσουν όσο πιο καλά γίνεται στα τοιχώματα του καλουπιού.
    Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, τι ρόλο παίζουν οι κλωστές?Huh?

    ...για να δημιρουγήσει ΘΕΤΙΚΗ πίεση.....
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 18:05:35 »

    Παρακαλειται ο διαχειρηστης , να διαχωρίσει το θέμα της κατασκευής ατράκτου δλδ απο την απάντηση 60 και μετα . Ευχαριστώ.

    Έγινε. Καλή συνέχεια με την κατασκευή και παρουσίαση.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 18:35:12 »

    Σκοπός του κάθε κατασκευαστή  στην περίπτωσή μας είναι  να δημιουργήσει το δυνατόν ελαφρύτερη κατασκευή. Δημιουργώντας θετική πίεση όσοι ρητίνη παραπάνω και να υπάρχει στο ύφασμα, αυτή παραμένει μέσα σε αυτό. Με την αντίστροφη διαδικασία επιτυγχάνεται η παραμονή μόνο της απαραίτητης ποσότητας στο πανί.  Γι αυτό και η ερώτηση μου.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 19:33:25 »

    Σκοπός του κάθε κατασκευαστή  στην περίπτωσή μας είναι  να δημιουργήσει το δυνατόν ελαφρύτερη κατασκευή. Δημιουργώντας θετική πίεση όσοι ρητίνη παραπάνω και να υπάρχει στο ύφασμα, αυτή παραμένει μέσα σε αυτό. Με την αντίστροφη διαδικασία επιτυγχάνεται η παραμονή μόνο της απαραίτητης ποσότητας στο πανί.  Γι αυτό και η ερώτηση μου.


    και πού πάει η περίσσεια της ρητίνης;

    Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως θα ενεργήσει υποπίεση μέσα στο καλούπι.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 20:32:06 »

    Βάζοντας το σε "σακούλα" μετά το τελευταίο πανί τοποθετείς ειδικό τρυπητό πλαστικό (http://shop1.r-g.de/item/390190 από τις τρύπες φεύγει η περιττή ρητίνη), εν συνεχεία ειδικό πανί αναπνοής  ή χαρτί κουζίνας τουλάχιστο σε δύο στρώσεις, (http://shop1.r-g.de/item/390180) κι όλο αυτό στην "σακούλα"  όπου πιέζεται στο καλούπι για όσο χρειαστεί να παγώσει η ρητίνη, συνήθως 24 ώρες.
    Σε δικές μου ατράκτους, όχι ανεμοπτέρων, το αποτέλεσμα ήταν πολύ ικανοποιητικό.
    Φυσικά μιλάω για άτρακτο σε δύο κομμάτια
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Thermal
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 22:26:20 »



            Πολύ σωστα για 2 κομματια.

    Συνεχιζοντας:
       Μετα απο 24 ωρες ανοιγουμε το καλούπι.


    * DSC02255α.jpg (115.2 KB, 617x347 - εμφανίστηκε 523 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Thermal
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2


    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 22:29:52 »



               Ολα καλα.
              Βάρος 130γρ.
              Μόνο που βιάστηκα και εμεινε λιγο μπαλονι μέσα.


    * DSC02259α.jpg (124.76 KB, 723x360 - εμφανίστηκε 530 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.777



    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 23:12:38 »

    Το μπαλόνι μπαίνει για να δημιουργήσει αρνητική πίεση, από μέσα προς τα έξω, ώστε όλα τα υλικά (υφάσματα), να εφαρμόσουν όσο πιο καλά γίνεται στα τοιχώματα του καλουπιού.
    Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι, τι ρόλο παίζουν οι κλωστές?Huh?

    Οι κλωστές είναι μια πατέντα !! για να κρατήθεί για λίγο μέσα και μέχρι να ψιλοκλήσει απο την μία μεριά μόνο...το παραπάνω υφασματάκι που περισέυει επίτηδες και θα πάει να κολήσει στην άλλη μεριά.Μετα το κόβει και το βγάζει.Από την άλλη μεριά ειναι κομένο σύριζα .Το μπαλόνι θα πρεσάρει αυτη την μεριά να κολήσει πάνω στην άλλη σαν ένωση, και σε όλο το καλούπι βέβαια!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ απο μένα για την καταπληκτική δουλεία του καλουπιού και της ατράκτου!!! Thumbs up Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 14 Σεπ 2015, 23:31:53 από evan » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 15 Σεπ 2015, 07:37:11 »


      Και ετσι δεν εχεις να κολλησεις δυο ξεχωριστα κομματια. Το βγάζει έτοιμο.  Παλια πεδευόταν να βαλει τη κόλα με ενα μακρι πινελο ( με ροδάκι;), που στην ακρη του ειχε βάλει και ενα led.
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 17 Σεπ 2015, 08:14:28 »


     Τελικά της περασε και το Primer, πριν μου τη παραδώσει. Γιώργο μπράβο, ειναι κούκλα.


    * DSC02267.JPG (112.23 KB, 876x311 - εμφανίστηκε 410 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 17 Σεπ 2015, 08:16:32 »

    -


    * DSC02266.JPG (120.17 KB, 691x389 - εμφανίστηκε 419 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 17 Σεπ 2015, 08:18:07 »

    κάτω καπάκι για τα σέρβο ( με διαμορφωμένη βάση).


    * DSC02270.JPG (105.29 KB, 1032x301 - εμφανίστηκε 411 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 17 Σεπ 2015, 08:20:35 »

    Ωραία και υπερβολικα δυνατη, αλλα αν το αστάρι ήταν ασπρο θα βόλευεγια ανοιχτό χρώμα.


    * DSC02260.JPG (118.95 KB, 677x381 - εμφανίστηκε 416 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 862



    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 9 Σεπ 2016, 17:21:07 »



                           Καλό φθινόπωρο

                Ο πολυμήχανος μηχανικός ξαναχτύπησε.

                            Άτρακτος ανεμοπτέρου, στα μέτρα σας.
                      Δεν έχω δει μέχρι τώρα κάτι παρόμοιο.


    * DSC01316.JPG (113.35 KB, 1021x314 - εμφανίστηκε 241 φορές.)
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Κατασκευή ατράκτου ανεμοπτέρου F5J
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.