Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
306.078 Messages dans 12.441 Fils de discussion par 6.489 Membres / Dernier membre: eurotrorm
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 6 Dιc. 2024, 06:58:28

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Vendredi, 6 Dιc. 2024, 06:58:28

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6489
    Dernier: eurotrorm
    Stats
    Total des messages: 306078
    Total des fils de discussion: 12441
    En ligne aujourd'hui: 37
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 35
    Total: 36
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Δέκτης FS-iA6B της FlySky  (Lu 542 fois)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.417


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « le: Lundi, 21 Oct. 2024, 15:37:00 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Έχω φτιάξει ένα σκαφάκι (βαρκάκι) επιφανείας, με τον εν λόγω δέκτη. Ενώ θα περίμενα εμβέλεια τουλάχιστον 300 μέτρων στην επιφάνεια της θάλασσας, με το ζόρι φτάνει στα 100 μέτρα.
    Τον έχω τοποθετήσει μάλιστα σε "πυργάκι", 30 εκ περίπου πάνω απ'το νερό ώστε να πιάνει καλύτερα.
    Έχετε κάποιο σχόλιο?
    Ξέρετε κάποιο άλλο δέκτη της Flysky που θα είχε καλύτερη εμβέλεια στην επιφάνεια της θάλλασσας?

    Thanks, Απόστολος   


    * FlySky_FSiA6B_Rx.jpg (133.55 Ko, 885x506 - vu 193 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 855



    « Répondre #1 le: Lundi, 21 Oct. 2024, 16:24:49 »

    Καλησπέρα Απόστολε! Μα νομίζω ότι ακριβώς αυτό είναι και το μειονέκτημα με τη συχνότητα 2,4Ghz, ότι δεν κάνει γιά μοντελισμό "επιφάνειας". Γι αυτό και οι ναυτομοντελιστές χρησιμοποιούν (ή χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα) συστήματα FM.

    Επίσης, μήπως υπάρχουν εκεί γύρω τίποτα ανθρακονήματα κλπ, που μπορεί να τυφλώνουν τα 2,4;
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.070


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #2 le: Lundi, 21 Oct. 2024, 18:44:36 »

      Καλησπέρα και από εμένα Απόστολε.

      Ο δέκτης από τα στοιχεία του κατασκευαστή λέει για 500 - 1500μ στον "αέρα" οπότε λογικό είναι να περιμένεις περί τα 300μ στην θάλασσα.

      Επίσης ένα άλλο χαρακτηριστικό που έχει και που είδα σε άλλη φωτογραφία

     

      είναι ότι έχει κεραίες "δίπολο" που είναι πιο ενισχυμένες από το απλό "εκτεθειμένο" κεντρικό

      Το θέμα είναι ότι ναι μεν, ωραία, έχεις τον δέκτη στα 30εκ πάνω από το νερό, αλλά οι κεραίες του που βρίσκονται;

      Για εμένα καλύτερα θα ήταν να υπερύψωνες τις κεραίες και όχι τον δέκτη
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.417


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #3 le: Lundi, 21 Oct. 2024, 19:54:10 »

    Καλησπέρες  

    Έχω τοποθετήσει τις κεραίες σε σχήμα V πάνω απο τη βάση του δέκτη, όπως φαίνεται στη φωτό.

    Νικόλα, δέν ήξερα πως οι ναυτομοντελιστές δέν χρησιμοποιούν 2,4. Αλήθεια?


    * Boat_RC_2024.jpg (200.96 Ko, 928x497 - vu 171 fois.)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 855



    « Répondre #4 le: Lundi, 21 Oct. 2024, 20:27:58 »



    Νικόλα, δέν ήξερα πως οι ναυτομοντελιστές δέν χρησιμοποιούν 2,4. Αλήθεια?

    Ναι. Μου το έχει πει ναυτομοντελιστής αυτό. Ρώτα και τον Ίωνα Λαλαγιάννη, που έχει (είχε; ) το μοντελομάγαζο που εξειδεικευόταν στον ναυτομοντελισμό στο Παγκράτι.
    Διευκρινίζω: όχι ότι δεν χρησιμοποιούν καθολου, απλά είτε έχουν εξειδικευμένα συστήματα 2.4Ghz που χαρακτηρίζονται ως "navy" και ειναι ειδικά γιά ναυτομοντελισμό, είτε αποδέχονται την μειωμένη εμβέλεια με τα συνήθη 2.4.
    Πράγματι, από ένα πρόχειρο ψάξιμο που μπορείς να κάνεις στο ίντερνετ, θα διαπιστώσεις ότι η ύπαρξη "εξογκωμάτων" στην επιφάνεια του νερού (πχ κυματα), μειώνουν την ισχύ των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων 2.4 GHz, λόγω μερικούς απορρόφησης της ακτινοβολίας απο το νερό. Γι' αυτό και ποτέ τα συστήματα 2.4 GHz δεν έχουν την ίδια εμβέλεια σε δέκτες που βρίσκονται κοντά στην επιφάνεια του νερού, σε σχεση με τους ίδιους δέκτες ψηλά στον αέρα.
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.070


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Répondre #5 le: Lundi, 21 Oct. 2024, 23:32:16 »

      Απόστολε να πω την αλήθεια φαντάστηκα ότι ίσως έβαζες μέσα στο κουτί τις κεραίες για να αποφύγεις την όποια οξείδωση.

      Οι ναυτομοντελιστές δουλεύουν με 2,4, αλλά συνήθως 2κάναλες και τύπου πιστόλι και χαρακτηρίζονται γενικώς επιφανείας "surface" όπως εδώ

    https://www.youtube.com/watch?v=BguuId-kr3k

      Οι δε δέκτες που είχαν επάνω ήταν με το απλό καλωδιάκι, και αν παρατηρήσετε ο ένας είχε πρόβλημα με την εμβέλεια (καθώς και λάθος ρύθμιση στο failsafe και γι αυτό και το "κυνήγαγε" στο 0:22 και στο 1:00). Το πρόβλημα το είχε γιατί νόμιζε ότι το καλωδιάκι αυτό περίσσευε και το ..έκοψε!!

      Άλλο ένα που θα πρότεινα να κοιτάξεις, είναι και το θέμα του πομπού. Από την μια ο προσανατολισμός της κεραίας και από την άλλη αν έβαζες μια κεραία πιο ενισχυμένη
    Journalisée

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.417


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #6 le: Mardi, 22 Oct. 2024, 09:02:44 »

    Καλημέρα σας παιδιά.

    Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα συνεχίσω το troubleshooting και άν ανακαλύψω κάτι σχετικό θα το δείξω εδώ για να βοηθηθούν και οι υπόλοιποι.
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.750


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #7 le: Mardi, 22 Oct. 2024, 14:00:08 »

    Δοκίμασε Απόστολε την κεραία της τ/κ σε ευθεία θέση ή να κοιτά προς τα κάτω,
    ίσως να βοηθήσει!!!  Wink
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.417


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #8 le: Mardi, 22 Oct. 2024, 15:09:50 »

    Ευχαριστώ Mark.

    Μίλησα μόλις με τον κύριο Μάνο (Rc Manos) και σύστησε οι κεραίες να είναι κάθετες μεταξύ τους, η μία τελείως κατακόρυφη και η άλλη παράλληλη με την επιφάνεια της θάλασσας. Έτσι λέει πως τοποθετούνται συνήθως στα σκαφάκια.
    Δέν το ήξερα, θα το δοκιμάσω.
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    George Pilot
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 14

    fly high


    « Répondre #9 le: Mardi, 22 Oct. 2024, 17:24:49 »

    Γεια σου Αποστολε ασχολεισαι και με σκαφακια ? πανε οι πλαγιες Huh  Για θεση στον αερα δοκιμασμενο 90 μοιρες οι κεραιες , 900 - 1000 μετρα max , για θαλασσα νομιζω δοκιμασε μια παραλληλα στην επιφανεια του νερου
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.417


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #10 le: Mercredi, 23 Oct. 2024, 10:27:05 »

    Χαχααα... Καλημέρα George. Ευχαριστώ για το input.

    Φυσικά & ΔΕΝ αλλάζεται η πτήση στις πλαγιές με τίποτα άλλο μοντελιστικά για μένα! Απλά πού & πού, κάνω και κανένα παράπλευρο project μετά απο παρότρυνση φίλων.
    Χάθηκα τελευταία το ξέρω, όμως η αγάπη μου για ανεμοπορία δέν υποχωρεί. Ποτέ. Συγνώμη στη Διαχείριση για το (σχετικά) Off topic θέμα αλλά αυτό το φόρουμ ξέρω & εμπιστεύομαι.

    Με τον κυματισμό βέβαια, κάθε στιγμή μία απο τις δύο κεραίες θα είναι κατακόρυφη (με τη V τοποθέτηση) οπότε δέν νομίζω πως αλλάζει κάτι με την τοποθέτηση 0-90 μοιρών.
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Modérateurs: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Fil de discussion: Δέκτης FS-iA6B της FlySky
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.052 secondes avec 68 requêtes.