Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.437 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 14:58:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 14:58:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Aujourd'hui à 14:19]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304437
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 149
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 4
    Invités: 140
    Total: 144
    Choix de thème

    Pages: 1 ... 3 4 5 [6]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Η Χρυσή Τομή  (Lu 23083 fois)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #75 le: Dimanche, 22 Janv. 2012, 00:53:06 »

    Από πέρσι που πετάει το Yankovlev II έχει δεχτεί 5-6 επισκευές.
    Ακόμη, δοκίμασα ακροπτερύγια για να αυξήσω την πλευρική επιφάνεια, αλλά δε μου πολυάρεσαν...
    Το μοντέλο έγινε πιο αργό, είχε εκτροπές στο knife και βάρυνε.
    Τέλος πάντων τα αφαίρεσα.
    Το ντεπόζιτο προχθές το έφερα στο κέντρο βάρους, μέσα στην άτρακτο πάνω από το φτερό.
    Το μοτέρ έχει αντλία οπότε μάλλον δεν θα έχω πρόβλημα με την απόσταση.
    Ακόμη δεν το πέταξα έτσι, θα βάλω καμιά φωτό αν είναι.

    Επίσης θα ήθελα να αναφέρω κάποιες διαπιστώσεις που πιθανόν θα είναι χρήσιμες σε κάποιους φίλους.
    Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει σχετικά μικρό οριζόντιο και κάθετο σταθερό για freestyle.
    Ίσως και γι΄αυτό να είναι γρήγορο, γιατί έχει μικρότερη οπισθέλκουσα.
    Σου δίνει όμως την αίσθηση ότι δεν ελέγχεις την ουρά κάποιες φορές, ειδικά στο χόβερ.
    Προσπαθώντας να μάθω πληροφορίες διάβαζα σε διάφορα θέματα πως στο χόβερ χρησιμοποιούμε έλικες μεγάλης διαμέτρου με λίγες μοίρες κλίση.
    Έλα όμως που με τετράχρονα μοτέρ, ούτε το mini Hype, ούτε το ucando, ούτε το bossa nova, ούτε το panic, ούτε το funtana,
    ούτε το yankovlev ΙΙ είχαν καλό έλεγχο στην ουρά.
    Οι κινήσεις ήταν πάντα ανεπαρκείς να κουμαντάρουν την ουρά στο χόβερ.
    Όπως είδατε και σε πιο πάνω μήνυμα, άρχισα να χρησιμοποιώ μεγαλύτερα βήματα στις έλικες, μέχρι και οχτάρι.

    Συμπέρασμα-άποψή μου: σε τετράχρονα μοτέρ βήμα από 6-8 όταν θέλω μεγαλύτερο έλεγχο στην ουρά.
    Χαμηλότερα βήματα σε glow 2T που ανεβάζουν περισσότερες στροφές.
    Φυσικά σε μοντέλα στο στυλ του bossa nova, ucando κλπ προσοχή στην ταχύτητα του μοντέλου και στους ελιγμούς, σπάνε.
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #76 le: Samedi, 28 Janv. 2012, 23:39:55 »

    To ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους που λέγαμε και από την ουρά αφαιρέθηκαν 30γρ έρμα.
    Παρατηρώ ότι όσο μεταφέρουμε βάρος από τα άκρα της ατράκτου προς το κέντρο,
    το μοντέλο γίνεται πιο ευκίνητο, μάλιστα είδα με έκπληξη να βγαίνουν ακροβατικά που μέχρι τώρα δεν έβγαιναν.
    Μάλλον θα μεταφέρω και το σέρβο του rudder λίγο πιο μπροστά.


    * tankkkk111.jpg (53.56 Ko, 650x488 - vu 788 fois.)
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #77 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 01:04:51 »

    Δεν πετάμε που δεν πετάμε λόγω καιρού, τουλάχιστον ας μαστορεύουμε.
    Έφερα το σέρβο του rudder κανα 20εκ πιο μπροστά στην άτρακτο, γιατί το μοντέλο ήταν ενοχλητικά πισώβαρο.
    Προτίμησα να μην βάλω έρμα ή μπαταρία μπροστά και για να μην αυξήσω το βάρος, αλλά και για να μαζέψω τα πράγματα πιο κοντά
    στο κέντρο και όχι στα άκρα. Το HXT5010 έκανε τη δουλειά του αξιοπρεπέστατα ως τώρα, αλλά με την ευκαιρία το άλλαξα με ένα
    DS821 digital 7κιλο και λίγο πιο γρήγορο που είχα ήδη στο συρτάρι.
    Επειδή η απόσταση πηδαλίου-σέρβο μεγάλωσε αρκετά, έβγαλα το ατσαλόσυρμα και το έκανα pull-pull.


    * pull-pull11111.jpg (47.99 Ko, 650x417 - vu 725 fois.)

    * pull-pull2222222.jpg (53.22 Ko, 433x650 - vu 731 fois.)
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #78 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 01:09:50 »

    Και μια φωτό από τις χιονισμένες σκεπές της Έδεσσας όπως φαίνονται από το εργαστήριο  Wink


    * pull-pull333333333.jpg (58.25 Ko, 409x650 - vu 719 fois.)

    * xioooniiiiiiiiii.jpg (54.72 Ko, 444x650 - vu 722 fois.)
    Journalisée

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #79 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 09:26:33 »

    Καλημερα!!!! παντου χιονισμενα ειναι σημερα ....και χτες ειχε χιονακι στο Βολο ..οτι πρεπει για κατασκευες Thumbs up
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #80 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 09:40:26 »

    Καλημέρα Ανδρέα, σήμερα έχουμε 20εκ χιόνι, θα παίξει πάλι σοφίτα δλδ.
    Κι έχω πολύ πράμα που με περιμένει, qq yak μια σοβαρή επισκευή,
    panic μια μετατροπούλα και να στήσω το δώρο που μ' έφερε ο Άι Βασίλης τα Χριστούγεννα  Ανεση
    Journalisée

    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 560


    SV2BLH


    « Répondre #81 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 10:33:26 »

     Καλημέρα σας. Για την επισκευή στο yak Γιάννη να φροντίσεις να προνοήσεις. Θα πας στο μανάβη της γειτονιάς και θα ζητήσεις μιά σκορδαλία, να προσέξεις να είναι οποσδήποτε "τύπου Χαβάης", ναι αυτές που περνούν στο λαιμό οι κοπέλες στους τουρίστες, κάνει δουλειά. Γιά το δώρο σου των Χριστουγέννων επιτέλους ενημέρωσε μας.
     Οσο γιά την Χρυσή Τομή και το ότι "μαζεύεις" το κέντρο βάρους καταλαβαίνω ότι μειώνεις την μάζα στα άκρα άρα και την αδράνεια λόγω στροφορμής οπότε νομίζω ότι φτιάχνεις το α/π πιό ευέλικτο. Θα μας πεις τα αποτελέσματα μόλις κόψει λίγο το χιόνι.
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #82 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 10:36:52 »

    Βιργίλη μια ερώτηση μόνο:
    τη σκορδαλιά την κρεμάω στο λαιμό ή στο αεροπλάνο; Grin
    Journalisée

    vilisdev
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 560


    SV2BLH


    « Répondre #83 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 10:52:42 »

    Δοκίμασε και τα δύο να δούμε πως θα δουλέψει καλύτερα αλλά αν τη βάλεις στο α/π βάλτη στο κέντρο  Grin Grin Grin
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #84 le: Jeudi, 2 Fιvr. 2012, 11:04:10 »

    Σωστόοοοοοοοος  Cheesy  Grin Grin Grin

    Αν και τελικά ρε συ Βιργίλη, τι μας φταίνε τα σκόρδα;
    Εμείς φταίμε πάντα για τις πατάτες που κάνουμε.
    Ας πάρουμε λοιπόν τα σκόρδα, ας πάρουμε και τις πατάτες και ας κάνουμε μια ωραία σκορδαλιά  Cheesy Cheesy Grin Grin
    Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #85 le: Vendredi, 17 Fιvr. 2012, 02:43:35 »

    Και ένα προχθεσινό βίντεο.
    Το μοντέλο ακόμα πισώβαρο, ο κινητήρας όμως κοιτάζει κάτω.
    Το αποτέλεσμα είναι το μοντέλο να κάνει "λαγουδάκια", πάνω κάτω συνέχεια...  Θυμός

    « Dernière édition: Mardi, 21 Fιvr. 2012, 23:24:27 par Yankos » Journalisée

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #86 le: Lundi, 21 Janv. 2013, 23:41:42 »

    Μετά από ενάμιση χρόνο πτήσεων το Yankovlev ΙΙ αποσύρθηκε.
    Στα πλαίσια της δημοσιονομικής αναπροσαρμογής, ο YS63 πουλήθηκε και τα ηλεκτρονικά βγήκαν από το μοντέλο
    και μπήκαν στο νέο Yankovlev III.
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=31701.0

    Η συνολική εικόνα που αποκόμισα από το όλο εγχείρημα με τη Χρυσή Τομή είναι ότι το μοντέλο λόγω μικρών επιφανειών στην ουρά
    και μεγάλων επιφανειών στο φτερό:
    1. Έχει χαμηλό πτερυγικό φορτίο, άρα μπορεί να εκτελέσει αργά ακροβατικά 3D.
    2. Έχει μικρότερη οπισθέλκουσα, άρα μπορεί να πετάξει αρκετά γρήγορα.
    3. Χρειάζεται μεγαλύτερο βήμα στην έλικα για να έχουμε καλύτερο έλεγχο στην ουρά.
    4. Το μεγαλύτερο βήμα στην έλικα προσφέρει ακόμη υψηλότερη τελική ταχύτητα.
    5. Το μοντέλο δεν απευθύνεται σε αρχάριο χειριστή, απευθύνεται όμως σε αρχάριο κατασκευαστή.

    Τελικά το μοντέλο νομίζω ότι αποτελεί μια Χρυσή Τομή ανάμεσα στην αργή και τη γρήγορη ακροβατική πτήση.

    Καλές κατασκευές και καλές πτήσεις να 'χουμε  Thumbs up
    Journalisée

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #87 le: Lundi, 2 Fιvr. 2015, 22:32:22 »

    Δανειζομαι το θεμα για να ρωτησω το εξης

    Υπαρχει καποια ''κατασκευαστικη αρχη'' για το ποια πρεπει να ειναι η αποσταση μεταξυ του φτερου και της ουρας ενος αεροπλανου

    Φτιαχνω ενα υψηλοπτερυγο χωρις σχεδια και ειμαι στην απορια ποσο μακρια να βαλω το οριζοντιο σταθερο απο το φτερο

    Υπαρχει καπιος κανονας;
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #88 le: Mardi, 3 Fιvr. 2015, 13:17:29 »

    Δανειζομαι το θεμα για να ρωτησω το εξης

    Υπαρχει καποια ''κατασκευαστικη αρχη'' για το ποια πρεπει να ειναι η αποσταση μεταξυ του φτερου και της ουρας ενος αεροπλανου

    Φτιαχνω ενα υψηλοπτερυγο χωρις σχεδια και ειμαι στην απορια ποσο μακρια να βαλω το οριζοντιο σταθερο απο το φτερο

    Υπαρχει καπιος κανονας;

    Εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά που επιθυμούμε να έχει το αεροπλάνο, τις επιφάνειες φτερού, πίσω οριζοντίου κλπ

    Ένας πρακτικός τρόπος περιγράφεται στις σελίδες του Παράσχου
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #89 le: Mardi, 3 Fιvr. 2015, 15:14:08 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    Πολυ καλο το αρθρο
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Pages: 1 ... 3 4 5 [6]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Η Χρυσή Τομή
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.045 secondes avec 28 requêtes.