Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:51:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:51:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 12
    Total: 12
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba  (Lu 34212 fois)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « le: Lundi, 17 Oct. 2005, 12:13:17 »

    Καλημέρα σε όλους,

    Ψάχνω εδώ και καιρό να βρω κρύσταλο δέκτη Futaba Single Conversion στην συχνότητα 40.830.  Αν κάποιος καταστηματάρχης που διαβάζει το forum έχει ή κάποιος ξέρει που μπορώ να βρω ας μου πει.  Για άλλη μια φορά (είχα και μια παρόμοια αναζήτηση με έλικες) φαίνεται ότι τα ελληνικά καταστήματα σε τέτοια μικρά, φθηνά, αλλά και πολύ απαραίτητα πράγματα δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία.  Θα αναφέρω σαν χαρακτηριστικό παράδειγμα μεγάλο κατάστημα της Αθήνας που τον Ιούλιο που ρώτησα μου μίλησε για παραλαβή τον Σεπτέμβριο και πριν από 10 μέρες μου είπε για Χριστούγεννα  tickedoff.  Και να φανταστείς ότι δεν έχει ούτε καν ένα οποιοδήποτε ζευγάρι ίδιας συχνότητας πομπού - δέκτη!

    Τέλος πάντων, δυστυχώς κάποια πράγματα δεν αλλάζουν.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Σεραφείμ

    Σημείωμα διαχειριστή: Εγινε αλλαγή στον τίτλο του θέματος, περιέχει την πρώτη ανακοίνωση για επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα.
    « Dernière édition: Mardi, 18 Oct. 2005, 15:28:26 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    George Tokalatsidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 172


    WWW
    « Répondre #1 le: Lundi, 17 Oct. 2005, 13:45:39 »

    Μετά λένε γιατί ψωνίζεις απο έξω.
    « Dernière édition: Mardi, 18 Oct. 2005, 08:21:09 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    Αεροπλάνο αξία: 258 ευρώ.
    Μηχανή αξία: 300 ευρώ.
    Τηλεκατεύθυνση αξία: 350 ευρώ.
    Παρελκόμενα αξία: 70 ευρώ.
    Το να φτιάξεις μόνος σου το δικό σου μικρό αεροπλάνο και να το πετάξεις στα ουράνια αξία: Α Ν Ε Κ Τ Ι Μ Η Τ Η

    George Tokalatsidis
    http://www.aerolesxi.gr
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 251



    « Répondre #2 le: Lundi, 17 Oct. 2005, 16:51:33 »

    Οι συχνοτητες των 40Mhz που ληγουν σε μηδεν δεν επιτρεπονται στην Ευρωπη.
    Στην Ελλαδα στα 40Mhz επιτρεπονται μονο οι συχνοτητες 40.665 / 40.675 / 40.685 / 40.695
    Κατα τη γνωμη μου καλως πρατουν τα μαγαζια και δεν εισαγουν τετοιες συχνοτητες.
    Ισως ειναι το μοναδικο σωστο πραγμα που κανουν.

    Ευαγγελος
    « Dernière édition: Mardi, 18 Oct. 2005, 08:20:13 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #3 le: Lundi, 17 Oct. 2005, 17:27:32 »

    Οι συχνοτητες των 40Mhz που ληγουν σε μηδεν δεν επιτρεπονται στην Ευρωπη.
    Στην Ελλαδα στα 40Mhz επιτρεπονται μονο οι συχνοτητες 40.665 / 40.675 / 40.685 / 40.695
    Κατα τη γνωμη μου καλως πρατουν τα μαγαζια και δεν εισαγουν τετοιες συχνοτητες.
    Ισως ειναι το μοναδικο σωστο πραγμα που κανουν.

    Ευαγγελος


    Ευάγγελε, ίσως θα ήταν το μοναδικό σωστό πράγμα που κάνουνε αν δεν τις πουλούσανε.  Επειδή όμως την έχω πάρει από το συγκεκριμένο μαγαζί που αναφέρω και με την συχνότητα που αναφέρω, ίσως να είναι αλλιώς τα πράγματα.  Ίσως τελικά να είναι χειρότερα τα πράγματα απ' ότι νόμιζα.

    Το περίεργο βέβαια είναι ότι έχω πάρει σε 10 μαγαζιά στην Αθήνα και ούτε ένας δεν μου είπε ότι δεν φέρνει γιατί δεν επιτρέπεται.

    Αλήθεια, δεν ήξερα ότι υπήρχε περιορισμός στις συχνότητες στην Ελλάδα.  Που μπορώ να δω τι ακριβώς ισχύει;

    Σεραφείμ
    « Dernière édition: Mardi, 18 Oct. 2005, 08:20:41 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #4 le: Lundi, 17 Oct. 2005, 19:50:10 »

    Σεραφιμ, δες εδω http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-061.htm#40
    και πιο συγκεκριμενα δες το κανναλι 82-83

    εχω και εγω ΤΚ με 40830 και το κοιταζα χθες και παρατηρησα οτι δεν υπαρχει τετοιο  κανναλι παρολο που το δινουν σαν καναλι 83
    « Dernière édition: Mardi, 18 Oct. 2005, 08:17:46 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #5 le: Lundi, 17 Oct. 2005, 22:42:03 »

    Οι συχνότητες 40.835 και 40.830 είναι κανάλι 83 (στα 40 Mhz). Οπως είπε και ο Ευάγγελος στην Ευρώπη δεν θα βρείτε συχνότητα στα 40 Mhz να λήγει σε μηδέν. Είναι σύστημα της άπω ανατολής, στο Πίνακας συχνοτήτων του Γιάννη Κωνσταντακάτου, που αναφέρει και ο Orck, θα δείτε ότι τα δύο συστήματα των 40 έχουν και ξεχωριστή αρίθμηση των καναλιών, αλλού οι αριθμοί των καναλιών συμπίπτουν σε παραπλήσιες συχνότητες, αλλού όχι.

    Οντως οι συχνότητες στα 40 Mhz για αέρα είναι αυτές που αναφέρει ο Ευάγγελος. Δείτε και το
    http://www.gwsus.com/english/product/receiver/rx%20crystal.htm. Το κανάλι 83 των 40 Mhz (είτε 40.835, είτε 40.830)  είναι για αυτοκίνητα και πλοία. Αυτά είναι τα θεωρητικά.

    Τι γίνεται στην πράξη όμως; Οπωσδήποτε έχοντας μια μη αεροπορική συχνότητα κινδυνεύεις περισσότερο να δεχτείς παρεμβολή από ένα R/C αυτοκίνητο. Από την άλλη μεριά δεν είναι και λίγα τα αυτοκίνητα που φοράνε αεροπορική συχνότητα. Δεν μπορεί λοιπόν να βασιστείς στο θεωρητικό, αν σπάσεις άντε να βγάλεις άκρη. Οπότε καταλήγουμε ότι για ασφάλεια ελέγχουμε ότι σύστημα R/C υπάρχει κοντά μας και συνεννοούμαστε. Θεωρητικά στα 40Mhz μάλλον "κλέβουμε" συχνότητες από τα αυτοκίνητα και τα πλοία.

    Απ' όσο ξέρω, η Ελλάδα δεν έχει ακόμα απαντήσει επίσημα στην Ευρωπαϊκή Ενωση για το θέμα των συχνοτήτων, δείτε το Δελτίο τύπου ΕΛ.Α.Ο. - ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ - Σεμινάριο κριτών ελικοπτέρων και γίνεται προσπάθεια να κατοχυρωθούν όσο το δυνατόν περισσσότερες συχνότητες.

    Οταν καταλήξει επίσημα η Ελλάδα κάπου, κατά κανένα τρόπο ούτε η ΕΛ.Α.Ο ούτε οι σύλλογοι έχουν σκοπό να πάρουν στο κυνήγι όσους βρεθούν εκτός. Σημασία έχει κατά πρώτο λόγο η ασφάλεια των πτήσεων και η διάδοση του αερομοντελλισμού και σαν χόμπυ και σαν άθλημα.

    Από την στιγμή που δεν υπάρχει επίσημη συχνότητα δεν μπορεί να κατηγορηθεί κάποιος επαγγελματίας, καλό είναι όμως να λαμβάνεται υπ' όψιν το τι επικρατεί στην Ευρώπη (που και εκεί υπάρχουν διαφορές). Ακόμα υπάρχουν πολλοί αερομοντελλιστές που πήραν από το εξωτερικό μια τηλεκατεύθυνση και υποστηρίζονται από τα Ελληνικά καταστήματα.

    Ο κρύσταλλος στο κάτω κάτω δεν είναι κάτι φοβερά ακριβό. Η βασική συχνότητα είναι το κυριότερο. Νομίζω πάντως Σεραφείμ ότι αν αρχίσεις τα τηλέφωνα μάλλον θα βρείς κάπου, μην ξεχνάς και τα καταστήματα που έχουν κυρίως αυτοκίνητα ή πλοία.
    « Dernière édition: Mardi, 18 Oct. 2005, 08:17:17 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #6 le: Mardi, 18 Oct. 2005, 06:26:57 »

    Καλημλερα σε όλους,

    Πες τε το σύμπτωση, πές τε το ότι θέλετε, χθές επικοινώνησαν με την ΕΛΑΟ από την Εθνική Επιτροπή Διαχείρησης Φάσματος Συχνοτήτων και μας ενημέρωσαν ότι το πρώτο αίτημα μας έγινε δεκτό.

    Συγκεκριμένα όσοι θτμούνται πέρσι είχε γίονει μία συνάντηση με τους εκπροσώπους των εισαγωγέων συσκευών τηλεκατευθυνσεων, αντιπρόσωπο από τους αυτοκινητομοντελιστές και την ΕΛΑΟ με θέμα την κατοχύρωση και στην Ελλάδα των συχνοτήτων που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη τόσο για τα αερομοντέλα όσο και για τα επίγεια (αυτοκίνητα - πλοία).

    Το κείμενο που λάβαμε και υπάρχει καταχωρημένο πλέον στον επίσημο πίνακα συχνοτήτων και στην Ελλάδα είναι το παρακάτω.


    Στις συχνότητες 26,995 MHz, 27,045 MHz, 27,095 MHz, 27,145 MHz, 27,195 MHz, 34,995 – 35,225 MHz, 40,665 MHz, 40,675 MHz, 40,685 MHz και 40,695 MHz  επιτρέπεται χωρίς άδεια η λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για τον τηλεχειρισμό μοντέλων (στη ζώνη 34,995 – 35,225 MHz μόνο ιπτάμενων μοντέλων) και οι οποίες είναι σύμφωνες με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις αποφάσεις ERC DEC (01) 10, ERC DEC (01) 11, ERC DEC (01) 12, και τα Πρότυπα EN 300 220, EN 300 220 –1, EN 300 220 –2.

    Με λίγα λόγια για τον αερομοντελισμό κατοχυρώθηκε επίσημα η μπάντα των 35 έτσι ώστε αν στο μέλλον μία εταιρεία τύπου ΤΕΛΛΑΣ ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την συχνότητα για να προωθεί ευρυζωνικά δίκτυα μέσω ηλεκτρικών καλωδίων δεν θα επιτρέπεται.

    Υπάρχει και το δεύτερο σκέλος του αιτήματος μας που ήταν η χρήση και επιπλέον συχνοτήτων που χρησιμοποιούν στην Ευρώπη σε περιορισμένη όμως κλιμακα χωρών (Γαλλία Βέλγιο στα 41 και 72). Το θέμα εξετάζεται σε συνεργασία με την ΕΕ και θα έχουμε απάντηση και σαυτό.

    Ετσι πλέον και στην Ελλάδα υπάρχει κατοχυρωμένη περιοχή συχνοτήτων. Η ΕΛΑΟ σύντομα θα καλέσει σε συνάντηση τους αντιπροσώπους και τους συναδέλφους από τα αυτοκίνητα και τα πλοία για νέο συντονισμό.

    Οσο αφορά αυτά που λέει ο Σεραφείμ μάλλον είναι θέμα συνέπειας ή πιο συγκεκριμένα έλλειψη συνέπειας από το συγκεκριμένο κατάστημα. Πιθανότατα άλλαξε πηγή προμηθειών και η νέα πηγή δεν έχει τις συχνότητες που κάποτε προμηθευόταν ο εμπορος και γίνεται ότι γίνεται.

    Αυτά προς το παρόν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    « Dernière édition: Mardi, 18 Oct. 2005, 08:16:37 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #7 le: Mardi, 18 Oct. 2005, 08:34:40 »

    Η ανακοίνωση αυτή είναι πολύ σημαντική και ενδιαφέρει όλους. Πιστεύω ότι θα υπάρξουν αρκετά ερωτήματα έτσι έγινε αλλαγή του τίτλου του θέματος προσθέτοντας μπροστά το "Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα" γι' αυτό θα δείτε ότι τα προηγούμενα μηνύματα έχουν τροποποιηθεί.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #8 le: Mardi, 18 Oct. 2005, 15:09:00 »

    Καλησπέρα Κύριοι .΄
    Άν κατάλαβα καλά , στους 35 MHz επιτρέπονται αρκετά κανάλια άν και όχι ατελείωτα .
     Στους 40 δέν είναι λίγα Huh ?  Μπόλικος κόσμος πετάει στους 40 ...
     
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Répondre #9 le: Lundi, 24 Oct. 2005, 14:18:04 »

    Καλημλερα σε όλους,

    Πες τε το σύμπτωση, πές τε το ότι θέλετε, χθές επικοινώνησαν με την ΕΛΑΟ από την Εθνική Επιτροπή Διαχείρησης Φάσματος Συχνοτήτων και μας ενημέρωσαν ότι το πρώτο αίτημα μας έγινε δεκτό.

    Συγκεκριμένα όσοι θτμούνται πέρσι είχε γίονει μία συνάντηση με τους εκπροσώπους των εισαγωγέων συσκευών τηλεκατευθυνσεων, αντιπρόσωπο από τους αυτοκινητομοντελιστές και την ΕΛΑΟ με θέμα την κατοχύρωση και στην Ελλάδα των συχνοτήτων που υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στην Ευρώπη τόσο για τα αερομοντέλα όσο και για τα επίγεια (αυτοκίνητα - πλοία).

    Το κείμενο που λάβαμε και υπάρχει καταχωρημένο πλέον στον επίσημο πίνακα συχνοτήτων και στην Ελλάδα είναι το παρακάτω.


    Στις συχνότητες 26,995 MHz, 27,045 MHz, 27,095 MHz, 27,145 MHz, 27,195 MHz, 34,995 – 35,225 MHz, 40,665 MHz, 40,675 MHz, 40,685 MHz και 40,695 MHz  επιτρέπεται χωρίς άδεια η λειτουργία συσκευών μικρής εμβέλειας που χρησιμοποιούνται για τον τηλεχειρισμό μοντέλων (στη ζώνη 34,995 – 35,225 MHz μόνο ιπτάμενων μοντέλων) και οι οποίες είναι σύμφωνες με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 44/2002, τις αποφάσεις ERC DEC (01) 10, ERC DEC (01) 11, ERC DEC (01) 12, και τα Πρότυπα EN 300 220, EN 300 220 –1, EN 300 220 –2.

    Με λίγα λόγια για τον αερομοντελισμό κατοχυρώθηκε επίσημα η μπάντα των 35 έτσι ώστε αν στο μέλλον μία εταιρεία τύπου ΤΕΛΛΑΣ ήθελε να χρησιμοποιήσει αυτή την συχνότητα για να προωθεί ευρυζωνικά δίκτυα μέσω ηλεκτρικών καλωδίων δεν θα επιτρέπεται.

    Υπάρχει και το δεύτερο σκέλος του αιτήματος μας που ήταν η χρήση και επιπλέον συχνοτήτων που χρησιμοποιούν στην Ευρώπη σε περιορισμένη όμως κλιμακα χωρών (Γαλλία Βέλγιο στα 41 και 72). Το θέμα εξετάζεται σε συνεργασία με την ΕΕ και θα έχουμε απάντηση και σαυτό.

    Ετσι πλέον και στην Ελλάδα υπάρχει κατοχυρωμένη περιοχή συχνοτήτων. Η ΕΛΑΟ σύντομα θα καλέσει σε συνάντηση τους αντιπροσώπους και τους συναδέλφους από τα αυτοκίνητα και τα πλοία για νέο συντονισμό.

    Οσο αφορά αυτά που λέει ο Σεραφείμ μάλλον είναι θέμα συνέπειας ή πιο συγκεκριμένα έλλειψη συνέπειας από το συγκεκριμένο κατάστημα. Πιθανότατα άλλαξε πηγή προμηθειών και η νέα πηγή δεν έχει τις συχνότητες που κάποτε προμηθευόταν ο εμπορος και γίνεται ότι γίνεται.

    Αυτά προς το παρόν.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αξιότιμε φίλε Αντώνη,

    Με πολλή μεγάλη μου χαρά διάβασα το άρθρο σου οτι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έγινε πραγματικότητα η κατωχύρωση της μπάντας των 35 για τα αερομοντέλα.

    Υπάρχει πρόβλεψη και για την μπάντα των 50 και των 72 Huh

    Με τιμή !
    Journalisée

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #10 le: Lundi, 24 Oct. 2005, 15:42:43 »

    Τάσο καλησπέρα,

    Οπως έγραψα και στο πρώτο μήνυμα, κάναμε το πρώτο βήμα ή αλλιώς έγινε η αρχή. Τώρα έχουμε ζητήσει τις υπόλοιπες συχνότητες στα 35 και 40 καθώς και τα 41 και 72 που γίνονται χρήση και από άλλες χώρες της Ευρώπης.

    Μέχρι τώρα τις συχνότητες 50 και 53 δεν τις κάνουν χρήση στην Ευρώπη για RC. Ακόμα και στην Αμερική νομίζω ότι για να κάνεις χρήση στα 50 πρέπει να έχεις μία ειδική άδεια. Στην Ευρώπη η 53 είναι δοσμένη για τηλεμετρία.

    Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε απάντηση στα αιτήματα μας.

    Καλές πτήσεις
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #11 le: Lundi, 24 Oct. 2005, 21:29:42 »

    Γειά σου Serafim .
    Απαντώ στο πρώτο σου μήνυμα . Πάρε Τηλ. και στον Παπαδόπουλο . 210 8235405 . Προχτές μού 'στειλε ολόκληρο κανάλι στους 40 (Tx και Rx) . Από ότι άκουσα έχει μπόλικους ...
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #12 le: Lundi, 24 Oct. 2005, 21:36:39 »

    Ευχαριστώ πολύ Απόστολε, αλλά ήδη τον έχω παραγγείλει απ' έξω.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Répondre #13 le: Jeudi, 2 Mars 2006, 01:30:54 »

    Επίσημες συχνότητες
    Κατεβαστε το επισηναπτομενο αρχειο
    Η δειτε το link http://www.rc-network.de/magazin/artikel_05/art_05-027/laender/GRE.pdf

    * GRE.pdf (59.08 Ko - Téléchargé 508 fois.)
    « Dernière édition: Jeudi, 2 Mars 2006, 01:37:51 par skopos » Journalisée

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #14 le: Jeudi, 2 Mars 2006, 13:38:19 »

    Καλημέρα skopos,

    Δεν είναι έτσι όπως τα λένε οι φίλοι μας. Η πραγματικότητα είναι αυτή που αναφέρεται στο ίδιο θέμα σε προηγούμενη καταχώρηση. Έχει γίνει αίτημα προς της ΕΕΤΤ και για άλλες συχνότητες αλλά ακόμα δεν υπάρχει κάτι επίσημα ανακοινώσιμο.

    Πάντως σε λίγο χρόνο ένα άλλο θέμα θα προκύψει και σε μάς και θα αφορά το κόστος των τηλεκατευθύνσεων και αυτό είναι το ειδικό τέλος ανακύκλωσης (η σωστή λέξη στα ελληνικά είναι ανακύκλιση αλλά έχει τώρα καθιερωθεί το ανακύκλωση) που θα πρέπει να πληρώνει ο εισαγωγέας και στην συνέχεια εμείς και αφορά το τέλος που θα επιβάλεται από την ΕΕ για το ποσοστό σε μή ανακυκλούμενα υλικά που θα περιέχει η συσκευή ως συμμετοχή στο κόστος της κατασκευής ειδικών χώρων εναπόθεσης ηλεκτρονικών υλικών. Το θέμα είναι σε εξέλιξη και για ότι νέο υπάρχει θα σας κρατώ ενήμερους.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Modérateurs: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Fil de discussion: Επίσημες συχνότητες στην Ελλάδα - Κρύσταλος Futaba
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 24 requêtes.