Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.241 Membres / Dernier membre: Dudleynes
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 14:44:38

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Jeudi, 2 Mai 2024, 14:44:38

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6241
    Dernier: Dudleynes
    Stats
    Total des messages: 304419
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 109
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 107
    Total: 108
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κατασκευάζοντας ένα "UFO"  (Lu 10634 fois)
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #15 le: Samedi, 15 Fιvr. 2014, 18:11:11 »

    Ωραίος…!! Θα ήθελα πολύ να το δώ απο κοντά..! Περιμένω  Video..!

    Journalisée
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #16 le: Samedi, 15 Fιvr. 2014, 18:31:22 »

    Video...to be continued.. Please

    Μπράβο, τρομερή δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #17 le: Samedi, 15 Fιvr. 2014, 18:34:38 »

    Video...to be continued.. Please
    Μπράβο, τρομερή δουλειά  Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Ωραίος…!! Θα ήθελα πολύ να το δώ απο κοντά..! Περιμένω  Video..!

    Παιδιά μη βιάζεστε! Θα έρθει και το βίντεο..

    Είμαστε ακόμη στην αρχή.. αυτό που βλέπετε είναι η demo έκδοση...
    Η τελική έκδοση δεν έχει καμία σχέση με αυτό που βλέπετε τώρα..  Ανεση

    Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

    Journalisée

    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #18 le: Samedi, 15 Fιvr. 2014, 19:52:22 »

    Φοβερο.Μπραβο Διονυση.Σουζες θα κανει Thumbs up
    Journalisée

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.239


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #19 le: Samedi, 15 Fιvr. 2014, 21:15:24 »

    Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

    Διονύση αυτά περιμένω!!!  Cheesy 

    Μπράβο για την όλη προσπάθεια και υλοποίηση αυτής!!!  Thumbs up

    Ξέρω ότι το έχεις, έχω ακόμα στο μυαλό μου τις παλιότερες μετατροπές σου!!!  Wink
    Journalisée
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #20 le: Samedi, 15 Fιvr. 2014, 21:36:05 »

    Φοβερο.Μπραβο Διονυση.Σουζες θα κανει Thumbs up

     Thumbs up

    Τα καλύτερα έρχονται...  Wink

    Διονύση αυτά περιμένω!!!  Cheesy  


    Αν και ο χρόνος είναι περιορισμένος για "πατέντες", πάντα υπάρχει η όρεξη για νέες..
    κάποιες από αυτές, που και που, πετυχαίνουν κιόλας..

     Thumbs up  

    Πραγματικά το τελικό μοντέλο δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις φωτογραφίες..

    Απλά έπρεπε να περάσουμε αυτό το στάδιο για να "επιβεβαιώσουμε" τις υποψίες μας για τα προβλήματα, που είναι λογικό ότι δημιουργούνται σε τέτοιες περιπτώσεις,
    αλλά έπρεπε να λυθούν.. και να στρωθεί και το "μοτεράκι"..  Wink

    Λίγο υπομονή και θα έχουμε και τη δεύτερη φάση του μονταρίσματος..
    « Dernière édition: Dimanche, 16 Fιvr. 2014, 13:26:16 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #21 le: Dimanche, 16 Fιvr. 2014, 13:04:47 »

    Οι πρώτες πτήσεις αυτού του πρότυπου ξεχειλωμένου Over Powered TREX 600, με τον YS120 αρκετά μπουκωμένο και με τα 600ΜΜ Main Blades της Align στις 14 μοίρες.., έδειξαν ότι το συγκεκριμένο setup είναι πολλά υποσχόμενο..

    Όπως αποδείχτηκε στις δοκιμαστικές πτήσεις, οι μετρήσεις και οι επιλογές μας ήταν σωστές όχι μόνο στη θεωρία και στην πράξη!  Thumbs up

    Αν και η εκκίνηση ενός μπουκωμένου YS 120 πραγματικά είναι ένα θέμα αρκετά εκνευριστικό,  tickedoff κάνοντας τις επιγραφές στις μίζες τύπου "Heavy Duty Starter" να δείχνουν γραφικές..

    Μπορώ να πω ότι το ελικόπτερο ήταν αρκετά εντυπωσιακό στον αέρα, ειδικά για όσους δεν γνώριζαν το παρασκήνιο.. με την απορία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους
     Εκπληξη "Τι μοτέρ φοράει αυτό ρε Huh"..  

    Επίσης, μετά από ένα γαλόνι καύσιμο ( Cool Power 20% Heli ) αν και από άποψη θερμοκρασιών ήμασταν κάτι παραπάνω από καλά ( peace of cake για τον 120  Ποοολύ άνεση ..), φάνηκαν και οι αδυναμίες οι οποίες έπρεπε να λυθούν για να θεωρηθεί το project πλήρως λειτουργικό άρα και επιτυχημένο.

    Να μπορέσουμε δηλαδή να έχουμε ένα μοντέλο το οποίο θα λειτουργεί απροβλημάτιστα, χωρίς φθορές ( πέραν του φυσιολογικού ), με αντοχή στον χρόνο και οι ανάγκες συντήρησής του να παραμένουν γενικά, στα απολύτως απαραίτητα και όχι ειδικά λόγο μηχανικών σφαλμάτων της μετατροπής.
    Και το σημαντικότερο, να είναι ασφαλές για τον χειριστή αλλά και τους γύρω του.

    Τις αδυναμίες αυτές λίγο - πολύ τις είχαμε φανταστεί και περιμέναμε να εκδηλωθούν..

    Ευτυχώς ο YS 120 "επιτάχυνε" τη διαδικασία και έτσι μπορέσαμε πολύ σύντομα να έχουμε δεδομένα για το πως θα πρέπει να συνεχίσουμε..

    to be continued..
    « Dernière édition: Dimanche, 16 Fιvr. 2014, 13:27:25 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #22 le: Dimanche, 16 Fιvr. 2014, 15:21:53 »

    Τι θα γίνει ρε Διονύση, πάντα στο καλύτερο μας κοβεις  Azn

    Θα γίνει κατι τελικά σαν σήριαλ μου φαίνεται το thred / ενότητα.
    Πλάκα κάνω


    Περιμένουμε την συνέχεια, με αγωνία.
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #23 le: Lundi, 17 Fιvr. 2014, 15:03:59 »

    Τι θα γίνει ρε Διονύση, πάντα στο καλύτερο μας κοβεις  Azn

    Θα γίνει κατι τελικά σαν σήριαλ μου φαίνεται το thred / ενότητα.
    Πλάκα κάνω

    Περιμένουμε την συνέχεια, με αγωνία.

     lalala
    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #24 le: Lundi, 17 Fιvr. 2014, 15:05:57 »

    Είναι απολύτως λογικό όταν φτιάχνεις κάτι με το χέρι, να μην έχει την ακρίβεια ενός cnc μηχανήματος και όταν όλο αυτό το υπερφορτώνεις και με μηχανικές καταπονήσεις που ξεπερνούν το 200% από τα δεδομένα του κατασκευαστή, τα πράγματα να γίνονται επικίνδυνα και τα προβλήματα να αυξάνονται εκθετικά!


    Ποια ήταν αυτά τα προβλήματα?

    - Οι κραδασμοί ήταν λίγο περισσότεροι από το επιθυμητό.

    Δεν ήταν υπερβολικοί αλλά με καλύτερες μετρήσεις στο σασί, καλύτερες ευθυγραμμίσεις και μερικές ενισχύσεις σε κρίσιμα σημεία (με ανθρακονήματα & Αλουμίνιο ) θα ήταν πολύ καλύτερα, ίσως και τέλεια.

    - Η φθορά του συστήματος μετάδοσης, λόγω δύναμης και λάθος στις ευθυγραμμίσεις.

    Συμπλέκτης ( clutch ), περμανίτης ( cutch liner ), κεντρικό γρανάζι ( main rotor gear ) είναι μερικά από τα εξαρτήματα για τα οποία πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αναβάθμισής τους, έτσι ώστε να προβλέψουμε το χειρότερο.

    Εκτός από την καλύτερη ευθυγράμμιση βάσης κινητήρα, συμπλέκτη, και καμπάνας συμπλέκτη, οι δοκιμές έδειξαν ότι απαιτείται η χρήση αναβαθμίσεων τύπου Heavy duty για να αντέξουν τη δύναμη και τις καταπονήσεις του YS 120..

    Έτσι λοιπόν :

    Ο original συμπλέκτης αντικαταστάθηκε με ισχυρότερο ( Heavy Duty ) συμπλέκτη από την εταιρεία Lynx.

    Ο περμανήτης ( clutch liner ) της Align αντικαταστάθηκε με Heavy Duty Clutch Liner της Hirobo.

    To original πλαστικό Engine Bearing Block που κρατά σταθερή την απόσταση μεταξύ των γραναζιών ( mesh distance ) αντικαταστάθηκε με το μεταλλικό της ίδιας εταιρείας που έχει βγάλει ως αναβάθμιση για το TREX 600Ν.


    to be continued..
    « Dernière édition: Lundi, 24 Fιvr. 2014, 22:04:24 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #25 le: Mercredi, 19 Fιvr. 2014, 18:52:51 »

    Όσο αφορά τώρα το σασί και τη βάση του κινητήρα, είμαστε τυχεροί διότι υπάρχει έτοιμο kit από το Infinity Hobby, αναβάθμισης Trex 600 σε 90 κομμένο σε cnc και έρχεται μαζί με βάσεις για 90άρια μοτέρ..



    Αφού λοιπόν ο YS120 έχει τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις με τον YS 91 δεν θα χρειαστεί να ανακαλύψουμε τον τροχό!
    Απλά θα το κάνουμε λίγο πιο άκαμπτο ( rigid ) για χάρη του 120..
    Φύλαγε τα ρούχα σου..  Ποοολύ άνεση

    Θα αντικαταστήσουμε λοιπόν τις πατέντες στις βάσεις και τα main frames του TREX 600 με third part (αυτά του Infinity Hobby για τη μετατροπή σε 90).

    Τις ενισχύσεις για τη δική μας μετατροπή σε 120, θα τις φτιάξουμε από τα original main Frames που ήδη έχουμε κατακρεουργήσει με το αγαπημένο μας dremel...

    Δηλαδή το original σασί της Align πλέον θα παίξει τον ρόλο του βοηθητικού ( Ι4..  Tongue ).

    Με την γνωστή (απ' την κατασκευή ανθρακονημάτων) τεχνική ως "sandwich" θα κάνουμε το σασί πιο στιβαρό και άκαμπτο αλλά με κάποια μπιχλιμπίδια ακόμη θα το κάνουμε να δείχνει και λίγο πιο όμορφο επίσης.. έτσι και για τη μόστρα βρε αδερφέ..  Ποοολύ άνεση

    Για τη μέγιστη ακαμψία του σασί αλλά και την ενίσχυσή του για τις δυνάμεις που θα υποστεί, εκτώς από κομμάτια των original main frames, χρησιμοποιήσαμε τις παρακάτω αναβαθμίσεις :

    Align Metal Engine Bearing Block.



    KDE Main rotor Trusted Bearing Blocks.



    KDE Metal Gyro mount.



    KDE Metal electronics Mount.



    Lynx Carbon Skids με blocks αλουμινίου.



    Επίσης το τρίτο bearing block του κεντρικού άξονα (το κάτω-κάτω) είναι πλαστικό... αυτό θα αντικατασταθεί με ένα από τα μεταλικά original του TREX600 που τώρα περισσεύουν..

    Υπάρχει και η σκέψη να αλλάξουμε και το πλαστικό mount που φέρει τα γρανάζια για την μετάδοση στο ουριαίο στροφείο με αυτό..



    Με αυτές τις αλλαγές αλλά και τις προσθήκες από ανθρακονήματα (doublers), το τελικό σασί θα είναι πραγματικά ισχυρό και άκαμπτο ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στο να δεχθεί τον YS 120..
     
    Οι παραγγελίες των ανταλλακτικών έγιναν από το κατάστημα μοντελισμού εδώ στη Ζάκυνθο, το Scale models Zante Club όπου ο ιδιοκτήτης και φίλος Πέτρος Καλόφωνος ανέλαβε τη συλλογή τους από διάφορα μέρη του πλανήτη, ως ένας εκ των ηθικών αυτουργών του "εγκλήματος"..

    Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβούν και φωτογραφίες με τη διαδικασία της συναρμολόγησης και βίντεο ώστε να κλείσουμε το κεφάλαιο TREX 600 με  YS120SR

    to be continued..
    « Dernière édition: Jeudi, 20 Fιvr. 2014, 13:50:24 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #26 le: Samedi, 22 Fιvr. 2014, 20:54:25 »

    Διονύση, Σαβ/κο, και δεν γράφεις κανένα απο τα επόμενα επεισόδια ?
    Γιατί μας αφήνεις στο περίμενε ?

    Please publish the next chapter.
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #27 le: Samedi, 22 Fιvr. 2014, 21:31:31 »

    Διονύση, Σαβ/κο, και δεν γράφεις κανένα απο τα επόμενα επεισόδια ?
    Γιατί μας αφήνεις στο περίμενε ?

    Please publish the next chapter.

    Πιθανότατα αύριο το βραδάκι να το δείτε πως είναι και στην τελική του μορφή..
    Συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά δεν υπάρχει χρόνος..

     Wink
    « Dernière édition: Dimanche, 23 Fιvr. 2014, 00:18:21 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #28 le: Lundi, 24 Fιvr. 2014, 21:45:31 »

    Η κατασκευή τελείωσε με το ελικόπτερο εντέλει να αποτελείται από τα εξής καλούδια :

    Kit:

    TREX 600N Limited Edition (Fly-bar head).

    Radix Main Blades V2 625MM
    Radix Stubz 393 Paddles
    Radix Tail Blades V2 95MM
    Lynx Carbon Fiber Landing Skids
    Lynx Canopy Rod Set
    Infinity Hobby TREX 600 to 90 Carbon Fiber Main Frames
    Align Carbon Fiber Main Frames (ως ενισχυτικά - stiffeners)
    Align Carbon Fiber Tail Boom
    KDE Metal Electronics Carrier
    KDE Metal Main Rotor Bearing Blocks with Trust Bearings
    Quick UK Fuel Header Tank
    Fusuno Assassin Canopy

    Engine and Transmission :

    YS 120SR engine
    Hatori muffler 120FS - 3C
    Enya #3 Glow Plug

    Lynx Heavy Duty Clutch
    Align Metal Engine Bearing Block
    Hirobo Cluch Liner
    Infinity Hobby Engine Pinion Gear 24T
    Infinity Hobby Fan Hub Carrier Trex 600 - 90
    Align New Main Gear carrier ( Black )
    Align New Main Gear 170T ( Black )
    Align New Tail Autorotation Gear 180T ( Black )
    Align New Torque Tube Front Drive Gear Set ( Black )

    Electronics :

    3 X Align DS620 Cyclic Servos
    1 X Align GP780 Gyro
    1 X Align DS 650 Tail Servo
    1 X Blue Bird Throttle Servo

    Fomerco Arizona Voltage Regulator at 6V
    7.4V 3000 MAH Lipo Batt
    Aerospire Multigov Governor Unit
    Remote Glow Plug Ignition System

    --  Thumbs up



















    Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μοιραστήκαμε μαζί σας αυτή την εμπειρία και θα χαρούμε οι πληροφορίες αυτές να βοηθήσουν και κάποιον άλλο 'τρελό' (?) να φτιάξει το δικό του TREX 600 Powered by YS120SR!

    Δεν έχει νόημα να αναφέρω πόσο κόστισε τελικά αυτό το ελικόπτερο, είστε όλοι  αερομοντελιστές και μπορείτε να το υπολογίσετε έστω και χοντρικά.

    Επίσης δεν θα πω αν αξίζει τελικά τον κόπο και το κόστος μια τέτοια κατασκευή - μετατροπή..

    Ο κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικά κριτήρια τα οποία ορίζουν το τι αξίζει και τι όχι. Άρα είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό..

    Σημασία για μένα προσωπικά, φαντάζομαι και όσων ήταν κοντά στην όλη  διαδικασία, έχει η ικανοποίηση που προσφέρει η γνώση, η δημιουργία και το τελικό αποτέλεσμα μιας προσπάθειας.

    Μερικοί θα σκεφτούν " δεν έπαιρνε ένα SAB να τελειώνει.."
    Μάλλον αυτοί είδαν μόνο τις φωτογραφίες.. οπότε καλό θα ήταν να πάνε στην πρώτη σελίδα και να αρχίσουν το διάβασμα για τους λυθούν οι απορίες.

    Μόλις κάνει καλό καιρό και έχω και λίγο χρόνο θα ανεβάσω φωτογραφίες και βίντεο εν πτήση..  Thumbs up

    ΠΡΟΣΟΧΗ

    Κάνουμε αερομοντελισμό με ασφάλεια πάνω απ' όλα!
     
    Μερικές κατασκευές φτάνουν στα όρια μηχανικές και ηλεκτρονικές διατάξεις με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνες πέραν του φυσιολογικού.

    Αυτός είναι και ο λόγος που έγινε εκτενής αναφορά στις λεπτομέρειες του project και όχι η απλή δημοσίευση 10 φωτογραφιών με τις μουτσούνες μας και το ελικόπτερο αγκαλιά, ικανοποιώντας τη ματαιοδοξία μας..

    Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί με τέτοιου είδους "πατέντες".  

    Η γνώση και η εμπειρία είναι πολύτιμα αγαθά και απαραίτητες προϋποθέσεις ειδικά σε περιπτώσεις σαν και αυτές. Κανείς δεν ξέρει τα πάντα, ούτε στη θεωρία ούτε στην πράξη..

    Όλοι διαρκώς μαθαίνουμε. Τα εργαλεία για την έρευνα και την γνώση υπάρχουν και είναι διαθέσιμα σε όλους χωρίς κόστος. Απαιτούν λίγο μόνο απ' τον πολύτιμο χρόνο μας..
     
    Η εμπειρία έρχεται με τον καιρό και μαθαίνοντας από τα λάθη μας.

    Τα ελικόπτερα δεν είναι παιχνίδια, τηρείτε πάντα τους κανόνες ασφαλείας!

    Αν δεν έχετε την απαιτούμενη εμπειρία, βρείτε κάποιον έμπειρο αερομοντελιστή να σας βοηθήσει τόσο στην κατασκευή όσο και στην πτήση των ελικοπτέρων ειδικά όταν πρόκειται για ιδιοκατασκευές - πατέντες!

    Στηρίξτε τους κατά-τόπους συλλόγους αερομοντελιστών.. τα οφέλη είναι πολλά και για τον καθένα ξεχωριστά και για το σύνολο..


    Με φιλικούς χαιρετισμούς από την όμορφη Ζάκυνθο,

    Γκούσκος Διονύσιος
    Συνιδιοκτήτης & Τεχνικός Υπεύθυνος Aeroworks Gr
    www.aeroworks.gr

    Καλόφωνος Πέτρος
    Ιδιοκτήτης Καταστήματος Scale Models - Zante Club
    www.zantemodelism.com

    Αθλητικός Σύλλογος Αερομοντελιστών Ζακύνθου.
    https://www.facebook.com/syllogos.aeromontelistwn.zakynthou

    « Dernière édition: Lundi, 24 Fιvr. 2014, 22:23:50 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Répondre #29 le: Lundi, 24 Fιvr. 2014, 22:42:22 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Κατασκευάζοντας ένα "UFO"
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.041 secondes avec 28 requêtes.