Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:59:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 00:59:32

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 39
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πυραυλομοντελισμός  (Αναγνώστηκε 81028 φορές)
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 19 Δεκ 2006, 18:51:21 »

    Και μερικές ακόμα  μικρές/γρήγορες  standard ρουκέτες......





    * Image098.jpg (13 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1576 φορές.)

    * Image099.jpg (14.69 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1641 φορές.)

    * Image100.jpg (12.44 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1554 φορές.)
    Καταγράφηκε
    jkapet
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 122



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 19 Δεκ 2006, 21:53:33 »

    Καλησπερα φιλε foti... μας εχεις παρει τα μυαλα με της κατασκευες σου.... πολυ καλες αν και δεν εχω δει απο κοντα πτηση πυραυλου... πως θα μπορουσαμε σιγα σιγα να ξεκηνισουμε με το αθλημα?Huh Cheesy Cheesy Thumbs up
    Καταγράφηκε

    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 09:59:47 »

    Φώτη..εύγε!!.

    Αυτό που θέλω να αναφέρω έχει να κάνει με ένα παλιό βιβλίο που έκανε αναφορές με παραδείγματα και σκίτσα, ότι αφορά εκρηκτικές ύλες και πυροκροτητές.

    Το βιβλίο ονομάζεται (( ο Τσελεμεντές του Αναρχικού))  laugh μήν με περνάτε για τρομοκράτη γιατί όπως λέεί και το τραγούδι είμαι το θύμα μιάς αγάπης.  teasing
    Αλήθεια Φώτη το γνωρίζεις;;
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 13:13:53 »

    Παράθεση
    Το βιβλίο ονομάζεται (( ο Τσελεμεντές του Αναρχικού))   μήν με περνάτε για τρομοκράτη γιατί όπως λέεί και το τραγούδι είμαι το θύμα μιάς αγάπης. 
    Αλήθεια Φώτη το γνωρίζεις;;

    Όχι...  Αλήθεια, το έχεις? Μπορείς να στείλεις καμιά σελίδα?

    Το βασικό πρόβλημα στους ερασιτεχνικούς είναι ότι το αλεξίπτωτο ανοίγει με ηλεκτρονικό σύστημα και όχι με το κινητήρα όπως στους standard. Όπως καταλαβαίνετε, χρειάζονται πολύ αξιόπιστοι πυροκροτητές, αν δεν δουλέψει στο έδαφος,ο του κινητήρα, τον αλλάζεις, αλλά αν δεν δουλέψει στον αέρα??? Θα πέσει ένα θηρίο πολλών κιλών από ύψος ακόμα και χιλιόμετρα!!!!!
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 13:26:08 »

    To βιβλίο υπάρχει αλλά δέν το έχω στα Χανιά, στο πατρικό μου στην Αθήνα πρέπει να είναι στο δωμάτιο μου. worry
    Θα προσπαθήσω να το βρώ κάποια στιγμή.

    Προσπάθησε να το βρείς σίγουρα σε ενδιαφέρει. Wink
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 13:35:11 »

    Παράθεση
    Καλησπερα φιλε foti... μας εχεις παρει τα μυαλα με της κατασκευες σου.... πολυ καλες αν και δεν εχω δει απο κοντα πτηση πυραυλου... πως θα μπορουσαμε σιγα σιγα να ξεκηνισουμε με το αθλημα?

    Όπως είπα, θα το παλέψω για μία (ή και δύο -τρείς- ........) πυροδότηση σε μοντελοδρόμιο...
    Έτσι θα μπορέσουν πολλοί να δουν από κοντά μία πτήση......
    Πάντος είναι αλήθεια πως οι εικόνες είναι τελίως διαφορετικές από μία ζωντανή εκτόξευση....  Είναι φυσιολογικό για κάθε αρχάριο να μην προλάβει να δει καν τον πύραυλο κατά την εκτόξευση Cheesy Cheesy Cheesy Και ο ήχος.........άλλο πράμμα, ότι και να πώ λίγο είναι...


    Για οποιαδήποτε πληρ. εδώ είμαι εγώ, για όποιον θέλει να ασχοληθεί.

    (Βάζω και μία ηχογράφηση από έναν standard πύραυλο. Ώση μόνο 4Ν, σκεφτήτε αυτόν με τα 200Ν!!!!!!!

    * 54334.zip (14.14 KB - έγινε λήψη 307 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 20 Δεκ 2006, 22:27:27 »

    πολύ ενδιαφέρον θέμα ! συγχαρητήρια για την ενασχόληση αλλά και για την προσπάθεια ενημέρωσης.

    Υπάρχουν παρεπιπτόντως και επίαημες κατηγορίες της F.A.I., όπως και τακτικοί ΠανευρωπαΙκοί αγώνες...

    καλή συνέχεια, την αναμένουμε με ενδιαφέρον

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 13:09:39 »

    Καλημέρα και καλά Χριστούγεννα σε όλους!!
    Φώτη ανακάλυψα έναν τρόπο που πυροδοτεί τους πιστοποιημένους κινητήρες αρκετά γρήγορα.Έβγαλα από έναν αναπτήρα το ελατηριάκι που έχει πάνω στο κουμπί του. Το ελατήριο αυτό είναι πολύ λεπτό (επομένως αρκετά μεγάλη ηλεκτρική αντίσταση) και έχει πολλές σπείρες πολύ κοντά μετάξυ τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ζεσταίνεται γρήγορα (περίπου 10 sec) και να αναπτύσσει θερμοκρασία ικανή ώστε να αναφλεγεί το φυτίλι με τη σειρά του κι επομένως να πυροδοτηθεί ο κινητήρας χωρίς μεγάλο 'ξελίγωμα' της μπαταρίας. 
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 14:36:10 »

    Βασικά ο καλύτερος πυροκροτητής είναι ο εξής: ένα απλό μπουζί! Βέβαια στους δικούς σας κινητήρες δεν κάνει, αλλά στην ερασιτεχνική κατηγορία είναι ότι καλύτερο. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα λόγο του υξηλού κόστους... (κρίμα δεν είναι να χαλάμε και από ένα μπουζάκι σε κάθε πυροδότηση?)

    Παράθεση
    Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ζεσταίνεται γρήγορα (περίπου 10 sec) και να αναπτύσσει θερμοκρασία ικανή ώστε να αναφλεγεί το φυτίλι με τη σειρά του κι επομένως να πυροδοτηθεί ο κινητήρας χωρίς μεγάλο 'ξελίγωμα' της μπαταρίας

    Εδώ μου τα χαλάς... 10 ολόκληρα δευτερόλεπτα? δεν θα το χρησιμοποιούσα ποτέ! Είναι βασανηστήριο να περιμένεις τόσο ώρα την ανάφλεξη, η οποία θα προκείπτει και απροειδοποίητα... Οι δικοί μου πυροκροτητές έχουν απόκριση περίπου 1 δευτερόλεπτο... Βάζε μεγάλη μπαταρία (αυτή της μίζας του αεροπλάνου σου, ή μία αυτοκινήτου) και χοντρό σύρμα, σε πάχος τέτοιο ώστε να καίγεται σε περίπου 2 δευτερόλεπτα. Λόγω του χοντρού σύρματος έχεις μεγάλη ποσότητα θερμότητας, άρα σίγουρη πυροδότηση, και λόγω της πολύ μεγάλης μπαταρίας, γρήγορη πυράκτωση του σύρματος και άρα ανάφλεξη. Επίσης το σύρμα πρέπει να έιναι κατά πολύ πιο λεπτό από τα υπόλοιπα καλώδια σου, αλλιώς μπορεί να αρχίσουν να ζεσταίνονται και αυτά μειώνοντας την δραστικότητα του πυροκροτητή.

    Τέλος να πώ ότι χρησιμοποιώ ΠΑΝΤΑ τα ίδια καλώδια, ώστε να μην αλλάζει η αντίσταση, και ο πυροκροτητής να δουλέυει πάντα με τον ίδιο τρόπο. Μάλιστα φροντίζω και η μπαταρία μου να είναι πάντα ακριβώς στην ίδια κατάσταση.
    Καταγράφηκε
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 16:45:41 »

    Φώτη πρέπει να σου θυμίσω ότι χοντρότερο σύρμα σημαίνει μικρότερη αντίσταση και επομένως λιγότερη εκλυόμενη θερμότητα. Για να επιτύχεις γρηγορότερη θέρμανση του σύρματος και επομένως πυράκτωση του σύρματος πρέπει να χρησιμοποιείς λεπτό σύρμα και όχι χοντρό. Γενικά, η αντίσταση σ'ενα αγωγό είναι αντιστρόφως ανάλογη της διατομής του αγωγού 
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 18:02:34 »

    Χοντρό σύρμα δεν βάζω για μικρότερη αντίσταση, αλλά για μεγαλύτερη αντοχή. Δηλ. ένα λεπτό σύρμα θα λιώσει πολύ σύντομα πρίν προλάβει να πυροδοτήσει το καύσιμο, αντίθετα πιό χοντρό θα αντέξει περισσότερη ώρα, προλαβένοντας το καύσιμο να πυροδοτηθεί. Για να κρατήσω λεπτό το σύρμα θα έπρεπε να μειώσω την τάση και άρα την ένταση, άρα τελικά η θερμότητα θα ήταν μικρότερη.

    Όλα τα παραπάνω έχουν επαλυθευθεί από πάρα πολά πειράματα, μικρή μπαταρία με λεπτό σύρμα=αποτυχία, πολύ δυνατή μπαταρία με αρκετά χοντρό σύρμα=πολύ πιο αξιόπιστο σύστημα.

    Επίσης την γρηγορότερη θέρμανση δεν την πετυχαίνω από την αντίσταση, αλλά από υψηλή τάση και ένταση. Σκέψου ότι την μπαταρία που έχω για την μίζα του αεροπλάνου, της τραβάω τόσα πολλά αμπέρ, που αδειάζει σε λιγότερο από πέντε-δέκα πυροδοτήσεις. Cheesy (καλά δεν αδειάζει τελίως, αλλά δεν μπορεί να κάνει άλλη πυροδότηση, όπως την θέλω εγώ)

    Έτσι τελικά και ο χρόνος είναι μικρότερος, αλλά και η θερμότητα μεγαλύτερη. Wink



    Ετοιμάζω και μία στατική δοκιμή ενός κινητήρα αυτές τις ημέρες, σε λίγο καιρό θα σας ενημερώσω. buck2
    Καταγράφηκε
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 18:06:33 »

    Ξέχασα να πώ πως στους πυροκροτητές που έχω πάνω στους πύραυλους, οι οποίοι δεν μπορούν να δουλέψουν με τόσο μεγάλη μπαταρία, εννοείταο πως βάζω πιο λεπτό σύρμα, και πολλές φορές ρυθμίζω έτσι το συστημα, ώστε το σύρμα να μένει πυρακτομένο για πολλά δευτερόλεπτα, ώστε να γίνει σίγουρη πυροδότηση πριν αυτό καεί, αντίθετα με αυτούς που έιναι στο έδαφος. Βέβαια, εξακολουθούν να είναι πίο γρήγοροι και αξιόπιστοι οι εδάφους....
    Καταγράφηκε
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 18:20:36 »

    Φώτη, θα ήθελα να μου δώσεις καμιά συνταγή (και τα 'φώτα' σου     laugh για πυροκροτητή εργοστασιακού κινητήρα όμως..
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 20:59:45 »

    Λοιπόν να σου προτείνω το εξής:

    Παίρνεις την μπαταρία που έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις.
    Παίρνεις τα καλώδια που έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις.
    Παίρνεις και ένα σύρμα που πιστεύεις ότι είναι καλό.

    Τα συνδέεις και πρέπει το σύρμα στο ένα περίπου δευτερόλεπτο να έχει πυρακτωθεί, ενώ μέχρι τα δύο να έχει καεί. Αν δεις άλλους χρόνους, βάλε πιο χοντρό / λεπτό σύρμα. Γενικότερα, δεν πρέπει να κάνει «τσάφ» και να καίγεται, ούτε να κάνει πολύ ώρα μέχρι να πυρακτωθεί. Πρέπει να το δεις εσύ όμως, εγώ δεν μπορώ να σου πω λεπτομέρειες. Είναι καθαρά το τι σου κάνει.

    Αφού βρεις το σύρμα που θες, κόβεις και άλλα ακριβώς του ίδιου μήκους, και διατομής, τα διπλώνεις στην μέση σχηματίζοντας ένα Π, χωρίς όμως να ακουμπάνε μεταξύ τους τα δύο τμήματα. Αν είναι πολύ στριμωγμένα, προσπάθησε να μονώσεις το ένα από τα δύο, όχι και τα δύο εννοείται, γιατί θα σου βγει χοντρό. Αν μονώσεις, κάνε δοκιμές πάλι με το σύρμα γιατί από την υψηλή θερμοκρασία μπορεί να λιώνει η μόνωση, να ακουμπάνε και να αχρηστεύεται ο πυροκροτητής.

    Τώρα βουτάς αυτό το σύρμα στην μαγική συνταγή που θα σου στείλω με ΠΜ, και μόλις στεγνώσει το υλικό, με το σύρμα μέσα, είναι έτοιμο. Του δίνεις ρεύμα, αναφλέγεται, και ξεκινάει ο κινητήρας. Σε αυτούς τους κινητήρες, δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ο πυροκροτητής να ακουμπάει πάνω στο εύφλεκτο υλικό, στο βάθος του ακροφυσίου. Αυτό ισχύει για όλους τους πυροκροτητές.

    Πρέπει όμως να το ψάξεις πολύ το θέμα και να κάνεις πολλές δοκιμές, και μόνος σου θα καταλήξεις στον ιδανικό πυροκροτητή.
    Καταγράφηκε
    ahouliar
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 47



    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 23 Δεκ 2006, 21:55:28 »

    Φώτη σε ευχαριστώ και περιμένω με ανυπομονησία τη μαγική συνταγή!!!! laugh
    Καταγράφηκε

    Αριστοτέλης Χουλιάρας
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  Πυραυλομοντελισμός  |  Θέμα: Πυραυλομοντελισμός
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.025 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.