Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:44:23

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:44:23

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 17
    Total: 17
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: funtana s40  (Lu 22191 fois)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #15 le: Samedi, 23 Sept. 2006, 20:37:49 »

    up αναποδα δηλ down λαθος εκφραση.οκ μετρησα γωνιες υπαρχει μια διαφορα πτερυγας και οριζοντιου με το οριζοντιο να βρισκεται -0.5με -1 μοιρα σε σχεση με την πτερυγα που νομιζω οτι δεν ειναι αρκετο για το προβλημα που εχω ειναι πολυ λιγο ,ομως διαπιστωσα οτι ειμαι στο ποιο πισω σημειο οσον αφορα το κεντρο βαρους δηλ 5,7 ιντσες απο το χειλος προσβολης μετρωντας στην ενωση φτερου και ατρακτου και φυσικα απο το χειλος προσβολης .δηλ σχεδον στο 5και 11/16 που δινει σαν μεγιστο η Η9 η 145mm.Αυτο εγινε γιατι μετακινησα την μπαταρια απο την παλια θεση πισω απο τον καθρεπτη του κινητηρα και την εβαλα τερμα πισω στην βιδα της πτερυγας περιπου λογο του μεγαλυτερου κινητηρα ,Ξαναεβαλα τωρα την μπαταρια στην θεση της και ειμαι πλεον περιπου 20 χιλιοστα ποιο εμπρος στο κεντρο βαρους ,τωρα μια δοκιμη θα μας δειξει τι γινετε.......................... devil
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #16 le: Samedi, 23 Sept. 2006, 20:43:38 »

    παντος δεν θπαρχει προβλημα με το μεγεθος του κινητηρα και εμενα στην αρχη μου φαινοταν χαζο να βαλεις 90 σε υποτιθετε 46 μοντελο ομως το συγκεκριμενο δεν ειναι για 46 αλλα κομμενο και ραμενο για 4χρονη 70αρα το λιγοτερο και μια που δεν εχω ουτε καλη50αρα ουτε 4χρονη η 90 δειχνει μια χαρα, με σεβασμο στο γκαζι Στριφογύρισμα ματιώνκαι κανενα ακομη carbon sto οριζοντιο -καθετο
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #17 le: Samedi, 23 Sept. 2006, 20:55:47 »

    andreas καλησπέρα και πάλι.

    Η 91 fx είναι σίγουρα για μεγαλύτερα μοντέλα.Αυτό που είπε ο Μάνος ισχύει, για τον 50άρη κινητήρα.
    Η 14χ6 που γυρνάς στον 91 είναι μικρή.Να φανταστείς ότι στο "synergy 91 3D" που πετάω, του έχω βάλει 91fx και
    προπέλα 15χ8-16χ6.Γιά δές το πάλι για 50άρη με 12χ4. Χαμόγελο
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #18 le: Samedi, 23 Sept. 2006, 21:08:56 »

    με 50αρι και 12χ4 το πετουσα αλλα με 70γρ βαρος και παλι δεν ζυγιζα ουτε καν τερμα πισω .η 91fx ειναι στο ιδιο βαρος με την 61 απλα ειναι δυνατοτερη.επισης η προπελα που εχω η 14χ6ειναι μια της robart  φαρδια και δεν δειχνει να φορτωνει τον κινητηρα ενω εχει παρα πολυ καλη αποκριση που δεν την ειχα με πχ 15χ6apc σε αλλο μιντελο αλλα με την ιδια 91μηχανη,δεν ξερω τι θα γινει αν σβησει καμια φορα βεβαια Sad δεν νομιζω να ολισθαινει και τοσο με τετοιο μοτερ -προπελα) .Το καλο ειναι οτι δεν σβηνει ...
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #19 le: Samedi, 23 Sept. 2006, 21:16:13 »

    Αν πετύχεις το CG θα είναι σίγουρα, εντελώς EXTREME!!! Cheesy
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #20 le: Samedi, 23 Sept. 2006, 21:35:26 »

    up αναποδα δηλ down λαθος εκφραση.οκ μετρησα γωνιες υπαρχει μια διαφορα πτερυγας και οριζοντιου με το οριζοντιο να βρισκεται -0.5με -1 μοιρα σε σχεση με την πτερυγα που νομιζω οτι δεν ειναι αρκετο για το προβλημα που εχω ειναι πολυ λιγο ,ομως διαπιστωσα οτι ειμαι στο ποιο πισω σημειο οσον αφορα το κεντρο βαρους δηλ 5,7 ιντσες απο το χειλος προσβολης μετρωντας στην ενωση φτερου και ατρακτου και φυσικα απο το χειλος προσβολης .δηλ σχεδον στο 5και 11/16 που δινει σαν μεγιστο η Η9 η 145mm.Αυτο εγινε γιατι μετακινησα την μπαταρια απο την παλια θεση πισω απο τον καθρεπτη του κινητηρα και την εβαλα τερμα πισω στην βιδα της πτερυγας περιπου λογο του μεγαλυτερου κινητηρα ,Ξαναεβαλα τωρα την μπαταρια στην θεση της και ειμαι πλεον περιπου 20 χιλιοστα ποιο εμπρος στο κεντρο βαρους ,τωρα μια δοκιμη θα μας δειξει τι γινετε.......................... devil

    Φιλε andreas μαλλον βρηκες λυση στο προβλημα σου, παντως μια μοιρα διαφορα ανεμεσα σε φτερο και stab παιζει ρολο, στο λεω απο προσωπικη πειρα με αλλο 3D μοντελο.

    Σχετικα για τον κινητηρα για το Funtana, συμφωνω με το Μανο σχετικα με το βαρος το οποιο εχει μεγαλη επιπτωση στο wing loading και συνεπως στα λεγομενα "3D qualities" του μοντελου. Μη ξεχναμε οτι 3D δεν ειναι μονο το hover. Ηοver με ενα δυνατο κινητηρα κανει και μια ταβλα οικοδομης  Χαμόγελο. Αρα μη κοιτας μονο τη σχεση δυναμης βαρους. Κοιτα και την επιπτωση του βαρους στην πτητικοτητα του μοντελου που εν συνεχεια εχει επιπτωση σε μανουβρες που δε παιζει τοσο ρολο η δυναμη.

     Aν πραγματικα θελεις να χαρεις ενα μοντελο σε αυτο το μεγεθος και να χρησιμοποιησεις ολο το ευρος στροφων στο στικ κανε οικονομια και βαλε ενα Saito 82 ειναι ο ιδανικος κινητηρας για μοντελα αυτης της κλασσης και μεγεθους απο πολλες αποψεις: δυναμη, βαρος, τιμη, κοστος κασιμου, φιλικος στο χρηστη, αξιοπιστος.

    Και κατι αλλο προσπαθησε να χρησιμοποιεις προπελες APC ειναι οι πιο αποδοτικες λογω σχεδιασμου και οχι μεγεθους.

    Αυτα προς το παρον,

    Νικος

    « Dernière édition: Samedi, 23 Sept. 2006, 21:52:57 par Νικόλας » Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #21 le: Dimanche, 24 Sept. 2006, 19:13:45 »

    kαλησπερα μετα απο ενα βροχερο πρωινο τελικα κατα τις 11 ειχαμε ενα διαλειμα του καιρου εδω στο βολο .δοκιμασα λοιπον με ζυγιζμα τερμα εμπρος .καθως και κοθοδο 45 μοιρες αλλα και καθετα 90 στις καθοδους βγαινω προς τα πανω (δηλ ανοιγει η ευθεια προς την καλυπτρα)  αλλα μολις ....πολυ λιγο   επισης στο αναποδο κραταω down σαν να ειμαι εμπροσθοβαρος οποτε τελικα μαλλον αυτη η μοιρα -1στο καθετο παιζει ρολο για ολα αυτα .αυτη την στιγμη δεν πειραζω τιποτα αλλο ειναι μια χαρα τα πραγματα για τα γουστα μου και για την δουλεια που περιμενω να μου κανει το μοντελο,Διαφορες εχω βεβαια λογο βαρους που ομως δεν ειναι εμφανεις δεν εχω στολαρισματα και κακη συμπεριφορα σε ακροβατικα επισης η αργη πτηση ειναι ισως καλυτερη απο πριν (μεγαλη φαρδια προπελα λιγο βημα )πεφτω γρηγοροτερα στο elevator αλλα εχω καλυτερη συνεχεια σε harrier-hover οπου με τοσο κινητηρα (91) ειμαι σταθεροτερος απο πριν και κατεβαινω σιγα σιγα και προς τα κατω Στριφογύρισμα ματιώνολα καλα ... Στριφογύρισμα ματιών   
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 619



    WWW
    « Répondre #22 le: Dimanche, 24 Sept. 2006, 23:07:53 »

     Thumbs up

    Άντε και καλές πτήσεις...
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #23 le: Lundi, 25 Sept. 2006, 00:44:42 »

     ο!!ναι  Cheesy


    * funt_bit.JPG (69.61 Ko, 570x427 - vu 398 fois.)
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #24 le: Lundi, 25 Sept. 2006, 00:59:28 »

    και λιγες φοτο


    * funt2.JPG (17.06 Ko, 570x427 - vu 404 fois.)

    * funt3.JPG (48.3 Ko, 570x427 - vu 391 fois.)

    * funt_1.JPG (14.42 Ko, 428x321 - vu 413 fois.)
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #25 le: Samedi, 13 Janv. 2007, 20:25:45 »

    Αντρέα να το συζητήσουμε εδώ!!
    Το δικό μου Funtana έχει λοιπόν G51 με 12x4 και JEN in Cowl!!
    Journalisée
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #26 le: Samedi, 13 Janv. 2007, 20:32:51 »

    Όλα μέσα!!


    * Funtana_G51_001.jpg (80.98 Ko, 1288x976 - vu 306 fois.)
    Journalisée
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Répondre #27 le: Samedi, 13 Janv. 2007, 20:34:22 »

    .


    * Funtana_G51_003.jpg (113.08 Ko, 1159x878 - vu 307 fois.)
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #28 le: Samedi, 13 Janv. 2007, 20:44:53 »

    οκ εγω αρχισα με g51 kai 12.25x3.75 alla δεν ...μετα πηγα σε magnum52xls με την ιδια προπελα και ηταν μια χρα απο δυναμη αλλα δεν ζυγιζε με τιποτα οπως και με την g51 ,μετα εβαλα OS91FX ΚΑΙ ηταν φοβερα δυνατη για το μοντελο οχι οτι με χαλουσε αλλα εφυγα απο θεμα βαρους εχασε την ελαφρια αισθηση το μοντελο ,και τωρα εχω μια JEN57ring me CVECpipe .....αν ποτε αποφασισει να λειτουργισει σωστα θα ειναι ο καλυτερος συνδιασμος.
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #29 le: Samedi, 13 Janv. 2007, 20:49:04 »

    Εγώ έχω μια MVVS .49. με 11x6.Πώς λες να το πάει?
    Journalisée
    Pages: 1 [2] 3 4 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: funtana s40
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 25 requêtes.