Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 13:07:10

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 13:07:10

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304435
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 149
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 125
    Gesamt: 125
    Themavorwähler

    Seiten: 1 [2] 3 4 5     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"  (Gelesen 6663 mal)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #15 am: Mittwoch, 4 Mai 2022, 17:28:53 »

    Το δύσκολο κομμάτι το ανάλαβε ο Αθανάσιος, με την κατασκευή  ενός εξαιρετικού καλουπιού,για το joiner των 9,5ο.
    Το επόμενο στάδιο ειναι σχετικά απλό. Κόβω δυο φιλέτα από depron 6 mm,  πάχους 2.7 mm. Το καθένα τυλιγεται 4 φορές με υφασμα UNI , και μετά όλα μαζί πάλι  4 φορές με το ίδιο υφασμα. Βγαίνει η διατομή που φαίνεται με πάχος τοιχώματος λίγο πάνω από ένα χιλιοστό. Έχει πλευρά 8,6 χιλ. και βάρος 6,5 γρ.

    Σε ευχαριστώ.
     Για το καλουπι να περιμένουμε καμία πληροφορία ? Wink Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #16 am: Dienstag, 10 Mai 2022, 21:31:52 »

      Μερικές φωτογραφίες απο το  καλούπι του joiner.

    Για περισσότερες λεπτομέριες απευθυνθείτε στό κατάλληλο άτομο.... Χαμόγελο


    * 20220505_212517.jpg (101.01 KB, 1400x630 - angeschaut 333 Mal.)

    * 20220505_212527.jpg (94.24 KB, 1400x630 - angeschaut 330 Mal.)

    * 20220505_212544.jpg (66.45 KB, 1400x630 - angeschaut 334 Mal.)

    * 20220505_212556.jpg (56.36 KB, 1400x630 - angeschaut 326 Mal.)
    Gespeichert
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #17 am: Dienstag, 10 Mai 2022, 21:44:18 »


     - Ετοιμο !

     - Πανοραμική του  Κεντρικου τμήματος του φτερού. Εχει τοποθετηθεί το Χ.Ε. και το πρώτο μέρος του Χ.Π.

     - Ακολουθεί το δέσιμο για αποφυγεί αποκόλλησης. Πραγματικά δεν ξέρω πόσο απαραίτητη είναι αυτή η διαδικασία ,ακολουθείται όμως από όλους...


    * 20220310_230855.jpg (100.7 KB, 1350x608 - angeschaut 331 Mal.)

    * 20220310_230952.jpg (162.22 KB, 1350x608 - angeschaut 342 Mal.)

    * 20220310_235122.jpg (79.95 KB, 1350x608 - angeschaut 335 Mal.)
    Gespeichert
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.095



    WWW
    « Antwort #18 am: Mittwoch, 11 Mai 2022, 07:55:22 »

    πολύ ωραία δουλεια .
     Thumbs up Το παρακολουθώ με πολύ ενδιαφερον .
    ΥΣ.Δεν θα ξανακάνω  παρόμοιο σχόλιο για να μην χαλάω την ροή του θέματος . Θα γράψω μονο αν εχω κάποια ερώτηση Χαμόγελο

    Καλή συνέχεια .
    Gespeichert

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #19 am: Mittwoch, 11 Mai 2022, 18:12:40 »

     Εννοείται οτι ειναι ελεύθερες ολες οι ερωτήσεις και τα σχόλια! Χαμόγελο
    Gespeichert
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #20 am: Freitag, 13 Mai 2022, 21:56:05 »

      - Η κεντρικη ενισχυση, διαστάσεων 12,5 Χ 8,5 χιλ. και μηκος 14 cm, κατασκευασμένω με τον ίδιο τρόπο που φτιάχτηκε και το joiner.

      - Κατασκευή ελατηρίων στρέψης, για την επαναφορά των spoilers, από ατσαλόσυρμα 0,40 χιλ.


    * 20220501_191445.jpg (89.31 KB, 1400x631 - angeschaut 250 Mal.)

    * 20220331_193710.jpg (89.92 KB, 1350x608 - angeschaut 256 Mal.)

    * 20220331_194813.jpg (51.68 KB, 1350x608 - angeschaut 244 Mal.)
    Gespeichert
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #21 am: Freitag, 13 Mai 2022, 22:12:39 »

      - Γυγγλισμός των spoilers από σωλήνα αλουμινίου 2 χιλ. επί 1 χιλ. εσωτερική διάμετρο. θα ασφαλίζει με ατσαλόσυρμα 1 χιλ. Αγοράστηκε για άλλη κατασκευή , αλλά δεν πειράζει.... Στριφογύρισμα ματιών

      - Το πλαίσιο με τα αερόφρενα έτοιμο.


    * 20220330_180304.jpg (69.13 KB, 1350x608 - angeschaut 250 Mal.)

    * 20220330_180233.jpg (61.4 KB, 1350x608 - angeschaut 247 Mal.)

    * 20220502_184615.jpg (94.3 KB, 1350x608 - angeschaut 251 Mal.)
    Gespeichert
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #22 am: Freitag, 13 Mai 2022, 22:19:49 »

      - Επικάλυψη του D- BOX, με light balsa,1.5 mm ( 15 με 20 γρ. το φύλλο).

      - Close - up, του ελατηρίου στρέψης, τοποθετημένου. Δύο σε κάθε spoiler.


    * 20220320_090912.jpg (87.07 KB, 1350x608 - angeschaut 250 Mal.)

    * 20220319_182851.jpg (114.48 KB, 1350x608 - angeschaut 249 Mal.)

    * 20220331_212329.jpg (97.13 KB, 1350x608 - angeschaut 249 Mal.)
    Gespeichert
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #23 am: Sonntag, 15 Mai 2022, 20:06:22 »

      Συνέχεια της κατασκευής του κεντρικού τμήματος του φτερού, με το "καρμπονάρισμα" των πλευριδίων. Μέχρι αυτό το σημείο μεταχειριζόμασται το φτερό με πολύ προσοχή, γιατί οι ''ουρές''και το Χ.Ε. είναι κυριολεκτικά στον ''αέρα''.
    Μετά όλο το σύστημα ισχυροποιείται παρά πολύ.

     - Κόψιμο λωρίδων (carbon cap strip),από UNI 100.

     - Σχεδόν έτοιμο. Τοποθέτηση της τελευταίας ενίσχυσης, και μετά γιαλοχαρτάρισμα του Χ.Ε. και τελείωμα με το Χ.Π.


    * 20220420_160908.jpg (171.24 KB, 1000x1135 - angeschaut 228 Mal.)

    * 20220505_201327.jpg (101.94 KB, 1350x608 - angeschaut 225 Mal.)
    Gespeichert
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #24 am: Sonntag, 15 Mai 2022, 21:17:43 »

     Σημαντική παραληψη από μέρους μου, είναι η αναφορά  του βάρος, που έχω θέση ως όριο, για την light έκδοση του φτερού  Χαμόγελο.  Όλα τα υλικά που επιλέχθηκαν,καθώς και η σχεδίαση , είχαν ως στόχο το τελικό βάρος να μην υπερβάινει τα 800 γραμμάρια..

     - Ζύγισμα του Κεντρικού πάνελ. Ολα πάνω, μένει μόνο το μονοκοτάρισμα με ORALIGHT.

    Συνέχεια με την κατασκευή των ακροπτερυγίων, που αποτελούνται από τα πάνελ  B ΚΑΙ C συνολικού μήκους (78,5 συν 42.5 cm) 121 cm, το καθένα.


    * 20220505_201520.jpg (82.63 KB, 1350x608 - angeschaut 212 Mal.)

    * 20220511_154026.jpg (141.05 KB, 1400x291 - angeschaut 217 Mal.)
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #25 am: Montag, 16 Mai 2022, 11:59:42 »

    Ολοι οι ανεμοπτεράδες παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την κατασκευή του μοντέλου σου.
    Απλά θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
    Για συμμετοχή σε αγώνα, η ελάχιστη φόρτιση των φτερών (μαζί με την επιφάνεια της ουράς) είναι τα 12 γ/τ.π.
    Ένα ανεμόπτερο με αυτή την φόρτιση, προορίζεται για καιρό με άπνοια.
    Στην Ελλάδα, οι αγώνες ξεκινούν περίπου στις 10:00, οπότε έχει αρχίσει να φυσάει.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Bocian
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 686


    « Antwort #26 am: Montag, 16 Mai 2022, 20:01:32 »

    Εγώ θα πρόσθετα και την απουσία πηδαλίων από τα φτερά. Σε ένα φτερό αυτού του μεγέθους, και για πτήση thermal, πιστεύω θα σου έδινε περισσότερη χαρά η παρουσία τους.

    Επειδή πολύς λόγος γίνεται και για το ''κακό'' βάρος, και θεοποιούμε όλοι τα ελαφριά, έχω να πω, πως όταν πάμε να πετάξουμε
    κοιτάμε στην εργαλειοθήκη μας να δούμε αν έχουμε μαζί μας λίγο μολύβι, αν όχι, αρκούμαστε στο πιο βαρύ μας εργαλείο (πένσα)  Grin

    Πιο πολύ χρειάζεται να πετάμε το μοντέλο μας, ώστε να βελτιώσουμε τα  χέρια μας, παρά να το ελαφρύνουμε.

    Συγχαρητήρια, για την όμορφη κατά τ' άλλα κατασκευή σου.
    Gespeichert

    Σ' αυτή τη χώρα, σε λίγο καιρό, όποιος είναι κάτοχος Ανεμοπτέρου, θα διώκεται Ποινικά.
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #27 am: Montag, 16 Mai 2022, 22:41:09 »

     Καλησπέρα σε όλους. Να πετύχεις σε κτιστό φτερό 4 -μετρο, τόσο χαμηλή  φορτίση  είναι αρκετά δύσκολο. Οπότε πιο πολύ ανυσηχώ αν θα μου βγεί βαρύτερο παρά ελαφρύτερο. Θα πρέπει εξάλου να συνδιαστεί με μια ελαφριά άτρακτο ,το πολύ 600 γρ κομπλέ, για να πιάσεις φορτίση κάτω από 16 γρ/τπ. Σε όλα τα άλλα συμφωνώ. Μεγάλες φορτίσης για αέρα, χαμηλές  για μέχρι 2 bft,το πολύ. Δεν υπάρχει όμως, πιο απολαυστική πτήση σε συνθήκες με λίγο αέρα, από ένα RES ανεμόπτερο. Απλό στην χρήση, χωρίς πολλά κουμπιά και μοχλούς . απλά πετάς.... Χαμόγελο
     Για άνεμο πάνω από 3 bft.το ίδιο ανεμόπτερο (βασικά η άτρακτος),θα πετάει με άλλο φτερό, full house, 3.8 μέτρα. Φτιάχτηκε κάπου το 2016,στα 21γρ/τπ. Τώρα μετά τόσο καιρό, μου φαίνεται βαρύ. αν το ξανάφτιαχνα (το φτερό),σίγουρα θα προσπαθούσα για κάτω από 19γρ /τπ. Το ''RES'' τώρα το προορίζω για κάτω από 15γρ/τπ., μαζί με κάποιες βελτιώσεις της ατράκτου....βλέπουμε Χαμόγελο
    .

    Gespeichert
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #28 am: Montag, 16 Mai 2022, 22:59:22 »



    Για άνεμο πάνω από 3 bft.το ίδιο ανεμόπτερο (βασικά η άτρακτος),θα πετάει με άλλο φτερό, full house, 3.8 μέτρα.

                       Πόσο βολεύει εδώ το ολοκινούμενο πηδάλιο ύψους.
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #29 am: Montag, 16 Mai 2022, 23:34:31 »

     Βασικά το έχω συνηθίσει. Κατασκευάζεται πιο εύκολα είναι πιο ελαφρυ,και πτητικά έχεις μια τεράστια επιφάνεια να επιδρά σαν elevator.
    Gespeichert
    Seiten: 1 [2] 3 4 5     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: Κατασκευή 4-μετρου φτερού "RES"
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.042 Sekunden mit 28 Zugriffen.