Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 05:05:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 05:05:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 83
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 64
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)  (Αναγνώστηκε 34838 φορές)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #90 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2016, 09:51:07 »

     angel Διονύση αντε με το καλο στον αεραααα, οεοοο...  angel

     Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #91 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2016, 17:14:54 »

    Διονύση σίγουρα ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα τις ανάγκες των ελικοπτέρων αλλά τα BLS 451 δεν είναι αδύναμα για αυτό το ελικόπτερό;; Ακόμα και τα ds610 που είχες έχουν πιο πολύ δύναμη από αυτά...

    Παναγιώτη, όχι..

    Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι από 8 κιλά και πάνω είναι οκ.. μη ξεχνάς ότι συνεργάζονται 3 servo μαζί για το φορτίο του κεντρικού στροφείου (CCPM).
    Στα HPM κυκλικά, το σέρβο του collective θα πρέπει να είναι αρκετά ισχυρό.. Εκεί ναι.. και η διαφορά ροπής ενός κιλού μπορεί να φανεί στον αέρα.

    Σαφώς και οι δυνάμεις σε κιλά που απαιτούνται για το φορτίο του δίσκου δεν μπορούν να μετρηθούν έτσι απλά, αφού παίζουν ρόλο πάρα πολλά..
    Αλλά σε γενικές γραμμές και για τις ανάγκες όλων εμάς που απλά πετάμε τα μοντέλα μας χωρίς εξω-πραγματικές απαιτήσεις και μανούβρες, είναι υπεραρκετά..


    Τα DS610 είναι 12 κιλά και τα BLS451 είναι 10,6 κιλά.. Μπροστά στην αξιοπιστία της Futaba.. χαλάλι..


    Αύριο θα πετάξει ξανά το .. υποβρύχιο.. οπότε θα δούμε την συμπεριφορά του σε όλους του τομείς..

     Thumbs up

    Καλά για την αξιοπιστία της Futaba δεν το συζητάω, απλά το είπα γιατί έτυχε να δω τα χαρακτηριστικά τους αλλά και γιατί βλέπω ότι και η Align στα μοντέλα της με HV servo έχει ανέβει πολύ σε κιλά...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2016, 19:58:25 »

    Ναι όντως.. γενικά τα servo έχουν ξεφύγει..

    Σίγουρα όσο πιο ισχυρό είναι το servo τόσο το καλύτερο.. Κάτι που δεν ισχύει κατά κανόνα και για την ταχύτητα..

    Αυτά τα νέα servo του Bert Kammerer φαίνονται τρομερά.. αλλά στο συρτάρι μου υπήρχαν 3 Χ BLS451..


    Anyway.. Σήμερα ανάμεσα στις ανοιξιάτικες μπόρες κατάφερα να κάνω δύο πτησούλες..

    Όλα καλά!  Χαμόγελο

    Το μοτέρ άψογο και σε ρελαντί και σε Idle UP και απο κραδασμούς καμία αλλαγή..

    Μερικές ρυθμίσεις θέλει σε βελόνες & gyro μόνο.. Δείχνει να είναι καλύτερο και από πρίν!

    Τελικά του έκανε καλό η αλμύρα…  Grin

     beer
    Καταγράφηκε

    gkcarbons
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 170



    « Απάντηση #93 στις: Κυριακή, 10 Απρ 2016, 21:15:32 »



    Το μοτέρ άψογο και σε ρελαντί και σε Idle UP και απο κραδασμούς καμία αλλαγή..

    Μερικές ρυθμίσεις θέλει σε βελόνες & gyro μόνο.. Δείχνει να είναι καλύτερο και από πρίν!

    Τελικά του έκανε καλό η αλμύρα…  Grin

     beer






    Οπότε Διονύση τώρα ξέρεις τη λύση για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί.....................................................................................μπάνια στη θάλασσα  Cheesy Cheesy laugh laugh
    Καταγράφηκε

    ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #94 στις: Τρίτη, 12 Απρ 2016, 21:17:41 »



    Το μοτέρ άψογο και σε ρελαντί και σε Idle UP και απο κραδασμούς καμία αλλαγή..

    Μερικές ρυθμίσεις θέλει σε βελόνες & gyro μόνο.. Δείχνει να είναι καλύτερο και από πρίν!

    Τελικά του έκανε καλό η αλμύρα…  Grin

     beer






    Οπότε Διονύση τώρα ξέρεις τη λύση για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί.....................................................................................μπάνια στη θάλασσα  Cheesy Cheesy laugh laugh



     Grin Grin Grin Grin

    Γιώργο, ναι.. Γιατροσόφι πρώτο!!   laugh


    Σήμερα έκανα μερικές πτησούλες για να ρυθμίσω μοτέρ και gyro..

    Δεν πέταξα πολύ.. κάπου στο 1 λίτρο..  Στριφογύρισμα ματιών

    Όλα οκ είναι αν και θα servo θα αλλαχτούν ξανά με πιο ισχυρά.. Δεν έχει πρόβλημα.. αλλά είχα συνηθίσει την απόκριση που είχε πριν και τώρα η συμπεριφορά του έχει αλλάξει λόγο την μικρότερης ροπής και που έχουν τα BLS451..

    Ο Παναγιώτης είχε δίκιο τελικά.. Ακόμη και αυτή η μικρή διαφορά στα κιλά ροπής από τα DS610, είναι αρκετά αισθητή... Είναι απολύτως λογικό. Το ελικόπτερο εκτός του ότι είναι βαρύτερο από nitro, έχει και direct servo στο swash που έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις σε ροπή από τα servo..

    Ο κατασκευαστής..  Αυτοεξηγούμενο προέβλεψε.. αλλά το ξέχασε κιόλας!!  Grin

    Οπότε.. κάποια στιγμή θα γίνει ξανά μια αλλαγή..



    Κάπου εδώ θα ήθελα κάποιον που να έχει μια κάποια εμπειρία σε Tuned Pipes..  Ποοολύ άνεση

    Έχω μια του Hanson και θέλω να βρω έναν τρόπο (που να έχει αντοχή στο χρόνο) ένωσης με το λαιμό.. Παλαιότερα, σε άλλο ελικόπτερο, που είχα καταφέρει να βρω το σημείο συντονισμού της με το μοτέρ η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη.. οπότε αφού το ελικόπτερο είναι οκ και υπάρχει στο συρτάρι.. γιατί να μη γίνει ακόμη πιο τούμπανο το gasserάκι..?

    Το πρόβλημα που είχα τότε ήταν με την ένωσή της με τον λαιμό.. βέβαια το τότε μοτέρ δεν ήταν βελτιωμένο όπως αυτό, και παρήγαγε δραματικά πολλούς κραδασμούς με αποτέλεσμα να τρυπάει τα κολλάρα..

    Τώρα είναι ευκαιρία λοιπόν να δούμε πόσο τελικά αποδίδει σε ένα καλό gasser ελικόπτερο.. Αλλά θα πρέπει να γίνει σωστά γιατί σκοπός είναι να πετάω με αυτό σχεδόν κάθε μέρα.. όχι να κατσαβιδιάζω κάθε μέρα!!

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #95 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2016, 00:58:34 »

     beer beer beer












     Χαμόγελο

    Με πλούσιο σε λάδι καύσιμο και τον governor στις 1600 - 1950 - 2100 στροφές.



     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.238


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #96 στις: Πέμπτη, 14 Απρ 2016, 01:45:37 »

    Μπράβο Διονύση μπράβο!!!  Thumbs up

    Το εργαλείο σε χρόνο dt και πάλι στον αέρα, Cheesy πάντα καλές και όμορφες πτήσεις!!!!  Thumbs up 

    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #97 στις: Παρασκευή, 29 Απρ 2016, 11:22:19 »

    Μπράβο Διονύση μπράβο!!!  Thumbs up

    Το εργαλείο σε χρόνο dt και πάλι στον αέρα, Cheesy πάντα καλές και όμορφες πτήσεις!!!!  Thumbs up  



    Μάρκο να σαι καλά φίλε.

    Ναι όντως σε χρόνο dt στον αέρα ξανά!  Χαμόγελο
    Πάλι καλά που το συρτάρι είχε αρκετά καλούδια μέσα..

    Τώρα κάνω δοκιμές με tuned Pipe από B.H. Ηanson!!  Cheesy

    Παλαιότερα δεν τα είχα καταφέρει να τη συντονίσω σωστά σε άλλο μοτερ και ελικόπτερο, αλλά τώρα μετά από μερικές πτήσεις που έκανα στο G700Z δείχνει να είναι τρομερή η αλλαγή σε δύναμη.. και ο ήχος είναι καλύτερος..

    Θα επανέλθω με multimedia..

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #98 στις: Τετάρτη, 1 Ιούν 2016, 23:02:34 »

    B.H. Hanson Tuned Pipe

    http://www.bhhanson.com/exhaust_systems%20&%20parts.htm

    Συντονισμένη (στο περίπου) στις 14,000 στροφές.  Cheesy

    Με flexi λαιμό από DLE 30, είναι ελαφρύτερη στο σύνολο κατά 40 γραμμάρια από την Hatori.. και μπορώ να πω ότι σε Udle UP κάνει το μοτέρ αγνώριστο..  Εκπληξη

    Εδώ ο Νίκος ο Μούνδος έκανε τα μαγικά του στο λαιμό διότι είχαμε κάτι θεματάκια στο μοντάρισμα....

    Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο.  Thumbs up


    Με τη Hatori είδα πολύ καλύτερη συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές, σε Hover & normal πτήση, αλλά στα ψηλά δεν μπορεί να συγκριθεί με tuned pipe..  Η μέρα με τη νύχτα!


    Έχουμε και λέμε..

    Εκεί που με τη Hatori το μοτέρ θα bog-άρει, με την πίπα όχι μόνο κρατάει σταθερά τις στροφές επάνω στη ροπή του κινητήρα, αλλά μπορείς να δώσεις 1 με 2 μοίρες βήμα ακόμη!

    Συγκεκριμένα πετάω με +-12 μοίρες χωρίς bog στις 1950.

    Στις 13 μοίρες κρατάει καλά τις στροφές λίγο χαμηλότερα όμως.. κάπου στις 1850.


    Από βελόνες τώρα.. μπορούν να κλείσουν λίγο ακόμη αλλά με tuned pipes είναι πολύ επικίνδυνο να παίζεις στα όρια..
    Έκλεισα ελαφρά τη (Η) βελόνα αλλά βρίσκεται ακόμη σε πολύ ασφαλή επίπεδα κάτι το οποίο επαληθεύεται και από τις θερμοκρασίες του κινητήρα, όπου μετά από 5 λεπτά σκληρής πτήσης, είναι σε χαμηλότερα επίπεδα ακόμη και από αυτά με την hatori!

    Μετά από την πτήση μπορεί κανείς με άνεση να ακουμπήσει το δάχτυλο στα fins του κυλίνδρου από την πλευρά της εξαγωγής και να το έχει σε επαφή όση ώρα θέλει! Οπότε δεν πρέπει ούτε 100 βαθμούς να φτάνει στον αέρα.. (Θερμοκρασία περιβάλλοντος 20 βαθμοί κελσίου).

    Σε πιο πρόσφατες πτήσεις με θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 27 βαθμούς, τα fins στον κύλινδρο μετά την πτήση είχαν θερμοκρασία 90 βαθμούς.
    Δεν ακουμπάς για πολύ ώρα, αλλά και πάλι είναι πολύ καλά για βενζίνα..

    Τώρα πως γίνεται βενζινοκινητήρας σε ελικόπτερο να παίζει με τέτοιες αποδόσεις τόσο χαμηλά σε θερμοκρασίες εγώ δεν μπορώ να το καταλάβω..  idiot2


    Ο Al από την B.H. Hanson λέει ότι μπορεί να αναπνέει το μοτέρ καλύτερα με το λαιμό που έχω βάλει επάνω που είναι μεγαλύτερος σε διάμετρο και έτσι να πέφτει η θερμοκρασία του μοτέρ..

    Επίσης έκανε μια αναφορά σχετικά με το στρώσιμο που έκανα στο μοτέρ.. ότι δηλαδή η υπομονή που έδειξα κατά την διαδικασία του στρωσίματος τώρα αποδίδει καρπούς με το μοτέρ να αποδίδει τη maximum ισχύ, χωρίς υπερθερμάνσεις και προβλήματα και το κυριότερο.. Χωρίς κραδασμούς! Και το λάδι δείχνει να κάνει καλή δουλειά.. BELRAY Si7.

    Τώρα, αν θέλετε την ταπεινή μου άποψη..

    Αν κάποιος θέλει ελικόπτερο βενζίνα για να βάζει ξέγνοιαστες ώρες πτήσεων σε hover, normal ή sport aerobatic στιλ, τότε η πίπες συντονισμού δεν είναι η καλύτερη επιλογή για αυτόν..
    Μια Hatori ή κάποια άλλη fix εξάτμιση gasser είναι ότι πρέπει...

    Αν τώρα θέλει να δώσει πόνο.. τα γκάζια τσίτες και τα συναφή.. δηλαδή hover ή normal πετάει μόνο για να ζεστάνει το μοτερ.. απλά η πίπα συντονισμού είναι must.
    Πραγματικά αν όλα γίνουν σωστά, μεταμορφώνει το μοντέλο.
     
    Τελικά τα δύσκολα στην όλη υπόθεση – Tuned pipe -  είναι να συντονιστεί και να μονταριστεί σωστά επάνω στο ελικόπτερο..

    Όσο αφορά το μοντάρισμα, τα εύσημα πάνε στον Αργύρη τον Γιαννετάκη για τις βάσεις που έφτιαξε με την χειροποίητη ηλεκτροπόντα του και πλέον η εξάτμιση είναι τέλεια τοποθετημένη στην μπούμα του ελικοπτέρου!
    Να σαι καλά ρε Αργύρη! Με έφτιαξες!


    (φωτογραφίες και βίντεο όταν πετάξω με παρέα..)

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #99 στις: Παρασκευή, 3 Ιούν 2016, 19:54:41 »

    Project Τέλος!

    G700Z (Prototype Version) 100%.

    Believe it or not, μέχρι αυτή την στιγμή έχει κάψει πάνω από 100 λίτρα βενζίνη..  Στριφογύρισμα ματιών

    Έχουν αλλαχθεί τρείς φορές ball links, μία φορά παπουτσάκια συμπλέκτη Zenoah και έχει γίνει και μια αλλαγή στις μεμβράνες του καρμπυρατέρ (λόγο βουτιάς)..

    Μετά από πολλές δοκιμές, αλλαγές, ρυθμίσεις, βελτιώσεις και αλαφρώματα.. Μπορώ να πω ότι στο συγκεκριμένο ελικόπτερο δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω.. Μέχρι και μπάνιο στη θάλασσα του έκανα!

    Έχει ολοκληρωθεί, πετάει υπέροχα, είναι πανέμορφο και.. όχι να το παινευτώ… (αλλά θα το κάνω) σε βενζινοκίνητο ελικόπτερο είναι ότι πιο smooth, ισχυρό και αξιόπιστο έχω δει & έχω πετάξει!

    Το τελικό βάρος (χωρίς καύσιμο) είναι στα 5.580 κιλά.

    (Με flybared κεφαλή, διπλά bearing blocks στην καμπάνα συμπλέκτη και main frames πάχους 2.5MM!)

    Συγκριτικά αναφέρω βάρη μερικών βενζινοκίνητων 700αριών  ελικοπτέρων χωρίς καύσιμο (DRY) που βρήκα στο internet..


    Whiplash Gasser  Flybarless       - 5.7 kg
    Helix heli G700  Flybarless        - 5.7 Kg
    Helibug Trex700   Flybarless      - 5.8 kg
    Century Radikal G30 Flybarless   - 5.4 kg
    Century HWC Trex700 Flybarless - 5.4 kg
    SAB Goblin 700 Gasser Flybarless - 5.4 kg
    Spectra G  Flybarless                 - 5.6 kg
    Spectra G   Flybar                     - 6.1 kg


    Δεν γνωρίζω τη διαφορά σε βάρος ενός flybared και ενός flybarless Trex 700 οπότε δεν μπορώ να υπολογίσω με ακρίβεια  πόσο τελικά μπορεί να ζυγίσει το τελικό μοντέλο στην FBL έκδοσή του..

    Λογικά θα είναι ελαφρύτερο από όλα τα παραπάνω. Θέλω να το φτάσω κοντά στα 5 κιλά (!).. Αλλά αυτό μάλλον θα είναι πολύ δύσκολο ή μπορεί και ακατόρθωτο..

    Όπως και να έχει, οτιδήποτε κάτω από 5.4 κιλά σε flybarless θα  είναι επιτυχία.

    Θα δείξει..











    Έτσι λοιπόν, πέφτουν τίτλοι τέλους και σε αυτό το (prototype) project και πλέον έχω καταλήξει με το τελικό σχέδιο, έχουν ήδη γίνει οι απαραίτητες αλλαγές σε μερικά σημεία στο πλαίσιο αλλά και τη μετάδοση της κίνησης - καμπάνα συμπλέκτη - αλλά και στο γρανάζι (pinion) με στόχο την αξιοπιστία και την αντοχή στον χρόνο.

    Σύντομα θα σας το παρουσιάσω επίσημα με μια ακόμη κατασκευή, αυτή τη φορά  του τελικού μοντέλου (ΚΙΤ μετατροπής) που θα είναι ακόμη πιο ελαφρύ, πιο δυνατό, πιο όμορφο, σε flybarless έκδοση και διαθέσιμο για όποιον το θελήσει μέσω BLACKOUT!

    Σας ευχαριστώ.

    Καλή συνέχεια σε όλους και καλό καλοκαίρι.
    Καταγράφηκε

    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #100 στις: Σάββατο, 4 Ιούν 2016, 23:48:51 »

    Πολλά συγχαρητήρια Διονύση για την ολοκλήρωση του project. Είναι πραγματικά απίθανο από την αρχή μέχρι το τέλος και πιστεύω αντάξιο (αν όχι καλύτερο) επώνυμων κατασκευαστών!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #101 στις: Δευτέρα, 18 Ιούλ 2016, 21:23:10 »

    Πολλά συγχαρητήρια Διονύση για την ολοκλήρωση του project. Είναι πραγματικά απίθανο από την αρχή μέχρι το τέλος και πιστεύω αντάξιο (αν όχι καλύτερο) επώνυμων κατασκευαστών!

    Σε ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη!

    Όντως το prototype βγήκε πάρα πολύ καλό και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

    Δεν γράφω συχνά λόγω αυξημένων υποχρεώσεων αλλά όλα πάνε καλά και συνεχίζει δυνατά! Κατσαβίδι μπαίνει μόνο για αναλώσιμα!  Ανεση

    Προσπαθώ να μην περνά εβδομάδα που να μην το πετάξω έστω και για 2-3 tanks αλλά το καλοκαίρι είναι εξαιρετικά δύσκολο με τις δουλειές..

    Έχουν γίνει αναβαθμίσεις στο σύστημα μετάδοσης που πραγματικά άξιζαν τον κόπο και απέδωσαν, αυτά βέβαια θα τα δούμε στο άλλο θέμα με το τελικό G700Z.  Thumbs up

    Καλές βουτιές! (εγώ έχω κάνει μόνο μια..)  Undecided
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Ιούλ 2016, 22:22:23 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #102 στις: Δευτέρα, 21 Νοέ 2016, 16:03:49 »

    Λίγο ακόμη και 200-αρίσαμε!!

    Κάθε γραμμή = 1 Λίτρο.
    Κάθε τετράγωνο = 5 Λίτρα!

    Κάθε λίτρο = 4 tanks και κάθε Tank = 8 λεπτά Πτήση.

    Με 200 Λίτρα βενζίνη το ελικόπτερο έχει πετάξει περίπου στα 1600 λεπτά άρα κάπου στις 26 ώρες!
    (χωρίς το στρώσιμο)

    Ε οκ. Απο εδώ και στο εξής νομίζω ότι μπορώ να το λέω αξιόπιστο μοντέλο!




     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.