Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.541 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 10:42:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 10:42:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304541
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 104
    Συνολικά: 107
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 123413 φορές)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #45 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 17:27:18 »

    νεος στην βενζινη τι να κανω ρε παιδια
    γιαυτο και σας ρωταω
    και σας ευχαριστω για το ενδιαφερον
    καθε εμπειρια σας πολυτιμη για εμενα

    ευχαριστω
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 707



    « Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 17:42:50 »

    Ηλία τώρα που τα ανακάλυψες αυτά να ξέρει ότι υπάρχει και σωληνάκι σιλικόνης ιδικό για βενζίνα
     μοιάζει στην αφή με αυτό που χρησιμοποιούμε για το νίτρο
    Είναι μαλακό κα εύκαμπτο
    Αν δεν βρεις έχεις 1 μετρό από έμενα δώρο
     για να μην σου κάλαμε μετά και λέμε ότι δεν ξέρεις Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 18:21:07 »

    Κωστα ευχαριστω πολυ για την προσφορα εχω ηδη σωληνακι απλα ειχα ενα παλιο τεποζιτο το οποιο ειχε μεσα το παλιο σωληνακι και οταν το ανοιξα το ειδα

    ευχαριστω και παλι
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #48 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 10:20:08 »

    ισχυει οτι οταν βαζουμε τον κινητηρα πανω στο αεροπλανο θα πρεπει να βαλουμε λαστιχαστις βιδες στηριξης του για να αποροφουμε τους κραδασμους?Huh
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 707



    « Απάντηση #49 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 10:33:42 »

    Ηλία υπάρχουν ιδικές βάσεις σαν αυτή εδώ
    Μην κάνεις αυτό που λες γιατί θα φυγή ο κινητήρας χωρίς το μοντέλο
     devil


    * 1mvvs.JPG (106.76 KB, 922x692 - εμφανίστηκε 652 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #50 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 10:40:51 »

    ΚΩΣΤΑ καλημερα

    δεν καταλαβα πως θα φυγει ο κινητηρα αν απο πισω εχω παξιμαδια ασφαλειας??

    αυτες τις βασεις που τις βρισκουμε??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #51 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 10:46:40 »

    Καλημέρα παίδες

    Δεν έχω χρησιμοποιήσει σινεμπλόκ ως τώρα.
    Και στους δύο κινητήρες που είχα οι κραδασμοί ήταν νορμάλ εώς λίγοι.
    Μια φορά που είχα κραδασμούς, έβγαλα την έλικα, τη ζύγισα και σταμάτησαν αμέσως.
    Ακόμη, η βάση που στρώνεις πάνω τη μηχανή, δεν έχει την ίδια απορροφητικότητα στους κραδασμούς με το μοντέλο.
    Νομίζω πως η συμπεριφορά του κινητήρα πάνω στο μοντέλο θα είναι καλύτερη, μην πανικοβάλεσε  Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 11:00:42 από Yankos » Καταγράφηκε

    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 707



    « Απάντηση #52 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 10:51:26 »

    καλημέρα
    Καλό θα ήταν να βρεις ένα που έχει φτιάξει μοντέλο με βενζινοκινητήρα
    Πρόσεχε έχω δει αρκετά
    Η προπέλες  δεν έχουν ιδία διάμετρο με αυτές  από τους κινητήρες νίτρο γιαυτο όλα χιάζονται προσοχή
     για παράδειγμα μην βάλεις ανοξείδωτες  βίδες για ομορφιά
     βαλε ατσάλινες 8/8
    έχω δει μοντέλο να σπάει από αυτό

    http://www.topmodel.fr/product_detail.php?id=11954&qty=1

    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #53 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 10:56:03 »

    YANKOS οταν λες οτι ζυγισες την ελικα εφαγες λιγο απο την διαμετρο της ελικας στο φυλλο που ηταν ποιο βαρυ???

    KOSTAS 3D οταν λες ''Η προπέλες  δεν έχουν ιδία διάμετρο με αυτές  από τους κινητήρες νίτρο γιαυτο όλα χιάζονται προσοχή'' δεν το καταλαβα. Αν παρω μια ελικα 16χ8 για νιτρο δεν ειναι η ιδια και για βενζινη??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #54 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 10:59:43 »

    Ναι, έτριψα λίγο με γυαλόχαρτο το βαρύτερο φύλλο.
    Έχω δει και ζύγισμα όπου ψεκάζουν λίγο με σπρέι λούστρου το ελαφρύτερο φύλλο  Wink
    Καταγράφηκε

    KOSTAS 3D
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 707



    « Απάντηση #55 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 11:17:13 »

    Για να μην σε ζαλίσαμε μια είναι η λύση
    Καφεδάκι να ηρεμήσεις και
    πατά εδω  http://jkon.aeromodelling.gr/
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #56 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 11:25:30 »

    Τα σινεμπλοκ μπορει να απορροφησουν τους κραδασμους αλλα μπορει και να τους αυξησου πολυ..
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #57 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 11:40:34 »

    να εισαστε καλα ρε παιδια.

    σημερα ειχα την δευτερη εμπειρια μου απο τον κινητηρα.

    Αποφασισα καλως η κακως να βαλω μιξη καυσιμου λαδου 10% σκεπτωμενος οτι το παραπανω λαδι βοηθαει.

    Ο κινητηρας μπορω να πω οτι πηρε ποιο ευκολα (με μιζα) απο χθες οχι φυσικα λογω λαδιου αλλα γιατι εφυγε απο το πρωτο στωσιμο

    Ο κινητηρας με αυτη την μιξη και ελικα 16χ8 εβγαλε στο φουλ 8500 στροφες .
    φοβηθηκα οτι το παραπανω λαδι δεν θα τον κανει να παρει εμπρος .
    Εκαψα 2 ντεποζιτα στις 2500-3000 στροφες.
    Βεβαια η μαυριλα που εβγαλε στο εδαφος απο το λαδι δεν λεγεται αλλα ηταν ακινητος σε ενα σημειο για ολη την διαρκεια.

    Σκεφτομαι σε καθε ντεποζιτο που καιω να μειωνω κατα 1% το λαδι μεχρι να φτασω το 4% και μετα να τον βαλω για πτηση

    τι λετε??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #58 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 12:12:56 »

    και δυο λογια απο μενα
    ο κινητηρας σου μετα απο λιγα τεποζιτα που θα καψει  βενζινη θα αρχισει να μειωνει τους κραδασμους κατα πολυ
    δουλεψετο οσο μπορεις περισοτερο στη βαση  2-3 ωρες
    εκτος απο το σωληνακι που πρεπει να αλλαξεις πρεπει να αλλαξεις και τη ταπα απο το τεποζιτο
    κοιτα οπως σου ειπαν το ζυγισμα του ελικα (πολυ σημαντικο) και να ελενχεις ολες τις βιδες πριν ξαναβαλεις μπροστα
    αν δεν εχεις παρε ενα θερμομετρο και ενα στροφομετρο γιατι με τις τυχον ρυθμισεις μπορει να σου ανεβασει πολυ θερμοκρασια οσο θα αρχισει να στρωνει
    μη καθεσε μπροστα η στα πλαγια του ελικα και να εχεις στο διακοπτη της ηλεκτρονικης αμεση προσβασει αν χρειαστει
    (για το ζυγισμα του ελικα διαβασε το βιβλιο http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-106b.htm εγω ακολουθω τον τροπο που λεει εδω οι περισσοτεροι φιλοι μου τριβουν απλος απο μεσα)
     
    Καταγράφηκε
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.333



    « Απάντηση #59 στις: Σάββατο, 14 Μάρ 2009, 12:27:43 »

    νομιζω οτι ειναι πολυ μικρος ο ελικας και σε αυτη τη περιπτωση μη δεινεις ολες τις στροφες
    το πολυ λαδι δεν κανει καλο θα σου δημιουργισει  μια στρωση καπνας πανω στο κυλινδρο και δε θα εχεις σωστο στροσιμο
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.