Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 08:37:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 08:37:39

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 20
    Total: 21
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 11     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Τηλέμαχος - Η κατασκευή  (Lu 92801 fois)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #15 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 14:05:35 »


        Και λιγα χιλιοστα να μετακινησεις τον κινητηρα δεν νομιζω πως θα αλλαξει ιδιεταιρα η ισορροπια του μοντελου....
    Εξάλλου παραπανω απο 2-3 χιλιοστα δεν μπορεις να τον μετακινησεις πανω στην βαση του.Άρα μου φαινεται πως είναι καλυτερα να ασχοληθεις με το ποσο ευθυγραμμισμενο γινεται το τρυπιμα.....παρα με την αποσταση των τρυπων απο το firewall.

    Γνωμη μου ετσι! Χαμόγελο Χαμόγελο

    Evan πολύ καλή παρουσίαση! Thumbs up
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #16 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 16:55:36 »

    Μήπως θα έπρεπε οι τρύπες στη βάση της μηχανής να ανοιχτούν μετά την ολοκλήρωση του μοντέλου, ώστε να μπορεί να ισορροπήσει μετακινώντας τη μηχανή εμπρός-πίσω;

    Πράγματι, όπως λέει και ο Ορέστης, με μερικά χιλιοστά δεν επιτυγχάνεις μεγάλη διαφορά στο ζύγισμα. Άνοιξα τις τρύπες όσο πιο μπροστά μπορούσα. Ο Τηλέμαχος έχει κοντή μύτη για σχεδιαστικούς λόγους, όπως γράφει και ο jkon στο σχετικό κεφάλαιο:
    "Φροντίσαμε για την τόσο απαραίτητη ευστάθεια και στους τρεις άξονες, βάζοντας 14 μοίρες δίεδρο, washout στα ακροπτερύγια, μεγάλο μοχλό στην ουρά και κοντή μύτη, θετική γωνία πρόσπτωσης στη βάση του φτερού και προχωρημένο Κέντρο Βάρους στην περιοχή 25% - 28%."

    Έτσι είναι σίγουρο ότι θα χρειαστούμε βάρος στη μύτη. Θα προσπαθήσουμε να αφαιρέσουμε βάρος από την ουρά με διάφορες τεχνικές γιατί 1 γραμμάριο πίσω ισοδυναμεί με 4 γραμμάρια έρμα μπροστά, άρα 5 γραμμάρια συνολικά περισσότερο βάρος.
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #17 le: Samedi, 3 Janv. 2009, 19:15:48 »

    Στη συνέχεια ετοιμάζουμε ένα κόντρα πλακέ που θα είναι η βάση του tank. H πλευρά που θα ακουμπίσει το firewall είναι κομμένη υπό γωνία ώστε να δώσουμε στο firewall την απαιτούμενη κλίση righthrust. Μετράμε με μοιρογνωμόνιο γωνία 20 και κόβουμε.



    Στερεώνουμε το firewall και το οριζόντιο κόντρα πλακέ. Σφίγγουμε με λάστιχα την άτρακτο για να κρατιούνται στη θέση τους.
    Προσέχουμε τη θέση του firewall ώστε να έχει τη σωστή γωνία downthrust και φροντίζουμε να ακουμπάει στην πίσω πλευρά ώστε να έχει την σωστή γωνία righthrust.
    Φροντίζουμε η βάση του tank να έρθει σε τέτοιο επίπεδο ώστε η μέση του tank να βρεθεί ακριβώς στη τρύπα που έχουμε ανοίξει για τα σωληνάκια. Όταν είμαστε ικανοποιημένοι από τη θέση του firewall και της βάσης του tank, βάζουμε μερικές σταγόνες CA για να κρατηθούν στη θέση τους.



    Κολλάμε με ρητίνη ενισχυμένη με cotton flock



    Μετά από μερικές ώρες, όταν η ρητίνη έχει στερεοποιηθεί, μπορούμε να ολοκληρώσουμε την επικάλυψη της ατράκτου στο εμπρός μέρος από κάτω. Χρησιμοποιούμε μπάλσα 2,5mm με τα νερά κάθετα στο διαμήκη άξονα της ατράκτου για να μπορεί να παρακολουθήσει την καμπυλότητα της μύτης.




    « Dernière édition: Vendredi, 23 Janv. 2009, 13:13:19 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #18 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 11:40:50 »

    Ετοιμάζουμε το tank με 2 σωληνάκια



    Σημειώνουμε τα σωληνάκια (carb, muffler) για να μη ψαχνόμαστε αργότερα...

    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #19 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 19:40:27 »

    Τα Υλικά του Τηλέμαχου

    Για τους φίλους που έχουν ζητήσει κατάλογο των υλικών, επισυνάπτω το αρχείο "Tilemahos" όπως μου εστάλη από τον jkon.
    Βρήκα όλα τα υλικά στον Κουτσό (δεν είναι διαφήμιση) και, όπως έχω γράψει ήδη, το κόστος των υλικών χωρίς μηχανή, ηλεκτρονικά και υλικά επικάλυψης δεν ξεπέρασε τα 90€
    Οι τροποποιήσεις που έκανα στα υλικά είναι:  Βάση μηχανής αντί για δοκάρια 10χ10 και χείλος προσβολής 12χ15 αντί για τα πηχάκια 10χ10 και 15χ5 που φαίνονται στο σχέδιο.

    * Tilemahos.doc (27 Ko - Téléchargé 409 fois.)
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #20 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 20:11:07 »

    Και συνεχίζουμε την κατασκευή μας με την τοποθέτηση των σέρβο. Η βάση των σέρβο θα αφαιρείται για να έχουμε πρόσβαση στην μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το tank. Επίσης έτσι θα εχουμε πρόσβαση και στο tank για έλεγχο και αντικατάσταση.
    Κόβουμε ένα πλαίσιο από κόντρα πλακέ, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, το οποίο θα κολληθεί μόνιμα στην άτρακτο και πάνω σ'αυτό θα βιδώσουμε τη βάση των σέρβο.



    Ετοιμάζουμε τη βάση των σέρβο



    Τα κομμάτια έτοιμα για συναρμολόγηση



    Κολλάμε το πλαίσιο της βάσης στην άτρακτο. Χρησιμοποιούμε CA για να το στερεώσουμε στη θέση που θέλουμε και ολοκληρώνουμε την κόλληση με ρητίνη από την κάτω πλευρά. Χρησιμοποιούμε και ξυλαράκια για να ενισχύσουμε την κόλληση.  Εκπληξη (δεν φαίνονται  - είναι από κάτω)
    Στη φωτογραφία φαίνεται και το tank, πρόχειρα τοποθετημένο

    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #21 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 20:22:04 »

    Τοποθετούμε πρόχειρα τη βάση των σέρβο με τα σέρβο για να ελέγξουμε τις θέσεις τους



    Βιδώνουμε τα σέρβο στη βάση τους, και τη βάση τους στη βάση της  laugh
    Βιδώνουμε βάση μηχανής και μηχανή και ετοιμάζουμε τη ντίζα του γκαζιού. Στο σέρβο έχουμε ορθή γωνία με ασφάλεια και στη μηχανή ακρόντιζο.
    Σημαδεύουμε προσεκτικά και ανοίγουμε τρύπα στο firewall για να περάσει η ντίζα.
    (προσέξατε ότι αλλάχτηκε το καρμπυρατέρ;)



    Στερεώνουμε το tank με αφρώδη πλαστικά και βάζουμε σωληνάκια


    « Dernière édition: Dimanche, 4 Janv. 2009, 20:35:29 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #22 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 20:29:01 »

    Όταν μείνουμε ικανοποιημένοι από την κίνηση της ντίζας (που πρέπει να κινείται ελεύθερα), σημειώνουμε τα σωληνάκια του tank στο firewall (για να μη ψαχνόμαστε) και επικαλύπτουμε την άτρακτο με μπάλσα 2,5mm



    Στη συνέχεια αφαιρούμε μηχανή και βάση και περνάμε όλο τον χώρο της μηχανής με εποξική ρητίνη για να στεγανοποιήσουμε τον χώρο από τα καύσιμα. Στη φωτογραφία φαίνεται η διαμόρφωση που έγινε στην αριστερή πλευρά της ατράκτου για τη βελόνα του καρμπυρατέρ.

    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #23 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 21:09:02 »

    Μη ξεχάσεις να ανοίξεις τρύπα απορροής των υγρών, στο ξύλο ακριβώς μπροστά στο firewall.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #24 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 21:12:07 »

    Μη ξεχάσεις να ανοίξεις τρύπα απορροής των υγρών, στο ξύλο ακριβώς μπροστά στο firewall.



    Και το σκεφτόμουν να κάνω την ερώτηση   Undecided.......έλεγα να ρωτήσω ,να μην ρωτήσω.......
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #25 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 21:32:42 »

    Κατ' απαίτηση του φιλοθεάμονος κοινού ( laugh) ανοίγουμε οπή απορροής υγρών!
    (Και περνάμε με ρητίνη την περιοχή γύρω από αυτή)

    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Répondre #26 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 21:36:37 »

    Και όπως βλέπεις το κοινό όχι μόνο παρακολουθεί αλλά συμετέχει ενεργά! police police      laugh laugh
    Journalisée

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    takis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 105


    « Répondre #27 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 21:47:30 »

    πανεμορφο ειναι ! συνεχισε ετσι περιμενουμε με αγωνια..  Χαμόγελο
    Journalisée
    MYRON B
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 94



    « Répondre #28 le: Dimanche, 4 Janv. 2009, 22:28:14 »

    Καλησπερα Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια! Συγχαριτηρια στον Εβαν για την πολυ καλη παρουσιαση της πορειας κατασκευης του Τηλεμαχου μακαρι να ειχα τετοιο δασκαλο οταν μπηκα στο χομπυ θα ειχα στερεες βασεις για την μετεπειτα εξελιξη μου στο χωρο παρολα αυτα κρατιεμαι αξιζει να παρακολουθηθει απο ολους κατι εχουμε να μαθωμε.
    Journalisée
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #29 le: Lundi, 5 Janv. 2009, 00:06:45 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και τα καλά λόγια.
    Είχα κι εγώ την τύχη να έχω καλό δασκαλό, τον "θειο" jkon, που εξακολουθεί να προσφέρει γνώσεις και βοήθεια με την ιδια πάντα προθυμία.
    Θα είναι πολύ ευχάριστο αυτή η παρουσίαση να γίνει αφορμή για περισσότερες κατασκευές από σχέδια.
    Είναι μεγάλη η ικανοποίηση που προσφέρει η μεταμόρφωση μερικών ξύλων και άλλων υλικών σε μια όμορφη κατασκευή που πετάει.
    « Dernière édition: Lundi, 5 Janv. 2009, 00:43:37 par evan » Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 11     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Fil de discussion: Τηλέμαχος - Η κατασκευή
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 24 requêtes.